Материалдар / Үйде оқыту 1 сынып. 11 тарау

Үйде оқыту 1 сынып. 11 тарау

Материал туралы қысқаша түсінік
Үйде оқыту 1 сынып. 11 тарау бойынша. «Санау» , «Айналадағы әлем» , «Бейнелеу өнері» , «Заттық-тұрмыстық әрекеті» пәндері ІІ, ІІІ, IV тоқсан түгел күнтізбелік-тақырыптық жоспары
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«Санау» пәнінің күнтізбелік-тақырыптық жоспары

Аптасына 1,5 сағат


Сабақтың тақырыбы

Мақсаты:

Сағ. саны

Мерзімі




2-тоқсан- 12 сағат




1

Шаманы білдіретін ұғымдар

1.1.2.3 салыстырылып отырған екі биік -төмен тұрған затты танып білу және көрсету

1.1.2.4 биіктігі бойынша салыстыру кезінде 2 заттың әрқайсысының қасиетін атау: «Биіктігі қандай?»

1



2

1



3

1.1.2.5 биіктік белгісі бойынша көрсетілім бойынша үлгі бойынша, сипаттаманың өлшемі бойынша атауы бойынша заттарды топтарға бөлу (мұнда жоғары-төмен)

1



4

Кеңістіктік ұғымдар

1.1.5.2 мұғалімнің ауызша нұсқауы бойын ша затты «алға-артқа», «мұнда-мұнда», «осында», «жақын жерде» сөздерімен және меңзеу қимылымен орналастыру

1



5

1



6

Уақытты білдіретін ұғымдар


1.1.6.1 өз өміріндегі оқиғаларды, режимдік сәттерді «алдымен содан кейін», «бүгін», «ертең»сөздерімен байланыстыру

1



7

1.1.6.2 мұғалімнің нұсқауларын орындау: «алдымен - содан кейін»

1



8

Геометриялық денелер мен фигуралар

1.6.1.2 текшенің пішінін көзбен және сипап сезіну арқылы зерттеу

1



9


1.6.1.3 шар мен текшенің қасиеттерін зерттеу: шар домалайды, текше домаламайды

1



10

1.6.1.5 атауы бойынша, үлгі бойынша геометриялық денелерден текшені таңдау

1



11

Геометриялық денелер мен фигуралар

1.6.1.7 ұсынылған заттар мен ойыншықтар дың ішінен текше пішіні барын (текшеге ұқсас, бірдей) таңдау

1



12

Геометриялық пішіндерді құрастыру, салу

1.6.2.2 тақтаға еліктеу, үлгі, аты бойынша бормен нүкте, түзу сызу

1





3 – тоқсан – 15 сағат




1

Шаманы білдіретін ұғымдар

Шаманы білдіретін ұғымдар

1.1.2.3 сұраныс бойынша салыстырылып отыр ған екі үлкен, кіші затты танып білу және көрсету

1



2

1.1.2.4 2 затты өлшемі бойынша салыстыру кезінде олардың әрқайсысының қасиетін атау: «Өлшемі қандай ..?»

1



3

1.1.2.5 көрсеткіш бойынша шама белгісі бойынша, үлгі бойынша, сипаттама шамасының атауы бойынша заттарды топтарға бөлу (жіктеу) (мұнда үлкендер бар-кішкентайлар бар)

1



4

1



5

Сандық ұғымдар

Сандық ұғымдар


1.1.3.1 мөлшерін білу:» көп – аз», заттардың екі тобын көріп салыстыру жағдайында (қай

жерде көп/аз екенін көрсету)

1



6

1.1.3.4 сұраққа жауап беру «Салыстыр. Мұнда қанша бар?» заттар топтарын салыстыру кезінде (көп / аз)

1



7

1.1.3.5 сұраққа жауап беру «Салыстыр. Мұнда қанша бар ?» заттардың жиынтығын салыстыру кезінде, сұйықтықтарды салыстыру кезінде, сусымалы заттарды салыстыру кезінде (көп / аз / бос)

