КМҚК «Әсем» ясли бақшасы
Ашық ұйымдастырылған
оқу қызыметі
Білім беру
саласы: «Таным»
Ұйымдастырылған оқу
қызыметі: «Сенсорика»
Тақырыбы: «Ұзын–қысқа»
Тәрбиеші: Изтурганова Р.С
Білім беру
саласы: «Таным»
Ұйымдастырылған оқу
қызыметі: «Сенсорика»
Тақырыбы: «Ұзын–қысқа»
Мақсаты: «Ұзын», «қысқа»
ұғымдарымен таныстыру, беттестіру бетіне қою әдісі арқылы ұзындықты
салыстыруды үйрету, сондай - ақ заттармен тәжірибелік әрекет
барысында ұзындық туралы білімді қолдана білуге үйрету, қашықтан
заттарды ұзындықтары бойынша салыстыруды, саусақтың ұсақ
бұлшықеттерінің қозғалысын жетілдіру. Ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
Қажетті
құрал-жабдықтар:Дымбілмес қуыршақ, ұзындықты
беттестіріп салыстыруға арналған жолақша жолдар ұзыны – көк және
қысқасы – қызыл, түзды машырдан жасалынған моншақтар, дау, құрғақ
бассейін, ойыншықтар.
Сөздік жұмыс: Ұзын, қысқа.
Мотивациялық қозғаушылық
Шаттық шеңбері.
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз.
Баршаңызды құрметтеп
Бас иеміз біз.
- Балалар, қазір жылдың қай
мезгілі?
- Қыс мезгілі.
- Қыс мезгілінде неше ай болады?
- Үш ай болады.
Іздену
ұйымдастырушылық:
Тосын сәт: Есік қағылып, Дымбілмес
қуыршақ кіреді. Қолында қорапшасы бар. Дымбілмес балалармен
амандасады. Сәлеметсіздер ме, балалар!
Сәлеметсіз бе!
Дымбілмес:
-Балалар менің атым -
Дымбілмес. Мен сендерге құр қол келгенім жоқ. Мына қолымдағы
қорапшаның ішінде, сендерге алып келген тапсырмаларым бар, сол
тапсырмаларымды дұрыс орындасаңдар, мен сендерге сыйлық
беремін.
Тәрбиеші:
-Қане, балалар Дымбілмес бізге
қанша тапсырма алып келгенін білу үшін, оның қолындағы қорапшаны
ашып қарайық.
-Ал, балалар Дымбілместің алып келген жолақшаларының түсін
айтайықшы?
-Көк,қызыл.
Дымбілместің тапсырмаларын орындауға
кіріседі.
I -
тапсырма: Теледидар арқылы суреттерді
көрсету. Сұрақ - жауап арқылы.
Ендеше, барлығымыз мына теледидарға қарайықшы? Мынау кімдердің
суреті?
- Балалардың суреті.
Мына баланың бойы ұзын ба, қысқа ма?
Қане, кім айтады?
-Ұзын бала.
Ал мына баланың бойы ше?
- Қысқа.
Ал балалар білейік,кімнің бойы ұзын екен, Ясинанікі ме,
Темірландікі ме?
Балалардың жауаптары.
Мынау нелер?
- Жолдар.
Мынау қандай жол?
- Ұзын жол. Ия, ұзын жол.
Ал, мына жол қандай?
- Қысқа жол.
Дұрыс айтасыңдар, балалар!
Ал, келесі тапсырманы орындайық.
II - тапсырма:
Көк
жолақшаның үстіне қызыл жолақшаны қойғанда қай жолақша
ұзын?
-Көк жолақша ұзын.
-Ал, көк жолақшаның қасына қызыл жолақшаны қойсақ, қай жолақша ұзын болады?
-Көк жолақша.
-Дұрыс айтасыңдар
балалар!
III -
тапсырма: Ұзын - қысқа заттарды салыстыра білесіңдер
ме?
Бұл тапсырманы орындау үшін, Дымбілмес бізге бір ойын алып келген
екен, балалар.
Дидактикалық ойын: «Байқағыш».
Мақсаты: Заттың түрін, көлемін ажырата білу. Баланың ойлау
қабілетін дамыту.
1
слайд.-
-Ал мынау нелер?
-Қарандаштар
-Қай қарандаш қысқа?
-Жай қарандаш,қызыл қарандаштан қысқа.
2 слайд.
Балалар мына суретке назар
аударайықшы,мынау нелер?
-Қоян мен мысық.
-Қоянның неше құлағы бар?
-Қоянның екі құлағы бар.
-Ал мысықтың неше құлақ бар?
-Мысықтың екі құлақ бар.
-Мысықтың құлағы ұзын ба, әлде
қоянның құлағы ұзын ба?
- қоянның құлағы ұзын.
-Дұрыс айтасыңдар, қоянның құлағы ұзын екен.
-Жарайсыңдар, балалар. Енді барлығымыз орнымыздан тұрып,
Дымбілмеспен бірге бойымызды сергітіп
алайық.
Сергіту
сәті:
Ұзын құлақ сұр
қоян,
Естіп қалып сыбдырды.
Ойлы- қырлы жерлермен,
Ытқып- ытқып жүгірді.
Қарап еді артына
Көжегі екен өзінің
-Енді балалар екі топқа бөлінейік. 1 топ жіпке ұзын моншақ тізеді. 2 топ қысқа моншақ тізеді.
Келесі тапсырма, құрғақ бассейн ішінде ойыншық бар,соны тауып алайықшы. Қандай ойыншықтар тауып алдындар? (Балалардың жауаптары)
Ойыншықтарды салыстырайық.
Рефлексиялық -түзетушілік:
-Балалар сендерге бүгінгі оқу іс-әрекет ұнады ма?
-Бүгін қандай тақырыппен таныстық?
-қандай тапсырмалар ұнады?
Дымбілмес өз сыйлықтарын балаларға таратып, қоштасады.
Балаларды мадақтау.
Күтілетін нәтиже:
Білу: заттарды салыстыра білу.
Игереді: заттардың ұзын, қыскалығын білу үшін беттестіреді.
Меңгеру: саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын және ұжымдық жұмыс жасауды меңгеру.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұйымдастырылған оқу қызыметі: «Сенсорика» Тақырыбы: «Ұзын–қысқа»
Ұйымдастырылған оқу қызыметі: «Сенсорика» Тақырыбы: «Ұзын–қысқа»
КМҚК «Әсем» ясли бақшасы
Ашық ұйымдастырылған
оқу қызыметі
Білім беру
саласы: «Таным»
Ұйымдастырылған оқу
қызыметі: «Сенсорика»
Тақырыбы: «Ұзын–қысқа»
Тәрбиеші: Изтурганова Р.С
Білім беру
саласы: «Таным»
Ұйымдастырылған оқу
қызыметі: «Сенсорика»
Тақырыбы: «Ұзын–қысқа»
Мақсаты: «Ұзын», «қысқа»
ұғымдарымен таныстыру, беттестіру бетіне қою әдісі арқылы ұзындықты
салыстыруды үйрету, сондай - ақ заттармен тәжірибелік әрекет
барысында ұзындық туралы білімді қолдана білуге үйрету, қашықтан
заттарды ұзындықтары бойынша салыстыруды, саусақтың ұсақ
бұлшықеттерінің қозғалысын жетілдіру. Ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
Қажетті
құрал-жабдықтар:Дымбілмес қуыршақ, ұзындықты
беттестіріп салыстыруға арналған жолақша жолдар ұзыны – көк және
қысқасы – қызыл, түзды машырдан жасалынған моншақтар, дау, құрғақ
бассейін, ойыншықтар.
Сөздік жұмыс: Ұзын, қысқа.
Мотивациялық қозғаушылық
Шаттық шеңбері.
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз.
Баршаңызды құрметтеп
Бас иеміз біз.
- Балалар, қазір жылдың қай
мезгілі?
- Қыс мезгілі.
- Қыс мезгілінде неше ай болады?
- Үш ай болады.
Іздену
ұйымдастырушылық:
Тосын сәт: Есік қағылып, Дымбілмес
қуыршақ кіреді. Қолында қорапшасы бар. Дымбілмес балалармен
амандасады. Сәлеметсіздер ме, балалар!
Сәлеметсіз бе!
Дымбілмес:
-Балалар менің атым -
Дымбілмес. Мен сендерге құр қол келгенім жоқ. Мына қолымдағы
қорапшаның ішінде, сендерге алып келген тапсырмаларым бар, сол
тапсырмаларымды дұрыс орындасаңдар, мен сендерге сыйлық
беремін.
Тәрбиеші:
-Қане, балалар Дымбілмес бізге
қанша тапсырма алып келгенін білу үшін, оның қолындағы қорапшаны
ашып қарайық.
-Ал, балалар Дымбілместің алып келген жолақшаларының түсін
айтайықшы?
-Көк,қызыл.
Дымбілместің тапсырмаларын орындауға
кіріседі.
I -
тапсырма: Теледидар арқылы суреттерді
көрсету. Сұрақ - жауап арқылы.
Ендеше, барлығымыз мына теледидарға қарайықшы? Мынау кімдердің
суреті?
- Балалардың суреті.
Мына баланың бойы ұзын ба, қысқа ма?
Қане, кім айтады?
-Ұзын бала.
Ал мына баланың бойы ше?
- Қысқа.
Ал балалар білейік,кімнің бойы ұзын екен, Ясинанікі ме,
Темірландікі ме?
Балалардың жауаптары.
Мынау нелер?
- Жолдар.
Мынау қандай жол?
- Ұзын жол. Ия, ұзын жол.
Ал, мына жол қандай?
- Қысқа жол.
Дұрыс айтасыңдар, балалар!
Ал, келесі тапсырманы орындайық.
II - тапсырма:
Көк
жолақшаның үстіне қызыл жолақшаны қойғанда қай жолақша
ұзын?
-Көк жолақша ұзын.
-Ал, көк жолақшаның қасына қызыл жолақшаны қойсақ, қай жолақша ұзын болады?
-Көк жолақша.
-Дұрыс айтасыңдар
балалар!
III -
тапсырма: Ұзын - қысқа заттарды салыстыра білесіңдер
ме?
Бұл тапсырманы орындау үшін, Дымбілмес бізге бір ойын алып келген
екен, балалар.
Дидактикалық ойын: «Байқағыш».
Мақсаты: Заттың түрін, көлемін ажырата білу. Баланың ойлау
қабілетін дамыту.
1
слайд.-
-Ал мынау нелер?
-Қарандаштар
-Қай қарандаш қысқа?
-Жай қарандаш,қызыл қарандаштан қысқа.
2 слайд.
Балалар мына суретке назар
аударайықшы,мынау нелер?
-Қоян мен мысық.
-Қоянның неше құлағы бар?
-Қоянның екі құлағы бар.
-Ал мысықтың неше құлақ бар?
-Мысықтың екі құлақ бар.
-Мысықтың құлағы ұзын ба, әлде
қоянның құлағы ұзын ба?
- қоянның құлағы ұзын.
-Дұрыс айтасыңдар, қоянның құлағы ұзын екен.
-Жарайсыңдар, балалар. Енді барлығымыз орнымыздан тұрып,
Дымбілмеспен бірге бойымызды сергітіп
алайық.
Сергіту
сәті:
Ұзын құлақ сұр
қоян,
Естіп қалып сыбдырды.
Ойлы- қырлы жерлермен,
Ытқып- ытқып жүгірді.
Қарап еді артына
Көжегі екен өзінің
-Енді балалар екі топқа бөлінейік. 1 топ жіпке ұзын моншақ тізеді. 2 топ қысқа моншақ тізеді.
Келесі тапсырма, құрғақ бассейн ішінде ойыншық бар,соны тауып алайықшы. Қандай ойыншықтар тауып алдындар? (Балалардың жауаптары)
Ойыншықтарды салыстырайық.
Рефлексиялық -түзетушілік:
-Балалар сендерге бүгінгі оқу іс-әрекет ұнады ма?
-Бүгін қандай тақырыппен таныстық?
-қандай тапсырмалар ұнады?
Дымбілмес өз сыйлықтарын балаларға таратып, қоштасады.
Балаларды мадақтау.
Күтілетін нәтиже:
Білу: заттарды салыстыра білу.
Игереді: заттардың ұзын, қыскалығын білу үшін беттестіреді.
Меңгеру: саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын және ұжымдық жұмыс жасауды меңгеру.
шағым қалдыра аласыз













