Тақырыбы: Төрт түлігім –
ырысым.
Мақсаты: Балалардың үй
жануарлары және олардың төлдері туралы түсініктерін кеңейту және
нақтылау.
Міндеттері:
1. үй
жануарлары мен олардың төлдерінің атауларымен
таныстыру;
2.жануарға тән белгілерді салыстыру және жеткізу
қабілетін дамыту;
3.
табиғат әлеміне қызығушылықтарын дамыту;
4. үй
жануарларына деген қамқорлық қатынасын
дамыту.
5.
диалогтық сөйлеу, ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынас
жасау дағдыларын дамыту;
6. сұрақ
қойып, жауап беруге үйрету; үйлесімді сөйлеуді дамыту, жануарлардың
тіршілігіне қызығушылықты ояту, қиялын, зейінін, қызығушылығын,
есте сақтауын, ойлауын дамыту, жалпы және ұсақ моториканы, епті
қабылдауды дамыту, тапсырмаларды орындау кезінде жағымды эмоциялар
(қуаныш) ояту.
7.Қамқорлық көрсету және жағымды эмоцияларды сезіну
қабілетін дамыту.
Қызығушылықтарын ояту.
Тосын
сәт
Топқа
төрт түрлі шар ұшып келеді, әр шардың сыртында төрт түліктің суреті
бар.
Педагог: Ой балалар мына шарларды бізге кім
жіберген.
Есік
қағылып пошташы келіп хат әкеліп береді.
Хатты
оқу. Құрметті менің
кішкентай білімпаздарым, мен сендерге 4 түрлі шар ұшырып жібердім ,
ол шарлар сендерге барды деп ойлаймын. Сол шардың ішіндегі
тапсырмаларды орындап маған жіберулеріңді өтінемін, мен барлық
топтың білімін тексеріп жатырмын.
Педагог:
Балалар бізге 4 түрлі шар келді, бұл шардың сыртында қандай
суреттер бар, атайық. Демек бұл төрт түлік
суреттері.
Ой
қозғау.АҚТ технол
1.
Төрт түлік туралы түсінік беру.
Сұрақ
–жауап.
Суретте
қандай жануарларды көріп тұрсыңдар?
-Төрт
түлікке нелер жатады?
-Неліктен
оларды үй жануарлары дейміз?
-Бізге
қандай пайдасы бар?
-Оларға
кімдер қамқорлық жасайды?
Сөздік
жұмыс жүргізу.
Дид
ойын: «Кім тапқыр?»
Жұмбақтар
жасыру.
Айран берген, құрт
берген,
Шелек-шелек сүт
берген,
Айтыңдаршы
балалар,
Бұл қандай мал, кім
білген? (сиыр)
-Кішкентай ғана бойы
бар,
Айналдырып киген тоны бар. (қой)
-Кезікті
бір жануар,
Үстінде
екі тауы бар. (түйе)
Екеуі елеңдеп
келеді,
Төртеуі
төбелесіп келеді. (Ат)
Ендеше
төрт топқа бөлініп отырайық. Топтастыру
әдісі.
Әр
түсті шарға байланысты топқа бөлініп тапсырма
орындау.
1-топқа тапсырма.
Дид
ойын: Ненің даусы? Аудио дауыс.
2-
топқа тапсырма. Дид ойын:
«Төлдердін ата»
Шарты: Әр
жануардың төлін атап айту
Түйе
төлі-ботақан,
Мөлдіреп
көзі ойнаған.
Қойдың
төлі-қошақан,
Өріске
қашқан қорадан.
Ешкінің төлі-лақ,
Тыныш
тұрмайды ол бірақ.
Жылқының төлі-құлыншақ,
Тұяғы
жерге ұрыншақ.
Сиырдың төлі-бұзау.
Сүйкімді
әрі асау.
3-
топқа тапсырма Дид ойын: «Тапқыштар »
Шарты:
Төрт түлік туралы жаңылтпаш, мақал-мәтел, тиым сөздер
айту.
Ақ лақ,
аппақ па?
Ала лақ
аппақ па?
Ала лақ
аппақ емес,
Ақ лақ
аппақ.
Мақал
–мәтелдер.
-Мал
өсірсең қой өсір, өнімі оның көл көсір.
-Жылқыда
өт жоқ,
Құста сүт
жоқ.
-Төрт
түлік мал кисең киім, жесең тамақ.
Тиым
сөздер.
-Малды
басынан теппе.
-Малды
теппе, ақты төкпе.
4-
топқа тапсырма. Дид ойын: «Өз
мекеніне орналастыр»
Шарты:
Төрт түлік пен жабайы жануарларды ажыратып, өз мекеніне
орналастыру.
«Диенеш
блоктары мен Кусенер таяқшаларын қолданатын экологиялық
ойын
Балаларды
мадақтау.
«Дьенеш блоктары және Кюизенер таяқшаларымен
экологиялық ойын.
Балаларды шар түсіне сай топқа
бөлу.




Дьенеш
блоктарымен жұмыс.
Дид
ойын: «Төрт түлік не береді?»




Қортынды.
Бүгінгі ұіә не
туралы үйрендік?
Төрт түлікке не
жатады?......
Балаларды
мадақтау.