1



8

Заттардың ауырлығын білдіретін ұғымдар

1.1.4.1 әртүрлі практикалық іс-әрекеттер мен ойын жағдайларында (ауыр, жеңіл заттарды алып жүру, ауыстыру, қою) заттың бұлшықет арқылы салмағын сезіну;

1



9

1.1.4.2 қолға ұстап ауырлығы б/ша 2 затты салыстыру, жеңіл, ауыр заттарды анықтау

1



10

1.1.4.3. қолға ұстап ауырлығы б/ша 2 затты салыстыру нәтижелері бойынша мұғалімнің талабы бойынша ауыр/жеңіл затты көрсету

1



11

Кеңістіктік ұғымдар

1.1.5.2 мұғалімнің ауызша нұсқауы бойынша затты «алға-артқа»,

«мұнда-мұнда», «осында»,

«жақын жерде» сөздерімен және меңзеу қимылымен орналастыру

1



12

Кеңістіктік ұғымдар

1



13

1



14

Уақытты білдіретін

Ұғымдар



1.1.6.1 өз өміріндегі оқиғаларды, режимдік сәттерді «алдымен содан кейін», «бүгін», «ертең»сөздерімен байланыстыру

1



15


1.1.6.2 мұғалімнің нұсқауларынорындау: «алдымен - содан кейін»

1





4 – тоқсан-12 сағат




1


Шаманы білдіретін ұғымдар

1.1.2.3 салыстырылып отырған екі биік -төмен тұрған затты танып білу және көрсету

1



2

1.1.2.4 биіктігі бойынша салыстыру кезінде 2 заттың әрқайсысының қасиетін атау: «Биіктігі қандай?»

1



3

1.1.2.5 биіктік белгісі, көрсетілім, үлгі бойынша, сипаттаманың өлшемі бойынша атауы бойынша заттарды топтарға бөлу (жіктеу) (мұнда жоғары-төмен)

1



4

Шаманы білдіретін ұғымдар

1.1.2.7 мұғалімнің көрсетуі бойынша, үлгі бойынша, мұғалімнің ауызша нұсқауы бойынша заттарды биіктігі бойынша салыстыру кезінде көзбен көріп салыстыру әдістерін қолдану;

1



5

Сандық ұғымдар


1.1.3.2 санын білу:" бірде-бір зат " саны бойынша визуалды салыстыру жағдайында (бір / жоқ)

1



6


Сандық ұғымдар


1.1.3.3 көрнекі салыстыру жағдайында сұйықтықтар мен сусымалы заттардың мөлшерін білу (қай жерде көп/аз/бос екенін көрсету) ойын, тұрмыстық, заттық әрекеттерде заттардың биіктігін есепке алу

1





7

1



8

Кеңістіктік ұғымдар

1.1.5.2 мұғалімнің ауызша нұсқауы бойынша затты «алға-артқа», «мұнда-мұнда», «осында», «жақын жерде» сөздерімен және меңзеу қимылымен орналастыру

1



9

1



10

Уақытты білдіретін ұғымдар


1.1.6.1 өз өміріндегі оқиғаларды, режим дік сәттерді «алдымен содан кейін», «бүгін», «ертең» сөздерімен байланыстыру

1



11

Геометриялық денелер мен фигуралар

1.6.1.10 сопақшаның жазық үлгілерін сипап сезіну және көріп зерттеу

1



12

1.6.2.2 тақтаға үлгі бойынша, аты бойынша бормен нүкте, түзу сызу

1







«Айналадағы әлем» пәнінің күнтізбелік-тақырыптық жоспары

Аптасына 1 сағат


Сабақтың тақырыбы

Мақсаты:

Сағ. саны

Мерзімі




2-тоқсан- 8 сағат




1

Табиғаттағы маусымдық өзгерістер

1.2.1.1 күн сайын ауа райы жағдайын бақылап отыру (жылы, суық, жаңбыр, қар, жел)




