|
Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
1.Топқа
бөлу: суретте кескінделген
әлеуметтік топтар атаулары арқылы топқа бөлу(Абыздар,ру
басшылары,жауынгерлер,егіншілер)суреттері

1.Берілген мүсіннің сыртқы
келбеті,пішіміне талдау жасау: Мүсіндегі адам бейнесі қай тұрпатқа
жақындау келеді?
«Зымыран
сұрақтар»-
үй тапсырмасын
сұрау «Маңызды 5 сұрақ »
айдары
1.Картаны пайдаланып сақ
тайпаларының аумағын
көрсет?
2.Сақ тайпасы қай кезде өмір
сүрді
(б.з.б.YII-IV-ғасырда)
3.Сақтар туралы қай елдің
жазба деректерінде көрсетілген?(қытай және
парсы)
4.Александр Македонский сақтарға
жорығы туралы айтып беріңіз?(Ескендр Зұлқарнайым б.з.б. 330-327
жылдары Маракананы (Самарқан) басып алып Сырдарияға бағыт алды,
Гректердің басып алуына қарсы тұрған сақтар садақпен жауларын
атқылап тойтарыс береді)
5. Соғыстағы сақ
жауынгерлерінің әскери тактикасы туралы айтып беріңіз?(Садақпен
мергендікпен тауы,күтпеген жерден тарпа бас
салуы)
|
Оқушылар
өз жұптарымен топ
құрады
Мүсінге талдау жасай
отырып,үйсіндер
дің тұрпаттық белгілерін
жобалап анықтайды
Дескриптор:
1.Сақтар туралы жазба
деректерді біледі
2.Сақтардың
мемлекетінің қалай
құрылғандығын біледі?
3.Сақ жауынгерлерінің батырлығын
дәріптейді.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Мадақ
тау
«Ең үздік
жауап»
Жылдам ,шапшаң ,нақты жауаптар ұпай санымен
беріледі
|
Тақырып
тық
суреттер
https://www.
youtube.com/watch?
v=WOSlWwjeJmU
://www.
youtube.com/watch?
v=WOSlWwjeJmU
Үйсіндер орналасқан аумақтық
картасы
|
|
Жаңа
білім
|
Мәтінмен
жұмыс
1- тапсырма
Үйсін қоғамындағы әлеуметтік
топтарға сипаттама беріңіз, деректердің жалған ,ақиқат екенін
табады
Гуньмо
(күньби)
|
|
Малшылар, егіншілер
және қолөнершілер. Құлдар да болған. Олар негізінен соғыс
тұтқындарынан тұрған. Олардың еңбегі көбінесе үй
шаруашылығында пайдаланылды
|
Бектар, ру басылары, ауқатты
адамдар
|
|
Ол өзіне қараған ел -жұртты балаларына
бөліп беріп, мұрагерлік жолмен иеленді. Мемлекеттің ең жоғарғы
билеушісі
|
Қарапайым
бұқара
|
|
Әскербасылар мен шонжарлар. Сарай
маңындағы лауазымды адамдардың алтын және мыс мөрлері
болған.
|
Үйсіндерде басты байлық мал
мен жер болған ең байларда 4000-5000 жылқы болған екен байлар
өздерінің жеке меншік екенін білдіру үшін таңба салып салып ен
салған, байлар мүлікке ,малға алтын және мыстан мөр басқан , ал
лауазымы төмендер тастан саз балшықтан болған
екен.
Сонда қытай ханшасын алғанда
қалың малға қанша жылқы 1000
берген.
2- тапсырма
"Постер әдісі арқылы
,үйсіндердің территориясын,ескерткіштерін,үй құрылысын
,мәдениетін,шаруашылығын топпен ақылдасып
қорғайды

3-тапсырма:Деректер сөйлесін
айдары
Үйсін билеушісі
|
Гуньмо
|
Аумағы
|
Іле
|
Ордасы
|
Чегучен
|
Халқының саны
|
630000
|
Бет бейнесі
|
Монғолоидтық
|
Кәсіптері
|
Мал шаруашылығы
|
Өз постерлерін нақты
дәлеледермен сәйкестендіріп,қатесін тауып ,өз-өздерін бағалайды
және өз дәлеледерін
келтіреді.
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі
идеяны анықтайды
Дескриптор:
1.Үйсін қоғамындағы күнбидің рөлін түсіндіреді
2.Үйсін қоғамындағы бектар, ру басылары, ауқатты адамдардың рөлін
сипаттайды
3.Үйсін қоғамындағы қарапайым бұқараның рөлін
сипаттайды
Чжан Цянның хабарлауы бойынша
үйсіндер тарихына сипаттама
береді;
Қазақстанның Жетісу өлкесі,
Шу, Талас өңірі, Ыстықкөл және Қытайдың солтүстік батыс аймағын
анықтайды;
үйсіндер туралы деректерді
жинақтап талдау
жасайды,
өз білімдерін нақтылайды
,салыстырады,дәлел
келтіреді
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.
«Жұлдызшалар»
арқылы
бағалау
|
Ақпараттық
мәтін жазылған үлестірме
қағаздар,
қосымша
деректер
сәйкестен
діру
кестесі
Тақырып
тық
кесте
Таратпа
материал
дар
|