Материалдар / үйден оқыту 6 сынып

үйден оқыту 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып үйден оқитын оқушы планы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2024
90
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Түсінік хат

Оқу және тіл дамыту 6- сынып үйден оқыту бойынша Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 20 қыркүйектегі№ 469 бұйрығына 74-қосымша

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына 514-қосымша

Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 5 сыныптар үшін «Оқу және тіл дамыту» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасына қосымша.

5-сыныпқа арналған «Оқу және тіл дамыту» пәнінің базалық мазмұны:

1) тыңдалым және айтылым: жеңіл мәтіндердің жалпы мазмұнын; аудио

таспаға жазылған шағын шығармаларды түсіну; мәтіннің мазмұны бойынша

негізгі сұрақтарға жауап беру; мәтінде түсініксіз сөздер мен сөйлемдерді табу;

астарлы сөздерді қолдану; кейіпкерлерді, оқиғаларды, табиғат көріністерін

сипаттайтын сөздер мен сөйлемдерді іріктеу; мұғалімнің көмегімен көркем

шығарманың негізгі ойын анықтау; мұғалімнің көмегімен әдеби шығарманың

кейіпкерін бейнелеу; ертегілерді сахналауға қатысу;

2) оқылым: тұтас сөздермен дауыстап дұрыс оқу; мәнерлеп оқу: мәтіннің

мазмұны мен мағынасына сәйкес интонация мен сөз қарқынын сақтау (кідіріс,

логикалық ойлау дауыс сарыны); рөлге бөлініп оқу ( «драматизация»);

қойылған сұраққа жауап табу; тақпақтар жаттау; мұғалімнің көмегімен

шығарманың түрін анықтау;


3) тілдесу: мәтін, суреттердің мазмұыны бойынша қойылған сұрақтарға

жауап беру; тақырыптық диалогтар құру, құрастырған диалогтың мағынасын

дұрыс түсіну; мәтіндегі суреттер арқылы жағдаятты әрі қарай болжау.

6-cынып бойынша оқылатын шығармалар:

1) халық ауыз әдебиеті: «Әлди, әлди бөпешім» (бесік жыры); мақал-

мәтелдер; жұмбақтар; жанылтпаштар; санамақтар; ертегілер: «Қыз бен аю»

«Ақымақ қасқыр», «Мысық неге тамақ ішкен соң жуынады?»; «Жүзім жегісі

келген қасқыр»; «Мақтаншақ қоян»;

2) туған табиғат көріністері (күз): «Күз айлары» А.Мусина; «Күз келді»

М.Әлімбаева; «Бидай мен шырмауық» Әдина Жүсіп; «Отынға барғанда»

Ә.Шынбатыров; «Нан» Е.Елубаев; «Нан қадірі»;

3) менің достарым: «Дос» Қ.Ыбыраев; «Баға» Г.Бірімжанова; «Адал дос»

М.Төрежанов; «Шың достық» Қ.Көпішев; «Игілік» Е.Өтетілеу ұлы; «Сәкенің

жеңісі» Д.Төлебаев; «Үш жолдас» Д.Көбеева; «Жүз теңген болғанша»

О.Жұматаева; «Достық» А.Әбутәліп; «Бірлік» Е.Ететілеуов; «Досым және мен»М.Әлімбаев; «Садақ жебесі»Ә.Қосанов; «Үш дос» М.Төрежанов;

4) менің Қазақстаным: «Отаным» К.Тұяқбай; «Біздің ту.

Елтаңба.Әңұран»; «Отан деген» А.Ілиясова; «Сенің Отаның»Б.Ысқақов;

«Астана»Д.Төлепбек; «Елбасы» Д.Өтепберген; «Тәуелсіздәк деген не?»

Ш.Күмісбайұлы; «Тәуелсіздік» Нұрлан Қалқа; «Киіз үй мен ағаш

үй»Ы.Алтынсарин; «Жайлау» А.Нұрмаханов; «Жайлаудағы той»А.Мусина;

«Армысын ауыл» Сұлтан Калиұлы; «Ана тілі»; Әлдібай Тобылды; «Заңды

білсең, адаспайсың» Б.Әділден; «Отан тобасы» «Ұлан» газетінен; Отаным менің

Э.Жәрімова;

5) туған табиғат көріністері (қыс): «Қыс айлары»А.Мусина; «Қар жауған

күн» Г.Мұқышева; «Қыз қызығы» Бекен Датұлы; «Қар тоқтату»; «Суықторғай»

Қ. Баянбаев; «Жаңа жыл» Ә.Асылбеков; «Шыршада» Р. Мұқанова; «Терезедегі

өрнек»; «Қар жауғанда» Алмат Исәділ; «Төбешік» Н.Носов; «Аяз» Қ.Толыбаев;

6) жануарлар әлемі: «Төлдерді қалай шақырады» О.Тұрманжанов; «Ақ

ешкі»С.Сауытбековтан; «Бота мен бұзау»Қ.Толыбаевтан; «Кішкентай кірпі»

Қуанышбек Қожахмет; «Саққұлақ» Бердібек Сопақбаев; «Бұғының

мүйізі»Т.Жексенбайдан; «Түлкі мен ешкі» Ы.Алтынсарин; «Тиін мен қасқыр»

Л.Н.Толстой; «Әдемі тиін» Т. Жексенбай; «Керік» Б.Үсенбаевтан; «Ақылды

күшігім»А.Мұхитова; «Қоян мен қарақұстар» І.Қожабаевтан; «Балапан»

«Ұлан»газетінен; «Қаңғыбас көжек»Т.Әдебиет;

7) туған табиғат көріністері (көктем): «Көктем айлары»А.Мусина; «Тәтті

сәбіз» Б.Мұстафин; «Көктем келді» Зура Мейірханова; «Ең жақсы маусым»

С.Оспанов «Құс ұясын бұзбайық» Ө.Тұрманжанов; «Кім бұрын өсер екен»

С.Баруздиннен Аударған Л.Әсенова; «Көктем» Даулет Жетпіс; «Табиғатты

қорға»Қ.Аймағамбетова; «Қызыл гүл» Ж.Әлмешов; «Сегізінші наурыз күні»

С.Оспанов, «Сыйлық» Т.Әбдірайым; «Сарышымшық» М.Төрежанов; «Наурыз

жыры» О.Асқар «Наурыз көже»; «Бата»; «Маржан мен жауқазын»

З.Мейірхановадан; «Күміс жаңбыр төгілді» М.Әлімбаев; «Көк шыбық»;

8) жақсылыққа асығындар: «Еңбек» Н.Жанаев; «Еңбек жемісі» Б.Әділ;

«Жанар қалай кір жуды» Т.Әбдірайым; «Қолғанат» Н.Қадырбаев; «Асыл шөп»

Ы.Алтынсарин; «Бақыт деген не?» Жәнібек Кәрбозин; «Кішентай көмекшілер»

А.Хасенова; «Сақманшы» М.Құрманалин; «Тілазар» С.Аймаханқызы; «Дүкенде»

М.Гумеров; «Қатқан нан» В.Сухомлинский; «Жалқау» Д.Қасенов; «Екі қыздың

оқиғасы» А. К. Кусниденова; «Дәмді сорпа» Мәдіхат Төрежанов; «Манаттың

кемшілігі» Әдина Жүсіптен;

9) туған табиғат көріністері (жаз): «Жаз айлары» А.Мусина;«Жаз

келді»М.Амандықова; «Лагерьде» А.Мусина; «Көңілді жаз» Ө. Ақыпбеков;

«Жаздың бір аптасы» Ш.Мамасерікова; «Балаларды қорғау күні» Е.Өтетілеуов

Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған

6 сыныптары үшін «Оқу және тіл дамыту» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу

бағдарламасын жүзеге асыру бойынша ұзақ мерзімді жоспар


Лексикалық

тақырыптар

Бөлімдер

Бөлімшелер

Оқыту мақсаты

Сағат саны

Мерзімі



1-тоқсан




Халық ауыз

әдебиеті

1. Тыңдалым

және

айтылым

1.1 ақпаратты

түсіну

6.1.1.1 жеңіл мәтіндердің жалпы

мазмұнын түсіну

1




1.2мәтіннен

ақпаратты анықтау

6.1.2.1 мәтіннің мазмұны бойынша

негізгі сұрақтарға жауап беру

1




1.3 негізгі ойды

анықта

6.1.3.1мұғалімнің көмегімен көркем

шығарманың негізгі ойын анықтау

1




1.4 сахналау және

драмалау

6.1.4.1мұғалімнің көмегімен әдеби

шығарманың кейіпкерін бейнелеу

1


Туған

табиғат

көріністері

(жаз, күз)

2. Оқылым

2.1 оқылым

стратегияларын

қолдану

6.2.1.1 әдеби сөздің нормаларын

сақтай отырып саналы түрде тұтас

сөздермен дауыстап дұрыс оқу

1




2.3 сыныптан тыс

оқу

5.2.3.1 білім алушылардың оқырман дербестігін қалыптастыру

1




2.4 әртүрлі ресурс

көздерінен қажетті

ақпарат алу

5.4.2.1 мұғалімнің көмегімен

сөздіктен қажетті ақпаратты ала білу

1


Менің

достарым

3. Тілдесу

3.1 қарым-

қатынастық

дағдыларын дамыту

5.3.1.1 мәтін, суреттердің мазмұыны

бойынша қойылған: сұрақтарға

қарапайым үлгілерді пайдаланып жауап беру, сөйлесу

1




2-тоқсан




Менің

Қазақстаным

1. Тыңдалым

және

айтылым

1.1 ақпаратты

түсіну


5.1.1.1 жеңіл мәтіндердің жалпы

мазмұнын түсіну

1




1.2 мәтіннен

ақпаратты анықтау

5.1.2.2мәтінде түсініксіз сөздер мен

сөйлемдерді табу

1




1.3 негізгі ойды анықтау

5.1.3.1мұғалімнің көмегімен көркем

шығарманың негізгі ойын анықтау

1




1.4 сахналау және

драмалау

5.1.4.1мұғалімнің көмегімен әдеби

шығарманың кейіпкерін бейнелеу

1



2. Оқылым

2.1 оқылым

Стратегияларын қолдану

5.2.1.2 мәнерлеп оқу: мәтіннің

мазмұны мен мағынасына сәйкесй интонация мен сөз қарқынын сақтау

(кідіріс, логикалық ойлау дауыс

сарыны)

1




2.2 мәтіннің

жанрлық

ерекшелігін

ажырату

5.2.2.1 мұғалімнің көмегімен

шығарманың түрін анықтау


1




2.3 сыныптан тыс

оқу

5.2.3.1 білім алушылардың оқырман

дербестігін қалыптастыру

1




2.4 әртүрлі ресурс

Көздерінен қажетті ақпарат алу

5.4.2.1 мұғалімнің көмегімен

сөздіктен қажетті ақпаратты ала білу

1


Туған

табиғат

көріністері

(қыс)

3. Тілдесу

3.1 қарым-

қатынастық

дағдыларынй дамыту

5.3.1.1 мәтін, суреттердің мазмұыны

бойынша қойылған: сұрақтарға

қарапайым үлгілерді пайдаланып жауап беру, сөйлесу

1










3-тоқсан




Жануарлар

туралы

1. Тыңдалым

және

айтылым

1.1 ақпаратты түсіну

5.1.1.2 аудио таспаға жазылған

шағын шығармаларды түсіну


1




1.2 мәтіннен

ақпаратты анықтау

5.1.2.2 мәтінде түсініксіз сөздер мен

сөйлемдерді табу; астарлы сөздерді қолдану

1


Туған

табиғат

көріністері

(қыс)


1.3 негізгі ойды

анықтау

5.1.3.2 мұғалімнің көмегімен

кейіпкерлердің қылықтарына деген

көзқарастарын анықтау

1




1.4 сахналау және

драмалау

5.1.4.1мұғалімнің көмегімен әдеби

шығарманың кейіпкерін бейнелеу

5.1.4.2

кейіпкерлердің түрлі эмоциялық

жағдайын көрсету

1



2. Оқылым

2.1 оқылым

стратегияларын

қолдану

5.2.1.3 рөлге бөлініп оқу

(«драматизация»)

