Қысқа мерзімді жоспар Тексерілді : Г. Исахова
|
Пәні: Үйірме (Дене шынықтыру) Күні: 14.09.2018ж Сынып: 1 «Ә» |
Мектеп: 87 «Жуантөбе» ж.о.м. Мұғалімнің аты-жөні: Г.Онбаева Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сапта тұру және сапты қайта құра |
|||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.Оқушылардың денсаулығын нығайту, қозғалыс іскерлік дағдыларын дамыту; 2. Ерік - жігер қасиеттерін қалыптастыру; 3. Оқушыларды ептілікке, икемділікке, жылдамдыққа, әсемдікке тәрбиелеу. |
|||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Жаттығуларды арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. Оқиғалардытыңдайды. Көбі:Жаттығуларды жасау арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі:Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
|||
|
Жетістік критерийлері |
Жасалған жаттығулардың көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты жаттығуларды жасау арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
|||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
|||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
|||
|
Тілдік құзыреттілік |
Мектеп, школа, |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 минут |
1. Кіріспе дайындық
бөлімі |
Шаттық шебері
|
||
|
Сабақтың ортасы 8 минут 1 минут
5 минут 3 минут 16 минут
|
(Нұсқау: Басты, денені, қолды түзу ұстап
жүрулерін қадағалау). |
Сергіту сәті Сұрақ парақшалары.Оқулық, дәптерлер.Сызба парақшалары. |
||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Смайликтер |
||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үйірме 1 сынып САПТА ТҰРУ ЖӘНЕ САПЫ ҚАЙТА ҚҰРА
Үйірме 1 сынып САПТА ТҰРУ ЖӘНЕ САПЫ ҚАЙТА ҚҰРА
Қысқа мерзімді жоспар Тексерілді : Г. Исахова
|
Пәні: Үйірме (Дене шынықтыру) Күні: 14.09.2018ж Сынып: 1 «Ә» |
Мектеп: 87 «Жуантөбе» ж.о.м. Мұғалімнің аты-жөні: Г.Онбаева Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сапта тұру және сапты қайта құра |
|||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.Оқушылардың денсаулығын нығайту, қозғалыс іскерлік дағдыларын дамыту; 2. Ерік - жігер қасиеттерін қалыптастыру; 3. Оқушыларды ептілікке, икемділікке, жылдамдыққа, әсемдікке тәрбиелеу. |
|||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Жаттығуларды арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. Оқиғалардытыңдайды. Көбі:Жаттығуларды жасау арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі:Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
|||
|
Жетістік критерийлері |
Жасалған жаттығулардың көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты жаттығуларды жасау арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
|||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
|||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
|||
|
Тілдік құзыреттілік |
Мектеп, школа, |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 минут |
1. Кіріспе дайындық
бөлімі |
Шаттық шебері
|
||
|
Сабақтың ортасы 8 минут 1 минут
5 минут 3 минут 16 минут
|
(Нұсқау: Басты, денені, қолды түзу ұстап
жүрулерін қадағалау). |
Сергіту сәті Сұрақ парақшалары.Оқулық, дәптерлер.Сызба парақшалары. |
||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Смайликтер |
||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
шағым қалдыра аласыз













