Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Тренинг мақсаты:
Ұжымның қарым-қатынасың нығайту, тиімді қарым-қатынас орнату
Тренинг міндеттері:
Тобтың біріктіретін жалпы командалық рухты қалыптастыру және нығайту;
ортақ проблемаларды шешуде әрбір қатысушының жауапкершілігі мен жарналарын дамыту;
ауызбіршілікті дамыту;
Тренинг мазмұныТанысу— Сәлеметсіз бе, құрметті әріптестер, бүгін біз «мен+сен=біз» аттытренинге қатысамыз. Тренинг мақсаты ұжымның қарым-қатынасың нығайту, тиімді қарым-қатынас орнату.Әрбір тренингте өзінің ережелері бар. Сізбен біз болып өзіміздің ережелерің жасап көрейік. Осында дәл қазір (тренинг барысында, біз тек дәл қазір баршамызды толғандыратын әңгіме, және бізге не болып жатқанын талқылаймыз).
Өзім үшін жауап берем.
Зейін қойып тындау.
Айтып жатқан кісінің сөзін бөлмеу.
Бір-бірінің пікірін құрметтеу.
Әр адамның шешімін бағалап сөз жасамау.
Белсенділік.
Құпиялық
«Менің атым… мен былай жасаймын…»Мақсаты: танысу, аты-жөнін есте сақтауға көмектеседі.Тапсырманы отырып, болмаса тұрып жасауға болады. Әр қатысушы айналдыра өзінің атын атап бір қимыл, іс-әрекет жасау тиіс. «Менің атым… мен былай жасаймын…». Әр қатысушы бірінші аталып кеткен есімдерді мен қимылдарды орындайды сосын барып өзінің атын атап өзінің қимылын көрсетеді. Осылайша соңғы қатысушы барлық аталып кеткен есімдерді мен қимылдарды орындайды. «Атоммен-молекулалар»Мақсаты: қатысушылардың жұмысқабілеттілігін жақсарту.Жетекші: «Атомдар». Барлық ойыншылар кездейсоқ жүріп бастайды. «молекулдар үш-үштен» деген сөзден кейін ойыншылар 3 адамнан тұратын топ құру керек. Кім топқа кіріп үлгермейді сол ойыннан шығады. Ойынды қиындатуға болады: атом дегенде көзді жұмып жүру керек. «Менің қасиеттерім»Мақсаты: өзін -өзі нығайту, тобында оң көзқарасын қалыптастыру, бір-бірімен қатысушыларды толық енгізу.Сипаттама: дөңгелене отырған қатысушылар, бір-біріне доп лақтырады. Кімде-кім, оны ұстап алса, өзінің 3 қасиеттерің болмаса, кушті жақтарын атайды, сосын басқа қатысушыға лақтырады. Ол сондай-ақ, озінің 3-қасиеттерін атайды т.б. доп дейін әркімнің қолында болуы тиіс. «Шатыс»Мақсаты: Топтың топтасуын дәрежесін анықтау. Өзара іс-қимыл қатысушылардың көңіл-күйі.Қатысушылар шеңбер құрып, шеңбер ортасына қарай оң қолын созады. Сигнал бойынша әр қатысушы өзара.Содан кейін барлық қатысушылар көздерін жұмып сол қолын беріп қол алысады. Ал енді қатысушылардың міндеті, алысқан қолдарын ажыратуТалқылау:не жеңіл болды, не қиын? «Геометриялық пішін»Мақсаты: Цель: бірлескен іс-қимыл үйлестіру, тобында рөлдердің бөлу.—Екі топқа бөлініп мен айтқан геометриялық пішінді құрастыру, және үнсіз көзді жүмып құрастыру.Пішіндер:
үшбұрыш;
ромб;
бұрыш;
әріп;
шеңбер;
төртбұрыш.
Талқылау:
Тапсырманы орындау қиын болды ма?
Орындау үшін не көмектесті?
«Біз сенімен...ұқсаспыз...»Мақсаты: агрессияны алып тастау.Нақты бір адамға допты лақтырып атын атап, айтамыз «біз сенімен...ұқсаспыз...» (Мысалы: шашымыз, боймыз, киіміміз ұқсаст.б.)Талқылау:
Жаттығулар кезінде қандай эмоциялар сезіндініз?
«Мені сипаттаңыз»Сипаттама: Еркін тандалған адам дәлізге шығады, сол кезде қалған қатысушылар оның мінез құлқын сипаттайды. Содан шығып кеткен қатысушы кайтіп кіреді, оның міндеті оны қалай сипаттағаның табу керек.Талқылау. «Қоштасу»«Достар, біз сіздерге тілейміз...»Сабақ соңында психолог барлығына орындарынан тұрып, шеңберге тұруын ұсынады. Әрбір қатысушы барлық қатысушыларға бір сөзбен қандай да бір жақсы тілек айтуы керек. Соңында психолог барлығына сәттілік пен жақсы көңіл-күй тілейді.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз