Материалдар / Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы : "Күн, ауа және су біздің достарымыз"

Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы : "Күн, ауа және су біздің достарымыз"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Күн, ауа және су біздің достарымыз" Мақсаттары: Күн, ауа, су, — табиғат сыйы және олардың маңызы туралы білімдерін кеңейту. Ауа туралы ұғымды түсіндіру, су – тіршілік көзі екендігін, оның пайдасы туралы білімдерін кеңейту. Күннің жылу және жарық беретіндігін түсіндіру. Қоршаған ортаны қорғауға және тазалығын сақтау қажеттіліге тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қазан 2021
618
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу әрекеттерінің

ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ КАРТАСЫ

Топ: Ортаңғы топ

Білім беру саласы: Таным. Денсаулық.

Бөлімдер: Денсаулық әлемі Тақырыбы: Күн, ауа және су – біздің достарымыз! Мақсаттары: Күн, ауа, су, — табиғат сыйы және олардың маңызы туралы білімдерін кеңейту. Ауа туралы ұғымды түсіндіру, су – тіршілік көзі екендігін, оның пайдасы туралы білімдерін кеңейту. Күннің жылу және жарық беретіндігін түсіндіру. Қоршаған ортаны қорғауға және тазалығын сақтау қажеттіліге тәрбиелеу.

Сөздік жұмыс: ауа, су, күн

Көптілділік: күн – солнце- sun ауа – воздух, су – вода

Сөздік жұмыс: ауа, су, күн

Көптілділік: күн – солнце- sun ауа – воздух, су – вода

Заттық-дамыту орта: суреттер, айна, шар, таблицалар

Әрекет

кезеңі

Тәрбиешінің әрекеті

Балалардың әрекеті

Дәлелді-түрткі болатын

Шаттық шеңбер


Жарқырап күн де ашылды,

Күн нұры түгел шашылды.

Қайырлы күн

Біз нәзік қыздармыз.

Қайырлы күн

Біз ержүрек ұлдармыз.

Қайырлы күн қонақтар

Біз әдепті баламыз.

Қайырлы күн

Біз көңілді боламыз.

Сұрақтар:

-Бір жылда неше мезгіл бар?

-Қазір жылдың қай мезгілі?

-Қыс мезгілінде неше ай бар?

-Ауа –райы қандай болады?


Күн, ауа, су табиғат сыйы екенін түсіндіру. Күн – жер бетіндегі тіршілік көзі. Адамдар, өсімдіктер, жануарлар жарық, жылуды күннен алады. Сондықтан бүкіл тіршілік атаулыға күнсіз өмір жоқ. Бірақ күнге тік қарауға, ұзақ күюге, баскиімсіз жүруге болмайтынын ескерту. Бөлмедегі гүлдердің неге терезе алдында тұрғандығына назар аударту.

Жұмбақ жасыру:
Жылт – жылт еткен
Жылғадан өткен,
Құйсаң шығар гүл өсіп,
Қатады қыста сіресіп,

Балалар шаттық шеңберін құрады.

-қолдарымен күнді көрсетеді

- қолдарымен алға созады,

-қыздар өздерін көрсетіп, қайырлы күн тілейді,

-ұлдар қайырлы күн тілейді

-қонақтарға әдептілік көрсетеді,

Көңілденіп барлығына қайырлы күн тілейді


Жауаптар:

-Бір жылда төрт мезгіл бар

-Қыс мезгілі

-Үш ай бар

-Күн суық, қар жауады, аяз болады.

- Барлығы оқу – іс әрекетіне зейін аударады.

Тәрбиешінің айтқандарын мұқият тыңдайды.






-жұмбақты мұқият тыңдайды.

Шешуін табады.


Жұмбақтың шешуі: Су

Ұйымдастыру-іздестіруші

1-тәжірибе:

Стакандағы суға сия құямыз. Түсі өзгерді.

Енді осы суға 1 таблетка ұнтақталған белсендірілген көмір саламыз. Стакандағы су қайта тазарды.

Зертханалық жұмыс.

1-тәжірибе:

Балалар тұз салынған және тұз салынбаған стакандағы суға жұмыртқа салады. Тұзды суда жұмыртқа батпайды.

Тұзы жоқ суда жұмыртқа батып кетеді.

2-тәжірибе:

Стакандағы суға түтікше салып оны үрлейміз. Стакандағы судан көпіршіктер шығады. Бұл ауа.

Орындарына отыру.

Сөздік жұмыс жүргізу:

Күн, су, ауа

Билингвальді компонент:
Күн – солнце, ауа – воздух, су – вода.


3-тәжірибе: Әр баланың қолына айна беріледі. Балалар айнаға үрлеп, ауаның бар екеніне көз жеткізеді.



Таблицамен жұмыс.

1-таблица

Ауаның түсі жоқ, иісі жоқ, пішіні, дәмі жоқ. Оны қолмен ұстай алмаймыз.көзбен көре алмаймыз.

2-таблица

Судың пішіні жоқ. Түсі жоқ.дәмі, иісі жоқ. Су түссіз мөлдір.


 Дәйексөз:

Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ,   Мұны айтуға адамзаттың тілі жоқ.

Балалар табиғатқа өз ризашылығын білдіреді.

-  Күн, сәуле шашқаның үшін рахмет!

- Су тіршілік көзі болғаның үшін рахмет!

-  Жер, саған жомарттығың үшін рахмет!

-    Таза ауа, саған рахмет!

-     Табиғат, сұлулығың үшін рахмет!

Алдын-ала жасалған жұмыс.

Үрленген шарларды қонақтарға сыйлау.

Таблицамен жұмыс.

1-таблица

Ауаның түсі жоқ, иісі жоқ, пішіні, дәмі жоқ. Оны қолмен ұстай алмаймыз.көзбен көре алмаймыз.

2-таблица

Судың пішіні жоқ. Түсі жоқ.дәмі, иісі жоқ. Су түссіз мөлдір.


 Дәйексөз:

Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ,   Мұны айтуға адамзаттың тілі жоқ.

Балалар табиғатқа өз ризашылығын білдіреді.

-  Күн, сәуле шашқаның үшін рахмет!

- Су тіршілік көзі болғаның үшін рахмет!

-  Жер, саған жомарттығың үшін рахмет!

-    Таза ауа, саған рахмет!

-     Табиғат, сұлулығың үшін рахмет!

Алдын-ала жасалған жұмыс.

Үрленген шарларды қонақтарға сыйлау.












Рефлекстік-коррекциялаушы


Таблицамен жұмыс.

1-таблица

Ауаның түсі жоқ, иісі жоқ, пішіні, дәмі жоқ. Оны қолмен ұстай алмаймыз.көзбен көре алмаймыз.

2-таблица

Судың пішіні жоқ. Түсі жоқ.дәмі, иісі жоқ. Су түссіз мөлдір.


 Дәйексөз:

Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ,   Мұны айтуға адамзаттың тілі жоқ.

Балалар табиғатқа өз ризашылығын білдіреді.

-  Күн, сәуле шашқаның үшін рахмет!

- Су тіршілік көзі болғаның үшін рахмет!

-  Жер, саған жомарттығың үшін рахмет!

-    Таза ауа, саған рахмет!

-     Табиғат, сұлулығың үшін рахмет!

Алдын-ала жасалған жұмыс.

Үрленген шарларды қонақтарға сыйлау.




Күтілетін нәтиже


Біледі: балалар су, ауа, күн не үшін қажет екенін.

Меңгереді: судың, ауаның, күннің бізге берер пайдасы мен ерекшеліктерін.

Істей алады: Күн, ауа, су барлық жерде бар екендігін анықтау үшін тәжірибе жұмысын тәрбиешінің көмегімен.



Тәрбиеші ____________________________________________________________________



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