Материалдар / Ұйымдастырылған

Ұйымдастырылған

Материал туралы қысқаша түсінік
тәрбиешілерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2018
429
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі09 қазан 2018 жТәрбиеші/Воспитатель:Бирлесхан.А. Білім беру саласы /Образовательная область: ШығармашылықБөлімі / Раздел:Мүсіндеу.ТақырБы



/ Тема: «Кірпі



нің жанұясы «Мақсаты /Задачи: Жануарлардың жанұясы туралы мағмұмат беру ермкесазды алақан арасына және жазықты домалату арқылы кірпіні мүсіндеу үйрету. Білімділік/Обучающая: Тілдерін дамыту. Дамытушылық/Развивающая: Саусақтың ұсақ еттерінің қозғалысын жетілдіру.Тәрбиелік/Воспитательная: Жануарларды қорғауға тәрбиелеу Қостілдік компонент / Билингвальный компонент: Күз – осень,киім – одежда.Қолданылатын көрнекіліктер мен құрал- жабдықтар: Ермексаз , таяқша, сулық кірпілердің,суреті қуыршақ, аңдар,үлестірмелі материал.

Әрекет кезеңдеріЭтапы деятельностиТәрбиешінің іс- әрекетіДействия воспитателя
Мотивациялыққозғаушылық /Мотивационно-Побудительный

Педагог балаларды шаттық шеңберіне тұрғызады.Армысын алтын күн ,Армысын асыл жер ,Армысын көк аспан ,Армысын ,жан досым.



Ұйымдастыру –іздестіру/Организационно -поисковый







Педагог кез келген отбасының суретін көрсетеді.Балалардан балабақша бөлмелері туралы білетіндерін сұрайды?Сендер таңертең қайдан келдіндер?Қайда келдіңдер?Сендердің топтарың қалай аталады?Сөздердің топтарыңда қандай – қандай бөлмелер бар?Балабақша бөлмесінің ішінде саяхат жасағыларын келеме? Саяхатқа пойызбен барамыз.Мен сендерге тағы да бір сурет әкелдім. Мұнда не бейнеленген. Кірпінің бәрі бірдей ме .Қайсысы үлкен .Пойыз ойыны.Біздің пойыз қандай ұзын!Пойымызға көп вагондар тіркеліпті.Кәне, пойызымыздың дөңгелектері қалай айналады, көрсетіңдерші.

Балаларға таныс сергіту сәтін орындатады.

Рефлексивті –түзетушілік/Рефлексивно –Корригирующий көңіл күйлерін, немен айналысқандарын, не үйренгендерін сұрайды. Бүгінгі жиынның түйінді ойы немесе тақырыбы жайлы естеріне түсіреді.










































































Ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі08 қазан 2018 жТәрбиеші/Воспитатель: Бирлесхан. А.Білім беру саласы /Образовательная область: ШығармашылықБөлімі / Раздел: Сурет салуТақырыбы / Тема: Атама тақия Мақсаты /Задачи: Түзу сызықтарды дұрыс сызу жәе бояу білу дағдыларын қалыптастыру. Бояу түсін таңдай білу, сурет салуға қызығушылығын арттыру.Білімділік/Обучающая: Дамытушылық/Развивающая: Сурет салуға деген қызығушылығын туғызу,шығармашылық қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік/Воспитательная: Үлкендерді сыйлауға тәрбиелеу.Қостілділік компонент / Билингвальный компонент: терезе – окна, есік – дверь.Қолданылатын көрнекіліктер мен құрал- жабдықтар: Екі қабатты балабақшаның суреті. Сурет дәптер, бояу, губка таяқшасы, қағаз, қарындаш.
Әрекет кезеңдері Этапы деятельностиТәрбиешінің іс- әрекеті Действия воспитателя


Мотивациялыққозғаушылық/ Мотивационно-Побудительный



Балалар бір – біріне деген жылы тілектерін айтады. Балалар, бүгін бізге қонаққа екі қуыршақ келіпті. Күн суытып келеді, ал қуыршақтардың тұратын жері жоқ екен. Бұл қуыршақтар сендерге қайда тұрғысы келетінің айтады.


Ұйымдастыру – іздестіру/Организационно -поисковый









Біздің балабақша.Қалаушы да табылды,Балабақша салынды, жабылды.Қосып құмға лайды,Сылақшылар сылайды.Терезе, есік, еденді,Қиюласты әдемі.Құрылысшы боламыз,Зәулім балабақшалар саламыз.

Балалар балабақшаны кімдер тұрғызады?Әртүлі балабақшалардың суретін көсетеді. Олардың терезелері, есіктері, шатырларының көлемдеріне көңіл аудартады, салыстырады.

Бой сергіту.Мен құрылысшы боламын,Зәулім балабақшалар саламын.Өз ауылымды көркейтіп,Ел алғысын аламын.
Рефлексивті – түзетушілік/Рефлексивно –КорригирующийБалалардың жұмысын талдау. Қуыршақтар балаларға алғыстарын айтады. Мақтау, мадақтау.








































































Ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі04 қазан 2018 жТәрбиеші/Воспитатель: Бирлесхан.А.Білім беру саласы /Образовательная область: ҚатынасБөлімі / Раздел. Көркем әдебиет Тақырыбы / Тема: Күзде.Мақсаты /Задачи: Балалардың сөздік қорын заттың сапасы мен құрамын білдіретін (көлемін, түсін, пішінін) сөздермен байыту, балалардың сөздігіне көкеніс пен жеміс туралы жалпы түсінікті білдіретін сөздерді енгізу. Білімділік/Обучающая: Дыбыстарды анық айтуға баулу. Дамытушылық/Развивающая: Сөздік қорын дамыту.Тәрбиелік/Воспитательная: Еңбексүйгіштікке, Отанға деген сүйіспеншілігін аттыру.Қостілділік компонент / Билингвальный компонент:Күз- осень, көкеніс – овощи.Қолданылатын көрнекіліктер мен құрал- жабдықтар: Сөйлеуді дамыту дәптері, жемістер мен көкеністер муляждары.
Әрекет кезеңдері Этапы деятельностиТәрбиешінің іс- әрекеті Действия воспитателя
Мотивациялыққозғаушылық/ Мотивационно-Побудительный

Сұрақтар:
  • Қазір жылдың қай мезгілі?
  • Күз мезгілі екенін қайдан білеміз?
  • Ал бүгін аптаның қай күні?
  • Сәрсенбі қандай күн?
  • Бәріне сәттілік тілеу:
  • Балалар, күндерің сәтті өтсін?


  • Ұйымдастыру – іздестіру/Организационно -поисковый







  • Балалар бүгінгі біздің оқу іс – әрекетіміз жемістер мен көкеністер туралы және олардың қайда өсетіні туралы болады.
  • Кәне, күз мезгілінде пісетін жемістер көкеністерді тайықшы?
  • Олай болса, себеттегі жемістер мен көкеністердің біреуін алып, оның атауын айтып, түсін, пішінін йтып, әңгімелеу. Мысалы, мынау алма, оның түсі қып – қызыл, пішіні дөп – дөңгелек, дәмі тәп – тәпті т.б.
  • Дидактикалық ойын: «Жемістер мен көкеністерді ажырат». Мақсаты: балаларға жемістер мен көкеністерді қайда өсетінін, оларды ажырата білуге баулу. Саусақ моторикасын дамыту.
  • Жемістер қайда өседі?
  • Ал көкеністер ше?
  • Сергіту жаттығуы: «Шие»Мен шиемін, шиемін,Күннің көзін сүйемін.Қышқыл шырын менде бар,Төмен басты иемін.

    -Көкеністер мен жемістерді қай мезгілде жинаймыз?Күз – күз – күз.-Кәне енді бәріміз тәтті жемістерді жегісі келіп, дәмін таттқысы келіп ұшып жүрген ара болайықшы?Ыз – ыз – ыз.

    Рефлексивті – түзетушілік/Рефлексивно –Корригирующий-Еңбек туралы қандай мақал – мәтелдер білесіңдер? Еңбек – адамның екінші анасы.

    Оқу іс – әрекетін қорытындылап, балаларды мақтап, мадақтау.














































    Ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі14 қыркүйек 2018 жТәрбиеші/Воспитатель: Сакен А.Ж.Білім беру саласы /Образовательная область Қатынас Бөлімі / Раздел: ДрамаТақырыбы / Тема: Көңілді қуыршақтар театры Мақсаты /Задачи: Білімділік/Обучающая: - балаларға театр туралы түсінік беру, қуыршақ театрының түрлерімен таныстыру; Дамытушылық/Развивающая: - балалардың өз ойын айта білуге үйрету, театрландырылған ойындарға оң көзқарастарын, басқалардың пікірін тыңдай білу дағдыларын қалыптастыру;Тәрбиелік/Воспитательная: - театр өнеріне құрметпен қарауға тəрбиелеу.Қостілділік компонент / Билингвальный компонент: қуыршақ театры – кукольный театр, спектакль – қойылым, выставка – көрме.

    Әрекет кезеңдері Этапы деятельностиТәрбиешінің іс- әрекеті Действия воспитателя
    Мотивациялыққозғаушылық/ Мотивационно-Побудительный

    Қонаққа Айгерім келеді.Айгерім: Сəлеметсіңдер ме, балалар! Мен –Айгерім, балаларға ертегі айтқанды жақсы көремін. Педагог: Бұл кісі – ертекші. Ол өзімен бірге сендерге ертегіге қажетті заттарды алып келіп, көрме ұйымдастыруды сұрайды.
    Ұйымдастыру – іздестіру/Организационно -поисковый







