Курманкулова Асем Араповна
қазақ тілі мұғалімі
«Петушок» бөбекжай –бақшасы
Петропавл қаласы
Ортаңғы топта ұйымдастырылған іс-әрекеттің
технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: «Қазақ тілі»
Тақырыбы: «Менің Отаным - Қазақстан»
Мақсаты: Балаларға Отан туралы түсінік беру, жаңа сөздермен таныстырып, сөздік қорларын байыту, байланыстырып сөйлеуге үйрету, есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту, Отанға деген құрмет, сүйіспеншіліктерін ояту.
Әдіс – тәсілдер: көрсету, түсінік беру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, дид. ойын.
Көрнекіліктер: Қ.Р. картасы, Петропавл қаласының суреті.
Меңгерілетін сөздер: Отан, Менің Отаным – Қазақстан.
|
Әрекет кезеңдері |
Әдіс-тәсілдер |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Сәлемдесу шеңбері
Ұстанымдарды еске түсіру
|
Мұғалім балалармен амандасады.
Арайлап таң атты, Алтын сәуле таратты. Жарқырайды күніміз, Жарқырайды ауылымыз. Қайырлы таң, балалар! (балалар өз орындарына жайғасады). Көңіл – күйлерін, жыл мезгілін, апта күнін, ауа райын сұраймын 1,2,3 мұқият біз тыңдаймыз, Ойланамыз, қараймыз. Тәртіпті де бұзбаймыз. Сұрақтарға қойылған Дұрыс, анық жауапты Қол көтеріп береміз. Балалардың назарын Қ.Р. картасына аударамын. Таныстырып өтемін. |
Балалар шеңберге тұрып сәлемдеседі. -Сәлеметсіз бе! Қимыл-қозғалыспен қайталайды. Балалар кезекпен жауап береді. Ұстанымдарды айтады, естеріне сақтайды. Қарайды, тыңдайды. |
|
Іздену ұйымдастыру- шысы |
Фонетикалық жаттығу Әңгімелесу Сөздік жұмысы Сергіту сәті Тіл дамыту |
-ым-ым-ым –менің Отаным -қаз-қаз–Қазақстан -тан-тан-тан –Отан Балалардың назарын картаға аударамын: -Балалар, біз қай Республикада тұрамыз? -Отан деген сөзді қалай түсінесіңдер? – деген сұрақтар қоямын. Жауап бере алмаса өзім түсіндіріп өтемін. Отан – Родина Менің Отаным - Қазақстан – моя Родина – Казахстан Тұрамын – живу Бірнеше әдістерді қолдана отырып қайталатамын. Қанекей, балалар, бойымызды жазып алайық. Керегені жазайық, Шаңырақты құрайық. Уықтай боп иіліп, Киіз үйдей болайық. Сұрақ-жауап әдісі арқылы балаларды сөзге тарту. -Сен қай қалада тұрасың? -Отаның қалай аталады? -Отаның қандай? |
Топпен қайталайды, тілдерін жаттықтырады Балалар тыңдайды, жекеше, топпен жауап береді.) Топпен, жеке қайталайды. Қимыл-қозғалыспен қайталайды. мүмкіндік-терінше жауап береді. |
|
Рефлексивті- коррекциялаушы |
Ойын Сабақты қорытындылау Қоштасу |
«Аудармашы» дид. ойынын ойнау. Барысы: балаларға доп лақтырып орыс не қазақ тілінде тақырыпқа байланысты сөзді айтамын. Жаңа сөздерді бекіту мақсатында балаларды сөзге тартып, сабақты қорытындылау Балдырған баламыз, Қашанда, қайда да, Достар бір-біріне Сенімді боламыз! -Сабақ аяқталды, сау болыңдар! |
Допты ұстап, сөзді қазақша, не орысша аудармасын айтады. -Сау болыңыз! |
Күтілетін нәтиже:
Білуі: Петропавл қ. тұратындарын біледі.
Игеруі: Отан, Қазақстан үлкен екенін білді.
