Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Үйрену. Ә.Асылбеков.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні:әдебиеттік оқу |
Сынып:4 «а» |
Уақыты:02.02.2018 |
Мұғалім:Хафизова Ардақ Нағимбекқызы |
|||
Сабақтың тақырыбы: |
Үйрену. Ә.Асылбеков. |
|
|
|||
Мақсаты: |
Өлнңнің мазмұны мен идеясын меңгерту. Оқушыларды сауатты, мәнерлі, әсерлі оқуға баулу.
Оқушылардың өнерге,
білімге деген сүйіспеншілігін арттыру,
тәрбиелеу. |
|||||
Күтілетін нәтижелер: |
1.Өлең мазмұнымен танысып, негізгі идеясын табады. 2. Бірлесіп жұмыс істеу дағдысын қалыптастырады. 3. Өздері білетін мәліметтермен бөлісіп үйренеді. |
|||||
Уақыты: |
Ресурстар: |
АКТ(видеоролик)слайд-тар. Зымыран суреттері |
|
|
|
|
|
Сабақтың кезеңдері: |
Мұғалімнің іс-әрекеті ( түрткі) |
Оқушының іс-әрекеті (талап) |
Нәтижесі |
Әдіс-тәсілі |
Бағалау |
2 мин 1 мин 2 мин |
1-кезең: Қызығу- шылығын ояту
Ұйымдастыру бөлімі: а) Психологиялық ахуал орнату ә) Топқа бөлу б) Үй жұмысын тексеру |
-Экранға назар аударайық! Қуанамын мен де,(өзін көрсетеді) Қуанасың сен де.(жанындағы досын көрсетеді) Қуанайық достарым(бір-бірінің қолдарын ұстайды) Арайлап атқан күнге(қолдарын жоғары көтереді)
І топ.
І
топ. Әңгіменің мазмұнын
баяндау. Үй тапсырмасын қорытындылау.
|
Қызығу- шылығын ояту Экранға назар аударады. Хормен оқып, іс-қимыл арқылы кайталайды. Оқушылар топқа бөлінеді. Әңгімені мазмұндайды. Ана туралы өлең жазып әкеледі. Кластер құру,ой жинау |
Қызығушылығын оянады. Көңіл-күйі қалыптасады.
|
Тренинг Топтық жұмыс «Лақтыру» әдісі. |
Топтың бақылаушысы белгілеп, оқушылар өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылар зымыран сұрақтары арқылы анықтайды. |
Өткен тақырыпты қаншалықты меңгергеніне көз жеткізеді. |
«Қол шапалақтау» әдісі |
Топтың бақылаушысы белгілеп, оқушылар өзін-өзі бағалайды. |
|||
2 мин 5 мин |
2-кезең: а) Ой ашу:
Тақырыпты ашу ә) Видеорлик көрсету Автор туралы мәлімет беру |
ІІІ. Жаңа сабақ. 1. «Үйрену» дегенді сендер қалай түсінесіңдер?(постер құру,ой-ларын жазу).
өлеңімен танысамыз.
Автор туралы мәлімет.(Видеоролик жіберу) 1938 жылы туған. Ақын, аудармашы -Не көрдіңдер? |
Оқушылар мұғалімнің жетелеуші сұрақтарына жауап беріп отырады. Көргендерін айтады. |
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы мұғалімнің өткен сабақ пен жаңа сабақты байланыстыруына жол салады. Өздері тақырыпты ашады.(постер құрады) |
«Миға шабуыл» әдісі |
|
2 мин
3 мин
10 мин
2 мин
3 мин |
Оқулықпен жұмыс
Топтық жұмыс.
Сергіту сәті:
Шығармашылық жұмыс: «Ойлан,бірік,бөліс» топпен жұмыс
Дискриптор:
Кері байланыс:(шапалақ) |
-
Слайд бойынша өлеңді талдау: Жеке-жеке суреттерге байланысты оқушыларды сөйлету, суреттердегі ұқсастықтарын табу. Инелік - тікұшақ, балық - сүңгуір қайық, жираф, керік - кран, ақ құман - паравоз, бұлбұл - ән, -Қандай әншіге «қазақтың бұлбұлы» деген? Не себеппен? (1936 жылы Мәскеуде өткен қазақ өнерінің онкүндігі өткен, сонда Күләш Байсейітова дауысының өзіне ғана тән, соншалықты өзгеше екенін көз жеткізді) Аяз (терезедегі қырау) - ою,өрнек
Ойын:10 сұрақ: Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады – қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не «иә», не «жоқ» деп беріледі I-топ: Ойын: «Тапқыр болсаң, тауып көр» Неге қарап нені жасаған? - Құстарға қарап не ойлап тапқан? (Ұшақ) - Бақбақ гүлін барлығымыз білеміз. Осы гүл неліктен балаларға ұнайды? Оны үргенді ұнатамыз. Егер ақ бақбақ гүлін үрсе не болады? (жан-жаққа ұшады) Осыған қарап не ойлап тапқан ? Қане, ойланып көрейік. (парашют) - Мына гүлге қарап не ойлап тапқан? (Қоңырау) - Араның омартасына қарап не ойлап тапқан? (көп қабатты үйлер) - Балық қабыршағына қарап не ойлап тапқан? (үй шатыры) - Жаңбыр жауғанда не ойлап тапқан? (қол шатыр) II-топ:Жұмбақ
құрастыру: 1.Гүлге қонды
қалықтап,кіп-кішкентай верталет
(инелік) 5.Беті дуылдап тұрады,танауы шуылдап тұрады.(шәйнек) III-топ:Өлеңді сатылай кешенді талдау(қара өлең ұйқасы:а-а-б-а) IY-топ:Өлеңді
жалғастыр: 1)......
керікті 1.Ойлау арқылы неден не жасалғанын білді. 2.Жұмбақ құрастыра алды. 3.Өлеңді талдады. 4.Өлеңді жалғастырды.
|
Ізденістерін қосады.
Оқушылардың оқулары: Іштей, дауыстап, тізбектей.
Оқушылар постер қорғайды. . Кластер қорғайды.
Сабақтан алған білімдерін қиялымен ұштастырады.
Сатылай кешенді талдайды.
|
Автор туралы мәлімет алады.
Өлеңмен танысады. Не туралы екенін біледі.
Суретшілік қабілеті мен бірге тіл байлығы артады. Өзін еркін сезінеді. . Тіл байлығы артады. Өзін еркін сезінеді. Сергиді, демалады.
Тіл байлығы, ой ұшқырлығы, қиялы артады
Ақындық өнер қалыптасады |
Слайд арқылы мәлімет беру Диалог әдісі
«Постер қорғау» «СКТ» стратегиясы Жаңа тәсілдер әдісі «Кластер қорғау»
«Асоцация» әдісі
|
Топтың бақылаушысы белгілеп, оқушылар өзін-өзі бағалайды.
Топтың бақылаушысы белгілеп, оқушылар өзін-өзі бағалайды.
Топтың бақылаушысы белгілеп, оқушылар өзін-өзі бағалайды. |
||
2 мин |
3-кезең Рефлекция: |
:. Әбдірахман Асылбековтың “Үйрену” өлеңінің негізгі ойы не? Идеясы:адам баласының өмірі табиғатпен тығыз байланысты.Жануарлар мен жәндіктер іс-әрекеті арқылы өмір сүруге үйретеді ,құлшынысын арттырады.Сонымен қатар тікұшақ,кран т.б тиімді дүниелерді табиғаттағы нәрселермен салыстыра суреттеу арқылы адам баласының жан-жақты дамуын, ізденуін көрсетеді.
«Екі жұлдыз,бір тілек!» |
Оқушылар ойланады.
Жауап береді |
Сыни тұрғыдан ойлану қабілеті байқалады. Армандарын,қиялдарын дамытады. |
СТОү модулі
|
|
|
|
2 мин
5мин
|
Бағалау
Үйге тапсырма
беру: |
Сабақ кезеңдері бойынша алған бағаларын жинақтау
|
Оқушылар армандарын стикерге жазып, тақтаға іледі. |
Қорытып ойын жинақтап, сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. |
|
Топ басшылары смайлик арқылы бағалайды |
|