    Театрға қажетті құрал жабдықтардан көрме. Перде, костюмдер, айна, бетперде, қуыршақ театрының түрлері: саусақ театры, қолғап театры, үстел үсті театры, көлеңке театры, ойыншық театры, конус театры, марионетка қуыршақтар жəне т.б. Слайд арқылы театр түрлерін толықтырып көрсету, қуыршақ театрының атын жеке-жеке атау. Айару балаларға театр арқылы түрлі кейіпкерлердің кейпіне еніп, өздерін əр қырларынан көрсете білуге болатынын айтады. Театр əлемінде қуыршақтарға, жанжануарларға жан бітіп сөйлейді, күледі, жылайды т.б. эмоцияларын көрсете біледі. Педагог балаларға өздеріне ұнаған қуыршақтарды алып, ол қуыршақтарға жан бітіріп, қимылқозғалысын, дауысын, мимикасын сала отырып өз өнерін көрсетуді ұсынады.Сергіту сəті: Ал енді «Тату жануарлар» ойынын ойнайық. Балалар шеңберде тұрып, 3 топқа бөлінеді. Балалар педагогтің сұрақтарына жауап береді. Балалар көрмені тамашалайды. Балалар слайдтан театр түрлерімен танысады. Балалар өздеріне ұнаған қуыршақты алып, сол кейіпкермен өз өнерін көрсетеді. Тапсырманы орындайды, сұрақтарға жауап береді 12 Бірінші топ - пілдер, екінші топ - аюлар, үшінші топ - түлкілер. Бастаушы «пілдер» дегенде бірінші топ бастарын екі рет піл сияқты иеді, «түлкілер» дегенде бір рет шапалақ ұрады, «аюлар» дегенде оң аяқпен бір рет бəрі бірдей тарсылдатады. Балалардың барлығы топпен бірдей жасау керек. Əрі қарай топтарды ауыстырып, тапсырмалардықайталау: пілдерді түлкілерге, түлкілерді аюларға, аюларды пілдерге ауыстыру.

    Рефлексивті – түзетушілік/Рефлексивно –КорригирующийПедагог қорытынды жасайды, балаларды марапаттайды. - Балалар, бүгін біз қандай өнермен таныстық? - Қандай қуыршақ театрының түрлері бар екен? Ерден атай балаларға өздерінің оқу қызметіндегі жұмысын бағалауын ұсынады. Өзіне ұнаса, жасыл қоржынды қоршау Өзіне ұнамаса, қызыл қоржынды қоршау.
















































    Ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі19 қыркүйек 2018 жТәрбиеші/Воспитатель : Сәкен А.Ж. Білім беру саласы /Образовательная область: Қатынас Бөлімі / Раздел: Сөйлеуді дамытуТақырыбы / Тема: Көжекпен ойнайықМақсаты /Задачи: Білімділік/Обучающая: Сөйлемді толық құрауға, етістік сөздерді қолдана білуге үйрету, дыбысты анық айтуға дағдыландыру. Дамытушылық/Развивающая: Ойлау қабілеттерін дамыту.Тәрбиелік/Воспитательная: Жануарларға деген сүйіспеншілігін оятуға тәрбиелеу.Қостілділік компонент / Билингвальный компонент: қоян – заяц, сұр – серый.Қолданылатын көрнекіліктер мен құрал- жабдықтар: Сұр түсті өоян жұмсақ ойыншық, тіл дамыту дәптері.

    Әрекет кезеңдері Этапы деятельностиТәрбиешінің іс- әрекеті Действия воспитателя
    Мотивациялыққозғаушылық/ Мотивационно-Побудительный

    Ғажайып сәт: ойыншық сұр қоянды қонақ ретінде таныстыру.
    Ұйымдастыру – іздестіру/Организационно -поисковый







    Сұрақ – жауап:
  • Балалар бұл не?
  • Кәне, айталаймыз.
  • (Қ дыбысын буын ішінде келтіріп қайталату арқылы жаттығуды орындату.Қо – қо – қо – қоян Құ – құ – құ – құлақ Қа – қа – қа – қаламҚы – қы –қы – қылыш Қу – қу – қу – қулық

    Қоянға сипаттама беру:
  • Қоянның түсі қандай?
  • Оның жүні қандай?
  • Қоянның құлағы қандай?
  • Ұзын ба, әлде қысқа ма?
  • Неше құлағы бар?


  • Сергіту жаттығуы: «Сұр қоян»Ұзын құлақ, сұр қоянЕстіп қалып сыбдырды,Ойлы – қырлы жерлермен,Ытқып – ытқып жүгірді.Қарап еді артына,Қиығын сап көзінің,Келе жатқан томпандап,Көжегі екен өзінің.

    Рефлексивті – түзетушілік/Рефлексивно –КорригирующийДыбыстарды анық айтуға ұсыныс білдіру, қорытындылап мақтау.






























































    Ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі 20 қыркүйек 2018 жТәрбиеші/Воспитатель: Сәкен А.Білім беру саласы /Образовательная область: Қатынас. Әлеуметтік орта. Бөлімі / Раздел: Көркем әдебиетТақырыбы / Тема: Мақта қыз бен мысық. 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