Меңгеруі: өткен сөздерді сөйлем құрап қолдана алады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ұйымдастырылған оқу қызметі "Менің Отаным - Қазақстан"
ұйымдастырылған оқу қызметі "Менің Отаным - Қазақстан"
Курманкулова Асем Араповна
қазақ тілі мұғалімі
«Петушок» бөбекжай –бақшасы
Петропавл қаласы
Ортаңғы топта ұйымдастырылған іс-әрекеттің
технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: «Қазақ тілі»
Тақырыбы: «Менің Отаным - Қазақстан»
Мақсаты: Балаларға Отан туралы түсінік беру, жаңа сөздермен таныстырып, сөздік қорларын байыту, байланыстырып сөйлеуге үйрету, есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту, Отанға деген құрмет, сүйіспеншіліктерін ояту.
Әдіс – тәсілдер: көрсету, түсінік беру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, дид. ойын.
Көрнекіліктер: Қ.Р. картасы, Петропавл қаласының суреті.
Меңгерілетін сөздер: Отан, Менің Отаным – Қазақстан.
|
Әрекет кезеңдері |
Әдіс-тәсілдер |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Сәлемдесу шеңбері
Ұстанымдарды еске түсіру
|
Мұғалім балалармен амандасады.
Арайлап таң атты, Алтын сәуле таратты. Жарқырайды күніміз, Жарқырайды ауылымыз. Қайырлы таң, балалар! (балалар өз орындарына жайғасады). Көңіл – күйлерін, жыл мезгілін, апта күнін, ауа райын сұраймын 1,2,3 мұқият біз тыңдаймыз, Ойланамыз, қараймыз. Тәртіпті де бұзбаймыз. Сұрақтарға қойылған Дұрыс, анық жауапты Қол көтеріп береміз. Балалардың назарын Қ.Р. картасына аударамын. Таныстырып өтемін. |
Балалар шеңберге тұрып сәлемдеседі. -Сәлеметсіз бе! Қимыл-қозғалыспен қайталайды. Балалар кезекпен жауап береді. Ұстанымдарды айтады, естеріне сақтайды. Қарайды, тыңдайды. |
|
Іздену ұйымдастыру- шысы |
Фонетикалық жаттығу Әңгімелесу Сөздік жұмысы Сергіту сәті Тіл дамыту |
-ым-ым-ым –менің Отаным -қаз-қаз–Қазақстан -тан-тан-тан –Отан Балалардың назарын картаға аударамын: -Балалар, біз қай Республикада тұрамыз? -Отан деген сөзді қалай түсінесіңдер? – деген сұрақтар қоямын. Жауап бере алмаса өзім түсіндіріп өтемін. Отан – Родина Менің Отаным - Қазақстан – моя Родина – Казахстан Тұрамын – живу Бірнеше әдістерді қолдана отырып қайталатамын. Қанекей, балалар, бойымызды жазып алайық. Керегені жазайық, Шаңырақты құрайық. Уықтай боп иіліп, Киіз үйдей болайық. Сұрақ-жауап әдісі арқылы балаларды сөзге тарту. -Сен қай қалада тұрасың? -Отаның қалай аталады? -Отаның қандай? |
Топпен қайталайды, тілдерін жаттықтырады Балалар тыңдайды, жекеше, топпен жауап береді.) Топпен, жеке қайталайды. Қимыл-қозғалыспен қайталайды. мүмкіндік-терінше жауап береді. |
|
Рефлексивті- коррекциялаушы |
Ойын Сабақты қорытындылау Қоштасу |
«Аудармашы» дид. ойынын ойнау. Барысы: балаларға доп лақтырып орыс не қазақ тілінде тақырыпқа байланысты сөзді айтамын. Жаңа сөздерді бекіту мақсатында балаларды сөзге тартып, сабақты қорытындылау Балдырған баламыз, Қашанда, қайда да, Достар бір-біріне Сенімді боламыз! -Сабақ аяқталды, сау болыңдар! |
Допты ұстап, сөзді қазақша, не орысша аудармасын айтады. -Сау болыңыз! |
Күтілетін нәтиже:
Білуі: Петропавл қ. тұратындарын біледі.
Игеруі: Отан, Қазақстан үлкен екенін білді.
Меңгеруі: өткен сөздерді сөйлем құрап қолдана алады.
шағым қалдыра аласыз













