Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Үйден оқыту КТЖ 6 СЫНЫП
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Елтоқ ауылының ЖОББМ» КММ
БЕКІТЕМІН: КЕЛІСЕМІН: ӘБ ОТЫРЫСЫНДА ТАЛҚЫЛАНДЫ:
Мектеп директоры Директордың Хаттама№___
Йылал Г.М.__________ ОІЖ орынбасары ӘБ жетекшісі
“_____” ________2024 ж Хасаншина С.Н._______ Байманова Г.С._____
“_____” ________2024 ж “_____” ________2024 ж
КҮНТІЗБЕЛІК – ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЛАУ
6 «А» сынып
Пән: Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау
Жалпы сағат саны: 34
Аптасына сағат саны: 1
Мұғалім: Кенжегулова Карлыгаш Ертаевна
Күнтізбелік – тақырыптық жоспар төмендегі бағдарлама негізінде жазылған.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 20 қыркүйектегі № 469 бұйрығына 99 - қосымша Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына 539 - қосымша Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 5-9 сыныптары үшін үлгілік оқу бағдарлама
Түсінік хат
ҚР «Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық – педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы» Заңында ерекше білімді қажет ететін барлық балалар психолого-медициналық-педагогикалық кеңестің қорытындысына сәйкес арнайы түзету мекемелерінде және мемлекеттік жалпы білім беретін мектептерде тегін оқуға құқылы делінген.
Беріліп отырған сабақта ерекше білімді қажет ететін балалардың білім алуы мен тәрбиесімен қатар баланың қоршаған ортада өзін еркін ұстауға, әлеуметтік-тұрмыстық бейімделуіне, өзіне қызмет етуіне көп көңіл бөлінеді.
Түзете-дамыта оқыту сыныбындағы өткізілетін әлеуметтік-тұрмыстық бейімделу сабағында балалардың өзін-өзі басқара алуға, өзі өмір сүретін ортаны толық бағдарлай білуге, тұрмыстық құралдармен жұмыстануға, мамандықтар туралы түсінік беріледі.
Сабақта тәжірибелер, экскурсиялар, саяхаттар қарастырылған. Әлеуметтік-тұрмыстық білімі мен білігі бала бойында біртіндеп, жүйелі жалғасын тауып отырады.
Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау сабағы балалардың өз бетімен өмір сүруге және еңбек етуге әлеуметтік бейімделуіне даярлау және жалпы баланың жан жақты дамуын көтеру мақсатында бағытталған тәжіриебелік жұмыстармен алмастырылып отырады.
Сабақ оқушының өзіне-өзі қызмет етуге, үй шаруасын жүргізуге дағдылануға, өзін қоршаған ортада бағыт табуға, ақыл ойы мен дене дамуы мүмкіншілігіне қарамастан шығармашылықпен жұмыс істеуге, түрлі электрлік, тұрмыстық приборлармен жұмыс істеуге, тұрғын үйін таза ұстауға, тамақ дайындауға, киім, аяқ-киімін күтуге, түрлі транспортта еркін жүруге бағытталған. Сабақта баланың жас ерекшелігі мен жеке ерекшелігі ескеріледі.
Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау сабағында түрлі әдіс-тәсілдер қолданылады: рольдік, ұжымдық, топтық, жеке, дифференциалдық-топтық, әңгімелеу, экскурсия, әңгіме-сұхбат, видеофильм, практикалық жұмыс.
Берілген сабақтар психикалық дамуы тежелген балаларға арналған түзете дамыта оқытатын 5-8 сыныптарына қарастырылған.
6-сынып күнтізбелік-тақырыптық жоспар 2024-2025 оқу жылы
Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау 6 сынып
Аптасына: 1 сағат, барлығы:34 сағат
№р/с |
Бөлім тақырыбы |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
І тоқсан 9 сағат |
|
||||||
1 |
1 БӨЛІМ Достық, қарым-қатынас |
Достық. Қарым-қатынас ережелері. |
6.1.1.1 Білімділік: Достық туралы ойларын толықтыру. 6.1.1.2 Қарым-қатынас ережелерімен таныстыру. 6.1.1.3 Амандасу, сәлемдесу, достық, сенім сөздерінің мағынасын ашу. 6.1.1.4 Сөздік қорын дамыту |
1 |
|
|
|
2 |
2 БӨЛІМ Сыртқы көркі, келбеті |
Оқушының сыртқы келбеті, көркі. |
6.2.1.1 талғаммен, таза, сәнді киінуге үйрету. 6.2.1.2 Шаш үлдгісін, мойын орамалды тағу үлгісін жасай білуге, эстетикалық талғаммен киінуге, аяқ киім, киім тазалығына көңіл бөлуге баулу. 6.2.1.3 ақ киімді өз бетімен тазалауына көңіл бөлу 6.2.1.4 Өзіне-өзі қызмет ете білуге баулу |
1 |
|
|
|
3 |
|
Сыртқы келбет, көрік . |
6.2.2.1 Оқушының сыртқы келбет туралы түсінігін қалыптастыру. 6.2.2.2 Эстетикалық талғамын, түсінігін кеңейту. 6.2.2.3 Аяқ киімді, киімді таза ұстауға, киімді тазалауға, таза киінуге, тиянақтылыққа үйрету 6.2.2.4 ұсақ моторикасын дамыту |
1 |
|
|
|
4 |
3 БӨЛІМ Жеке гигиенасы |
Жеке гигиена. Жасөспірімнің жеке гигиенасы, құралдары. Дененің саулығы мен тазалығын сақтаудың ережелері. |
6.3.1.1 Дұрыс күн режимін құруға, тиімді тамақтану ережелері туралы түсініктерін қалыптастыру 6.3.1.2 Жеке гигиеналық құралдарды пайдалану арқылы тазалыққа үйрету 6.3.1.3 Күнделікті гигиеналық талаптарды орындауға дағыдландыру 6.3.1.4 Ойлау қабілетін арттыру |
1 |
|
|
|
5 |
4 БӨЛІМ Сауда-саттық |
Сауда-саттық. Біздің ауылдағы дүкендер. |
6.4.1.1 Шаруашылыққа қажетті заттарды таңдай білуге, дүкеннен керекті затты, тауарларды сатып алуға үйрету 6.4.1.2 дүкеннен тауарларды алуда әдептілік ережелерін сақтауға дағдыландыру. 6.4.1.3 Тауарлардың аттарын атай білу, таңдаған тауарды пайдалана білуге үйрету 6.4.1.4 есте сақтау қабілетін арттыру |
1 |
|
|
|
6 |
|
Сауда-саттық. Тауарларды сатып алу реті. |
6.4.2.1 Оқушының дүкендерде сатылатын тауарлардың атын, сатып алу ережелерін білуі, құнын есептей алуға үйрету, чекті талап етуге үйрету, әңгімелесу, сұрау ережелерін білуге, әдептілікке дағдыландыру. 6.4.2.2 дүкеннен тауар сатып алу кезіндегі ережелерді білу, есте сақтау қабілетін арттыру. |
1 |
|
|
|
7 |
|
Сауда-саттық. Арзандатылған тауарлар. Жарнамалар. |
6.4.3.1 Арзандатылған тауар, жарнама туралы түсініктерін қалыптастыру. Этикетка, өлшемі, көлемі туралы білімін қалыптастыру, тереңдету. Эстетикалық талғаммен жарнаманы безендіруге үйрету. 6.4.3.2 Чектағы сандарды танып оқи білуге үйрету, есте сақтау, ойлау қабілеттерін арттыру. |
1 |
|
|
|
8 |
5 БӨЛІМ Тамақтану |
Тамақтану. Ас бөлмесін жинастыру, жиһаздарды орналастыру. Қауіпсіздік ережелері. |
6.5.1.1 ас үйі мен асханадағы пайдаланатын құралдарды, ыдыстарды атау, ас үйін жинауда еңбек дағдыларын қалыптастыру. 6.5.1.2 Өз беттерімен асхана құралдарын пайдалана білуге және қолдана білуге үйрету. Ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту. |
1 |
|
|
|
9 |
|
Тамақтану. Тамақ дайындау кезіндегі қауіпсіздік ережелер. Гигиеналық талаптар. |
6.5.2.1 Тамақ дайындау кезінде гигиеналық талаптарды, қауіпсіздік ережелерді орындауға үйрету. Эстетикалық талғамын дамыту. 6.5.2.2 Қауіпсіздік ережелерін жаттау кезіндегі есте сақтау қабілетін арттыру. |
1 |
|
|
|
ІІ тоқсан 7 сағат |
|||||||
10 |
|
Компот кисель дайындау. |
6.5.3.1 компот дайындауға үйрету, тамақтану тақырыбы бойынша өткен материалды тиянақтау. 6.5.3.2 Тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. 6.5.3.3 Оқушының сөздік қорын молайту.Жұмыс барысында тапсырмаларды орындауда белсенді болуға дағдыландыру. |
1 |
07.11.2024 ж |
|
|
11 |
|
Бутерброд түрлерін дайындау |
6.5.4.1 өз бетімен бутерброд дайындауға үйрету. Сурет бойынша әңгімелеп беруге үйрету. 6.5.4.2 Бутерброд жасауға қызығушылығын арттыра отырып, жасалу ретін есте сақтауға баулу. |
1 |
14.11 |
|
|
12 |
6 БӨЛІМ Мамандық |
«Мамандық» Еңбекке орналасу. Мамандықтар шеруі. |
6.6.1.1 Жұмысшы мамандықтарды білу, атау, немен айналысатынын білуге үйрету. Мамандықтар шеруі кезінде өздерінің көрсетілген мамандықтар туралы не білетінін айтқыза отырып, басқа адамдардың еңбегіне сыйластықпен қарауға тәрбиелеу. 6.6.1.2 Әңгімелеу кезінде басқаларды тыңдауға, әңгіме құрастыра отырып, сөйлемдерді байланыстырып сөйлеуге үйрету. |
1 |
21.11 |
|
|
13 |
|
Мамандық. «Құрылысшы». |
6.6.2.1 құрылысшы мамандығының түрлерін білуге, атап айтуға үйрету. Мамандық иелерінің немен айналысатынын айту. 6.6.2.2 Қол моторикасын дамыту. |
1 |
28.11 |
|
|
14 |
|
Мамандық. «Сатушы». |
6.6.3.1 Сатушы жұмысы туралы толық мәлімет бере отырып, еңбекті бағалауға кәсіптік бағдар беру. Достық қарым-қатынасқа баулу. 6.6.3.2 Сатушы мамандығының қызығы мен қиындығын салыстыруға үйрету. Есте сақтау қабілетін арттыру. |
1 |
05.12.2024 ж |
|
|
15 |
|
Мамандық. «Аспазшы» |
6.6.4.1 Аспазшы мамандығы туралы толық мәлімет беру. Мектеп асханасындағы аспазшының еңбегін бақылау, олардың еңбегі туралы білуге, жұмысының қиын жақтарымен танысу. Еңбекті бағалау білуге үйрету 6.6.4.2 Аспазшы жұмысының еңбегіне деген қызығушылық қалыптастыра отырып, оқушылар зейінін дамыту. |
1 |
12.12 |
|
|
16 |
|
«Менің сүйікті ісім- менің бақытты болашағым» |
6.6.5.1 Оқушылардың мамандық атауларын атау, олардың немен шұғылданатынын әңгімелеуге үйрету. Еңбекті бағалай білуге үйрету. 6.6.5.2 Сөздік қорын дамыту. |
1 |
19.12 |
|
|
ІІІ тоқсан 10 сағат |
|||||||
17 |
7 БӨЛІМ Мекеме, ұжым |
Мекеме. Ұжым. Ұжым атаулары. |
6.7.1.1 Өз ауылындағы, жақын жерлердегі шаруашылық, өнеркәсіп орындарын мекемелерді білу. Олардың қандай қызмет атқаратынын білу, түсіндіру. 6.7.1.2 Ұжым туралы түсінігін қалыптастыру. Оқушылардың сөздік қорын байыту. Зейіні мен есте сақтау қабілетін арттыру. |
1 |
09.01.2025 |
|
|
18 |
|
Мекеме. Ұжым. Мекемелерге экскурсия. |
6.7.2.1 Білімділік-тәрбиелілік: Мекемелерге бару кезінде көшеде жүру ережелерін сақтауға , ұжым мүшелерінің еңбегін бақылауға құрметтеуге үйрету. 6.7.2.2 Оқушының сөздік қорын дамыту |
1 |
16.01 |
|
|
19 |
8 БӨЛІМ Байланыс құралдары |
Байланыс құралдары. Бандероль, сәлемдеме жіберу жолдары |
6.8.1.1 Оқушыларға байланыс құралдарына жататын құралдар туралы түсінік беру. Мамандардың еңбегін бағалау, сыйластық қарым-қатынас орнатуға баулу. 6.8.1.2 Жаңа сөздер арқылы сөздік қорын байыту. |
1 |
23.01 |
|
|
20 |
|
Хат жазу. Хат жолдау. |
6.8.2.1 Оқушыларға байланыс құралдарының бірі хат жазу, жолдау туралы түсініктерін кеңейту. 6.8.2.2 Сауаттылыққа үйрету, қолдың ұсақ моторикасын дамыту. |
1 |
30.01 |
|
|
21 |
9 БӨЛІМ Тұрғын үй |
Тұрғын үй. Күнделікті және мерзімдік тұрғын үйді жинастыру. Тұрмыстық техниканы қолдану қауіпсіздік ережелері. |
6.9.1.1 Тұрғын үйді күту, жинастыру, техникалық құралдарды пайдалана білуге, қауіпсіздік ережелерін сақтауға баулу. 6.9.1.2 Оқушының зейіні мен есте сақтау қабілетін арттыру, еңбекке баулу. |
1 |
06.02.2025 |
|
|
22 |
|
Тұрғын үйді қысқы және жазғы мерзімге әзірлеу. |
6.9.2.1 Балаларды еңбек етуге өзіне-өзі қызмет ете білуге қызығушылығын ояту. Өз міндеттерін біліп қана қоймай, оны орындау керектігін ескерте отырып үйрету. 6.9.2.2 Қолдың ұсақ моторикасын дамыту. |
1 |
13.02 |
|
|
23 |
|
Үй жиһаздарын тазалау. |
6.9.3.1 Оқушыларға үй ішіндегі мектептегі жиһаздарды күту, тазалау, күтім жасау туралы үйрету. Тазалыққа, әдемілікке үйрету, эстетикалық тәрбие беру. 6.9.3.2 Жұмыс барысында қол моторикасын дамыту. |
1 |
20.02 |
|
|
24 |
|
Үй жануарлары (ит, мысық) |
6.9.4.1 Үйде үй жануарларын күтуге, санитарлық, гигиеналық талаптарды үйрету барысында денсаулығын күтуге, аллергия тудыру қаупі болатыны туралы түсінік беру. 6.9.4.2 Қол моторикасын дамыту. |
1 |
27.02 |
|
|
25 |
|
Үй өсімдіктерін күту. |
6.9.5.1 Үй өсімдіктері туралы мәлімет беру. Өсімдіктерді суару, күту, атауларын білу. Сұлулық, әдемілікке тәрбиелеу, еңбекке баулу. 6.9.5.2 Қол моторикасын дамыту. |
1 |
06.03.2025 ж |
|
|
26 |
10 БӨЛІМ Отбасы |
Отбасы. Отбасы мүшелері. |
6.10.1.1 отбасы мүшелерінің өздеріне кім болып келетінін туысқандардың аталуын білу, өз отбасы туралы әңгімелей білуге үйрету. Сыйластық қарым-қатынас қалыптастыру. 6.10.1.2 Есте сақтау, жалпы моторикасын дамыту. |
1 |
13.03 |
|
|
IV тоқсан 8 сғат |
|||||||
27 |
|
Отбасындағы міндеттер. |
6.10.2.1 Қыз балалар мен ер балалардың үй ішіндегі міндеттерін білуіне, өздеріне міндеттелген жұмыстарды орындауға баулу, үлкен-кішілерді сыйлауға, тыңдауға үйрету. 6.10.2.2 қолдың ұсақ моторикасын дамыту. |
1 |
03.04.2025 |
|
|
28 |
11 БӨЛІМ Бюджет |
Отбасы бюджеті. Ақша, оның адам өміріндегі мәні. |
6.11.1.1 Отбасына кіретін кіріс туралы түсінігін қалыптастыру, ақшаның қалай жасалатыны, қалай табу керектігі, купюрлар туралы түсінік беру. 6.11.1.2 Ойлау қабілетін дамыта түзету. |
1 |
10.04 |
|
|
29 |
|
Теміржол транспорты. Вокзал. Поездардың кестесі. |
6.11.2.1 Көліктердің түрлерімен, жол кестесімен жұмыс істей білуге, маршруттарды түсінуге, билет алу, билет құнын білуге, поездға мінуге , вагондардың ретін білуге үйрету. Жолда жүру ережелерін түсіндіру. 6.11.2.2 Есте сақтау қабілетін арттыру. |
1 |
17.04 |
|
|
30 |
|
Теміржол кассасы. |
