Білім беру саласы: Коммуникация. Таным . Шығармашылық. Денсаулық.
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту, қарапайым математикалық ұғымдарды қалаптастыру,
сауат ашу, қоршаған орта.
Тақырыбы: «Ғажайып алаң»
Мақсаты:
Білімділік:
Жыл бойғы алған білімдерін бекіту.
Тапсырмаларды тиянақты орындауға
жетілдіру.
Дамытушылық:
Балалардың
логикалық ойлауларын
дамыту
Тәрбиелік: Балаларды ұйымшылдыққа, достыққа еңбек ете білуге тәрбиелеу.
Заттың дамыту ортасы: мазмұнды суреттер, слайд, үлестірмелі материалдар
Билингвиальды компонент: көктем – весна, spring,
Жаңа инновация: интеграция, релаксация, ақпараттық технология, денсаулық технологиясы
Оқу қызмет барысы:
Шаттық
шеңбер:
Жан-жағына нұр шашып
Арайлап жарқын таң атса,
Жер бетінде жайқалып,
Көгеріп өссе көк майса,
Жүрегім жыли бастайды.
-Здравствуй, небо ясное,
Здравствуй, солнце красное.
Здравствуй воздух и вода,
Вас приветстуем всегда.
Good day gold sun.
Good day blue sky.
Good day motherland.
Good day dear friends.
Good day dear guests.
Welcome to us!
Тәрбиеші: -Балалар бүгін бізге қонақтар келген екен, бәріміз қонақтармен амандасайық!
1. Сәлеметсіздер ме!
2. Здраствуйте!
3. Hello!
Тәрбиеші: Кел, балалар тұрайық
Тұрайықта ойнайық
Қандай қызық ойын бар
Сол ойынды ойнайық
- Балалар « Ғажайып алаң» ойнымызды бастайық. Ойынымыз көп кезеңнен тұрады.
Алдарыңда екі түсті асық бар. Өздеріңе ұнаған түсті асықты алып отырамыз.
1 - команда:
"Білімгер"
Дайын біздің команда, шығыңдар кәне
жарысқа.
Кімдер епті, кім алғыр, озып шығар
сайыста.
2 - команда:
"Алғырлар"
Шетімізден тапқырмыз, біз команда
құраймыз.
Не үйрендік, не білдік, сайыста жеңіп
шығамыз.
Ұяшықтарды таңдау. Әрбір ұяшықта сандар
белгіленген. Өздерің қалаған ұяшықты
таңдайсыңдар.
Ғажайып алаңды айналдырамыз.
1 – кезең
- Бейнетаспадан сұрақ .
1. Қыс пен жаздың ортасында қай мезгіл орналасқан?
2. Көктем мезгілінің ерекшіліктерін ата.
2 – кезең
- Ойлан да , тап.
1. Сан нешеге бөлінеді?
2. Бір аптада неше күн бар?
Тәрбиеші: Күншығыс елінде әр айға жануарлардың атын қойған. Кім маған атап береді?
4. Дидактикалық ойын: « Шашылып жатқан сандарды ретімен қой»
5. Геометриялық пішінді шарлардан дене құрастыр.
6. Логикалық сұрақтар. (екі топ бір – біріне жасырады)
1. Бөлменің 4 бұрышы бар , әр бұрышында бір мысықтан отыр. Бөлмеде неше мысық бар?
2. Аспанда 5 тауық ұшып жүр. Сәкен 2 –ін атып алды . сонда неше тауық қалды?
3. Шыршыда өсіп тұрған алма, жүзім, өріктің қайсысын жұлып алар едің?
4. бір – бірімен жарысқан 2 аю, 1- арыстан, 4 – қоян, 3- түлкі. Барлығы неше болды?
7.Кеңістікті бағдарлау.
8. Амалдарды орында.
Сергіту сәті (музыка әуенімен орындайды)
3- кезең. «Ұшқыр ой»
- Балалар сөз нені білдіреді?
-Сөз неден тұрады?
- Дыбыс неге бөлінеді?
2. «Ақ қонжық» әліпесінен дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратып бер.
3. Адасқан дыбыстардан сөз құра.
4.Дыбыстық сызғыш арқылы екі дыбыстан тұратын сөз құра.
Дидактикалық ойын: «Дыбыстық сағат»
(1, 2, 3 буынды табу)
Тіл ұстарту жаттығу:
Ақ – ақ – ақ
Сағайды күзгі жапырақ
Са- са-са
Ізіндайды маса
Із-із-із
Бақшадағы сәбіз
Ой-ой-ой
Қорадағы қой
Ға-ға-ға
Ұшып кетті қарға
5. Бейнетаспадан сұрақ.
Өтірік өлең құрастыр.
6. Суретке қарап сызба арқылы сөйлем құрастыр.
Шығармашылық жұмыс.
Қызғалдақ гүлін жаңа техниканы пайдалана отырып сурет саламыз.
Тәрбиеші: Балалар, мен де сендерге ризамын! Барлығың да жыл бойғы алған білімдеріңді бүгін көрсете білдіңдер. Рахмет сендерге
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұйымдастырылған оқу қызметі "Ғажайып алаң"
Ұйымдастырылған оқу қызметі "Ғажайып алаң"
Білім беру саласы: Коммуникация. Таным . Шығармашылық. Денсаулық.
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту, қарапайым математикалық ұғымдарды қалаптастыру,
сауат ашу, қоршаған орта.
Тақырыбы: «Ғажайып алаң»
Мақсаты:
Білімділік:
Жыл бойғы алған білімдерін бекіту.
Тапсырмаларды тиянақты орындауға
жетілдіру.
Дамытушылық:
Балалардың
логикалық ойлауларын
дамыту
Тәрбиелік: Балаларды ұйымшылдыққа, достыққа еңбек ете білуге тәрбиелеу.
Заттың дамыту ортасы: мазмұнды суреттер, слайд, үлестірмелі материалдар
Билингвиальды компонент: көктем – весна, spring,
Жаңа инновация: интеграция, релаксация, ақпараттық технология, денсаулық технологиясы
Оқу қызмет барысы:
Шаттық
шеңбер:
Жан-жағына нұр шашып
Арайлап жарқын таң атса,
Жер бетінде жайқалып,
Көгеріп өссе көк майса,
Жүрегім жыли бастайды.
-Здравствуй, небо ясное,
Здравствуй, солнце красное.
Здравствуй воздух и вода,
Вас приветстуем всегда.
Good day gold sun.
Good day blue sky.
Good day motherland.
Good day dear friends.
Good day dear guests.
Welcome to us!
Тәрбиеші: -Балалар бүгін бізге қонақтар келген екен, бәріміз қонақтармен амандасайық!
1. Сәлеметсіздер ме!
2. Здраствуйте!
3. Hello!
Тәрбиеші: Кел, балалар тұрайық
Тұрайықта ойнайық
Қандай қызық ойын бар
Сол ойынды ойнайық
- Балалар « Ғажайып алаң» ойнымызды бастайық. Ойынымыз көп кезеңнен тұрады.
Алдарыңда екі түсті асық бар. Өздеріңе ұнаған түсті асықты алып отырамыз.
1 - команда:
"Білімгер"
Дайын біздің команда, шығыңдар кәне
жарысқа.
Кімдер епті, кім алғыр, озып шығар
сайыста.
2 - команда:
"Алғырлар"
Шетімізден тапқырмыз, біз команда
құраймыз.
Не үйрендік, не білдік, сайыста жеңіп
шығамыз.
Ұяшықтарды таңдау. Әрбір ұяшықта сандар
белгіленген. Өздерің қалаған ұяшықты
таңдайсыңдар.
Ғажайып алаңды айналдырамыз.
1 – кезең
- Бейнетаспадан сұрақ .
1. Қыс пен жаздың ортасында қай мезгіл орналасқан?
2. Көктем мезгілінің ерекшіліктерін ата.
2 – кезең
- Ойлан да , тап.
1. Сан нешеге бөлінеді?
2. Бір аптада неше күн бар?
Тәрбиеші: Күншығыс елінде әр айға жануарлардың атын қойған. Кім маған атап береді?
4. Дидактикалық ойын: « Шашылып жатқан сандарды ретімен қой»
5. Геометриялық пішінді шарлардан дене құрастыр.
6. Логикалық сұрақтар. (екі топ бір – біріне жасырады)
1. Бөлменің 4 бұрышы бар , әр бұрышында бір мысықтан отыр. Бөлмеде неше мысық бар?
2. Аспанда 5 тауық ұшып жүр. Сәкен 2 –ін атып алды . сонда неше тауық қалды?
3. Шыршыда өсіп тұрған алма, жүзім, өріктің қайсысын жұлып алар едің?
4. бір – бірімен жарысқан 2 аю, 1- арыстан, 4 – қоян, 3- түлкі. Барлығы неше болды?
7.Кеңістікті бағдарлау.
8. Амалдарды орында.
Сергіту сәті (музыка әуенімен орындайды)
3- кезең. «Ұшқыр ой»
- Балалар сөз нені білдіреді?
-Сөз неден тұрады?
- Дыбыс неге бөлінеді?
2. «Ақ қонжық» әліпесінен дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратып бер.
3. Адасқан дыбыстардан сөз құра.
4.Дыбыстық сызғыш арқылы екі дыбыстан тұратын сөз құра.
Дидактикалық ойын: «Дыбыстық сағат»
(1, 2, 3 буынды табу)
Тіл ұстарту жаттығу:
Ақ – ақ – ақ
Сағайды күзгі жапырақ
Са- са-са
Ізіндайды маса
Із-із-із
Бақшадағы сәбіз
Ой-ой-ой
Қорадағы қой
Ға-ға-ға
Ұшып кетті қарға
5. Бейнетаспадан сұрақ.
Өтірік өлең құрастыр.
6. Суретке қарап сызба арқылы сөйлем құрастыр.
Шығармашылық жұмыс.
Қызғалдақ гүлін жаңа техниканы пайдалана отырып сурет саламыз.
Тәрбиеші: Балалар, мен де сендерге ризамын! Барлығың да жыл бойғы алған білімдеріңді бүгін көрсете білдіңдер. Рахмет сендерге
шағым қалдыра аласыз