2

1.2.1.2 қардың салқындығын сезіну және оның жылы қолда еруін көру




3

1.2.1.4 жыл мезгілдерінің белгілерін қадағалау: жапырақ түсі, жапырақтың түсуі, шөптердің, гүлдердің солуы; ағаштардың қысқы тыныштығы, ағаштардағы бүршіктер, бұталар, гүлдер, ағаштар мен бұталардың гүлденуі, бұталар мен ағаштардағы гүлдердің, жемістер мен жидектердің гүлденуі




4

1.2.1.5 жыл маусымына сай киіну




5

Менің қалам, ауылым

1.3.1.1 әнұранды бір орында тұрып, оң қолды жүрек тұсына қойып тыңдау




6

1.3.1.4 өз үйін,қаланың демалыс саябағы мен үнемі баратын дүкенін тану




7

Халыққа қызмет көрсету объектілері

1.3.3.1, базарларға, емханаларға, дәріханаларға ересек адаммен бару




8

1.3.3.3 қоғамдық орындарда өзін-өзі ұстау ережеле рін сақтау: айғайламау, жүгірмеу , айналаңдағы адамдарға агрессивті әрекеттер жасамау; басқа адамдардың заттарына қол тигізбеу (алмау)






3 тоқсан




1

Табиғаттағы маусымдық өзгерістер

1.2.1.1 күн сайын ауа райы жағдайын бақылап отыру (жылы, суық, жаңбыр, қар, жел)




2

1.2.1.2 қардың салқындығын сезіну және оның жылы қолда еруін көру




3

1.2.1.3 жаңбырды, қарды, желді тікелей сезіну арқылы тану




4


1.2.1.4 жыл мезгілдерінің белгілерін қадағалау: жапырақ түсі, жапырақтың түсуі, шөптердің, гүл дердің солуы; ағаштардың қысқы тыныштығы, ағаштардағы бүршіктер, бұталар, гүлдер, ағаштар мен бұталардың гүлденуі, бұталар мен ағаштардағы гүлдердің, жемістер мен жидектердің гүлденуі




5


1.2.2.1 таныс көкөністерді үлгісі бойынша (тура

осындай бер), аты бойынша (сәбізді ал), дәмі бойынша (мысалы, сәбіз) тану




6

Жануарлар

1.2.3.1 үй жануарларын (мысықты) үлгісі, атауы бойынша тану

1.2.3.4 жабайы жануарларды (қоянды) үлгісі, атауы бойынша тану

1.2.3.8 үй құстарын ( тауық) үлгі бойынша, атауы бойынша тану




7

Көлік.

1.3.2.1 қалада жүру үшін қоғамдық көлігін тану (автокөлік, автобус, трамвай)




8



Жол ережелері

1.3.2.2 бағдаршамдарды тану және оны көрсету




9

1.3.2.3 қоғамдық көлікте өзін-өзі ұстау ережелерін сақтау: бос орындыққа отырып жүру




10

1.3.2.4 қалада жүру ережелерін сақтау (ересек адамның қолынан ұстап тротуармен жаяу жұру






4-тоқсан- 8 сағат




1

Табиғаттағы маусымдық өзгерістер

1.2.1.1 ауа райы жағдайын бақылау (жылу, суық, жаңбыр, қар, жел)




2

1.2.1.3 жаңбырды, қарды, желді тікелей сезіну арқылы тану




3

1.2.1.5 маусымға сай киіну




4


1.2.1.6 маусымға сәйкес таза ауада ойнау




5

Жануарлар

1.2.3.12 табиғаттағы жәндіктерді бақылау (мысалы, қоңыз), атауы бойынша тану




6

1.2.3.13 аквариумдағы балықтарды бақылау, балыққа жем беру




7

Өсімдіктер


1.2.2.1 таныс көкөністерді үлгісі бойынша (бірдей бер), аты бойынша (сәбіз ал), дәмі бойынша (мысалы, сәбіз)




8

1.2.2.4 таныс жемістерді үлгісі, атауы, дәмі бойынша тану (мысалы, алма






«Бейнелеу өнері» пәнінің күнтізбелік-тақырыптық жоспары

Аптасына 0,5 сағат, екі аптада 1 сағат


Сабақтың тақырыбы

Мақсаты:

Сағ. саны

Мерзімі




2-тоқсан- 4 сағат




1

Заттық аппликация

1.5.1.1 шеңбердің жазықтық модельдерін ұстап көру және көзбен көру арқылы зерттеу

1



2

1.5.1.4 геометриялық дөңгелек, сопақша және төртбұрышты қосымшаларды салу

1



3

Заттық сурет салу

1.6.1.1 мұғалімнің бейнелеу әрекетін бақылау

1



4

1.6.1.1 мұғалімнің бейнелеу әрекетін бақылау 1.6.1.2 нақты затты суреттегі бейнесімен үйлестіру

1





3-тоқсан -5 сағат




1

Иллюстрацияла р

1.3.2.1 иллюстрацияны қарастырыңыз

1.3.2.2 бейнеленген заттарды көрсету, атау (мүмкіндігінше)

1



2

Сәндік аппликация

1.5.1.1 шеңбердің жазықтық модельдерін ұстап көру және көзбен көру арқылы зерттеу

1



3

Заттық сурет салу

1.6.1.2 нақты затты суреттегі бейнесімен үйлестіру 1.6.1.3 сурет салу алдында затты тексеріп көру

1



4

Сюжеттік аппликация

1.5.3.1 көрсету бойынша, үлгі бойынша дайын негізге дайын пішіндерді желімдеу

1



5

Кең көлемді өнімдер

1.4.2.11 дөңгелек пішіндегі заттарды мүсіндеу

1





4-тоқсан – 4 сағат






1

Заттық сурет салу


1.6.1.10 көрсету бойынша, үлгі бойынша контурлық заттық суреттерді қарындашпен ұсақ бөлшектерсіз бояу

1.6.1.11 көрсету бойынша, үлгі бойынша берілген контурмен 2 бірдей бөліктен тұратын дөңгелек заттың суретін салу

1



2

Сурет салу, мүсін, сәулет өнерлерінің бұйымдары

1.3.3.1 фотосуреттерден туыстарын тану, көрсету және атау

1



3

Сәндік сурет салу

1.6.2.1 мақта тампонымен нүктелерден өрнек салу 1.6.2.2 нүктелерден жасалған шеңбер пішінді өрнекті безендіру

1



4

Сюжеттік сурет салу

1.6.3.1 көрсету бойынша, үлгі бойынша контурлық суреттерді қарапайым сюжетпен ұсақ бөлшектерсіз бояу

1





«Заттық-тұрмыстық әрекеті» пәнінің күнтізбелік-тақырыптық жоспары

Аптасына 1,5 сағат


Сабақтың тақырыбы

Мақсаты:

Сағ. саны

Мерзімі




2-тоқсан- 12 сағат




1




Сәйкестендіру әрекеті

1.1.1.7 көлемдері мен пішіндері әр түрлі қорап тарды сәйкес қақпақтармен жабу және ашу

1



2

1.1.1.9 киімнің және сөмкенің сырмасын ашу және жабу

1



3

1.1.1.10 матрешканы, фломастерді, желімді ашу және жабу

1



4

1.1.1.11 орындықты дыбыссыз қозғау, итеру және басқа жерге апару

1



5

1.1.1.12 заттарды, салынған подносты үстелге, сөреге абайлап апару және қою

1



6

Құрал

саймандық әрекет


1.1.2.4 жарманы елеуішпен елеу

1



7

1.1.2.5 суды құмырадан құмыраға құю

1



8

1.1.2.6 суды құмырадан (шәйнектен) стақанға, кесеге құю

1



9

Заттарды таңдау және топтастыру

1.1.3.3 бірнеше түстен бір түсті заттарды таңдау

1



10

1.1.3.4 бірнеше заттың ішінен мөлшері сондай заттарды таңдау

1



11



Құрастыру

1.2.1.1 құрылыс материалдарынан ғимараттар ды еліктеу, үлгі бойынша орындау: мұнара, жол, үйлер, қақпа, рельстер, үстел, орындық

