Материалдар / "Үйшік"ертегісі бойынша мнемокесте тәсілін қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Үйшік"ертегісі бойынша мнемокесте тәсілін қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
тәрбиешіге арналған ашық сабақтар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қазан 2020
528
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сөйлеуді дамыту: "Үйшік" ертегісі бойынша мнемотехника тәсілін қолдану.

Мақсаты:

Мнемокесте қолдану арқылы жабайы жануарлардын ерекшеліктерін айтып, сипаттауға үйрету. мнемотехника элеметтері арқылы сөздік қорларын молайту. Ертегі қалай басталады,аяқталады айтуға үйрету.Балаларды ертегідегі кейіпкерлердін сөздерін дұрыс, интонациямен айтуын қадағалау.Есте сақтау қабілеттерін дамыту.Жануарларға қамқор болуға тәрбиелеу.

Қажетті құралдар:мнемокесте("Үйшік" ертегісіне),әр балаға үстел ойыны "Үйшік" ертегі, "Үйшік" ертегінін кейіпкерлерінін бас киімдері.Ойыншықтар: қоян мен қасқыр.

Шаттық шеңбер:

Жарқын болса күніміз

Жарқын шығар үніміз

Біз болашақ гүліміз

Қайырлы тан қонақтар

Қайырлы таң апайлар.

Есік қағылады...Балалар бізге қонаққа "Үйшік" ертегінің кейіпкерлері келіпті.Бұл нелер?

Балалар: Қоян мен қасқыр.

Тәрбиеші. Қалай ойлайсындар,қасқыр мен қоян үй жануарлар ма,әлде жабайы жануарлар ма? Неге жабайы жануарлар?

-Дұрыс, жарайсындар!Мен сендерге қоян туралы айтып берейін мына кесте арқылы.

Мнемокесте бойынша қоян туралы әңгімелеу.

Слайд1

Қоян-үй жануары емес,жабайы жануар.Ол орманда мекендейді.Қояннын төрт аяғы бар.Денесінің терісі қыста ақ болады,ал жазда сұр түсті болады.Онын құйрығы қысқа,кішкене.Басында екі ұзын құлағы бар. Қоян өзінін кішкене көжектерін сүтпен асырайды.Үлкен болғанан кейін ол сәбіз,қырққабат,шөп жейді,ал қыста ағаштын бұтақтарын жейді.

-Қоян туралы әңгіме қызықты болды ма?

-Кім қасқыр туралы айтып береді? Кәне Айғаным айтып берші.

Мнемокесте арқылы әңгімелеу "Қасқыр" (слайд)

"Үйшік" ертегісінде тағы қандай кейіпкерлер бар? Олар қандай? Кім айтады?

Тышқан (шиқылдауық), Бақа (бақылдаған), Қасқыр(сұр), Түлкі(түлкішек әпке), Қоян(секендеген), Аю (қорбандаған)

Сергіту сәті: Оындарыннан тұрып андардын

( қоян,түлкі,қасқыр,тышқан,бақа) қимыл қозғалысын орындайды музыкаға сәйкес.

Қазыр сендер осы ертегінің кейіпкерлері болып кесте арқылы айтып беріндер. Балалардын қалаулары бойынша атрибуттар беріледі.

Балалар "Үйшік" ертегідегі жануарлар туралы мнемокесте бойынша айтып береді.

-Шиқылдауық тышқан жүгіріп келіп айтады....(слайд)

-Секіріп бақылдаған бақа келеді.... (слайд)

-Түлкішек әпке майысып келеді... (слайд)

-Қорбандаған аю... (слайд)

-Секендеген қоян.... (слайд)

Жарайсындар ,балалар барлықтарын жақсы әңгімеледіңдер.

Кім айтады, ертегі қалай аталады? Қалай басталады?

Қазыр сендерді ертегіні ойнауға шақырамын. Сендердін алдарында Үйшіктін суреті кейіпкерлер: түрлі-түсті шеңберлер көлемі де әр түрлі кейіпкерлерге сәйкес келеді.Кім бірінші келді Үйшікке,екінші .....

Үлкен қоңыр шеңбер -аю,Үлкен сұр түсті-қасқыр,кішкене сұр түсті-тышқан,тоқ сары-түлкі,ақ-қоян,жасыл-бақа.

Балалар құрастырып ойнайды .

-Сабақта не істедік? Сабақ ұнады ма? Несімен ұнады?

Балаларды мадақтау. Қоян мен қасқыр сыйлықтарын беріп қоштасады.


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!