Материалдар / Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары "Мамандықтың бәрі жақсы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары "Мамандықтың бәрі жақсы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары тақырыбы: "Мамандықтың бәрі жақсы" мектепалды даярлық тобына арналған. Барлық мектепке дейінгі тәрбиешілер мен қазақ тілі мұғалімдеріне арналады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Сәуір 2022
299
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





ҰОҚ тақырыбы:

«Мамандықтың бәрі жақсы»


Күні:

Ақпан

ТОП:

Мектепалды даярлық «Радуга» тобы


ҰОҚ-нің мақсаты:

Мақсаты: Балалар мамандық иелерімен таныса отырып, әр мамандықтың өзіне тән қасиеттерін айта алады. Сурет бойынша қойылған сұрақтарға толық жауап беруге дағдыланады. Балалардың түрлі мамандық иелерінің еңбегіне қызығушылығы артады,үлкендердің еңбегін құрметтей біледі.

.

Күтілетін нәтиже:

Мамандық туралы, әр мамандықтың атауларын айта біледі.

Берілген ойындар арқылы қазақ тілінде сөйлеу тілі қалыптасады.

Тілдік мақсат:

Сөздік жұмыс: Мамандық,мұғалім,дәрігер,құрылысшы,жүргізуші,суретші,аспаз,шаштаразшы,әнші; оқытады,емдейді,сурет салады,ас әзірлейді,үй тұрғызады,ән айтады, т.б.


Өткен ҰОҚ-нен алған білім

Сұрақ -жауап

ҰОҚ өтілу барысы

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

І. Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату

0-2 минут

II.Ұйымдастыру

3-5 минут

І.Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Сын тұрғысынан сұрақтар:

-Балалар,көңіл-күйлеріңіз қалай?

-Өте жақсы!

-Бүгін ауа -райы қандай болып тұр?

-Бүгін күн ашық!

-Тамаша! Ендеше,бір-бірімізге жылы жүзбен күлімдеп қарайықшы!

II. Қызығушылықтарын ояту.

Педагог жетекшілігімен ойын: «Кім тапқыр?»

Жұмбақ жасыру.

-Балалар,қараңдаршы бізге Хат тасушы хат әкеліпті. .Хатта жұмбақ жасырынған,қане,бірге жұмббақтың шешуін табайық!



-Бал татыған мәзір,

Ол бар жерде әзір. (аспаз)

-Өскен шашты жаратпайтын,

Қайшысы бар жалақтайтын. (шаштараз)

-Жарайсыңдар,балалар!

-Басқа қандай мамандық иелерін білесіңдер?

-Мамандықтар туралы түсінік беру.

Өнім арқылы саралау, сыни ойлау, бала үні4К моделі, бала үні


Ресурстар: унтаспа,ойын материалдары, көрнекіліктер.

Әдіс-тәсілі: 4К , бала үні, жанама бақылау, саралау.


ҰОҚ-нің ортасы

III. Тақырып бойынша жұмыс

20-22 минут

ḬІІ. Ой дамыту.

Суретпен жұмыс.

-Суретте кімді көріп тұрсыңдар?

- Мұғалім,дәрігер,аспаз...

-Мұғалім қандай жұмыс жасайды?

-Мұғалім бала оқытады.

-Дәрігер емдейді, аспаз ас әзірлейді, т,с.с

Жетелеуші сұрақтар арқылы бақылау

4К моделі, бала үні.


Сергіту сәті: Бала,бала,балақан

Қане,қайсы алақан?!

Саусақтарың әйбат,

Былай,былай ойнат!


Құрлымдалған ойын: «Кімге не қажет?»

Шарты: Суреттерден әр мамандық иелерінің қажетті заттарын тауып,бірге көрсетеді.Сөйлем құрайды.

  • Суретшіге қарындаш қажет,Дәрігерге дәрі қажет,шаштаразшыға қайшы қажет, т.с.с.

(4К моделі, сыни ойлау, коммуникативтілік дағдысы, саралау,қызығушылық мүдде, диалог, сұрақтар қою, нәтиже).

Еркін ойын: «Мен өскенде кім боламын?»

Шарты: балалар өздері қалаған мамадық бойынша бетпердені таңдайды.



Мазмұн арқылы саралау, сын ойлау, комуникативтілік дағды.


IV. ҰОҚ-нің қорытындысы. Рефлексия

1-2 минут

-Балалар, біз бүгін қандай сөздер үйрендік?

Балаларды мадақтау.

Үш шапалақ әдісі арқылы ҰОҚ бағалау.
























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!