1



12

1.2.1.2 мұғалімнің басшылығымен құрастыру ойын ойнау

1





3-тоқсан- 15 сағат




1




Сәйкестендіру әрекеті




1.1.1.13 арбаны, сөмкені, дөңгелекті шемоданды итеру, тарту, тасымалдау

1



2


1.1.1.14 құтының, бөтелкенің қақпағын бұрап ашу-бұрап жабу

1



3

1.1.1.15 үлкен сомындарды бұрап жабу-бұрап ашу

1



4

1.1.1.16 резенкелерді жуан түтік өзекке тізу

1



5

1.1.1.17 үлкен және кішкентай сақиналарды ілмек өзекке тізу

1



6

Құралсаймандық әрек

1.1.2.5 суды құмырадан құмыраға құю

1



7

1.1.2.6 суды құмырадан (шәйнектен) стақанға, кесеге құю

1



8


1.1.2.7 ыдыс жуғыш жөкенің көмегімен (сорғыш) суды бір сауыттан басқасына ауыстыру

1



9


1.1.2.9 үстелге төгілген суды шүберекпен сүрту

1



10

Заттарды таңдау және топтастыру

1.1.3.5 үлгі ретінде бірнеше заттың ішінен пішіні

1



11

1.1.3.6. бір түсті санау таяқшаларын (басқа заттар) таңдау

1



12

1.1.3.7 мата қиықтары мен жіптерді түсіне қарай топтастыру

1



13

Құрастыру

1.2.1.1 құрылыс материалдарынан ғимараттарды еліктеу, үлгі бойынша орындау: мұнаралар, жолдар, үйлер, қақпалар, рельстер, үстел, орындық

1



14

1.2.1.2 мұғалімнің басшылығымен құрастыру ойын ойнау

1



15

1.2.1.3 санау таяқшаларын сұлбалық бейнелерге салу

1





4-тоқсан -12 сағат




1

Сәйкестендіру әрекеті

1.1.1.19 жабысқақ қапсырманы, шыртылдақтарды және түймелерді салу шешу, ағыту

1



2

1.1.1.20 панельдерді бірдей және әртүрлі түсті мозаикамен толтыру 1.1.1.21 жіпті домалатып орау

1



3

1.1.1.23 тірі гүлдерден гүл шоқтарын жасау

1.1.2.5 суды құмырадан құмыраға құю

1



4

Құралсаймандық әрекет

1.1.2.6 суды құмырадан (шәйнектен) стақанға, кесеге құю 1.1.2.7 ыдыс жуғыш жөкенің көмегімен (сорғыш) суды бір сауыттан басқасына ауыстыру

1



5

1.1.2.10 еденге төгілген суды швабрамен сүрту 1.1.2.11 шүберекпен үстелдің, сөренің, бөлме өсімдіктері жапырақтарының шаңын сүрту

1



6

1.1.2.12 пластмассадан, ағаштан жасалған киім қыстырғыштарын бекіту-ағыту

1



7

Заттарды таңдау және топтастыру

1.1.3.8 жиналған табиғи материалдарды тану, атау

1



8

1.1.3.9 табиғи материалдарды сұрыптау, оларды сақтау үшін қораптарға, құты, дорбаларға салу

1



9

1.1.3.10 үстел ойындарын ойнау (лото, домино, жұптық суреттер)

1



10

Құрастыру

1.2.1.1 құрылыс материалдарынан ғимараттарды еліктеу, үлгі бойынша орындау: мұнаралар, жолдар, үйлер, қақпалар, рельстер, үстел, орындық

1



11

1.2.1.2 мұғалімнің басшылығымен құрастыру ойын ойнау

1



12

1.2.1.4 үлгі бойынша, сурет бойынша санау таяқша ларынан үй, қақпа, жол, қабырға , үстел, орындық, әткеншектерді құрастыру

1





Жариялаған:
РБЖ
04 Желтоқсан 2024
175
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі