БЕКІТЕМІН: «Д/с»
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Сауат ашу
Тақырыбы: Һ дыбысы және әрпі
Мақсаты: "һ" дыбысы мен әрпінің
айтылу , жазылу ерекшелігімен таныстыру,
оны басқа
дыбыстардан ажырата білуге
үйрету. Оқушылардың
һ дыбысын дұрыс айта білу қабілетін
,
қойылған сұраққа жауап беру
дағдысын, ауызекі сөйлеу тілін
дамыту.
Сабақтың әдісі:Әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ-жауап
Көрнекілік: һ дыбысы бар суреттер,
әріпжұмбақ, тірек
карточкалары.
Керекті құралдар:жазу дәптері, қарандаш
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс –әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Шаттық шеңбері – Балалар, неткен керемет таң! Бір-бірімізбен амандасайық. Ортақ мекен жер шары, Төбемізде бір аспан. Барлық ұлттың баласы- Достығымыз жарасқан. |
Балалар шеңберге тұрып,шаттық шеңберін қайталады |
|
Іздену –ұйымдастырушы Рефлексивті коррекциялаушы |
Б
1)Жағдаят бойынша
сөйлесу. Ойын. Буындардан сөз
құра.
Енді есімізге түсіріп, бозторғаймен бірге әндетіп, қайталайық! Сергіту сәті» – Бәріміз бірге шеңберге тұрып, мына сөздерді айтайық. Алма баққа барайық, Алма теріп алайық. Ең үлкенін,жақсысын Досымызға сыйлайық. – Рақмет, балалар! Сауболыңдар!
|
Бос торға әріптер қояды.
Сөйлем құру (сызба бойынша)
Сөздерді буынға бөледі
Қоңырау өлеңін жатқа айту.
Дәптерге үлгі бойынша һ дыбысының кіші және бас әрпін бастырып жазады.
Һ әрпін жазып үйренеді.
Балалар сергіту сәтін бір сәтте қайталады. Алма баққа барайық, Алма теріп алайық. Ең үлкенін,жақсысын Досымызға сыйлайық Сау болыңыз!
|
Күткен қорытынды
Баланың білгені: Оқушылардың һ дыбысын дұрыс айта білу қабілетін
Баланың үйренгені: һ" дыбысы мен әрпінің айтылу , жазылу ерекшелігін
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұйымдастырылған оқу- қызметінің технологиялық картасы "Һ дыбысы және әрпі" мектепалды даярлық
Ұйымдастырылған оқу- қызметінің технологиялық картасы "Һ дыбысы және әрпі" мектепалды даярлық
БЕКІТЕМІН: «Д/с»
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Сауат ашу
Тақырыбы: Һ дыбысы және әрпі
Мақсаты: "һ" дыбысы мен әрпінің
айтылу , жазылу ерекшелігімен таныстыру,
оны басқа
дыбыстардан ажырата білуге
үйрету. Оқушылардың
һ дыбысын дұрыс айта білу қабілетін
,
қойылған сұраққа жауап беру
дағдысын, ауызекі сөйлеу тілін
дамыту.
Сабақтың әдісі:Әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ-жауап
Көрнекілік: һ дыбысы бар суреттер,
әріпжұмбақ, тірек
карточкалары.
Керекті құралдар:жазу дәптері, қарандаш
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс –әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Шаттық шеңбері – Балалар, неткен керемет таң! Бір-бірімізбен амандасайық. Ортақ мекен жер шары, Төбемізде бір аспан. Барлық ұлттың баласы- Достығымыз жарасқан. |
Балалар шеңберге тұрып,шаттық шеңберін қайталады |
|
Іздену –ұйымдастырушы Рефлексивті коррекциялаушы |
Б
1)Жағдаят бойынша
сөйлесу. Ойын. Буындардан сөз
құра.
Енді есімізге түсіріп, бозторғаймен бірге әндетіп, қайталайық! Сергіту сәті» – Бәріміз бірге шеңберге тұрып, мына сөздерді айтайық. Алма баққа барайық, Алма теріп алайық. Ең үлкенін,жақсысын Досымызға сыйлайық. – Рақмет, балалар! Сауболыңдар!
|
Бос торға әріптер қояды.
Сөйлем құру (сызба бойынша)
Сөздерді буынға бөледі
Қоңырау өлеңін жатқа айту.
Дәптерге үлгі бойынша һ дыбысының кіші және бас әрпін бастырып жазады.
Һ әрпін жазып үйренеді.
Балалар сергіту сәтін бір сәтте қайталады. Алма баққа барайық, Алма теріп алайық. Ең үлкенін,жақсысын Досымызға сыйлайық Сау болыңыз!
|
Күткен қорытынды
Баланың білгені: Оқушылардың һ дыбысын дұрыс айта білу қабілетін
Баланың үйренгені: һ" дыбысы мен әрпінің айтылу , жазылу ерекшелігін
шағым қалдыра аласыз
үгін біз сабақта:
сөздерді қайталаймыз.













