Ұйымдастырылған оқу қызметі,Тақырыбы: «Геометриялық фигуралардың құрылымдық элементтері»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ұйымдастырылған оқу қызметі,Тақырыбы: «Геометриялық фигуралардың құрылымдық элементтері»

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі мекеме тәрбиешілеріне арналады
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Қарлығаш» ересек тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің

технологиялық картасы



Білім беру салалары: «Таным»

Бөлімдері: ҚМҰҚ

Тақырыбы: «Геометриялық фигуралардың құрылымдық элементтері»

Мақсаты: балалардың пішіндер туралы ұғымын тереңдету, айналаны қоршаған ортада оларға ұқсас заттар көп екеніне назар аударту, пішіндердің қасиетін түсіндіру, түстерін ажыраттыру ақыл –ойларын арттыру

Көрнекілік: тақырыпқа арналған суреттер, пішіндер

Сөздік жұмыс: геометриялық пішіндер, бұрыштарды санау, қосу

Қостілділік компоненті: Геометриялық пішіндер – Геометрические фигур

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс –әрекеті

Балалардың іс -әрекеті

Мотивациялық –қозғаушы

Балалар біз шеңберге тұрып, бір –бірімізге жылы тілектер білдіріп алайық.


Балалар шеңбер бойына жиналып, жылы сөздер арқылы бір –біріне тілектер айтады.


Іздену –барлау

Балалар сендер қандай геометриялық пішіндерді білесіңдер?

Жақсы балалар мынау – ұшбұрыш. Түсі –көк. Ұшбұрыштың қабырғалары үш кесіндіден тұрады, ол тұйықталған сынық сызық. Үйдің төбесі ұшбұрышқа ұқсайды т.б Дөңгелектің ерекшелігі оның бұрыштары жоқ, дөңгелейді, түсі қызыл. Төртбұрыштың төрт қабырғасы, төрт бұрышы бар, түсі сары.

Ал мынау қандай бұрыш? Оның да төрт бұрышы бар, қабырғалары тең. Түсі – жасыл.

Сергіту сәті






Ойын «Ұқсастыр»

Мысалы: төртбұрыш-үйдің қабырғаларына, кітапқа, терезеге, есікке ұқсас...


Ұшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек, тіктөртбұрыш т.б




Зейін қойып тыңдау




-Тіктөртбұрыш.



Қақпаға туралап,

Теп допты оң аяқ.

Қақпаға туралап,

Теп допты сол аяқ.

Он аяқ, солаяқ.

Жаттығуоңай-ақ



Таңдаған пішінге ұқсас заттарды атайды.

Рефлексивті –қорытындылау

Қорытынды:

-Біз қандай геометриялық денелермен таныстық?


-Қасиеттері қандай?

Ұшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек, тіктөртбұрыш т.б

Үшбұрыштың үш қабырғасы, үш бұрышы бар. Төртбұрыштардың төрт қабырғалары бар. Дөңгелек бұрыштары жоқ, дөңгелейді.

Күтілетін нәтиже

Білуі немесе хабардар болуы: Пішіндерді тереңдетіп білу, қасиеттерін, түсін ажырату

Қалыптасқан әдет: Ойынға қызығушылық білдіру, сұраққа толық жауап беру

Істей біледі: Қасиеттерін ажырата білу.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.12.2018
467
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі