Материалдар / Үлес туралы түсінік

Үлес туралы түсінік

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сыып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2018
11311
7 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

41-сабақ. Үлес туралы түсінік
Тақырып: Уақытты қалай өлшейді?Мектеп:
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаттары3.1.1.5 үлесті құру жолын көрсетіп беру, оларды оқу, жазу және салыстыру
Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар үшін:


Көрнекілік негізінде үлестің пайда болуын көрсету.


Бірқатар оқушылар үшін:


Көрнекілік негізінде үлестерді жасау, үлестерді жазу, оқу және салыстыру.


Кейбір оқушылар үшін:


Өз бетімен фигураны бірдей бөлікке бөлу, үлестерді ерекшелеу.
Тілдік мақсаттар









Оқушылар:Үлестердің жасалуын түсіндіру.Пәндік лексика және терминология:үлестердің тұрмыстық атаулары (жарты, төрттен бір, үштен бір).


Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.Талқылау:Фигура неше бөлікке бөлінеді?Әр бөлікті қалай атауға болады?Қай бөлік үлкен: 1/2 немесе 1/4? Өз жауабыңызды түсіндіріңіз.


Жазу:


1/2 бөлік, 1/4 бөлікті жазыңыздар.
Тірек білім, білік, дағдыларҮлестердің тұрмыстық атауы.
Жоспар
Жоспарлан ған уақытЖоспарланған іс-әрекетРесурстар




0–3





Ынталандыру.Адамдарға бүтінді жиі үлестерге бөлуге тура келеді. Ал«Апельсин» атты атақты мультфильм естеріңізде ме? Мультфильм кейіпкерлері апельсинді қалай бөлгендерін көрейік. Мұқият көріңіздер, сосын мен сіздерге сұрақ қоямын. - Өлеңде жануарлар тең бөліктерді қалай атайды? (Бөліктер). – Кім мұқият болды? Апельсинде неше бөлік бар? (Бес бөлік). – Әрқайсысы қанша бөліктен алды? (Апельсиннің бір бөлігінен). - Қалай ойлайсыздар, апельсин бірдей бөліктерге бөлінді ме? (Иә). - Бұл бірдей бөліктерді басқаша қалай атауға болады? (Үлестер). Мультфильм






4–6

Өзектендіру.8 алманы екі ағайынды балаға бөліп беру керек. Әр бала қанша алмадан алады? Алмаларды сіздер қалай бөлесіздер? 8, 2, 4 сандары қалай аталады? Ағайындылар 1 алманы 2-ге бөле ала ма?Не шығады?Жарты бұл бүтін санның бөлігі. Адамдарға жиі бүтінді бөліктерге немесе үлестерге бөлуге тура келеді.Ең белгілі үлес – ол, әрине, жарты.«Жарты» деген сөзді қайдан естуге болады?«Жарты» деген сөзді күнде естиміз: жарты сағат, жарты киллограмм, жарты нан.Бауырлардың әрқайсысы екі бірдей бөліктің біреуін алады. Алма түріндегі санау материалы.Сабаққа арналған тұсаукесер.Электронды жинақ полотносы.


7–11

Мақсат қою (мәселелі жағдаят)– Математика тілінде алманың немесе апельсиннің үлесін (бөлігін) қалай атауға, жазуға болады? (Білмейміз) – Нені үйрену керек?Бізге үлестерді атауды, жазуды, салыстыруды үйрену керек.













12–29

Жаңаны ашу.Жаңаны ашу үшін балалар тәжірибелік жұмыс орындайды. Ол қалай аталады? (Дөңгелек)Дөңгелекті екіге бүктеңіз.Ашыңыз.Қанша бірдей бөлік болды? (2)Сонымен, біз дөңгелекті тең екіге бөлдік, яғни тең екі бөлікке.Балаларға дөңгелекті тағы да ортасынан бүктеуге тура келеді. Сосын оны ашу керек. Неше бөлік шықты? Бөлігі қалай аталады: (ширек).Тағы бүктеуге бола ма?– Неше бөлік болды? Сегіздің бір бөлігі – сегізден бір бөлік. Бөлшектердің атауларын уақыт өлшеген кезде де пайдаланады.Оқулықтағы №1 тапсырмадағы сағаттың макетін қараңыздар. Циферблат неше бөлікке бөлінген?Үлестердің атауларын сағат бөліктерімен де атайтын кездері болады. №2 тапсырмадағы сағаттың уақытын қараңыздар.Математикада үлестерді жазуға болады.Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.Мұғалім №3 тапсырманы қарауды ұсынады, бөлшектердің жазылуына баса назар аударады. Балалар фигураның қай бөлігі боялғанын айтып, жұппен жұмыс жасайды.Өзіндік жұмыс.Оқушылар №3 (ә) тапсырманы орындайды. Дәптер, оқулық, дөңгелектер.




















