Күні:_______________
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімдері: Сурет салу
Тақырыбы:«Үйдің суретін саламыз» (заттық сурет салу)
Мақсаты:а) Түзу сызықтарды дұрыс сызу және бояй білу дағдыларын
үйрету;
ә) Бояу түсін таңдай білуге, шығармашылық ой-қиялын дамыту;
б) Үлкендерді сыйлауға тәрбиелеу.
Билингвальді компонент:үй- дом
Әрекет
Тәрбиешінің іс әрекеті
Балалардың іс әрекеті
кезеңдері
Мотивациялық Балалар бір -біріне деген жылы
Балалар шеңберге
қозғаушы
тілектерін айтады. Балалар, бүгін бізге
тұрады, бір- біріне
қонаққа екі қуыршақ келіпті. Күн
тілектерін айтады.
суытып келеді, ал қуыршақтардың
тұратын жері жоқ екен. Бұл қуыршақтар
сендерге қайда тұрғысы келетінін
айтады.
Іздену ұйымдастырушы
Біздің үй ( Ғ.Өкеев)
Қалаушы да табылды,
Үй салынды, жабылды,
Қосып құмға лайды.
Сылақшылар сылайды.
Тезерек, есік, едені,
Қиюласты әдемі.
Құрылысшы боламыз,
Зәулім үйлер саламыз.
Балалар, үйді кімдер тұрғызады? (
Педагог балалармен әңгіме
жүргізеді).
Әртүрлі үйлердің суреттерін
көрсетеді. Олардың терезелері,
Есіктері, шатырларының
көлемдеріне көңіл аудартады,
салыстырады, қаланың, ауылдың
үйлерінің суреттерін көрсетеді. Үйді
салу жолдарын түсіндіріп, суретті
аяқтатады.
Бір қабатты үй.
Балалар толық жауап
береді.
- Менің әжемнің үйі
ауылда. Оның үйі бір
қабатты
Мен көп қабатты үйде
тұрамын.
Мен төртінші қабатта
тұрамын. Мен қалада
тұрамын т.б.
Геометриялық
фигураларды қайталап
естіріне түсереді.
1. Бір қатарға екі терезе салу үшін
жоғарыдан төмен қарай түзу сызық
сызылып, шаршы жасалады.
2.Есігі тік төртбұрышқа ұқсайды.
3.Шатыры үшбұрыш болы келеді,
парақтың жоғарғы жағына нүкте
қойып, әртүрлі жаққа екі сызық
жүргізіледі.
Бой сергіту:
Мен құрылысшы боламын, Зәулім
үйлер саламын.
Өз қаламды көркейтіп,
Ел алғысын аламын.
Көп қабатты үй.
Бірнеше қатарға (3- 5 қабатты
үйлерде) терезелер салынады.
Қабаттардың арасында қылқаламды
оңға, солға жылжыта отырып
салу керек. Үйдің түсі күлгін, ашық
жасыл, көк болғаны дұрыс екенін
түсіндіреді. Терезе, шатыр,
есіктердің шеттерін бояу керектігі
айтылады.
Дәптерлерін ұқыпты ұстаулары
қадағаланады.
Рефлексивті
түзетушілік
Өлең жолдарына сәйкес
қимылдар жасайды.
Қылқаламды өте қатты
баспай түзү сызықтар
сызады. Бояған кезде
сүйкей жағу әдісін
пайдаланады.
Балалардың жұмысын талдау.
Балалар не салғандарын
Қуыршақтар балаларға алғыстарын
қалай салғандарын айтып
айтады.
береді.
Мақтау, мадақтау.
Біледі:Бояу білу дағдыларын, тәсілдерін.
Игереді: Жүзу сызықтарды дұрыс сызуды.
Меңгереді: Бір қабатты үй мен көп қабатты үйлердің суреті салуды.