Бекітемін:
«Гауһар» жекеменшік
балабақшасының
әдіскері
Шекербаева .Б
«Ана тіл-ең басты байлығымыз»
(кіші «Бәйшешек» тобының ұйымдастырылған ашық оқу іс-әрекеті)

Тәрбиеші:Кенесары Гүлжайна
22 Қыркүйек 2019ж
Білім беру саласы: Қатынас, шығармашылық.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті : Тіл дамыту.
Тақырыбы: «Ана тіл –ең басты байлығымыз».
Мақсаты: Балалардың Отаны Тәуелсіз Қазақстан туралы білімдерін кеңейту. Туған елге, тілге, Отанына деген сүйіспеншілігін білдіруге тәрбиелеу. Өлең, тақпақ ,мақал-мәтел арқылы тілдерін дамыту. Шығармашылық қабілеттерін, ой-қиялын, эстетикалық талғамдарын дамыту, саусақ моторикасын жетілдіру. Бала бойындағы ұлттық құндылықтарды қалыптастыру.
Көрнекіліктер: Оқу іс-әрекет презентациясы, суреттер.
Әдіс-тәсілдер: Мақтау, мадақтау, сұрақ-жауап, ойын.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Арайлап таң атты Күн шуағын таратты Менің елім оянды Қыран сынды қанатты Қазақстан Республикасының Гимн орындау. |
Балалар, тәрбиешімен бірге қайталайды. |
|
Іздену ұйымдастырушы Рефлексті коррекциялау |
-Біз қандай Республикада тұрамыз? -Елбасымыз кім? -Астанамыз қай қала? -Біз тұратын ауыл қалай аталады? -Ұлттарың кім? Балалар 22-қырқүйек «Қазақстан халықтарының тілдері» күні мерекесі. Біздің Республикамызда 130 дан астам ұлттың ұл-қыздары тату-тәтті еңбек етеді. Қазақстан Республикасының мемелекеттік тілі Қазақ тілі . Әр елдің өз тілі, өз салты болады. Тіл арқылы адамдар бір-бірімен сөйлесіп, пікір алысып, оны қатынас құрал ретінде пайдаланады. Барлық уақытта тілімізді біліп , құрметтеуіміз керек. Тосын сәт: Қоржынын арқалап Алдар көсе келеді. -Сәлеметсіндерме, балалар! Мен кең байтақ қазақ жерін аралап, мерекелермен құттықтап келемін -Бүгін қандай мереке? -Мені таныдындар ма? -Мені қандай ертегілерден кездестіресіңдер? -Ұлттарың кім? -Қазақтың қандай ұлттық ойындарын білісіңдер? -Тіл туралы мақал-мәтелдер, тақпақтар білесіңдер ме? Алдар Көсе: Балалар мен сендерге мынау сиқырлы қорапты алып келдім. Бұл қорапта ұлттық ойын құралы бар. Сол ойынды қандай ойын екенін тауып, оқу іс-әрекеті соңында ойнарсыңдар. Мен басқада балабақшаларды мерекесімен құттықтайын. Сау болыңдар балалар! Слайд көрсету. Қазақ халқының өзіндік ерекшелігі-тілінде, қол өнерінде,биінде, ұлттық ойындарында, ұлттық тағамдарында, ұлттық бұйымдарында. Балалар ендеше екі орталыққа бөлініп 1-орталық ер балалар зергерлік бұйым білезік жасайды. 2-орталық қыз балалар қамырдан бауырсақ жасайды. Сергіту сәті: Сылдыр сылдыр сырғалар, Құлағымда ырғалар. Оң қолымда білезік, Сол қолымда білезік. Саусақтарда сақина, Санап көрші қанекей 1,2,3,4,5. Ұлттық ойын: «Тақия тастамақ» Балалар кәне шеңберге жинала қойыңдар. -Біз неге ұқсадық? -Балалар бүгінгі оқу іс-әрекетіміздің қай бөлімі ұнады? -Балалар бүгін қандай мерекені тойладық? -Бізге бүгін қонаққа кім келді? -Балалар біз бүгін не жасадық? Ана тілің арың бұл, Ұятың боп тұр бетте. Өзге тілдің бәрін біл, Өз тіліңді құрметтеп. |
Балалардың түрлі жауаптары тыңдалады. Балалар тәрбиешіні мұқият тыңдайды. Балалар Алдар көсемен амандасады. -Тілдер мерекесі. -Иә. Алдар көсе атасыз. -Шықбермес Шығайбай мен Алдар Көсе. -Қазақ. -Ханталапай, қыз қуу, алтыбақан. -«Өнер алды қызыл тіл» , «Тіл жоқ жерде ұлт жоқ», «Ана тілді ұмытқаның өз тіліңді құртқаның» Ана тілді білмесең, Шат-шадман күлмесең, Жер бетінде сайрандап, Қазақ болып жүрмесем. Балалар Алдар көсемен қоштасады. Ер балалар сымға моншақ тізіп білезік жасайды. Қыз балалар қамырдан бауырсақ жасайды. Балалар қимыл-қозғалыспен көрсетеді. -Киіз үйге ұқсадық. -Балалар жауабы. -Тілдер мерекесін тойладық. -Алдар Көсе келді. - Сымға моншақ тізіп білезік және қамырдан бауырсақ жасадық. Балалар бірге қайталайды. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Өлең тақпақтар, мақал-мәтелдер.
Болуы керек: Ойлауы ға жауап беру.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұйымдастырылған оқу қызметі: "Ана тіл ең басты байлығымыз"
Ұйымдастырылған оқу қызметі: "Ана тіл ең басты байлығымыз"
Бекітемін:
«Гауһар» жекеменшік
балабақшасының
әдіскері
Шекербаева .Б
«Ана тіл-ең басты байлығымыз»
(кіші «Бәйшешек» тобының ұйымдастырылған ашық оқу іс-әрекеті)

Тәрбиеші:Кенесары Гүлжайна
22 Қыркүйек 2019ж
Білім беру саласы: Қатынас, шығармашылық.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті : Тіл дамыту.
Тақырыбы: «Ана тіл –ең басты байлығымыз».
Мақсаты: Балалардың Отаны Тәуелсіз Қазақстан туралы білімдерін кеңейту. Туған елге, тілге, Отанына деген сүйіспеншілігін білдіруге тәрбиелеу. Өлең, тақпақ ,мақал-мәтел арқылы тілдерін дамыту. Шығармашылық қабілеттерін, ой-қиялын, эстетикалық талғамдарын дамыту, саусақ моторикасын жетілдіру. Бала бойындағы ұлттық құндылықтарды қалыптастыру.
Көрнекіліктер: Оқу іс-әрекет презентациясы, суреттер.
Әдіс-тәсілдер: Мақтау, мадақтау, сұрақ-жауап, ойын.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Арайлап таң атты Күн шуағын таратты Менің елім оянды Қыран сынды қанатты Қазақстан Республикасының Гимн орындау. |
Балалар, тәрбиешімен бірге қайталайды. |
|
Іздену ұйымдастырушы Рефлексті коррекциялау |
-Біз қандай Республикада тұрамыз? -Елбасымыз кім? -Астанамыз қай қала? -Біз тұратын ауыл қалай аталады? -Ұлттарың кім? Балалар 22-қырқүйек «Қазақстан халықтарының тілдері» күні мерекесі. Біздің Республикамызда 130 дан астам ұлттың ұл-қыздары тату-тәтті еңбек етеді. Қазақстан Республикасының мемелекеттік тілі Қазақ тілі . Әр елдің өз тілі, өз салты болады. Тіл арқылы адамдар бір-бірімен сөйлесіп, пікір алысып, оны қатынас құрал ретінде пайдаланады. Барлық уақытта тілімізді біліп , құрметтеуіміз керек. Тосын сәт: Қоржынын арқалап Алдар көсе келеді. -Сәлеметсіндерме, балалар! Мен кең байтақ қазақ жерін аралап, мерекелермен құттықтап келемін -Бүгін қандай мереке? -Мені таныдындар ма? -Мені қандай ертегілерден кездестіресіңдер? -Ұлттарың кім? -Қазақтың қандай ұлттық ойындарын білісіңдер? -Тіл туралы мақал-мәтелдер, тақпақтар білесіңдер ме? Алдар Көсе: Балалар мен сендерге мынау сиқырлы қорапты алып келдім. Бұл қорапта ұлттық ойын құралы бар. Сол ойынды қандай ойын екенін тауып, оқу іс-әрекеті соңында ойнарсыңдар. Мен басқада балабақшаларды мерекесімен құттықтайын. Сау болыңдар балалар! Слайд көрсету. Қазақ халқының өзіндік ерекшелігі-тілінде, қол өнерінде,биінде, ұлттық ойындарында, ұлттық тағамдарында, ұлттық бұйымдарында. Балалар ендеше екі орталыққа бөлініп 1-орталық ер балалар зергерлік бұйым білезік жасайды. 2-орталық қыз балалар қамырдан бауырсақ жасайды. Сергіту сәті: Сылдыр сылдыр сырғалар, Құлағымда ырғалар. Оң қолымда білезік, Сол қолымда білезік. Саусақтарда сақина, Санап көрші қанекей 1,2,3,4,5. Ұлттық ойын: «Тақия тастамақ» Балалар кәне шеңберге жинала қойыңдар. -Біз неге ұқсадық? -Балалар бүгінгі оқу іс-әрекетіміздің қай бөлімі ұнады? -Балалар бүгін қандай мерекені тойладық? -Бізге бүгін қонаққа кім келді? -Балалар біз бүгін не жасадық? Ана тілің арың бұл, Ұятың боп тұр бетте. Өзге тілдің бәрін біл, Өз тіліңді құрметтеп. |
Балалардың түрлі жауаптары тыңдалады. Балалар тәрбиешіні мұқият тыңдайды. Балалар Алдар көсемен амандасады. -Тілдер мерекесі. -Иә. Алдар көсе атасыз. -Шықбермес Шығайбай мен Алдар Көсе. -Қазақ. -Ханталапай, қыз қуу, алтыбақан. -«Өнер алды қызыл тіл» , «Тіл жоқ жерде ұлт жоқ», «Ана тілді ұмытқаның өз тіліңді құртқаның» Ана тілді білмесең, Шат-шадман күлмесең, Жер бетінде сайрандап, Қазақ болып жүрмесем. Балалар Алдар көсемен қоштасады. Ер балалар сымға моншақ тізіп білезік жасайды. Қыз балалар қамырдан бауырсақ жасайды. Балалар қимыл-қозғалыспен көрсетеді. -Киіз үйге ұқсадық. -Балалар жауабы. -Тілдер мерекесін тойладық. -Алдар Көсе келді. - Сымға моншақ тізіп білезік және қамырдан бауырсақ жасадық. Балалар бірге қайталайды. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Өлең тақпақтар, мақал-мәтелдер.
Болуы керек: Ойлауы ға жауап беру.
шағым қалдыра аласыз