6.11.3.1 Теміржол кассасы туралы, билет алу, қазіргі электронды билет сатып алу туралы түсінік беру. 6.11.3.2 Ойлау қабілеттерін дамыту. |
1 |
24.04 |
|
|
31 |
12 БӨЛІМ Транспорт |
Автомобиль түрлері. |
6.12.1.1Автомобиль түрлерінің техникаға қажеттіліктерімен таныстыру, ауыл қаладағы көлік түрлерін ажырату, пайдалану жолдарын білуге, көлікте өзін мәдениетті ұстауға баулу. 6.12.1.2 ойлау қабілетін, қол моторикасын дамыту. |
1 |
01.05.2025 ж |
|
|
32 |
13 БӨЛІМ Мәдениет |
Мәдениет. Қонаққа шақыру, күту. Қонақта өзін ұстай білу. |
6.13.1.1 Мәдени орындар, қоғамдық орындарды айыра білуге, мәдени орындарда өзін мәдениетті ұстауға үйрету. 6.13.1.2 Балалардың ойлау қабілетін, ұсақ моторикасын дамыту. |
1 |
08.05 |
|
|
33 |
|
Мәдениет орындарына экскурсия. |
6.13.2.1Мәдениет орындарында, қоғамдық орындарда өздерін мәдениетті ұстау, ережелерді сақтауға баулу. Сөйлеу этикетін сақтауға үйрету. 6.13.2.2 Есте сақтау қабілетін арттыру, сөздік қорын дамыту. |
1 |
15.05 |
|
|
34 |
14 БӨЛІМ Медициналық көмек |
Үйдегі дәрі қобдишасы. (Аптечкасы). Термометр. |
6.14.1.1 Оқушылардың дәрігер, медициналық құралдар туралы түсініктерін кеңейту. Үй аптечкасында болатын дәрілер мен құралдар туралы, оны үй жағдайында сақтау ережелерімен таныстыру. Үй аптечкасында болатын адам денесінің қызуын өлшейтін құрал- термометр туралы толық түсінік беру. Термометр тарихы туралы түсіндіру. Алғашқы көмек көрсетуге үйрету. 6.14.1.2 Ойлау қабілетін дамыту |
1 |
22.05 |
|
«Елтоқ ауылының ЖОББМ» КММ
БЕКІТЕМІН: КЕЛІСЕМІН: ӘБ ОТЫРЫСЫНДА ТАЛҚЫЛАНДЫ:
Мектеп директоры Директордың Хаттама№___
Йылал Г.М.__________ ОІЖ орынбасары ӘБ жетекшісі
“_____” ________2024 ж Хасаншина С.Н._______ Байманова Г.С._____
“_____” ________2024 ж “_____” ________2024 ж
КҮНТІЗБЕЛІК – ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЛАУ
6 «А» сынып
Пән: бейнелеу өнері
Жалпы сағат саны: 34
Аптасына сағат саны: 1
Мұғалім: Кенжегулова Карлыгаш Ертаевна
Күнтізбелік – тақырыптық жоспар төмендегі бағдарлама негізінде жазылған.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 20 қыркүйектегі № 469 бұйрығына 99 - қосымша Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына 539 - қосымша Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 5-9 сыныптары үшін үлгілік оқу бағдарламасы
Түсінік хат
1. Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 5-9 сыныптары үшін «Бейнелеу өнері» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген.
2. Оқу пәнінің мақсаты – білім алушыларды заттардың пішінін, құрылымын, шамасын, түсін, олардың кеңістіктегі орнын дұрыс қабылай білуге және оларды бейнелеу құралдарының көмегімен бере білуге үйрету.
3. Оқу пәнінің міндеттері:
1) графикалық дағдыларды және оларды оқу және тәжірибелік әрекеттерде пайдалана білуді дамыту және қалыптастыру;
2) жанасымдылық, кинестикалық, көру талдауыштарды тірек ете отырып, оларды бейнелеу процесіне қажетті материалдармен және құралдармен таныстыру;
3) тапсырманың мақсатын түсінуге және оны өздігінен немесе ересек адамның көмегімен орындауға, қимаүлгілерді пайдалануға, нобай бойынша сурет салуға, бөліктерінің суреттерін аяқтауға, сызықтан шықпай бояуға үйрету;
4) бейнелеу өнеріне деген қызығушылықты қалыптастыру және қабылдауға қолжетімді бейнелу өнері шығармаларымен таныстыру;
5) білім алушылардың танымдық аймағындағы кемшіліктерді жүйелі және мақсатты бағытталған дамыту арқылы түзетуге көмектесу;
6) қимыл-қозғалыстық аймақты вариативтік және дүркін-дүркін қайталанып отыратын сан алуан түрлі бейнелеу құралдарын және материалдарды пайдалана отырып түзету;
6-сынып күнтізбелік-тақырыптық жоспар 2024-2025 оқу жылы
Бейнелеу өнері 6 сынып
Аптасына: 1 сағат, барлығы:34 сағат
№р/с |
Бөлім тақырыбы |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
І тоқсан 9 сағат |
|
|||||
1 |
1-бөлім «Шығармашылық идеяларды зерттеу және дамыту» |
Пейзаж. |
6.1.1.1 сәулетті көрініс заңы (көкжиек сызығы, алдыңғы және артқы план) туралы қарапайым білім болу; |
1 |
|
|
2 |
|
Натюрморт. |
6.1.1.2 бейнелеу өнерінің жанры ретіндегі натюрморт туралы қарапайым түсінік болу. |
1 |
|
|
3 |
|
Жалпы қарапайым мәліметтер. |
