«Қарлығаш» ересек тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
Білім беру салалары: «Таным»
Бөлімдері: ҚМҰҚ
Тақырыбы: «Геометриялық фигуралардың құрылымдық элементтері»
Мақсаты: балалардың пішіндер туралы ұғымын тереңдету, айналаны қоршаған ортада оларға ұқсас заттар көп екеніне назар аударту, пішіндердің қасиетін түсіндіру, түстерін ажыраттыру ақыл –ойларын арттыру
Көрнекілік: тақырыпқа арналған суреттер, пішіндер
Сөздік жұмыс: геометриялық пішіндер, бұрыштарды санау, қосу
Қостілділік компоненті: Геометриялық пішіндер – Геометрические фигур
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс –әрекеті |
Балалардың іс -әрекеті |
|
Мотивациялық –қозғаушы |
Балалар біз шеңберге тұрып, бір –бірімізге жылы тілектер білдіріп алайық. |
Балалар шеңбер бойына жиналып, жылы сөздер арқылы бір –біріне тілектер айтады. |
|
Іздену –барлау |
Балалар сендер қандай геометриялық пішіндерді білесіңдер? Жақсы балалар мынау – ұшбұрыш. Түсі –көк. Ұшбұрыштың қабырғалары үш кесіндіден тұрады, ол тұйықталған сынық сызық. Үйдің төбесі ұшбұрышқа ұқсайды т.б Дөңгелектің ерекшелігі оның бұрыштары жоқ, дөңгелейді, түсі қызыл. Төртбұрыштың төрт қабырғасы, төрт бұрышы бар, түсі сары. Ал мынау қандай бұрыш? Оның да төрт бұрышы бар, қабырғалары тең. Түсі – жасыл. Сергіту сәті Ойын «Ұқсастыр» Мысалы: төртбұрыш-үйдің қабырғаларына, кітапқа, терезеге, есікке ұқсас... |
Ұшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек, тіктөртбұрыш т.б Зейін қойып тыңдау -Тіктөртбұрыш. Қақпаға туралап, Теп допты оң аяқ. Қақпаға туралап, Теп допты сол аяқ. Он аяқ, солаяқ. Жаттығуоңай-ақ Таңдаған пішінге ұқсас заттарды атайды. |
|
Рефлексивті –қорытындылау |
Қорытынды: -Біз қандай геометриялық денелермен таныстық? -Қасиеттері қандай? |
Ұшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек, тіктөртбұрыш т.б Үшбұрыштың үш қабырғасы, үш бұрышы бар. Төртбұрыштардың төрт қабырғалары бар. Дөңгелек бұрыштары жоқ, дөңгелейді. |
Күтілетін нәтиже
Білуі немесе хабардар болуы: Пішіндерді тереңдетіп білу, қасиеттерін, түсін ажырату
Қалыптасқан әдет: Ойынға қызығушылық білдіру, сұраққа толық жауап беру
Істей біледі: Қасиеттерін ажырата білу.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұйымдастырылған оқу қызметі,Тақырыбы: «Геометриялық фигуралардың құрылымдық элементтері»
Ұйымдастырылған оқу қызметі,Тақырыбы: «Геометриялық фигуралардың құрылымдық элементтері»
«Қарлығаш» ересек тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
Білім беру салалары: «Таным»
Бөлімдері: ҚМҰҚ
Тақырыбы: «Геометриялық фигуралардың құрылымдық элементтері»
Мақсаты: балалардың пішіндер туралы ұғымын тереңдету, айналаны қоршаған ортада оларға ұқсас заттар көп екеніне назар аударту, пішіндердің қасиетін түсіндіру, түстерін ажыраттыру ақыл –ойларын арттыру
Көрнекілік: тақырыпқа арналған суреттер, пішіндер
Сөздік жұмыс: геометриялық пішіндер, бұрыштарды санау, қосу
Қостілділік компоненті: Геометриялық пішіндер – Геометрические фигур
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс –әрекеті |
Балалардың іс -әрекеті |
|
Мотивациялық –қозғаушы |
Балалар біз шеңберге тұрып, бір –бірімізге жылы тілектер білдіріп алайық. |
Балалар шеңбер бойына жиналып, жылы сөздер арқылы бір –біріне тілектер айтады. |
|
Іздену –барлау |
Балалар сендер қандай геометриялық пішіндерді білесіңдер? Жақсы балалар мынау – ұшбұрыш. Түсі –көк. Ұшбұрыштың қабырғалары үш кесіндіден тұрады, ол тұйықталған сынық сызық. Үйдің төбесі ұшбұрышқа ұқсайды т.б Дөңгелектің ерекшелігі оның бұрыштары жоқ, дөңгелейді, түсі қызыл. Төртбұрыштың төрт қабырғасы, төрт бұрышы бар, түсі сары. Ал мынау қандай бұрыш? Оның да төрт бұрышы бар, қабырғалары тең. Түсі – жасыл. Сергіту сәті Ойын «Ұқсастыр» Мысалы: төртбұрыш-үйдің қабырғаларына, кітапқа, терезеге, есікке ұқсас... |
Ұшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек, тіктөртбұрыш т.б Зейін қойып тыңдау -Тіктөртбұрыш. Қақпаға туралап, Теп допты оң аяқ. Қақпаға туралап, Теп допты сол аяқ. Он аяқ, солаяқ. Жаттығуоңай-ақ Таңдаған пішінге ұқсас заттарды атайды. |
|
Рефлексивті –қорытындылау |
Қорытынды: -Біз қандай геометриялық денелермен таныстық? -Қасиеттері қандай? |
Ұшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек, тіктөртбұрыш т.б Үшбұрыштың үш қабырғасы, үш бұрышы бар. Төртбұрыштардың төрт қабырғалары бар. Дөңгелек бұрыштары жоқ, дөңгелейді. |
Күтілетін нәтиже
Білуі немесе хабардар болуы: Пішіндерді тереңдетіп білу, қасиеттерін, түсін ажырату
Қалыптасқан әдет: Ойынға қызығушылық білдіру, сұраққа толық жауап беру
Істей біледі: Қасиеттерін ажырата білу.
шағым қалдыра аласыз













