Үйірме 1 сынып САПТА ТҰРУ ЖӘНЕ САПЫ ҚАЙТА ҚҰРА

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Үйірме 1 сынып САПТА ТҰРУ ЖӘНЕ САПЫ ҚАЙТА ҚҰРА

Материал туралы қысқаша түсінік
Үйірме сабағынан беретін мұғалімдерге көмек ретінде жіберіп жатырмын
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар Тексерілді : Г. Исахова



Пәні: Үйірме (Дене шынықтыру)

Күні: 14.09.2018ж

Сынып: 1 «Ә»

Мектеп: 87 «Жуантөбе» ж.о.м.

Мұғалімнің аты-жөні: Г.Онбаева

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Сапта тұру және сапты қайта құра

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу

бағдарламасына сілтеме)

1.Оқушылардың денсаулығын нығайту, қозғалыс іскерлік дағдыларын дамыту; 2. Ерік - жігер қасиеттерін қалыптастыру; 3. Оқушыларды ептілікке, икемділікке, жылдамдыққа, әсемдікке тәрбиелеу.

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: Жаттығуларды арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. Оқиғалардытыңдайды. Көбі:Жаттығуларды жасау арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі:Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.

Жетістік критерийлері

Жасалған жаттығулардың көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты жаттығуларды жасау арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Өнер, ана тілі сабағы

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым.

Тілдік құзыреттілік

Мектеп, школа,
school
.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

1. Кіріспе дайындық бөлімі
1. Сапқа тұру. Сәлемдесу. Сабақтың мақсатын айту. Саптағы жаттығулар. Оңға! Солға! Айнал! (Нұсқау: Оқушылардың сабаққа дайындығына спорт киіміне көңіл бөлу).
2. Денені қыздыру: жүріс, жүгіру арқылы.
2. 1 Жүріспен орындалатын жаттығулар:
а) қарқынды өзгерте отырып, кең адымдап жүру;
ә) қолмен және кеудемен қарапайым қимыл жасап жүру.;
б) қолмен аяқтың ұшынан ұстап отырып, төмен еңкейіп, аяқты тура ұстап жүру;
в) қолды сермеп, алға қарай және бір жақ бүйірге қарай, кең адымдап жүру.;
г) шеңбер бойымен жарыса жүру: ер балалар 100 м - ге дейін, қыз балалар 80 м – ге дейін.;



Шаттық шебері

























Сабақтың ортасы

8 минут

1 минут



5 минут

3 минут

16 минут






(Нұсқау: Басты, денені, қолды түзу ұстап жүрулерін қадағалау).
2. 2 Жүгіруде орындалатын жаттығулар:
а) 1, 5 мин – қа дейін аяқтың ұшымен жүгіру;
ә) еденде жату қалпынан кенет берілген белгі бойынша 20 м қашықтыққа дейін жүгіру;
б) қолды аяқты тіреп секіру арқылы жүгіру: ер балалар үшін снарядтардың биіктігі 120 см, қыз балалар үшін 110 см;
в) ер балалар үшін биіктігі 170 см және қыз балалар үшін биіктігі 140 см гимнастикалық снарядтардан асып өтіп жүгіру;
г) бір қолымен зат көтеріп жүгіру (нығыздалаған доп);
ғ) ер балалар үшін 4 мин - қа дейін, қыз балалар үшін 3 мин – қа дейін жай қарқынмен денені босаң ұстап жүгіру.;
д) арқамен алдына қарап жүгіру;
е) жүріс пен демалысты қалпына келтіру.
(Нұсқау: Денені тік, қолдарын дұрыс қойып ұстауларын, дұрыс демалуын қадағалау).
Ырғақты гимнастика: ( музыка ырғағымен)
1. Бір орында тұрып 40 – 50 сек. Жүру; 20 – 30 сек. Жеңіл жүгіру.
2. Бастапқы қалып - негізгі тұрыс: « 1, 2» дегенде қолды екі жақтан жоғары көтере аяқтың ұшына көтеріліп, терең тыныс алу; «3, 4 « дегенде бастапқы қалыпқа келу ( 6 - 8 рет қайталау(
3. Б. қ. – қол кеуденің алдында: « 1, 2 « дегенде шынтақтан бүгілген қолды артқа қарай екі рет қатты сермеу; « 3, 4» дегенде алдыңғы қозғалысты қолды түзу жазып орындау.
4. Б. қ. – оң қол жоғарыда, сол қол төменде, саусақтар бүгілген: « 1, 2» дегенде қолды артқа қарай екі рет қатты сермеу; «3, 4» дегенде алдыңғы қозғалысты екі қолдың қалпын өзгертіп орындау ( 5 - 6 рет қайталау)
5. Б. қ.- екі аяқтың арасы иық кеңдігіндей, қол белде: оң қолды алға созып, оны артқа қарай қатты сермеу. Осымен бір мезетте кеудені оңға бұрып, қолдың ұшына қарау ( 4 - 6 рет жасау)
6. Б. қ. – негізгі тұрыс: «1» дегенде алақанды алға қаратып, қолды жоғары көтеріп, шалқаю; «2» дегенде аяқты бүкпей, саусақтың ұшы еденге тигенше еңкею; «3» дегенде қолды алға созып отыру; «4» дегенде бастапқы қалыпқа келу ( 4 - 6 рет қайталау)

Сергіту сәті

Сұрақ парақшалары.


Оқулық, дәптерлер.

Сызба парақшалары.





Сабақтың соңы

2 минут


Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.



Смайликтер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?



Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Сөйлеу-речи-speeches


Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.



Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)


Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.10.2018
850
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі