«ІІ - ші кіші» тобындағы оқу іс-әрекетін ұйымдастыру
технологиялық картасы
Мерзімі: 15.05.2018 ж.
Білім беру саласы: Таным.
Бөлімі: ҚМТҚ.
Тақырыбы: «Алыс - жақын. Биік - аласа. Оң жақта - сол жақта».
Мақсаты: таңертең (таң) - тәулік бөлігімен таныстыру.
Міндеттері: таңертең тәулік бөлігімен таныстыру; осы сөздерді сөйлеу барысында қолдану; таныс заттарды көлеміне қарай (үлкен - кіші) және санына қарай (бір - көп) салыстыруды үйрету; қоршаған ортадан бір және көп затты таба білуді дамыту. Шыдамдылыққа, қызығушылыққа тәрбиелеу.
Қажетті көрнекіліктер мен құрал-жабдықтар: перде, әр балаға ойыншық кірпі, жұмыс дәптері, жай қарындаштар және қатырғықағаздан қиылған ұшақтар,
Сөздік жұмыс: алыс, жақын.
Билингвальді компонент: алыс-далеко, жақын-близко.
|
Оқу іс- әрекетінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық
|
Шаттық шеңбері Мына сұлу әлемде, Адам өмір сүреді. Үлкен менен кішіге, Күн сәулесін төгеді.
|
– Күнге қол бұлғайық! Әрбір адам күннің көзіне қарап қуанады. Ол бізді өзінің нұрымен жылытады, біздің тезірек өсуімізге көмектеседі |
|
Ұйымдастыру– іздестіру |
Ғажайып сәт. «Кірпі» Кірпі жұмбақ жасырады: Болса да көп инесі, Іс тікпейді, Бұл несі. (Кірпі.) Перденің артынан кірпі шығып, Балалармен амандасады. Өзі орындай алмайтын тапсырмаға көмектесулерін өтінеді. Кірпіге балалар оның өтінішін қалай орындағанын көруді ұсынады. «Балықшы мен балық»дидактикалық ойыны. Жұмыс дәптеріндегі 16-оқу іс-эрекеті, Балықшы балық аулап отыр. Сары балықтар қайыққа жақын жүзіп жүр, ал көк түсті балық қайықтан алыста. -Қайыққа жақын жүзіп жүрген балықгы қоршап сыз. -Қандай балықты қоршап сыздыңдар? -Ол қайда жүзіп жүр? -Балықтың қайсысы қоршалмай қалды? -Балықшы неге оны ұстай алмады? «Ұшамыз ба?»дидактикалық ойыны. (16-оқу іс-әрекеті, 2-тапсырма, жапсырма: ұшақ, көбелек.) Ұшақтың биікте, ал көбелектің төменде ұшатынын түсіндіреді. ¥шақ пен көбелектің жапсырмасын жақтаудың ішіне жапсырыңдар. - ¥шақ қай жерде ұшады? - Ал көбелек ше? «Кірпі». Саусақтарымызды жаттықтырамыз. Кірпі, кірпі, кірпі, Үстің толған ине, Бірін берсең, шіркін Қадар едім түйме. Ө. Бейсекеева «Кірпіге тамақтандыру»дидактикалық ойыны. (16-оқу іс-әрекеті, 3-тапсырма) Жапсырмамен жұмыс: саңырауқұлақ және алма. Кірпі туралы жұмбақ жасырады: «Қолыңмен тиме, Үсті толған ине». (Кірпі) -Бұл жұмбақ не туралы? -Кірпі немен қоректенеді? Кірпі оң жағына саңырауқұлақты, сол жағына алманы жапсыруды өтінеді. -Алманы қай жағына жапсырдыңда? -Саңырауқұлақты қай жағына жапсырдыңдар? Жеке жұмыс жүргізеді.
|
Қызығушылық танытады. Жүмбақтың шешуін тауып, кірпінің өтінішін тыңдайды. Оған көмектескілері келеді. Қайыққа жақын жүзіп жүрген балықты қоршап сызады. Қайыққа жақын жүзіп жүрген көк балықты. Сары түсті балықты, өйткені олар алыста жүзіп жүр. Балалар берілген тапсырманы орындап, жапсырмаларды жапсырады. - Биікте. - Төменде. Балалар жаттығу жасайды, саусақтарын ең кішкентайынан бастап кезек-кезек бүгеді. Жұмбақты тыңдайды және шешуін табады. - Кірпі. - Алма, саңырауқұлақ. Тапсырманы орындайды. - Сол жағына. - Оң жағына. |
|
Рефлексивті– түзетушілік
|
Қорытынды сабақ. Кірпі балаларға көрсеткен көмегі үшін рақметін айтады. Оларға ішінде ұшақтары бар қорапты береді. Балалармен қоштасады. «Ұшақтар»дидактикалық ойыны. Ұшақтар салынған қорапты үстелге қояды. Балаларға ұшақпен ойнауды ұсынады. |
Кірпіге көмектескендеріне қуанады. «Биік» дегенде балалар ұшақты жоғары көтереді, «төмен» дегенде қолдарын төмен түсіргенде «ұшақтар» төмен ұшады. |
Күтілетін нәтижелер:
жасайды: кеңістік пен қағаз бетінде бағдарлауды;
түсінеді: заттың сол жақта, оң жақта орналасуын ажырата білуді;
қолданады: биік — аласа орналасқан заттарды ажыратуды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
«ІІ - ші кіші» тобындағы оқу іс-әрекетін ұйымдастыру
технологиялық картасы
Мерзімі: 15.05.2018 ж.
Білім беру саласы: Таным.
Бөлімі: ҚМТҚ.
Тақырыбы: «Алыс - жақын. Биік - аласа. Оң жақта - сол жақта».
Мақсаты: таңертең (таң) - тәулік бөлігімен таныстыру.
Міндеттері: таңертең тәулік бөлігімен таныстыру; осы сөздерді сөйлеу барысында қолдану; таныс заттарды көлеміне қарай (үлкен - кіші) және санына қарай (бір - көп) салыстыруды үйрету; қоршаған ортадан бір және көп затты таба білуді дамыту. Шыдамдылыққа, қызығушылыққа тәрбиелеу.
Қажетті көрнекіліктер мен құрал-жабдықтар: перде, әр балаға ойыншық кірпі, жұмыс дәптері, жай қарындаштар және қатырғықағаздан қиылған ұшақтар,
Сөздік жұмыс: алыс, жақын.
Билингвальді компонент: алыс-далеко, жақын-близко.
|
Оқу іс- әрекетінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық
|
Шаттық шеңбері Мына сұлу әлемде, Адам өмір сүреді. Үлкен менен кішіге, Күн сәулесін төгеді.
|
– Күнге қол бұлғайық! Әрбір адам күннің көзіне қарап қуанады. Ол бізді өзінің нұрымен жылытады, біздің тезірек өсуімізге көмектеседі |
|
Ұйымдастыру– іздестіру |
Ғажайып сәт. «Кірпі» Кірпі жұмбақ жасырады: Болса да көп инесі, Іс тікпейді, Бұл несі. (Кірпі.) Перденің артынан кірпі шығып, Балалармен амандасады. Өзі орындай алмайтын тапсырмаға көмектесулерін өтінеді. Кірпіге балалар оның өтінішін қалай орындағанын көруді ұсынады. «Балықшы мен балық»дидактикалық ойыны. Жұмыс дәптеріндегі 16-оқу іс-эрекеті, Балықшы балық аулап отыр. Сары балықтар қайыққа жақын жүзіп жүр, ал көк түсті балық қайықтан алыста. -Қайыққа жақын жүзіп жүрген балықгы қоршап сыз. -Қандай балықты қоршап сыздыңдар? -Ол қайда жүзіп жүр? -Балықтың қайсысы қоршалмай қалды? -Балықшы неге оны ұстай алмады? «Ұшамыз ба?»дидактикалық ойыны. (16-оқу іс-әрекеті, 2-тапсырма, жапсырма: ұшақ, көбелек.) Ұшақтың биікте, ал көбелектің төменде ұшатынын түсіндіреді. ¥шақ пен көбелектің жапсырмасын жақтаудың ішіне жапсырыңдар. - ¥шақ қай жерде ұшады? - Ал көбелек ше? «Кірпі». Саусақтарымызды жаттықтырамыз. Кірпі, кірпі, кірпі, Үстің толған ине, Бірін берсең, шіркін Қадар едім түйме. Ө. Бейсекеева «Кірпіге тамақтандыру»дидактикалық ойыны. (16-оқу іс-әрекеті, 3-тапсырма) Жапсырмамен жұмыс: саңырауқұлақ және алма. Кірпі туралы жұмбақ жасырады: «Қолыңмен тиме, Үсті толған ине». (Кірпі) -Бұл жұмбақ не туралы? -Кірпі немен қоректенеді? Кірпі оң жағына саңырауқұлақты, сол жағына алманы жапсыруды өтінеді. -Алманы қай жағына жапсырдыңда? -Саңырауқұлақты қай жағына жапсырдыңдар? Жеке жұмыс жүргізеді.
|
Қызығушылық танытады. Жүмбақтың шешуін тауып, кірпінің өтінішін тыңдайды. Оған көмектескілері келеді. Қайыққа жақын жүзіп жүрген балықты қоршап сызады. Қайыққа жақын жүзіп жүрген көк балықты. Сары түсті балықты, өйткені олар алыста жүзіп жүр. Балалар берілген тапсырманы орындап, жапсырмаларды жапсырады. - Биікте. - Төменде. Балалар жаттығу жасайды, саусақтарын ең кішкентайынан бастап кезек-кезек бүгеді. Жұмбақты тыңдайды және шешуін табады. - Кірпі. - Алма, саңырауқұлақ. Тапсырманы орындайды. - Сол жағына. - Оң жағына. |
|
Рефлексивті– түзетушілік
|
Қорытынды сабақ. Кірпі балаларға көрсеткен көмегі үшін рақметін айтады. Оларға ішінде ұшақтары бар қорапты береді. Балалармен қоштасады. «Ұшақтар»дидактикалық ойыны. Ұшақтар салынған қорапты үстелге қояды. Балаларға ұшақпен ойнауды ұсынады. |
Кірпіге көмектескендеріне қуанады. «Биік» дегенде балалар ұшақты жоғары көтереді, «төмен» дегенде қолдарын төмен түсіргенде «ұшақтар» төмен ұшады. |
Күтілетін нәтижелер:
жасайды: кеңістік пен қағаз бетінде бағдарлауды;
түсінеді: заттың сол жақта, оң жақта орналасуын ажырата білуді;
қолданады: биік — аласа орналасқан заттарды ажыратуды.
шағым қалдыра аласыз













