Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Үйсіндер туралы жазба деректер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
Алматы қаласы,Алатау ауданы №156 ЖББМ |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
5.3. Үйсіндер мен қаңлылар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Туменбаева Карима Бескемпировна |
||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Үйсіндер туралы жазба деректер. Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады? |
||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру; 5.1.2.2 әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру 5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Ежелгі Қазақстан аумағын
мекендеген үйсін мемлекеттік бірлестігінің құрылуы мен Үйсін
мемлекетіндегі әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін
түсіндіру. Тарихи деректердегі үйсіндердің ерекшеліктерін сипаттау |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру
Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру |
1.Топқа бөлу: суретте кескінделген әлеуметтік топтар атаулары арқылы топқа бөлу(Абыздар,ру басшылары,жауынгерлер,егіншілер)суреттері
1.Берілген мүсіннің сыртқы келбеті,пішіміне талдау жасау: Мүсіндегі адам бейнесі қай тұрпатқа жақындау келеді?
«Зымыран сұрақтар»- үй тапсырмасын сұрау «Маңызды 5 сұрақ » айдары 1.Картаны пайдаланып сақ тайпаларының аумағын көрсет? 2.Сақ тайпасы қай кезде өмір сүрді (б.з.б.YII-IV-ғасырда) 3.Сақтар туралы қай елдің жазба деректерінде көрсетілген?(қытай және парсы) 4.Александр Македонский сақтарға жорығы туралы айтып беріңіз?(Ескендр Зұлқарнайым б.з.б. 330-327 жылдары Маракананы (Самарқан) басып алып Сырдарияға бағыт алды, Гректердің басып алуына қарсы тұрған сақтар садақпен жауларын атқылап тойтарыс береді) 5. Соғыстағы сақ жауынгерлерінің әскери тактикасы туралы айтып беріңіз?(Садақпен мергендікпен тауы,күтпеген жерден тарпа бас салуы) |
Оқушылар өз жұптарымен топ құрады Мүсінге талдау жасай отырып,үйсіндер дің тұрпаттық белгілерін жобалап анықтайды
Дескриптор:
1.Сақтар туралы жазба
деректерді біледі мемлекетінің қалай
құрылғандығын біледі? |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады Мадақ тау «Ең үздік жауап»
Жылдам ,шапшаң ,нақты жауаптар ұпай санымен беріледі |
Тақырып тық суреттер https://www. youtube.com/watch? v=WOSlWwjeJmU ://www. youtube.com/watch? v=WOSlWwjeJmU Үйсіндер орналасқан аумақтық картасы |
|||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім
|
Мәтінмен жұмыс 1- тапсырма Үйсін қоғамындағы әлеуметтік топтарға сипаттама беріңіз, деректердің жалған ,ақиқат екенін табады
Үйсіндерде басты байлық мал мен жер болған ең байларда 4000-5000 жылқы болған екен байлар өздерінің жеке меншік екенін білдіру үшін таңба салып салып ен салған, байлар мүлікке ,малға алтын және мыстан мөр басқан , ал лауазымы төмендер тастан саз балшықтан болған екен. Сонда қытай ханшасын алғанда қалың малға қанша жылқы 1000 берген.
2- тапсырма "Постер әдісі арқылы ,үйсіндердің территориясын,ескерткіштерін,үй құрылысын ,мәдениетін,шаруашылығын топпен ақылдасып қорғайды
3-тапсырма:Деректер сөйлесін айдары
Өз постерлерін нақты дәлеледермен сәйкестендіріп,қатесін тауып ,өз-өздерін бағалайды және өз дәлеледерін келтіреді.
|
Мәтінмен жұмыс Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды
Дескриптор:
Чжан Цянның хабарлауы бойынша үйсіндер тарихына сипаттама береді; Қазақстанның Жетісу өлкесі, Шу, Талас өңірі, Ыстықкөл және Қытайдың солтүстік батыс аймағын анықтайды; үйсіндер туралы деректерді жинақтап талдау жасайды,
өз білімдерін нақтылайды ,салыстырады,дәлел келтіреді |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.
«Жұлдызшалар» арқылы бағалау |
Ақпараттық мәтін жазылған үлестірме қағаздар, қосымша деректер
сәйкестен діру кестесі
Тақырып тық кесте
Таратпа материал дар
|
|||||||||||||||||||||||
|
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |