Іздену
-ұйымдастырушылық
|
Қуыршақ театрының
көрсетілімі.
(ертегі басынан
аяғына дейін қуыршақ театрында
қойылады.)
Тәрбиеші балаларға
«Екі сараң қонжық» ертегісін айтып
береді:
- Ерте де бір ну
орманда кәрі Аю тіршілік етіпті. Аюдың екі қонжығы болыпты.
Қонжықтар өскен кезде, бақыт іздеуге жолға шығыпты. Олар жолға
шығар алдында анасымен қоштасыпты. Ал анасы қонжықтарын құшақтап,
еш уақытта бір - бірінен айырылыспауды талап етті. Анасының
бұйрығын орындауға сөз берген қонжықтар жолға шығады. Алдымен олар
тоғайдың шетімен, содан соң жазық даламен жүреді. Сөйтіп, бір күн
жүрді, екінші күн жүрді.
Ақырында бар
қоректері таусылады. Ал жолдан табатын ештеңе болмады. Қонжықтар
бірінің артынан бірі еріп келе
жатты.
Сол уақытта кіші
Қонжық:
- Ағатайым, менің
қарным ашты!- деп
шағымданады.
Ал екінші
Қонжық:
- Менің де қарным
ашты!- деп өңі бұзылып, басын
шайқайды.
Тәрбиеші: Солай жүре
берді. Кенеттен үлкен дөңгелек ірімшікке кезікті. Әділ жолмен тең
бөліспек болып еді, бөлісе алмады. Қонжықтар бір - бірінен
ірімшікті қызғанып, ұрысып, ақырып тұрғанда, кенеттен жандарына
Түлкі келеді.
Түлкі:
- Неге ұрысып
тұрсыңдар?- деп сұрады.
Қонжықтар бар жайды
айтып берді.
Түлкі:
- Мен сендерге
ірімшікті теңдей бөліп беремін ,-
деді.
Тәрбиеші:Түлкі
ірімшікті алып екі бөлікке бөлді. Алайда алаяқ Түлкі бір жарымын,
екіншіден үлкен қылып бөлді.
Қонжықтар бұған
ренжіді:
- Мынау үлкен ғой,-
деп ақырды.
Түлкі оларды
жұбатып:
- Тыныш, жастар!
Кішкене сабырлық, қазір бәрін
реттеймін.
Тәрбиеші:Ол үлкен
жарты бөліктің жартысын қылғытып жұтып қояды. Енді кіші жарымы
үлкен болды.
Қонжықтар:
- Бұлай да бірдей
емес,- деп тынымсызданды.
Түлкі:
- Мен өзімнің
жұмысымды білемін!-деді.
Тәрбиеші: Осылайша
қу түлкі қонжықтардың ірімшігінің біразын әдейі тең бөлмей, біразын
жеп азғантай ғана қалдырып, оларды теңеп, екеуіне
береді.
Түлкі оларға
күліп:
- Міне, сараң, арам
болсаң, бір күні осындай азығыңнан құр қаларсың,- деп өз жөнімен
кетеді.
Сергіту
сәті:
Қорбаңдаған
аюдың
Құлпынайы көп
екен.
Теріп - теріп
алайық,
Қалтамызға
салайық.
|
Қызығушылықпен
ертегіні тыңдайды.
Таныс жерлерінде
тәрбиешіге қосылып, кейіпкерлердің сөздерің айтып
отырады.
Балалар мұқият
тындайды.
Өз ойларын айтып
отырады.
Мұқият тыңдап
отырады.
Қонжықтарға жандары
ашып отырады.
Тыңдайды.
Қорбаңдаған аюдың қимылын
келтіреді.
|