Ашық оқу
қызметі:
Тақырыбы: Жануарлар
әлемі
Мақсаты:
Дамытушылық: Жануарлар
туралы білімдерін кеңейту. Үй және жабайы
жануарларының атын дұрыс айта
білуге, ажыратуға үйрету.
Білімділік: Үй
жануарлары мен жабайы жануарлар туралы білімдерін толықтыру .
Жануарлардың табиғаттағы ролі мен маңызы туралы және неліктен үй
жануарлары және жабайы жануарлар деп аталатыны жөнінде түсінік
беру. Жабайы жануарлардың тіршілігі туралы , үй жануарларының адам
өміріне пайдасын, тұрмысқа қажеттілігін түсіндіру. Тілін,сөздік
қорын дамыту.
Тәрбиелік: Жан- жануарларға деген
сүйіспеншілік сезімдерін арттырып, оларға қамқорлықпен қарауға
тәрбиелеу.
Көрнекіліктер, құрал жабдықтар
: Үй және жабайы жануарлардың суреттері,
таратпалы (үлестірмелі) суреттер, сиқырлы сандық, Интерактивті
тақта, слайд
Әдіс-
тәсілдер: Сұрақ –жауап, ойын,
тақпақтар
Билингвальды
компонент: жануарлар- животные, жабайы
жануарлар-дикие животные, үй жануарлары-домашние
животные.
Оқу
қызметінің барысы:
Ұйымдастыру
кезеңі:
Қол ұстасып
тұрайық,
Үлкен шеңбер
құрайық
Жаңа шыққан бұл
күнге,
Иіліп сәлем
қылайық.
Балалар: Сәлеметсіздерме
қонақтар!
Тәрбиеші: Шанамен зырлап
желетін, Шаңғы, коньки тебетін. Аққала жасап ойнайтын, Қай мезгіл-
деп ойлайсың? Ал, балалар айтыңдаршы қай жыл мезгілінде болады?
(Қыс) -Қыста қандай ерекшеліктер болады? (Қар жауады,күн суық
болады,аяз болады) -Өте жақсы. Жарайсыңдар! -Балалар, бүгінгі оқу
қызметіміздің тақырыбы: «Жануарлар әлемі» . -Қандай жануарларды
білеміз еске түсірейікші. (Жануарлар туралы слайд көрсету).
Интерактивті тақтаға назар аударайықшы нелердің суретін көріп
тұрсыңдар?
Балалар: Қой,түйе,
сиыр, аю, қоян,түлкі,жылқы, қасқыр,арыстан
т.б
Тәрбиеші: -Жануарлар
екіге бөлінеді.Үй жануарлары, жабайы жануарлар.
–
Жарайсыңдар, балалар - Қолда ұстайтын, адамдар
қамқорлық жасайтын жануарлар үй жануарлары деп аталады. Үй жануарын
атайықшы?
Балалар: Қой,
сиыр,жылқы,түйе, ешкі.
Тәрбиеші:. Үй жануарларының
адамға тигізетін қандай пайдасы
бар?
Балалар: Үй
жануарларының пайдасы өте көп. Сиырдың сүтін ішеміз,қаймақ, айран
жасаймыз,етін жейміз. Жылқы мінсек көлік , сойса ет. Қойдың,ешкінің
жүнінен киім тоқиды.
Тәрбиеші: Иә дұрыс
айтасыңдар, олардың пайдасы өте көп,үстіміздегі киім-кешек,ішіп-жеп
отырған азығымызды, барлығын біз үй жануарларынан аламыз. Ал
далада,орманда тіршілік ететін жануарларды жабайы жануарлар дейміз.
Олардың түрлері өте көп. Жабайы жануарларды атаңдаршы? Балалар: Аю,
қасқыр,қоян,түлкі,арыстан . т.б. Балалар бізге мына жерде тапсырмалар бар екен, қане
көрейікші!
1-тапсырма
. Жануарлар туралы жұмбақтар
шешу
Кішкене ғана бойы бар, Айналдырып киген тоны
бар. (қой)
Тарғыл-тарғыл тас
па,
Тастан бірақ
басқа
Мекені қамыста,
Бұл саған таныс па?(жолбарыс)
Халық «қу» деп,
Қылған күлкі
Айласы көп
Бұл не?(түлкі)
Кезікті
бір жануар, Үстінде екі тауы бар.(түйе)
Сергіту
сәті:
Ал балалар тұрайық, Сергіп бәріміз
алайық.
Қойдың жүрісін
салайық,
Қояндарша
секіріп,
Аюша біз
қорбаңдап.
Түйеше ше біз маң-маң
басып,
Бір тынығып
алайық.
2-тапсырма:
Дидактикалық ойын :
«Мынау қай аңның
дыбысы?» Шарты: Үнтаспадағы жануарлардың дауысынан қай жануар екенін
табады.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар,
балалар!
3-тапсырма: Дидактикалық ойын: «Адасқан
жануарлар»
Мақсаты: Үй жануарлары мен
жабайы жануарларды ажыратып,өз мекендерін табуға үйрету.
Жылдамдыққа,ептілікке үйрету.
Шарты: Зообақта араласып
кеткен үй жануарлары мен жабайы жануарлардың өз үйлерін
тауып берейік. Үй жануарларын-қораға, Жабайы жануарларды-
орманға
Тәрбиеші: Өте
жақсы.
Рефлексифті-түзетушілік.
Қорытынды:
Тәрбиеші: Балалар, бүгінгі
оқу қызметіміз сендерге ұнады ма?
-Қандай
жануарларымен таныстық?
-Үй жануарларына не
жатады? Неге үй жануары деп
аталады?
-Ал жабайы
жануарларға не жатады? Олар қайда тіршілік
етеді?
-Үй жануарларының
қандай пайдасы бар? –
-Үй жануарларының
төлдерін және жабайы жануарлардың балаларын қалай
атаймыз?
-Балалар ,бүгінгі
оқу қызметіне бәрлерің өте жақсы қатыстыңдар.Ғажайып сандықтың
барлық тапсырмаларын орындадыңдар. Жақсы қатысқандарың үшін
барлықтарыңа смайлк .
Күтілетін
нәтиже:
Білуі
керек: Үй жануарлары мен жабайы жануарларды
ажырата білуді, үй және жабайы жануарлардың
атауларын.
Үйренуі
керек: Жануарларға қамқорлық жасай
білуді.
Түсінеді: Жануарлардың
тіршілігіндегі айырмашылығын, үй жануаларының әкелетін
пайдасын.