30–40

Жаңаны қолдану.№4 топпен орындалатын тәжірибелік жұмыс. Балалар дөңгелектерді бөліктерге бөледі. Шыққан бөліктерді салыстырады: өсу (кему) ретімен жазады, теңсіздіктерді жазады. Әрі қарай мұғалім дәптердегі қалыптастырушы бағалауы бар тапсырманы орындауды ұсынады.Балалармен бағалау критерийлерін талқылайды.Мен:
  • – суреттен үлестердің жасалуын көрсетемін;
  • – үлестерді оқимын;
  • – үлестерді жазамын;
  • – үлестерді салыстырамын.
  • Өткенмен жұмыс.Мұғалім оқушылардың қабілетіне қарай тапсырма береді. №9 тапсырма логикалық жаттығуды орындау барысында мұғалім 15 минут сағаттың қандай бөлігін алатынын анықтайды.
    Қиылған дөңгелектер, қарындаштар, оқулық.
    41–45

    Рефлексия. Рефлексия жүргізу үшін балалар өз біліктіліктерін мақсаттарымен үйлестіреді: сабақ үстінде қолынан не келетінін кім түсінді:
  • үлестердің жасалуын көрсету
  • үлестерді оқу және жазу
  • үлестерді салыстыру
  • Жетістік сызғышы.
    42-сабақ. Үлес және бөлшек туралы түсінік
    Тақырып: Жыл мезгілдері, айлар, апта күндеріМектеп:
    Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
    Сынып: Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
    Оқу мақсаттары3.1.1.6 жай бөлшектерді оқып, жазу; көрнекіліктерді пайдалана отырып, бірдей мәнділігі бар бөлшектерді салыстыру
    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар үшін:


    Жай бөлшектерді оқу және жазу


    Бірқатар оқушылар үшін:


    Көрнекіліктерді пайдалана отырып, бірдей мәнділігі бар бөлшектерді салыстыру


    Кейбір оқушылар үшін:


    Көрнекіліктерді пайдалана отырып, мәні бірдей бөлшектерді салыстыру.
    Тілдік мақсаттар









    Оқушылар:Бөлшектердің жасалуын түсіндіру, жай бөлшектердің жасалуын жазу.Пәндік лексика және терминология:Бөлшек, алымы, бөлімі


    Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.Талқылау:


    Бөлшектің бөлімі нені көрсетеді? Бөлшектің алымы нені көрсетеді?Қай бөлшек үлкен: 1/6 немесе 2/6?Бөлшектерді өсу тәртібі бойынша орналастырыңдар.


    Жазу:


    Бөлшектерді өсу (кему) тәртібі бойынша жазыңдар.
    Тірек білім, білік, дағдыларҮлес туралы түсінік.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған іс-әрекетРесурстар


    0–3
    Ынталандыру.Көбі математика ілімі тек сабақта ғана қажет деп ойлайды. Бірақ ол олай емес. Біз математика ілімінің күнделікті өмірде қалай іске асатынын білетін боламыз.



    4–6

    Өзектендіру.Мұғалім оқушылармен бірге алдыңғы сабақта өткен мәліметтерді еске түсіреді. Тақтада немесе жинақ полотносында сурет берілген. Бірінші дөңгелек неше тең бөлікке бөлінген? –1/2 бөлігін қалай шығардың?
  • Екінші дөңгелек неше тең бөлікке бөлінген? 1/4 бөлігін көрсетіңдер. Қалай жазасыңдар? 1/4 бөлігін қалай шығардыңдар? Бүтін шеңберде неше ширек бөлік бар?
  • Тақта, жинақ полотносы, үлестірілетін материал.




    7–11

    Мақсат қою (мәселелі жағдаят)
  • Ал егер бірнеше бөлікті алса, оны қалай атап, жазуға болады?
  • Бұл сабақта біз нені үйренеміз?






























































  • 12–29

    Жаңаны ашу.№1 тапсырмаға арналған суретті қараңыз. Алдыңызда тұрған күнтізбе. Ол неше бөлікке бөлінген? (12-ге).Бұл бөлікті қалай атайды? (Он екіден бір).– Бір ай бір жылдың нешеден бір бөлігі? 1/12.– Көктем айлары қандай бөлікті құрайды? Математикада бұны былай жазуға болады:3/12. Мұғалім жазбаны торкөзде көрсетеді. Бұл жазбаны бөлшек деп атайды. Сызықтың астындағы сан бөлімі. Ол неше бөлікке бөлінгенін көрсетеді. Сызықтың үстіндегі сан алымы. Осындай қанша бөлікті алғанын көрсетеді. 1 (ә) суретін қараңыздар. Аптаның бір күні қандай бөлікті құрайды? 2 күн ше? 1/7, 2/7. Әрі қарай мұғалім аптаның күндерін, демалыс күндерді бөлшекпен атауды және жазуларын сұрайды.Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.Жұппен орындалатын тәжірибелік жұмыс. Мұғалім балаларға қағаз таратады. Қағазды екіге бүктеңіз, содан кейін тағы бір бүктеңіз. Кесіндіні қайта ашыңыз. Кесіндіні неше тең бөлікке бөлдік?4 тең бөлікке бөлінді. 2-ші бөлігін бояңыз, бөлшекті атаңыз, 3-ші бөлігін бояңыз – бөлшекті атаңыз. Қай бөлік үлкен? Балалар Ресурстартынды жасайды: Бөлімі бірдей екі бөлшектің қайсысының алымы үлкен болса, сол бөлшек үлкен болады.Әрі қарай балалар №2 мен 3-тапсырманы ауызша орындайды. Өзіндік жұмыс.№4 тапсырманы балалар өз беттерімен орындап, тексереді. Кесінді қағаздар, қарындаштар, оқулық, дәптер.


    30–40

    Жаңаны қолдану.№ 5 тапсырманы балалар өз беттерімен орындап, тексереді. Содан кейін мұғалім дәптердегі қалыптастырушы бағалауы бар тапсырманы орындауды тапсырады.Мен:– суреттен бөлшекті көрсете аламын;– бөлшектерді жазамын;– бөлшектерді салыстырамын.Өткенмен жұмыс.№6 тапсырма немесе дәптердегі тапсырманы орындау. Өзіндік жұмыс№6 тапсырманы есептеудің тиімді тәсілін пайдаланып орындау.Оқулық,дәптер.
    41–45

    693 ₸ - Сатып алу
    Материал жариялап тегін
    сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!