Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    Алматы қаласы,Алатау ауданы №156 ЖББМ


    Пәні:

    Қазақстан тарихы


    Бөлім:

    5.3. Үйсіндер мен қаңлылар


    Педагогтің аты-жөні:

    Туменбаева Карима Бескемпировна


    Күні:



    Сынып: 5

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақтың тақырыбы:

    Үйсіндер туралы жазба деректер.

    Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады?


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру;

    5.1.2.2 әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру

    5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің

    көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау


    Сабақтың мақсаты

    Ежелгі Қазақстан аумағын мекендеген үйсін мемлекеттік бірлестігінің құрылуы мен Үйсін мемлекетіндегі әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру. 
    Қытай деректеріндегі үйсіндер туралы әңгімелеу.

    Тарихи деректердегі үйсіндердің ерекшеліктерін сипаттау


    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Ұйымдастыру









    Өзін-өзі тексеру





















    Өткен білімді еске түсіру


    1.Топқа бөлу: суретте кескінделген әлеуметтік топтар атаулары арқылы топқа бөлу(Абыздар,ру басшылары,жауынгерлер,егіншілер)суреттері

    1.Берілген мүсіннің сыртқы келбеті,пішіміне талдау жасау: Мүсіндегі адам бейнесі қай тұрпатқа жақындау келеді?



    «Зымыран сұрақтар»- үй тапсырмасын сұрау «Маңызды 5 сұрақ » айдары

    1.Картаны пайдаланып сақ тайпаларының аумағын көрсет?

    2.Сақ тайпасы қай кезде өмір сүрді (б.з.б.YII-IV-ғасырда)

    3.Сақтар туралы қай елдің жазба деректерінде көрсетілген?(қытай және парсы)

    4.Александр Македонский сақтарға жорығы туралы айтып беріңіз?(Ескендр Зұлқарнайым б.з.б. 330-327 жылдары Маракананы (Самарқан) басып алып Сырдарияға бағыт алды, Гректердің басып алуына қарсы тұрған сақтар садақпен жауларын атқылап тойтарыс береді)

    5. Соғыстағы сақ жауынгерлерінің әскери тактикасы туралы айтып беріңіз?(Садақпен мергендікпен тауы,күтпеген жерден тарпа бас салуы)



    Оқушылар

    өз жұптарымен топ құрады



    Мүсінге талдау жасай отырып,үйсіндер

    дің тұрпаттық белгілерін жобалап анықтайды






    Дескриптор:

    1.Сақтар туралы жазба деректерді біледі
    2.Сақтардың

    мемлекетінің қалай құрылғандығын біледі?
    3.Сақ жауынгерлерінің батырлығын дәріптейді.


    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

    Мадақ

    тау

    «Ең үздік жауап»







    Жылдам ,шапшаң ,нақты жауаптар ұпай санымен беріледі


    Тақырып

    тық суреттер

    https://www.

    youtube.com/watch?

    v=WOSlWwjeJmU

    ://www.

    youtube.com/watch?

    v=WOSlWwjeJmU





    Үйсіндер орналасқан аумақтық картасы









    Жаңа білім




    Мәтінмен жұмыс

    1- тапсырма

    Үйсін қоғамындағы әлеуметтік топтарға сипаттама беріңіз, деректердің жалған ,ақиқат екенін табады

    Гуньмо (күньби)


    Малшылар, егіншілер және қолөнершілер. Құлдар да болған. Олар негізінен соғыс тұтқындарынан тұрған. Олардың еңбегі көбінесе үй шаруашылығында пайдаланылды

    Бектар, ру басылары, ауқатты адамдар


    Ол өзіне қараған ел -жұртты балаларына бөліп беріп, мұрагерлік жолмен иеленді. Мемлекеттің ең жоғарғы билеушісі

    Қарапайым
    бұқара


    Әскербасылар мен шонжарлар. Сарай маңындағы лауазымды адамдардың алтын және мыс мөрлері болған.

    Үйсіндерде басты байлық мал мен жер болған ең байларда 4000-5000 жылқы болған екен байлар өздерінің жеке меншік екенін білдіру үшін таңба салып салып ен салған, байлар мүлікке ,малға алтын және мыстан мөр басқан , ал лауазымы төмендер тастан саз балшықтан болған екен.

