Іздену-ұйымдастырушы
|
Адамдар
үлкен-кіші,қыз-ұл болып бөлінеді.Әркімнің өз досы болады.Алайда
үлкендер менкішілер,ұлдар мен қыздар,достар арасындағы
қарым-қатынастар түрліше болады. Бүгінгі ұйымдастырылған оқу
қызметінде ұл мен қыздар арасындағы қарым-қатынастар туралы
білеміз.Халқымыз әрқашанда қыз баланы сыйлаған.Кішкентай күнінен
бастап ұл бала қызды сыйлауды әдетке
айналдырған.Қыздар-нәзік,оларға қол ұшын беріп,ұлдар көмектесу
керек.Ал,қыздар ұлдар көрсеткен көмекке алғысын білдіргені
абзал.Ұлбаланың көзінше қыздар жаман сөздер айтпайды,өздерін жинақы
ұстайды.
Ұлдар өздерін нағыз
ержігіттерше қалай ұстау керек?
Қыздар өздерін қалай ұстау
керек?
Ия,балалар,ержетіп,мейірімді,қамқор,
Батыл,ержүрек,адал ұл болып
өсулерін керек.
Ал,қыздар болса
нәзік,инабатты,ілтипатты,еңбекқор болып өсулерін керек.
Балалар,мына суретке
қарайықшы,кімдер тұр?
Балалардың ерекшелігі
қандай?
Адамдардың дене құрылысы
қол-аяғы,құлағы,көзі,мұрны,басы,шашы бар,әр адамның өзі қайталанбас
дара тұлға ,әр адамның дене бітімі әртүрлі болады.
Мысалы:Қыз баланың шашы ұзын,қара, бойы қысқа.Ал ұлбаланың
шашы қоңыр,қиық,көзі қара,мұрны үшкірлеу.
Дидактикалық ойын:«Ретімен
киіндіру»
Ойын шарты: Шатастырмай
ұлбала мен қыздың сыртқы киімін ретімен киіндіру.
Мақсаты:Ретімен киіндіру,
ауызекі сөйлеуге, ұқыптылыққа баулу.
«Қане,кім
жылдам?»
Бөлшектерден сурет
құрастыру.
Мақсаты:
Баланың ойлау қабілетін қалыптастыру.Жылдамдыққа
үйрету.
Сұраққа толық жауап
беру.
Дәптермен жұмыс:
Дәптермен
жұмыс:
Дәннің өсетінін мысалға ала
отырып, ұл мен қыздар өскенде кімге айналатынын айту. Тақтадағы
Суретке қарайық:
Мысалы:дәнді,яғни тұқымды
жерге отырғызамыз-дәннен жасыл жапырақ сабақтанады-гүлдейді,яғни
жеміс береді- солады және қурайды.
Ұлбаланың өсуі:
сәби-ұлбала-бозбала-ерадам «әке»-ата.
Қызбаланың өсуі:
сәби-қызбала-бойжеткен-әйел адам «ана»-әже.
Ұлдар мен қыздардың
ойыншыққа,киімге деген талғамы әртүрлі болып келеді.
Ұлбалалар біз қандай
ойыншықпен ойнаймыз?
Қыздарымыз қандай ойыншықпен ойнайды
екен?
Бірігіпте ойнайтын
ойыншықтарымыз бар,оларға не жатады?
Ендеше «доп» туралы тақпақ
айтайық:
Дөп-дөңгелек ала
доп,
Қызыл,жасыл және
көк,
Ала шықтым аулаға
Ойнайтұғын бала
көп.
|
-Қыздарға әрқашан көмектесіп
жүру ,
-шашынан тартпау
керек,
-ұрмау
керек.
-Өте қатты сөйлемеу
керек,
-Қатты
күлмеу,
-жүгірмеу
керек,
-инабатты,ақылды болу
керек.
-Қыз бен
ұл.
-Қыз
көйлек киеді,бантик тағады.
-Ұлбала
шалбар киеді,жемпірі бар.
Екі бала шығады.
Қуыршақтарды ретімен
киіндіреді, сұраққа жауап береді.
Балалар кезекпен шығып,сурет
құрастырады, сұраққа толық жауап береді.
Машина,доп,асық,
велосипед,ат.
Қуыршақ,скакалка,ыдыстар.
Кубиктер,құрастырғыш,доппен.
Тәрбиешімен бірігіп
қайталайды.
Дөп-дөңгелек ала
доп,
Қызыл,жасыл және
көк,
Ала шықтым аулаға
Ойнайтұғын бала
көп.
|
Рефлексті коррекциялаушы
|
Қорытындылау:
Дидактикалық
ойын:
«Бұл
киімдерді қай мезгілде киеді?» Ойын шарты:Үлестірмелі суреттегі
киімдерді қай мезгілде киетінін баяндату,сөздік қорын
молайту.
Жаттығу:
«Қане,қоштасайық»
Шеңбер бойына бәрі тұрып
қолдарын ұстайды.
Балалар,бүгін біз
ұл-қыздардың ортақ қасиетін, ойыншықтарын,киімдерін ажырата
білдік.
Ұлдар-мықты,қыздар-нәзік
болады.
Біздің топта
ұл-қыздар,
Тату-тәтті
ойнаймыз.
Әлемдегі бар
адамға
Денсаулық,мейірім,
Жақсылық
тілейміз.
Рахмет ,балалар, сау
болыңыздар.
|
Барлық бала
қатысады.
Үлемтірмелі суреттер арқылы ұл мен қыздың киімдерін
ажыратады,қай мезгілде қандай киім киетіндігін
айтылады.
Шеңбер бойында барлығы қол
ұстасады.
Біздің топта
ұл-қыздар,
Тату-тәтті
ойнаймыз.
Әлемдегі бар
адамға
Денсаулық,мейірім,
Жақсылық
тілейміз.
Сау болыңыздар.
|