Пәнаралық байланыс
ұйымдастырылған іс-әрекеті
Көркем әдебиет, қоршаған
ортамен таныстыру
Тәрбиешінің
аты-жөні: Жангельдина
Ж.К
Топ: Ересек
тобы
Тақырыбы: «Ертегілер
әлемінде»
Мақсаты: Ертегілер арқылы балалардың танымдық белсенділігін,
қызығушылықты, өз бетінше білім алуға құштарлығын және адамгершілік
қасиеттерін қалыптастыру.
Міндеттері:
Білімділік: Балалардың бұрын оқылған
ертегілер туралы білімдерін бекіту. Достық туралы түсініңіктерін
кеңейту. Суреттер мен графикалық
модельдер бойынша таныс ертегілерді атауға
үйрету.
Дамытушылық:
Қарапайым тәжірибелер мен зерттеу жүргізу, қарапайым
себеп-салдарлық байланыстарды орнату дағдыларын
дамыту.
Тәрбиелік: Балалар арасындағы достық
қарым-қатынасты, ертегі кейіпкерлеріне деген жанашырлық сезімін
тәрбиелеу.
Тілдік
мақсат: тәжірибе, тазарту, ауыр,
жеңіл, нәзік, берік.
Технологиялар:
Денсаулық сақтау, эксперимент,
көрнекі моделдеу технологиясы
Көрнекіліктер: Жіп орамы, «Мақта қыз»,
«Аленушка және інісі
Иванушка» ертегілердің суреттері, Д/о
«Ертегіні ата», графикалық модельдері;
бала сыны бойынша: 2 стакан,
мақта дисктері; ағаш бұтақтары, тастар
Оқу қызметінің
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
|
Балалардың
әрекеттері
|
Кіріспе
бөлімі
|
Ұйымдастыру
сәті:
Ойын «Достық жіп
орамы»-
Әңгімелесу «Дос қандай болу
керек?»
Балаларды ертегілер әлеміне,
кейіпкерлерге көмек көрсетуге
шақырады.
|
Балалар шеңберге тұрып,
бір-біріне жіп орамын беріп, жылы сөздер айтады. (Мысалы: Аймира,
сен ақылдысың)
Өз ойларын
айтады
Келіседі
|
Негізгі
бөлім
|
1. «Мақта қыз»
ертегісі.
Мақта қыз көмек
сұрайды: бұршақты тастан тазалау
керек.
-Тәжірибе «Кім
жылдам бұршақты тазалайды?»
2. Орыс халық ертегісі
«Аленушка және інісі
Иванушка»
-Неге Иванушка лаққа
айналды?
-Тәжірибе «Суды
тазалаймыз»
-Сөздік
жұмыс
Билингвалдық
компонент
Д/о «Ертегіні
ата»
Мақсаты: графикалық модельдер бойынша
таныс ертегілерді атауға
үйрету.
3. «Үш торай»
-ағылшың халық ертегісі.
-Бұл ертегідегі
кейіпкерлермен не болды?
-Оларды не
құтқарды?
-Неге тастан
салынған үй мықты болды?
-Тыныс алу жаттығу
«Не жеңіл?» - бұтаққа, сосын тасқа үрлеуді
ұсынады
-Тәжірибе: бұтақты,
сосын тасты сыңдыруды
ұсынады
-Тәжірибе:
«Батады-батпайды»
-Торайларға көмектесейік: үй
салуға осы тастарды
жіберейік.
|
Ертегіні
атайды.
Тәжірибе жүргізеді:
1 стақан бұршақты балалар, 2
–тәрбиеші
тазалайды. Кім
жылдам тапсырманы орындайды?
Қорытынды: бірігіп
жасаған іс тез аяқталады.
Ертегіні
атайды.
Өз ойларын
айтады.
Мақта дискінің
көмегімен суды тазалайды.
Сөздерді
қайталайды
Графикалық модельдер бойынша
ертегілерді атайды:
«Алдар Көсенің сиқырлы тоны»,
«Үйшік», «Бауырсақ»
Ертегі мазмұны
бойынша сұрақтарға жауап
береді.
Жаттығуды
жасайды.
Қорытыңды: бұтақ
женіл, тас ауыр.
Тәжірибе жүргізіп,
қорытыңдылайды: бұтақ сынады, ол нәзік, тас сынбайды-
берік.
Суға бұтақты, тасты
салып, не бататының аңықтайды. Қорытыңды: бұтақ жеңіл-батпайды, тас
ауыр-батады.
|
Қорытынды
бөлім
|
Рефлексия «Жетістіктер
тауы»
|
Алған әсерлерін айта
отырып, өздерінің әрекеттерің бағалап:
биік, орташа, аласа тауға
орналастырады.
|
Күтілетін
нәтиже:
Қабылдайды: Суреттер мен графикалық
модельдер бойынша таныс ертегілерді
атайды.
Түсінеді: қарапайым себеп-салдарлық байланыстар
туралы.
Қолданады: Қарапайым тәжірибелер мен зерттеу жүргізу
дағдыларын.