    Сонда қытай ханшасын алғанда қалың малға қанша жылқы 1000 берген.



    2- тапсырма

    "Постер әдісі арқылы ,үйсіндердің территориясын,ескерткіштерін,үй құрылысын ,мәдениетін,шаруашылығын топпен ақылдасып қорғайды

    3-тапсырма:Деректер сөйлесін айдары

    Үйсін билеушісі

    Гуньмо

    Аумағы

    Іле

    Ордасы

    Чегучен

    Халқының саны

    630000

    Бет бейнесі

    Монғолоидтық

    Кәсіптері

    Мал шаруашылығы



    Өз постерлерін нақты дәлеледермен сәйкестендіріп,қатесін тауып ,өз-өздерін бағалайды және өз дәлеледерін келтіреді.


    Мәтінмен жұмыс

    Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды


    Дескриптор:
    1.Үйсін қоғамындағы күнбидің рөлін түсіндіреді
    2.Үйсін қоғамындағы бектар, ру басылары, ауқатты адамдардың рөлін сипаттайды
    3.Үйсін қоғамындағы қарапайым бұқараның рөлін сипаттайды




    Чжан Цянның хабарлауы бойынша үйсіндер тарихына сипаттама береді;

    Қазақстанның Жетісу өлкесі, Шу, Талас өңірі, Ыстықкөл және Қытайдың солтүстік батыс аймағын анықтайды;

    үйсіндер туралы деректерді жинақтап талдау жасайды,







    өз білімдерін нақтылайды ,салыстырады,дәлел келтіреді

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






    «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.

























    «Жұлдызшалар»

    арқылы бағалау

    Ақпараттық

    мәтін жазылған үлестірме қағаздар,

    қосымша деректер




    сәйкестен

    діру кестесі










    Тақырып

    тық кесте



















    Таратпа

    материал

    дар










    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Туменбаева Карима Бескемпировна
    18 Мамыр 2022
    685
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Үйсіндер туралы жазба деректер

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Үйсіндер туралы жазба деректер

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ежелгі Қазақстан аумағын мекендеген үйсін мемлекеттік бірлестігінің құрылуы мен Үйсін мемлекетіндегі әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру. Қытай деректеріндегі үйсіндер туралы әңгімелеу. Тарихи деректердегі үйсіндердің ерекшеліктерін сипаттау.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    Алматы қаласы,Алатау ауданы №156 ЖББМ


    Пәні:

    Қазақстан тарихы


    Бөлім:

    5.3. Үйсіндер мен қаңлылар


    Педагогтің аты-жөні:

    Туменбаева Карима Бескемпировна


    Күні:



    Сынып: 5

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақтың тақырыбы:

    Үйсіндер туралы жазба деректер.

    Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады?


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру;

    5.1.2.2 әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру

    5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің

    көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау


    Сабақтың мақсаты

    Ежелгі Қазақстан аумағын мекендеген үйсін мемлекеттік бірлестігінің құрылуы мен Үйсін мемлекетіндегі әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру. 
    Қытай деректеріндегі үйсіндер туралы әңгімелеу.

    Тарихи деректердегі үйсіндердің ерекшеліктерін сипаттау


    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Ұйымдастыру









    Өзін-өзі тексеру





















    Өткен білімді еске түсіру


    1.Топқа бөлу: суретте кескінделген әлеуметтік топтар атаулары арқылы топқа бөлу(Абыздар,ру басшылары,жауынгерлер,егіншілер)суреттері

    1.Берілген мүсіннің сыртқы келбеті,пішіміне талдау жасау: Мүсіндегі адам бейнесі қай тұрпатқа жақындау келеді?



    «Зымыран сұрақтар»- үй тапсырмасын сұрау «Маңызды 5 сұрақ » айдары

    1.Картаны пайдаланып сақ тайпаларының аумағын көрсет?

    2.Сақ тайпасы қай кезде өмір сүрді (б.з.б.YII-IV-ғасырда)

    3.Сақтар туралы қай елдің жазба деректерінде көрсетілген?(қытай және парсы)

    4.Александр Македонский сақтарға жорығы туралы айтып беріңіз?(Ескендр Зұлқарнайым б.з.б. 330-327 жылдары Маракананы (Самарқан) басып алып Сырдарияға бағыт алды, Гректердің басып алуына қарсы тұрған сақтар садақпен жауларын атқылап тойтарыс береді)

    5. Соғыстағы сақ жауынгерлерінің әскери тактикасы туралы айтып беріңіз?(Садақпен мергендікпен тауы,күтпеген жерден тарпа бас салуы)



    Оқушылар

    өз жұптарымен топ құрады



    Мүсінге талдау жасай отырып,үйсіндер

    дің тұрпаттық белгілерін жобалап анықтайды






    Дескриптор:

    1.Сақтар туралы жазба деректерді біледі
    2.Сақтардың

    мемлекетінің қалай құрылғандығын біледі?
    3.Сақ жауынгерлерінің батырлығын дәріптейді.


    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

    Мадақ

    тау

    «Ең үздік жауап»







    Жылдам ,шапшаң ,нақты жауаптар ұпай санымен беріледі


    Тақырып

    тық суреттер

    https://www.

    youtube.com/watch?

    v=WOSlWwjeJmU

    ://www.

    youtube.com/watch?

    v=WOSlWwjeJmU





    Үйсіндер орналасқан аумақтық картасы









    Жаңа білім




    Мәтінмен жұмыс

    1- тапсырма

    Үйсін қоғамындағы әлеуметтік топтарға сипаттама беріңіз, деректердің жалған ,ақиқат екенін табады

    Гуньмо (күньби)


    Малшылар, егіншілер және қолөнершілер. Құлдар да болған. Олар негізінен соғыс тұтқындарынан тұрған. Олардың еңбегі көбінесе үй шаруашылығында пайдаланылды

    Бектар, ру басылары, ауқатты адамдар


    Ол өзіне қараған ел -жұртты балаларына бөліп беріп, мұрагерлік жолмен иеленді. Мемлекеттің ең жоғарғы билеушісі

    Қарапайым
    бұқара


    Әскербасылар мен шонжарлар. Сарай маңындағы лауазымды адамдардың алтын және мыс мөрлері болған.

    Үйсіндерде басты байлық мал мен жер болған ең байларда 4000-5000 жылқы болған екен байлар өздерінің жеке меншік екенін білдіру үшін таңба салып салып ен салған, байлар мүлікке ,малға алтын және мыстан мөр басқан , ал лауазымы төмендер тастан саз балшықтан болған екен.

    Сонда қытай ханшасын алғанда қалың малға қанша жылқы 1000 берген.



    2- тапсырма

    "Постер әдісі арқылы ,үйсіндердің территориясын,ескерткіштерін,үй құрылысын ,мәдениетін,шаруашылығын топпен ақылдасып қорғайды

    3-тапсырма:Деректер сөйлесін айдары

    Үйсін билеушісі

    Гуньмо

    Аумағы

    Іле

    Ордасы

    Чегучен

    Халқының саны

    630000

    Бет бейнесі

    Монғолоидтық

    Кәсіптері

    Мал шаруашылығы



    Өз постерлерін нақты дәлеледермен сәйкестендіріп,қатесін тауып ,өз-өздерін бағалайды және өз дәлеледерін келтіреді.


    Мәтінмен жұмыс

    Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды


    Дескриптор:
    1.Үйсін қоғамындағы күнбидің рөлін түсіндіреді
    2.Үйсін қоғамындағы бектар, ру басылары, ауқатты адамдардың рөлін сипаттайды
    3.Үйсін қоғамындағы қарапайым бұқараның рөлін сипаттайды




    Чжан Цянның хабарлауы бойынша үйсіндер тарихына сипаттама береді;

    Қазақстанның Жетісу өлкесі, Шу, Талас өңірі, Ыстықкөл және Қытайдың солтүстік батыс аймағын анықтайды;

    үйсіндер туралы деректерді жинақтап талдау жасайды,







    өз білімдерін нақтылайды ,салыстырады,дәлел келтіреді

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






    «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.

























    «Жұлдызшалар»

    арқылы бағалау

    Ақпараттық

    мәтін жазылған үлестірме қағаздар,

    қосымша деректер




    сәйкестен

    діру кестесі










    Тақырып

    тық кесте



















    Таратпа

    материал

    дар










    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Сабақ жоспары 5 сынып
    18.05.2022
    685
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Туменбаева Карима Бескемпировна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации