Білім беру
саласы:Коммуникация
ҰОҚ: Драма
Тақырыбы: «Үйшік» ертегісін
сахналау
Мақсаты:
Білімділік:Ертегінің мазмұнын түсіндіру
арқылы сөздік қорын, сөйлеу мəдениетін,
ойлау қабілетін дамыту,
сахналау барысында жағымды-жағымсыз
кейіпкерлердің бейнесіне еніп,
олардың мінез-құлқын келтіру.
Дамытушылық: Түрлі дауыс күшін қолдана
білуді жетілдіру, үйлесімді қимылды
дамыту, кейіпкердің
ерекшеліктерін беру үшін мəнерлілік
құралдарын
қолдану;
Тәрбиелік: Балаларды достыққа, татулыққа
тəрбиелеу.
Алдын ала
жұмыс: «Үйшік» ертегісін оқу,
кейіпкерлердің атрибуттарын дайындау,
тіл ұстарту жаттығуларын
қайталау.
Қолданылатын көрнекі
құралдар: Атрибуттар, ертегі суреттері,
əліппе-дəптер.
Сөздік
жұмыс: үйшік,
алаңқайда.
Билингвальді
компонент: Тышқан–мышь, құрбақа–лягушка,
қоян–заяц, түлкі–лиса,
аю–медведь.
Барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
-Шаттық шеңберінде тұрып
«Кубизм тәсілі» арқылы сұрақтарға жауап
береді.
-Мен қазір сендерге сұрақ
қоямын. Қолымдағы текшені лақтырамын, қағып алған бала менің
сұрағыма жауап береді де, текшені өзіме қайта
лақтырады.
-Балалар, біздерге көптеген
қонақтар келіпті, алдымен қонақтармен амандасып
алайық.
-Бір жылда неше мезгіл
болады?
-Жыл мезгілдерін атап
бер.
-Қазір жылдың қай
мезгілі?
-Күз мезгілінде неше ай
болады?
-Күз мезгілінің айларын атап
бер.
-Күз мезгілінен кейін, қай
мезгіл келеді?
-Бір аптада неше күн
болады?
-Апта күндерін атап
бер.
-Текшені қағып алған бала
сұраққа толық, нақты жауап береді.
ІІ Негізгі
кезең:
-Жарайсыңдар балалар, өте
жақсы. Орындарыңа отырыңдар.
-Балалар, бізге драма оқу
қызметі болады.
-Драмада не туралы
айтылады?
-Драмада ертегілер,
әңгімелер туралы айтылады.
-Балалар бізге қонақ келе
жатыр, кім болды екен?
-Айару:Саламатсыңдар ма, балалар. Мен
сендерге драма оқу қызметінде күнделікті
тапсырма жіберетін Айарумын.
Мен сендердің білімдеріңді тексеру үшін
бірнеше тапсырма алып
келдім.
-Балалар Айарумен
амандасады.
-Айару:Менің қолымдағы қоржында не
бар екен, қане бәріміз бірге қарайық.
-Қоржыннан әртүрлі жануарлар
шығады.
-Айару:Осыларды бір сөзбен қалай
атаймыз?
-Жабайы жануарлар деп
атаймыз.
Айару: Осы Жануарлардың қимылы мен
дауысын кім салып береді?
-Балалар қоржыннан шыққан
жануарлардың қимылы мен дауысын салып
береді.
-Қараңдаршы балалар! Бір
жылаған дыбыс шығады. Ол кім балалар?
-Ол, Бақа,
Бақа!
-Саламатсыңба, Бақа сен неге
жылап тұрсың?
-Бақа: Саламатсыңдар ма, балалар! Мен
мына ертегі кейіпкелерін құрастыра алмай
тұрмын. Сендер көмектесе
аласыңдар ма?
-Әрине, біздің балалар
көмектеседі.
-Балалар қуанып
келіседі.
-Д/ойын: «Ертегіні
құрастыр»
-Бақа: Ой, рахмет балалар! Қандай
керемет!
-Балалар қандай ертегі
құрастырылды?
-Ертегіде қандай кейіпкерлер
болады екен?
-Бізге бұл «Үйшік» ертегісін
өткен оқу қызметінде Ерден атай жіберген. Бізге бұл ертегі
таныс.
-Кім маған осы ертегіні
әңгімелеп береді?
-Балалар кезекпен «Үйшік»
ертегісін әңгімелеп береді.
-Билингвальді
компонент: Тышқан – мыш, құрбақа –
лягушка, қоян – заяц,
түлкі – лиса,
қасқыр-волк.
-Айару: Балалар енді мен сендерге
тапсырма беремін.
-№1
тапсырма: «Артық кейіпкерді
тап».
-Шарты:Мен сендерге «Үйшік»
ертегісіндегі кейіпкерлер бейнеленген сурет
беремін.
Сол суреттердің арасынан артық
кейіпкерлерді табасыңдар.
-Слайдтан
көрсетіледі.
-Сергіту
сәті: Слайд арқылы әуенмен бойларын
сергітеді.
-Айару:Енді мен сендерге екінші
тапсырмамды беремін.
-№2
тапсырма: Тілұстарту
жаттығуы.
-№3
тапсырма: «Кім бірінші
келді?»
-Шарты: «Үйшік» ертегісінде бірінші
келген кейіпкерді сары түспен, ал ең соңынан келген кейіпкерді көк
түспен белгілеңдер.
-Слайдтан
көрсетіледі.
-Ендеше балалар, осы ертегіні
сахналайық.
-Балалар арсынан кейіпкерлер
сайланып, «Үйшік» ертегісі сахналанады.
ІІІ
Рефлексия:
-Балалар Бақамен және Айарумен
қоштасады.
-Қорытынды.
-Мадақтау.
«Тексерілді»
Балабақша
әдіскері
____________Днекешова
Н.М
«______»_______2020_ж.
Тақырыбы:
«Үйшік» ертегісін
сахналау
Тәрбиеші:
Адилгереева
Н.С
2020ж.