5.2.1.4

іштей оқу негізінде әртүрлі

тапсырмаларды орындау

1




2.2 мәтіннің

жанрлық

ерекшелігін

ажырату

5.2.2.1 мұғалімнің көмегімен

шығарманың түрін анықтау

1




2.3 сыныптан тыс

оқу

5.2.3.2 мұғалім берген тақырып

бойынша тәрбиеші көмегімен мектеп

кітапханасынан кітап таңдау

5.2.3.3

оқыған материалдар бойынша

әңгімелесу

1




2.4 әртүрлі ресурс

көздерінен қажетті

ақпарат алу

5.4.2.1 мұғалімнің көмегімен

сөздіктен қажетті ақпаратты ала біл


1


Туған

табиғат

көріністері

(көктем)

3. Тілдесу

3.1 қарым-

қатынастық

дағдыларын

дамыту

5.3.1.2 сюжетті - рөлдік ойындар

арқылы диалогтық және монологтық

сөйлеуін дамыту;

5.3.1.3 тақырыптық диалогтар құру.

Қ

ұрастырған диалогтың мағынасын

дұрыс түсіну

1




3.2 жағдаятты

болжау

5.3.2.1 мәтіндегі суреттер арқылы

жағдаятты әрі қарай болжау

1




4-тоқсан




Жақсылыққа

асығындар

1. Тыңдалым

және

айтылым

1.1 ақпаратты

түсіну


5.1.1.2 аудио таспаға жазылған

шағын шығармаларды түсіну.

1




1.2 мәтіннен

ақпаратты анықтау

5.2.1.5 жеңіл әңгімелерді өзбетімен

оқу.

5.2.1.6 мұғалімнің тапсырмаларын

орындау (қойылған сұраққа жауап

табу, мазмұндауға, мәнерлеп оқуғу

дай ындалу)

5.2.1.7 тақпақтар жаттау, жатқа 6-8

тақпақ білу

1




1.3 негізгі ойды

анықтау

5.1.3.1 мұғалімнің көмегімен көркем

шығарманың негізгі ойын анықтау

5.1.3.2 мұғалімнің көмегімен

кейіпкерлердің қылықтарына деген

көзқарастарын анықтау

1


Туған

табиғат

көріністері

(көктем)


1.4 сахналау және

драмалау

5.1.4.2 кейіпкерлердің түрлі

эмоциялық жағдайын көрсету

5.1.4.3 ертегілерді сахналауға қатысу

1


Туған

табиғат

көріністері

(жаз)

2. Оқылым

2.1 оқылым

стратегияларын

қолдану

5.2.1.6 мұғалімнің тапсырмаларын

орындау (қойылған сұраққа жауап

табу, мазмұндауға, мәнерлеп оқуғу

дай ындалу)

5.2.1.7 тақпақтар жаттау, жатқа 6-8

тақпақ білу

1




2.2 мәтіннің

жанрлық

ерекшелігін

ажырату

5.2.2.1 мұғалімнің көмегімен

шығарманың түрін анықтау

1




2.3 сыныптан тыс

оқу

5.2.3.4 қызықты үзінділер оқу және

мазмұндау

5.2.3.5 оқыған кітаптарға ұжыммен

шағын пікір құрастыру

5.2.3.6 мұғалімнің қалауы бойынша

сыныптан тыс оқуын бақылайтын

карточкаларын талдау

1




2.4 әртүрлі ресурс

көздерінен қажетті

ақпарат алу

5.4.2.1 мұғалімнің көмегімен

сөздіктен қажетті ақпаратты ала білу


1



3. Тілдесу

3.1 қарым-қатынастық

дағдыларын

дамыту

5.3.1.4 сөйлем түрлерінің айтылу интонациясына көңіл бөлу, еліктеу

5.3.1.5 коммуникативтік жағдаятқа

сай эмоционалды сөздерді, дауыс

ырғақтары арқылы, диалогке қатысу

(мұғалімнің басшылығымен)

1




3.2 жағдаятты

болжау

5.3.2.1 мәтіндегі суреттер арқылы

жағдаятты әрі қарай болжау

1























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