Тақырыбы: « Ғажайып табиғат»
Өткізу формасы: Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
Білім беру саласы: Коммуникация, Денсаулық, Таным, Шығармашылық, Әлеумет
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту, Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру, Апликация, Қоршаған ортамен таныстыру
Мақсаты:
Білімділік: көктем мезгіліндегі табиғи құбылыстарды, өсімдіктер мен жануарлардағы өзгерістерді бақылап ажырата білуге үйрету.
Дамытушылық-түзетушілік: артикуляциялық моторикасын, тыныс алуын, логикалық ойлауын, сөйлеуін саусақ моторикасы арқылы дамыту.
Тәрбиелілік: Балаларды табиғатты қорғауға, қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, әңгімелеу, көрсету, сұрақ-жауап, мадақтау, қорытындылау.
Заттың даму ортасы:суреттер, слайд, фетр, лэпбук.
Ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің барысы
Балалар залға музыка әуенімен кіреді.
Мотивациялық қозғаушылық
Шаттық шеңбері:
Қайырлы таң, Алтын күн!
Қайырлы таң, Көк аспан!
Қайырлы таң, Достар!
Қайырлы таң, Қонақтар!
Ұйымдастырушылық ізденістік
Педагог: Балалар, мен сендерге жұмбақ жасырғым келіп тұр. Сендер жауабын тауып көріңдерші!
Күн күркіреп,
Жаңбырлатып ойнайтын,
Қай мезгіл деп ойлайсың!
Балалар: Көктем.
Педагог: Дұрыс айтасыңдар. Ендеше көктемде жылу беретін, шуағын шашып тұратын, жарқын бейне не екен?
Балалар: Күн.
Педагог: Жарайсыңдар, бірақ балалар біздің күніміз бұлт арасынан шыға алмай тұр екен! Қане күнге көмектесіп бұлттарды ұшырайықшы!
Тыныс алу жаттығуы: «Бұлттарды ұшыру» Мақсаты: балалардың тыныс алуын дамыту.
Педагог: Балалар, сендер көктемнің қандай ерекшеліктерін білесіңдер? Көктемнің әр ерекшелігі ойындармен берілген. (Фетрмен көктем туралы әңгіме құрау)
Балалар: Көктем келді. Күн жылынды.
Тіл жаттығуы: «Тіл серуені».
Педагог: Көктемнің тағы қандай ерекшеліктерін білесіңдер?
Балалар: Құстар жылы жақтан ұшып келді.
Балалар: Жәндіктер мен жануарлар ұйқысынан оянып, тіршілігін бастады.
Саусақ жаттығуы: «Қарға»
Дидактикалық ойындар: 1.«Жәндіктерді гүлге орналастыр» Мақсаты: Әр жәндікті түстеріне қарай гүл шоғырына орналастыу және санау.
2.« Тығылған жануарды тап» Мақсаты: Тығылып тұрған жануарларды тауып, атын атау.
3.«Құйрығын тап». Мақсаты: Берілген жануарлардың құйрығын тауып, бау арқылы жалғау.
Педагог: Жарайсыңдар, балалар көктемде жаңбырдан соң не шығады?
Балалар: Кемпірқосақ.
Дидактикалық ойын: « Кемпірқосақ» Мақсаты: Жаңбыр тамшыларын кемпірқосаққа түстеріне қарай жапсыру.
Тіл ұстарту:
Ян-ян-ян-секеңдеген қоян
Ю-ю-ю-қорбаңдаған аю
Кі-кі-кі-айлакер түлкі
Қыр-қыр-қыр-бұл көкжал қасқыр
Қорытындылау:
Педагог: Балалар, бүгінгі оқу қызметінде қандай жаттығулар мен ойындар ойнадық?
Балалар: Тіл жаттығуы, саусақ жаттығуы, тыныс алу жаттығуын жасадық. Жануарлардың тығылған жерлерін, құйрығын табу ойынын ойнадық.
Педагог: Жарайсыңдар, балалар бүгінгі оқу қызметіне жақсы қатыстыңдар, сол үшін сендерге арналған сыйлығым бар.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Көктем мезгілі туралы
Игереді: Көктем мезгілінің ерекшеліктерін
Меңгереді: Әңгіме құрастыра білуді
№10 «Наурыз» бөбекжай - бақшасы
Ұйымдастырылған ашық оқу қызметі
Тақырыбы: «Ғажайып табиғат»

Логопед: Есимова Г.Р.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұйымдастырылған оқу қызметі "Ғажайып табиғат"
Ұйымдастырылған оқу қызметі "Ғажайып табиғат"
Тақырыбы: « Ғажайып табиғат»
Өткізу формасы: Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
Білім беру саласы: Коммуникация, Денсаулық, Таным, Шығармашылық, Әлеумет
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту, Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру, Апликация, Қоршаған ортамен таныстыру
Мақсаты:
Білімділік: көктем мезгіліндегі табиғи құбылыстарды, өсімдіктер мен жануарлардағы өзгерістерді бақылап ажырата білуге үйрету.
Дамытушылық-түзетушілік: артикуляциялық моторикасын, тыныс алуын, логикалық ойлауын, сөйлеуін саусақ моторикасы арқылы дамыту.
Тәрбиелілік: Балаларды табиғатты қорғауға, қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, әңгімелеу, көрсету, сұрақ-жауап, мадақтау, қорытындылау.
Заттың даму ортасы:суреттер, слайд, фетр, лэпбук.
Ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің барысы
Балалар залға музыка әуенімен кіреді.
Мотивациялық қозғаушылық
Шаттық шеңбері:
Қайырлы таң, Алтын күн!
Қайырлы таң, Көк аспан!
Қайырлы таң, Достар!
Қайырлы таң, Қонақтар!
Ұйымдастырушылық ізденістік
Педагог: Балалар, мен сендерге жұмбақ жасырғым келіп тұр. Сендер жауабын тауып көріңдерші!
Күн күркіреп,
Жаңбырлатып ойнайтын,
Қай мезгіл деп ойлайсың!
Балалар: Көктем.
Педагог: Дұрыс айтасыңдар. Ендеше көктемде жылу беретін, шуағын шашып тұратын, жарқын бейне не екен?
Балалар: Күн.
Педагог: Жарайсыңдар, бірақ балалар біздің күніміз бұлт арасынан шыға алмай тұр екен! Қане күнге көмектесіп бұлттарды ұшырайықшы!
Тыныс алу жаттығуы: «Бұлттарды ұшыру» Мақсаты: балалардың тыныс алуын дамыту.
Педагог: Балалар, сендер көктемнің қандай ерекшеліктерін білесіңдер? Көктемнің әр ерекшелігі ойындармен берілген. (Фетрмен көктем туралы әңгіме құрау)
Балалар: Көктем келді. Күн жылынды.
Тіл жаттығуы: «Тіл серуені».
Педагог: Көктемнің тағы қандай ерекшеліктерін білесіңдер?
Балалар: Құстар жылы жақтан ұшып келді.
Балалар: Жәндіктер мен жануарлар ұйқысынан оянып, тіршілігін бастады.
Саусақ жаттығуы: «Қарға»
Дидактикалық ойындар: 1.«Жәндіктерді гүлге орналастыр» Мақсаты: Әр жәндікті түстеріне қарай гүл шоғырына орналастыу және санау.
2.« Тығылған жануарды тап» Мақсаты: Тығылып тұрған жануарларды тауып, атын атау.
3.«Құйрығын тап». Мақсаты: Берілген жануарлардың құйрығын тауып, бау арқылы жалғау.
Педагог: Жарайсыңдар, балалар көктемде жаңбырдан соң не шығады?
Балалар: Кемпірқосақ.
Дидактикалық ойын: « Кемпірқосақ» Мақсаты: Жаңбыр тамшыларын кемпірқосаққа түстеріне қарай жапсыру.
Тіл ұстарту:
Ян-ян-ян-секеңдеген қоян
Ю-ю-ю-қорбаңдаған аю
Кі-кі-кі-айлакер түлкі
Қыр-қыр-қыр-бұл көкжал қасқыр
Қорытындылау:
Педагог: Балалар, бүгінгі оқу қызметінде қандай жаттығулар мен ойындар ойнадық?
Балалар: Тіл жаттығуы, саусақ жаттығуы, тыныс алу жаттығуын жасадық. Жануарлардың тығылған жерлерін, құйрығын табу ойынын ойнадық.
Педагог: Жарайсыңдар, балалар бүгінгі оқу қызметіне жақсы қатыстыңдар, сол үшін сендерге арналған сыйлығым бар.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Көктем мезгілі туралы
Игереді: Көктем мезгілінің ерекшеліктерін
Меңгереді: Әңгіме құрастыра білуді
№10 «Наурыз» бөбекжай - бақшасы
Ұйымдастырылған ашық оқу қызметі
Тақырыбы: «Ғажайып табиғат»

Логопед: Есимова Г.Р.
шағым қалдыра аласыз













