«Ақбота» ІІ кіші тобының ұйымдастырылған оқу-іс әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімдері: Көркем әдебиет
Мақсаты: Балаларды көктем мезгілімен таныстыра отырып, тілдік қорларын дамыту арқылы есте сақтау қабілеттерін жетілдіру. Қоршаған ортаны құрметтеуге, табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Құрал- жабдығы: суреттер
Билингвальды компонент: көктем-весна, аналар- мамы, мереке- праздник,
|
Әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Тәрбиеші балаларды өзіне қаратады. Жылулық шеңберіне балаларды тұрғызады. Армысың шапағатты Күн Ана! Армысың қайырымды Аспан Ана! Армысың мейірімді Жер Ана! Құт дарыт, бар әлемді жарылқа! Жылулық шеңберінен кейін орындарына отыратынын айтады. -Балалар, қараңдаршы, бізге қонаққа Көктем келіпті.Қане, қарсы алайықшы. - Балалар,дұрыс айттыңдар, Көктем сендерге тапсырмалар ала келіпті орындап көреміз бе? № 1 тапсырма Көктем келгеніне байланысты күннің суретін салыңдар №2 тапсырмасын гүлдің астынан тауып алады Көктем туралы тақпақ айтып беріңдер Сөздік жұмыс: Көктем –весна, мереке- праздник, аналар-мамы |
Балалар тәрбиешіге қарап, жылулық шеңберіне тұрады. Тақпақты тәрбиешімен бірге айтады. Жылулық шеңберінен кейін орындарына отырады. Келген қонақ Көктеммен амандасады Балалар күннің суретін салады Балалар мұқият іздеп тәрбиешінің көмегімен тапсырманы гүлдің астынан тауып алады, орындайды Сөздік жұмысты қайталайды |
|
Іздену ұйымдастырушылық |
-Қане, балалар, көктемнің тапсырмасын орындадық па? №3 тапсырма «Сиқырлы дорба» ішінен шығады Сергіту сәтін жасау. «Анашым» әнін айту -Қане, балалар, аналар туралыне білеміз? -Аналар мерекесі. Ендеше біз аналар мерекесіне дайынбыз ба? -Балалар, көктем келгеннен кейін жаңбыр жауып, күн күркірейді. Ендеше №4 тапсырма «Қайтала » ойынын ойнаңдар. Дидактикалық ойын «Қайтала» Ауа-райының құбылыстарына байланысты ЖЕР,Ауа, СУ,Жел,Қар, Жаңбыр қимылдарын көрсетеді де, күн күркіреді деген кезде орындарына отыра қалады. Жүректен-жүрекке: Күніміз ашық болсын! Уайым жоқ болсын! Береке көп болсын! Түніміз тыныш болсын! |
Тәрбиешіні тыңдайды, қайталайды, №3 тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды. «Анашым» әнін айту Дидактикалық ойынын ойнайды Жер-жерді көрсетеді, Ауа-қолды сермеп көрсету, Су-су ағысын қайталау, Жел-қолды тез бұлғау арқылы, Қар-саусақты жұмып-ашып көрсетеді, Жаңбыр-қолды кезекпен жоғары-төмен түсіреді, күн күркірегенде орындарына отырады. Тәрбиеші қимылын айна қатесіз қайталайды. Жылы тілекті айтады, достарына өз тілектерін тілейді |
|
Рефлексивті түзеуші |
Ұйымдасқан оқу іс-әрекет соңында балаларды мақтау, мадақтау арқылы белсенділіктерін көтеру, қыздарды құттықтау |
Сұрақтарға өздерінің ойларын ашық айта отырып жауап береді. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі немесе хабардар болуы: Тәрбиешіні тыңдай отырып, іс-әрекеттерді жасау;
Қалыптасқан әдет: Өз ойларын қорытындылай алады;
Істей білуі: Тапсырмаларды мұқият орындай алады
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұйымдастырылған оқу қызметі,Тақырыбы: «Күркіреді күн»
Ұйымдастырылған оқу қызметі,Тақырыбы: «Күркіреді күн»
«Ақбота» ІІ кіші тобының ұйымдастырылған оқу-іс әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімдері: Көркем әдебиет
Мақсаты: Балаларды көктем мезгілімен таныстыра отырып, тілдік қорларын дамыту арқылы есте сақтау қабілеттерін жетілдіру. Қоршаған ортаны құрметтеуге, табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Құрал- жабдығы: суреттер
Билингвальды компонент: көктем-весна, аналар- мамы, мереке- праздник,
|
Әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Тәрбиеші балаларды өзіне қаратады. Жылулық шеңберіне балаларды тұрғызады. Армысың шапағатты Күн Ана! Армысың қайырымды Аспан Ана! Армысың мейірімді Жер Ана! Құт дарыт, бар әлемді жарылқа! Жылулық шеңберінен кейін орындарына отыратынын айтады. -Балалар, қараңдаршы, бізге қонаққа Көктем келіпті.Қане, қарсы алайықшы. - Балалар,дұрыс айттыңдар, Көктем сендерге тапсырмалар ала келіпті орындап көреміз бе? № 1 тапсырма Көктем келгеніне байланысты күннің суретін салыңдар №2 тапсырмасын гүлдің астынан тауып алады Көктем туралы тақпақ айтып беріңдер Сөздік жұмыс: Көктем –весна, мереке- праздник, аналар-мамы |
Балалар тәрбиешіге қарап, жылулық шеңберіне тұрады. Тақпақты тәрбиешімен бірге айтады. Жылулық шеңберінен кейін орындарына отырады. Келген қонақ Көктеммен амандасады Балалар күннің суретін салады Балалар мұқият іздеп тәрбиешінің көмегімен тапсырманы гүлдің астынан тауып алады, орындайды Сөздік жұмысты қайталайды |
|
Іздену ұйымдастырушылық |
-Қане, балалар, көктемнің тапсырмасын орындадық па? №3 тапсырма «Сиқырлы дорба» ішінен шығады Сергіту сәтін жасау. «Анашым» әнін айту -Қане, балалар, аналар туралыне білеміз? -Аналар мерекесі. Ендеше біз аналар мерекесіне дайынбыз ба? -Балалар, көктем келгеннен кейін жаңбыр жауып, күн күркірейді. Ендеше №4 тапсырма «Қайтала » ойынын ойнаңдар. Дидактикалық ойын «Қайтала» Ауа-райының құбылыстарына байланысты ЖЕР,Ауа, СУ,Жел,Қар, Жаңбыр қимылдарын көрсетеді де, күн күркіреді деген кезде орындарына отыра қалады. Жүректен-жүрекке: Күніміз ашық болсын! Уайым жоқ болсын! Береке көп болсын! Түніміз тыныш болсын! |
Тәрбиешіні тыңдайды, қайталайды, №3 тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды. «Анашым» әнін айту Дидактикалық ойынын ойнайды Жер-жерді көрсетеді, Ауа-қолды сермеп көрсету, Су-су ағысын қайталау, Жел-қолды тез бұлғау арқылы, Қар-саусақты жұмып-ашып көрсетеді, Жаңбыр-қолды кезекпен жоғары-төмен түсіреді, күн күркірегенде орындарына отырады. Тәрбиеші қимылын айна қатесіз қайталайды. Жылы тілекті айтады, достарына өз тілектерін тілейді |
|
Рефлексивті түзеуші |
Ұйымдасқан оқу іс-әрекет соңында балаларды мақтау, мадақтау арқылы белсенділіктерін көтеру, қыздарды құттықтау |
Сұрақтарға өздерінің ойларын ашық айта отырып жауап береді. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі немесе хабардар болуы: Тәрбиешіні тыңдай отырып, іс-әрекеттерді жасау;
Қалыптасқан әдет: Өз ойларын қорытындылай алады;
Істей білуі: Тапсырмаларды мұқият орындай алады
шағым қалдыра аласыз