6.1.3.3 өнер туындысын ан немесе халық шығармаш ылығынан алған эмоциялық сезімін сөзбен білдіру |
1 |
|
|
4 |
|
Қазақтың дәстүрлі кәсіптері; |
6.1.3.2 шығарма жанрын тану; |
1 |
|
|
5 |
2-бөлім «Шығармашылық жұмыстарды құру және жасау» |
Сәндік сурет салу |
6.2.1.1. қимаүлгіні ң көмегімен геометрия лық пішіндерд ен құралған және өсімдік тәрізді өрнектерді ң суретін жолақта, шаршыда, дөңгелекте салу; |
1 |
|
|
6 |
|
Қазақтың «Шексіз» оюы (жапсырмақұрақ). |
6.2.1.2 суретте мұғалім атаған қарапайым оқиғаға тән белгілерді бере білу; |
1 |
|
|
7 |
|
Қазақтың «Шілтерлі» оюы (жапсырмақұрақ). |
6.2.2.1 симметриялық пішінді заттардыанықтау және олардың суретін салу; |
1 |
|
|
8 |
|
Жолақта өрнек құрау (қарындаш, гуашь) |
6.2.2.6 бейнелеу: заттардың пішінін, олардың құрылысы н және пропорция сын (ұзындықт ың еніне және бөліктерді ң бүтінге арақатына сын) салыстыру ; негізгі түсі ақ және ашық түстегі көлемді заттар. |
1 |
|
|
9 |
|
Шаршыда өрнек құрау (қарындаш, гуашь). |
6.2.2.5 бояуға су немесе ақ бояу қосу арқылы түс қанықтығ ын азайту; |
1 |
|
|
ІІ тоқсан 7 сағат |
||||||
10 |
|
Өздігінен жолақта өрнек құрау (қарындаш, гуашь). |
6.2.2.3 бояумен жұмыстың қарапайым тәсілдерін пайдалану, фонды бояу; |
1 |
20.11.2024 ж |
|
11 |
|
Карнавалдық көзілдіріктер. |
6.2.1.4 карнавалд ық бетперде жасау |
1 |
27.11 |
|
12 |
|
Мерекелер мен айтулы даталарға арналған |
6.2.2.2 заттардың кеңістіктег і қатынасын есепке ала отырып, шамалық арақатына сын беру; |
1 |
04.12.2024 ж |
|
13 |
|
Ашық хаттар |
6.2.2.2 заттардың кеңістіктег і қатынасын есепке ала отырып, шамалық арақатына сын беру; |
1 |
11.12. |
|
14 |
|
ашық хаттар |
6.2.2.2 заттардың кеңістіктег і қатынасын есепке ала отырып, шамалық арақатына сын беру; |
1 |
18.12 |
|
15 |
3-бөлім «Шығармашылықты жобалау». |
Ойыншықтар дүкенінде (қарындаш, акварель). |
6.3.1.1 жұмысты оны орындау тәртібін түсіндіре отырып көрсету. |
1 |
25.12 |
|
16 |
|
Қысқы орман (қарындаш, гуашь). |
6.3.1.1 жұмысты оны орындау тәртібін түсіндіре отырып көрсету. |
|
|
|
17 |
|
. Наурыз (қарындаш, акварель) |
6.3.1.1 жұмысты оны орындау тәртібін түсіндіре отырып көрсету. |
|
|
|
ІІІ тоқсан 10 сағат |
|
|||||
18 |
|
. Көктемгі көңіл күй (қарындаш, акварель). |
6.3.1.1 жұмысты оны орындау тәртібін түсіндіре отырып көрсету. |
1 |
|
|
19 |
|
Жапсырмақұрақ. |
6.3.1.1 жұмысты оны орындау тәртібін түсіндіре отырып көрсету. |
1 |
|
|
20 |
|
Мүсіндеу |
6.3.1.1 жұмысты оны орындау тәртібін түсіндіре отырып көрсету. |
1 |
|
|
21 |
|
тікелей заттың өзіне қарап сурет салу. |
6.3.1.1 жұмысты оны орындау тәртібін түсіндіре отырып көрсету. |
1 |
|
|
22 |
|
Үйеңкі жапырағы (қарындаш, акварель). |
6.3.1.1 жұмысты оны орындау тәртібін түсіндіре отырып көрсету. |
1 |
|
|
23 |
|
Сүйікті жұмсақ ойыншығым (қарындаш, акварель). |
6.3.1.1 жұмысты оны орындау тәртібін түсіндіре отырып көрсету. |
1 |
|
|
24 |
|
Өсімдігі бар гүлсауыт (қарындаш, акварель). |
6.3.1.1 жұмысты оны орындау тәртібін түсіндіре отырып көрсету. |
1 |
|
|
25 |
|
Жол белгілері (қарындаш, гуашь). |
6.3.1.1 жұмысты оны орындау тәртібін түсіндіре отырып көрсету. |
1 |
|
|
26 |
|
Балықтар (қарындаш). |
6.3.1.1 жұмысты оны орындау тәртібін түсіндіре отырып көрсету. |
1 |
|
|
27 |
|
Қазақтың дәстүрлі киімдері, бас киімдері (қарындаш, акварель). |
6.3.1.1 жұмысты оны орындау тәртібін түсіндіре отырып көрсету. |
1 |
|
|
|
IV тоқсан 8 сғат |
|||||
28 |
|
Қараторғай үйшігі (қарындаш, акварель). |
6.3.1.1 жұмысты оны орындау тәртібін түсіндіре отырып көрсету. |
1 |
|
|
29 |
|
Қоңыздар (симметрия), (қарындаш, акварель). |
6.3.1.1 жұмысты оны орындау тәртібін түсіндіре отырып көрсету. |
1 |
|
|
30 |
|
Шегіртке (симметрия), (қарындаш, акварель). |
6.3.1.1 жұмысты оны орындау тәртібін түсіндіре отырып көрсету. |
1 |
|
|
31 |
|
Көктемгі гүлдердің суреттемесі. Сауыттағы көктемгі гүлдер (қарындаш, акварель). |
6.3.1.1 жұмысты оны орындау тәртібін түсіндіре отырып көрсету. |
1 |
|
|
32 |
|
Көктемгі гүлдердің суреттемесі. Сауыттағы көктемгі гүлдер (қарындаш, акварель). |
6.3.1.1 жұмысты оны орындау тәртібін түсіндіре отырып көрсету. |
1 |
|
|
33 |
|
Көктемгі гүлдердің суреттемесі. Сауыттағы көктемгі гүлдер (қарындаш, акварель). |
6.3.1.1 жұмысты оны орындау тәртібін түсіндіре отырып көрсету. |
1 |
|
|
34 |
|
Шегіртке (симметрия), (қарындаш, акварель). |
6.3.1.1 жұмысты оны орындау тәртібін түсіндіре отырып көрсету. |
1 |
|
|
|
«Елтоқ ауылының ЖОББМ» КММ
БЕКІТЕМІН: КЕЛІСЕМІН: ӘБ ОТЫРЫСЫНДА ТАЛҚЫЛАНДЫ:
Мектеп директоры Директордың Хаттама№___
Йылал Г.М.__________ ОІЖ орынбасары ӘБ жетекшісі
“_____” ________2024 ж Хасаншина С.Н._______ Байманова Г.С._____
“_____” ________2024 ж “_____” ________2024 ж
КҮНТІЗБЕЛІК – ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЛАУ
6 «А» сынып
Пән: шарауашылық еңбек
Жалпы сағат саны: 68
Аптасына сағат саны: 2
Мұғалім: Кенжегулова Карлыгаш Ертаевна
Күнтізбелік – тақырыптық жоспар төмендегі бағдарлама негізінде жазылған.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 20 қыркүйектегі № 469 бұйрығына 99 - қосымша Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына 539 - қосымша Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 5-9 сыныптары үшін үлгілік оқу бағдарлама
6-сынып күнтізбелік-тақырыптық жоспар 2024-2025 оқу жылы
Шаруашылық еңбек 6 сынып
Аптасына: 2 сағат, барлығы:68 сағат
№р/с |
Бөлім тақырыбы |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
І тоқсан 17 сағат |
|
|||||
1 |
1) «Киім және аяқ киімге күтім жасау» |
Тұрғын үй күтімі |
6.1.1.1 тұрғын үй түрлерінің өзгешілігін айыру(көп пәтерлі үй, жеке үй) |
1 |
|
|
2 |
|
Киім және аяқ киімге күтім жасау |
6.1.2.1 аяқ киім күтіміне Арналған құралдарды тану, атау: щетка,губка, крем, барқыт,клеенка |
1 |
|
|
3 |
|
. Қолмен кір жууға арналған жабдықты тану, атау: леген, кір сабын, |
6.1.1.2 қолмен кір жуу кезіндегі Реттік әрекеттерді орындау (сабындау,ысқылау,шаю, сығу) |
1 |
|
|
4 |
|
едендік кептіргіш, киім қыстырғыштары. |
6.1.1.3 киімді кептіру үшін жаю, ыстырғыштарды пайдалану |
1 |
|
|
5 |
|
Кір сабын қолдана отырып, легенде ұсақ заттарды (бет орамал, шұлық, орамал) қолмен жуу әдістері. |
6.1.1.1 қолмен кір жууға Арналған жабдықтарды тану, атау: кір сабын,леген,қыстырғыштар, кептіргіш |
1 |
|
|
6 |
|
Кір жуудың кезекті әрекеттерін орындау: сабындау, қолмен жуу, таза суда шаю, сығу, |
6.1.1.2 қолмен кір жуу кезіндегі реттік әрекеттерді орындау (сабындау,ысқылау,шаю, сығу) |
1 |
|
|
7 |
|
қыстырғыштарды қолданып және қолданбай (едендік кептіргіште) жіпке жайып кептіру. |
6.1.1.3 киімді кептіру үшін жаю,қыстырғышт Арды пайдалану |
1 |
|
|
8 |
|
Кір жуғаннан кейін легенді жуу және сүрту, |
6.1.1.4 құралды жуу, сүрту, оны орнына жинау |
1 |
|
|
9 |
|
леген мен сабынды сақтау орындарына қою. |
6.1.1.4 құралды жуу, сүрту, оны орнына жинау |
1 |
|
|
10 |
|
Сыртқы киімді құрғақ щеткамен тазалау. Киімді шкафтағы сөрелерге, шкафтағы ілгіштерге, орындықтың артқы жағына іліп жинау және бүктеу |
6.1.1.5 киімді щеткамен Тазалау 6.1.1.8 киімдердішкафтағы ілгіштерге ілу |
1 |
|
|
11 |
|
киімді щеткамен және аяқ киімге арналған креммен тазалау, аяқ киім күтіміне арналған құралға малынған губкамен тазалау |
6.1.2.2 аяқ киімдіқұрғақ шүберекпен,барқытпен сүрту |
1 |
|
|
12 |
|
Ылғалды аяқ киімді кептіру. |
6.1.2.2 аяқ киімді құрғақ шүберекпен,барқытпен сүрту |
1 |
|
|
13 |
|
Тазаланған аяқ киімді маусымдық сақтау қораптарына салу. |
6.1.1.9 киімдерді жыл Мезгілдері арасында Шкафта сақтауға дайындау: қаптамаларды пайдалану |
1 |
|
|
14 |
|
Киім мен аяқ киімге күтім жасау жөніндегі құралдар мен заттарды сақтау ережесі; |
6.1.2.4дымқыл аяқ киімді кептіру |
1 |
|
|
15 |
|
Аяқ киімді сақтау орындарына орналастыру: сөреге, аяқ киім шкафына. |
6.1.2.5 аяқ киімді Сақтау орындарына Орналастыру, аяқ киім Шкафындағы сөреге. |
1 |
|
|
16 |
|
Киім мен аяқ киімге күтім жасау жөніндегі құралдар мен заттарды сақтау ережесі; |
6.1.1.5 киімді щеткамен тазалау |
|
|
|
17 |
|
Өз киіміне ұқыпты қарау. Күнделікті аяқ киімге күтім жасау: құрғақ шүберекпен сүрту, былғары аяқ |
6.1.1.6 киімдерді бүктеу: футболка, майка, іш киім,шұлықтартазалау |
|
|
|
ІІ тоқсан 15 сағат |
|
|||||
18 |
2) «Тұрғын үй және тұрмыстық заттарға күтім жасау»; |
Бөлмені желдету, төсек төсеу. |
6.2.1.1тұрғын үйдің күтімінеарналғанқұралдарды таңдау жәнеатау |
1 |
|
|
19 |
|
Төсекорындарды ауыстыру. Шашылып жатқан заттарды тиісті орындарға орналастыру. |
6.2.1.5 үй-жайдытазалауға дейін жәнеодан кейін жеке гигиенаережелерін сақтау |
1 |
|
|
20 |
|
Оқу және тұрғын үй-жайларды жинауға арналған құралдарды және құрылғыларды тану |
6.2.1.5 үй-жайдытазалауға дейін жәнеодан кейін жеке гигиенаережелерін сақтау |
1 |
|
|
21 |
|
Еденді щеткамен және сыпырғышпен сыпыру тәртібі. |
6.2.1.2едендісыпырғыш пен,щеткаменсыпыру |
1 |
|
|
22 |
|
Еденді сүрткішпен жуу тәртібі. Бөлменің іргелерін, табалдырығын, бұрыштарын тазалау ерекшеліктері. . |
6.2.1.4едендісүрткішпен сүрту,бөлменің іргелерін,бұрыштарын тазалаутәртібінұстану |
1 |
|
|
23 |
|
Шаңсорғыштың мақсаты, шаңсорғышты қосу- ажырату, жұмысқа дайындық. |
6.2.1.3қоқыстықалаққажинап себетке салу |
1 |
|
|
24 |
|
Кілемді, еденді, батареяны тазалау кезінде шаңсорғышты қауіпсіз пайдалану ережелері. Шаңсорғышқа күтім жасау. |
6.2.2.3есіктідымқылшүберекпенсүрту |
1 |
|
|
25 |
|
Терезе мен есікке, жиһазға күтім жасауға арналға құралдарды тану, атау, пайдалану. |
6.2.2.2терезеніңалдын дымқылшүберекпенсүрту |
1 |
|
|
26 |
|
Жиһаздан шаңды кетіру. Терезенің, есіктің, үстелдің бетін жуғыш заттарды пайдаланып дымқыл шүберекпен сүрту. |
6.2.2.1жиһаздыңшаңын сүрту |
1 |
|
|
27 |
|
Ас үй жиһаздарын жуу, ас үй жабдықтарының беттерін жуу: жуғыш заттарды пайдаланып плиткаларды, тоңазытқышты жуу. |
6.2.3.1 ыдыс-аяққа күтім жасауғаарналғанқұралдарды таңдау жәнеАтау. 6.2.3.5 тазаыдыстардысақтау орындарынажинау |
1 |
|
|
28 |
|
Тоңазытқыштың сөрелері мен ішкі қабырғаларын жуғыш құралдармен жуу. |
6.2.2.4үстелдің,партаның, тоңазытқыштың бетін дымқылшүберекпенсүрту |
1 |
|
|
29 |
|
Жуынатын бөлмені және дәретхана бөлмесін тұрмыстық химия құралдарын пайдалана отырып тазалау тәртібі |
6.2.2.5жұмысқұралдарын жөнгекелтіру жәнеолардысақтауорнына жинау |
1 |
|
|
30 |
|
химия құралдарын пайдалануда қауіпсіздік техникасы жөніндегі ережелерді сақтау. |
6.2.2.6жинаужұмыстарын а дейін жәнеодан кейін жеке гигиенаережелерін сақтау |
1 |
|
|
31 |
|
Плитка қабырғаларын, раковиналарды, айналарды жуу ережелері. |
6.2.2.6жинаужұмыстарын а дейін жәнеодан кейін жеке гигиенаережелерін сақтау |
1 |
|
|
32 |
|
Жуынатын бөлмені тазалау ережелері мен жиілігі |
6.2.2.6жинаужұмыстарын а дейін жәнеодан кейінжеке гигиенаережелерінсақтау |
1 |
|
|
ІІI тоқсан 19 сағат |
||||||
|
3) «Өсімдіктерге күтім жасау»; |
Бөлме өсімдіктеріне күтім жасау |
6.3.1.1 бөлмеөсімдіктерінің күтімінеарналғанқұралдарды таңдау жәнеатау |
|
|
|
33 |
|
Өсімдіктерді суару үшін су дайындау. |
6.3.1.2 бөлме өсімдіктерініңжапырақтары н сүртіпотыру |
1 |
|
|
34 |
|
Өсімдіктердің топырағына және науасына су құю, |
6.3.1.3 бөлмеөсімдіктерін құйғыштансуару |
1 |
|
|
35 |
|
өсімдіктерге су бүрку, топырақты қопсыту, өсімдік жапырақтарын сүрту, |
6.3.1.6 гүлқұмыраларын, табақшаларынжуу |
|
|
|
36 |
|
ережелерге сәйкес ересек адамның басшылығымен өсімдіктерді қоректендіру. |
6.3.1.5педагогтың басшылығымен бөлме өсімдіктерінбасқа ыдысқа қайтаотырғызу |
|
|
|
37 |
|
Бау-бақша жұмыстарына арналған жабдықты тану, атау, пайдалану: суару ыдысы, тырма, сыпырғыш. |
6.3.1.7өсімдіктергекүтім жасағанғадейін жәнеодан кейінжеке гигиена ережелерінсақтау |
|
|
|
38 |
|
Бау-бақша жұмыстарына арналған арнайы киімдерді тану, атау, кию: қолғап, халат, алжапқыш. |
6.3.2.1 бақшажұмыстарына арналған Арнайы киімдерді тану, атау,кию |
|
|
|
39 |
|
Суару ыдысынан гүлзарларды суару. |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді Құйғыштан суару |
|
|
|
40 |
|
Көшеттерді өсіру үшін тұқымдарды дайындау және себу. |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді құйғыштансуару |
|
|
|
41 |
|
Дайын көшеттерді ашық топыраққа отырғызу. |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді Құйғыштан суару |
|
|
|
42 |
|
Пиязды өсімдіктерді отырғызу. |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді құйғыштансуару |
|
|
|
43 |
|
Гүл шоқтарын жасау үшін гүлдерді қайшымен кесу ережесі. Құтыны таңдау. |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді Құйғыштан суару |
|
|
|
44 |
|
Ересектердің басшылығымен өсімдіктерді тыңайтқыштармен қоректендіру. |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді құйғыштансуару |
|
|
|
45 |
|
Тыңайтқыштармен жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік техникалары: қолғап пайдалану. |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді Құйғыштан суару |
|
|
|
46 |
|
Ағаштар мен бұталардың астындағы жерді қазу. |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді құйғыштансуару |
|
|
|
47 |
|
Гүлзарларда арам шөптерден қолмен тазарту. |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді Құйғыштан суару |
|
|
|
48 |
|
Жолдарды сыпыру ережелері. |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді құйғыштансуару |
|
|
|
49 |
|
Бақшадағы күзгі жапырақтарды тырмамен тазалау. |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді Құйғыштан суару |
|
|
|
50 |
|
Құрғақ жапырақтарды тырмалау және тасымалдау. |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді құйғыштансуару |
|
|
|
51 |
|
Жапырақтарды жинап қапқа салу. Құрғақ, сынған бұтақтарды қайшыларымен кесу. |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді Құйғыштан суару |
|
|
|
52 |
|
Кесу қайшыларымен жұмыс істеу ережелері. Жолдар мен кіреберістерді қардан тазалау ережелері. Жұмыс кезінде құралдарды дұрыс ұстау |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді құйғыштансуару |
|
|
|
|
|
|
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді Құйғыштан суару |
|
|
|
53 |
4) «Үй жануарларына күтім жасау». |
Ересек адамның басшылығымен мысық және ит тағамын ыдысына салу. |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді құйғыштансуару |
|
|
|
54 |
|
Ыдысты жуу. Ересек адамның сүйемелдеуімен үй жануарымен серуендеуге шығу. . |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді Құйғыштан суару |
|
|
|
55 |
|
Киім және аяқ киімге, бөлме және жиһазға, өсімдіктер және үй |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді құйғыштансуару |
|
|
|
56 |
|
Киім және аяқ киімге, бөлме және жиһазға, өсімдіктер және үй жануарларына күтім жасау, |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді Құйғыштан суару |
|
|
|
57 |
|
ыдыс жуу алдында және одан кейінгі жеке гигиена ережелері: |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді құйғыштансуару |
|
|
|
58 |
|
қолғапты, алжапқышты пайдалану, қолды жуу және крем жағу |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді Құйғыштан суару |
|
|
|
59 |
|
Киім және аяқ киімге, бөлме және жиһазға, өсімдіктер және үй |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді құйғыштансуару |
|
|
|
60 |
|
Киім және аяқ киімге, бөлме және жиһазға, өсімдіктер және үй жануарларына күтім жасау, |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді Құйғыштан суару |
|
|
|
61 |
|
Киім және аяқ киімге, бөлме және жиһазға, өсімдіктер және үй |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді құйғыштансуару |
|
|
|
62 |
|
Киім және аяқ киімге, бөлме және жиһазға, өсімдіктер және үй жануарларына күтім жасау, |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді Құйғыштан суару |
|
|
|
63 |
|
Киім және аяқ киімге, бөлме және жиһазға, өсімдіктер және үй |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді құйғыштансуару |
|
|
|
64 |
|
Киім және аяқ киімге, бөлме және жиһазға, өсімдіктер және үй жануарларына күтім жасау, |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді Құйғыштан суару |
|
|
|
65 |
|
Киім және аяқ киімге, бөлме және жиһазға, өсімдіктер және үй |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді құйғыштансуару |
|
|
|
67 |
|
Киім және аяқ киімге, бөлме және жиһазға, өсімдіктер және үй жануарларына күтім жасау, |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді Құйғыштан суару |
|
|
|
68 |
|
Киім және аяқ киімге, бөлме және жиһазға, өсімдіктер және үй |
6.3.2.2 бақтажәне бақшада жұмыс істеугеарналған саймандардытаңдау және Атау 6.3.2.3өсімдіктерді құйғыштансуару |
|
|
|