Ұйымдастыру
–ізденістіру
Рефлексивті түзетімдеуші
|
Шаттық шеңбері
Здравствуй, солнце золотое!
Здравствуй небо голубое!
Здравствуй,ветер,ветерок!
Здравствуй,мой дружок!
Hello golden sun
Hello blue sky
Hello wind dreeze
Hello my friend
Балалар,бүгінгі оқу қызметіміздің тақырыбы
«Достық» деп аталады
Достықтың қандай түрлері
болады?
Сурет бойынша әңгіме
Ғажайып сәт: Хат тауып алу,оқу(
аудиозапись)
Балалар, біздерді ертегі кейіпкерлері театрға
шақырған екен
Қуыршақ театрын тамашалағыларың келе
ме?
«Үйшік»ертегісін тамашалайтын
боламыз
Театрда әдептілік танытуымыз керек.Шулауға
болмайды,тұрып жүруге,тамақ жеуге болмайды екен
Ал,ендеше,достасып,екі екіден ,қолұстасып қуыршақ
театрына барайық
«Үйшік»ертегісін тамашалау(үш
тілде)
Қоян: Айзере
Қасқыр:Көркем
Түлкі: Айлана
Ертегіні тамашалап болған соң шеңберге
тұрып,қимыл жаттығуын жасау:
Встаньте дети,встаньте в круг
Встаньте в круг
Ты
мой друг и я твой друг
Самый верный друг
Билингвальды компонент: дос- друг-friend, волк- wolf-қасқыр лиса-fox-түлкі,
bunnу-заяц-
Балалалр енді ертегі
кейіпкерлерін де бірге өзімізбен алып кетейік,оларамен біз енді
доспыз,біз олардан қорықпаймыз
Балалар енді қолұстасып
бақшамызға барайық екі екіден жолмен
жүреміз
Бақыттымыз,балдаймыз
Шаршамаймыз,талмаймыз
Ал,балалар,тобымызға келдік
театрда ұнады ма сендерге?
Балалар мында қараңдаршы. Бұл
Воскобовичтің «Күлгін орманы»
Мында тапсырмалар бар
екен,орындайық
Тапсырма орындау:
Воскобович технологиясы
«Күлгін орман»әдісі бойынша кейіпкерлерді орналастыра
отырып,ертегіні айтып беру (топқа
бөліп,жарыстыру)
Ән орындау: «Достар әні» Ф
Оңғарсынова мнемо схема арқылы
Дауыс жэаттығуын жасау
Гамма до мажор
До,ре,ми,фа,соль,ля,си
Әнді орындау
Қимылды ойын: «Я от тебя
убегу»музыкалық қимыл қозғалыс
Музыкалық сауаттылық : Динамикалық белгілерді
орналастыру
Сергіту сәті: Қимыл қозғалыс
«арам –зам- зам»
Триз технологиясы «Луллия
шеңбері»
Триз технологиясы
«Карусель»әдісі бойынша сұраққа жауап
Ертегі кейіпкерлеріне рахмет
Балалар қоян,қасқыр,түлкі үшеуі сендермен қалсын
ба?
Мадақтау
Балаларға смайликтер беріп тақтаға
орналастыру
Оқу
қызметінен алған әсерлерін эмоция және саусақ арқылы көрсетулерін
сұрау
Музыкалық қоштасу
|
Здравствуй, солнце золотое!
Здравствуй небо голубое!
Здравствуй,ветер,ветерок!
Здравствуй,мой дружок!
Hello golden sun
Hello blue sky
Hello wind dreeze
Hello my friend
Ұлттар арасындағы
достық
Адамдар арасындағы
достық
Мемлекет арасындағы
достық
Аңдар арасындағы
достық
Балаллар
театрға келеді
Ертегіні ойнап
береді
Билингвальды компоненттерді
қайталайды
Балалар қуана
келіседі
Воскобовичтің «Көгілдір орман»
тапсырмасын орындайды
Әнді
жаттап,орындайды
Әннің мазмұнын
ажыратады
Қимылды ойынды
ойнайды
Динамикалық белгілерді
орналастырады
Луллия шеңберін қолдану арқылы
тақырыпқа сай тапсырмаларды орындайды
Балалар шеңберді
айналып,тоқтаған сәтте шеңбердегі карточкадағы суретке байланысты
сұрақ қояды
Балалар қуана иә деп жауап
береді
Балалалр эмоциямен және саусақтарымен
көңіл күйлерін көрсетеді
|