2024-2025 оқу жылындағы
Үлгерімі төмен оқушыларға жүргізілген жұмыстарға анықтама
Пәні: орыс тілі
Пән мұғалімі: А.Раева
2024-2025 оқу жылы
Оқушының аты-жөні
-
Тұрақова Гүлсезім 5- сынып оқушысы
-
Едігеев Зерхан 6 – сынып оқушысы
-
Едігеев Нұрбақыт 7 – сынып оқушысы
-
Әбілда Абзал 8 – сынып оқушысы
-
Төлеубай Асылжан 9 – сынып оқушысы
-
Раушанбекұлы Бақытжан 10 – сынып оқушысы
-
Сардаров Бақдаулет 11 – сынып оқушысы
Үлгерімі төмен оқушылардың артта қалу мен үлгерімнің төмендеуінің себептерін ескере отырып, сабақ үстінде және сабақтан тыс уақытта баланың ақыл-ой әрекетін белсендіру, сөйлеу қабілетін дамыту, практикалық тәжірибесін кеңейту, сабаққа қызығушылығын арттыру, зейін мен ырықты, есте сақтау қабілетін арттыру мақсатында жұмыстар жүргізіледі.
Үлгерімі төмен оқушылар анықталып, арнайы жоспар жасалды. Ол оқушыларға жекелеген тапсырмалар беру арқылы ынтасын, қызығушылықты арттыру бағытында тапсырмалар беріліп отырады.
Оқушылармен оқу жылдары көлемінде үлгерімі төмен оқушы санатында жұмыс жүргізілуде.
Мақсаты: балалардың артта қалуы мен нашар оқуын болдырмау және алдын алу жұмыстары көп уақытты,ынта-жігерді қажет етеді. Осы қиыншылықтардың себебі-баланың ақыл-ой ерекшеліктерінің,ақыл сапаларының қалыптаспағаны. Оқушының оқу техникасы нашар оқыған мәтіндерін жүйелі түрде айта алмайды. Мазмұнын айтуға қабілеттері төмен. Осы оқушылардың оқу сапасын көтеру пәнге деген қызығушылығын арттыру мақсатында жоспар бойынша жұмыс жүргізіп отырамын.
Үлгерімі төмен оқушылармен сабақ үстінде және сабақтан тыс уақыттарында тақырыптар бойынша тапсырмалар орындалады. Оқушы әлі де болса жазу үлгісі мен сауаттылығын дамытуда көптеген жұмыстар, жеке тапсырмалар күнделікті бақылауларды қажет етеді. Оқу техникасы бойынша нормаға жетпейді. Қолтаңбалары орташа, көшіріп жазуды біледі.
Пән мұғалімі : А.Раева
2024-2025 оқу жылындағы
Дарынды оқушыларға жүргізілген жұмыстарға анықтама
Пәні: орыс тілі
Пән мұғалімі: А.Раева
2024-2025 оқу жылы
Оқушының аты-жөні
-
Қазиев Мәди 5 – сынып оқушысы
-
Төлеген Сабина 6 - сынып оқушысы
-
Серікова Ұлту 7- сынып оқушысы
-
Қазиева Медина 8- сынып оқушысы
-
Сұлтанбекова Бегімсұлу 9-сынып оқушысы
-
Тыныштықова Ұлпан 10- сынып оқушысы
-
Мырзағалиев Биғали – 11 сынып оқушысы
2024-2025 оқу жылының басында дарынды оқушыларды анықтап,оқушылардың қабілеті мен талабына сай жүргізілетін жұмыс жоспары құрылып бекітілді.
МАҚСАТЫ:
Заман талабына сай бәсекеге
қабілетті, білімді, іскер, ойлау жүйесі дамыған, адамгершілігі
жоғары, логикалық тұжырым жасауға бейім, еркін ойлай алатын
мақсатқа жету үшін еңбектене білетін жеке тұлғаны
қалыптастыру.
Сол себепті оқушылар жылдық қа
жоспарланған ізденіс жұмыстарын орындап үйренеді.Осы уақыт
көлемінде оқушылар кітапхана мен ғаламтор сайттарынан қажетті
материалдарды іздеп тауып,керегін іріктеп алады.
Дарынды оқушыларды таңдау барлығы назар
аударатын ерекшеліктер:
• Дарынды бала өзгеше және шапшаң
ойлайды.
• Дарынды оқушылардың ішкі сезімі
жағынан өзгешелігі:өте сезімтал, ықылас қойған нәрсесін, тақырыбын
әр жерде негізгі мәселе етіп ұсынады.
• Дарынды оқушылардың физикалық
тұлғадан ерекшелігі: дамудағы шапшаңдылық, ақындарша сөйлеуі,
жиі-жиі ойға берілуі, қиял-күйінің басым түсуі.
• Әлеуметтік тұрғыдан ерекшелігі:
адамгершілік сезімдерінің ерте дамып, жоғарғы моральдық қасиеттерге
ие болуы.
Дарындылықты анықтағанда
төмендегі факторларды ескеру керек:
• Жас ерекшелігі
Пән мұғалімі : А.Раева
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үлгерімі төмен, дарынды оқушыларға анықтама 2024-2025 оқу жылы
Үлгерімі төмен, дарынды оқушыларға анықтама 2024-2025 оқу жылы
2024-2025 оқу жылындағы
Үлгерімі төмен оқушыларға жүргізілген жұмыстарға анықтама
Пәні: орыс тілі
Пән мұғалімі: А.Раева
2024-2025 оқу жылы
Оқушының аты-жөні
-
Тұрақова Гүлсезім 5- сынып оқушысы
-
Едігеев Зерхан 6 – сынып оқушысы
-
Едігеев Нұрбақыт 7 – сынып оқушысы
-
Әбілда Абзал 8 – сынып оқушысы
-
Төлеубай Асылжан 9 – сынып оқушысы
-
Раушанбекұлы Бақытжан 10 – сынып оқушысы
-
Сардаров Бақдаулет 11 – сынып оқушысы
Үлгерімі төмен оқушылардың артта қалу мен үлгерімнің төмендеуінің себептерін ескере отырып, сабақ үстінде және сабақтан тыс уақытта баланың ақыл-ой әрекетін белсендіру, сөйлеу қабілетін дамыту, практикалық тәжірибесін кеңейту, сабаққа қызығушылығын арттыру, зейін мен ырықты, есте сақтау қабілетін арттыру мақсатында жұмыстар жүргізіледі.
Үлгерімі төмен оқушылар анықталып, арнайы жоспар жасалды. Ол оқушыларға жекелеген тапсырмалар беру арқылы ынтасын, қызығушылықты арттыру бағытында тапсырмалар беріліп отырады.
Оқушылармен оқу жылдары көлемінде үлгерімі төмен оқушы санатында жұмыс жүргізілуде.
Мақсаты: балалардың артта қалуы мен нашар оқуын болдырмау және алдын алу жұмыстары көп уақытты,ынта-жігерді қажет етеді. Осы қиыншылықтардың себебі-баланың ақыл-ой ерекшеліктерінің,ақыл сапаларының қалыптаспағаны. Оқушының оқу техникасы нашар оқыған мәтіндерін жүйелі түрде айта алмайды. Мазмұнын айтуға қабілеттері төмен. Осы оқушылардың оқу сапасын көтеру пәнге деген қызығушылығын арттыру мақсатында жоспар бойынша жұмыс жүргізіп отырамын.
Үлгерімі төмен оқушылармен сабақ үстінде және сабақтан тыс уақыттарында тақырыптар бойынша тапсырмалар орындалады. Оқушы әлі де болса жазу үлгісі мен сауаттылығын дамытуда көптеген жұмыстар, жеке тапсырмалар күнделікті бақылауларды қажет етеді. Оқу техникасы бойынша нормаға жетпейді. Қолтаңбалары орташа, көшіріп жазуды біледі.
Пән мұғалімі : А.Раева
2024-2025 оқу жылындағы
Дарынды оқушыларға жүргізілген жұмыстарға анықтама
Пәні: орыс тілі
Пән мұғалімі: А.Раева
2024-2025 оқу жылы
Оқушының аты-жөні
-
Қазиев Мәди 5 – сынып оқушысы
-
Төлеген Сабина 6 - сынып оқушысы
-
Серікова Ұлту 7- сынып оқушысы
-
Қазиева Медина 8- сынып оқушысы
-
Сұлтанбекова Бегімсұлу 9-сынып оқушысы
-
Тыныштықова Ұлпан 10- сынып оқушысы
-
Мырзағалиев Биғали – 11 сынып оқушысы
2024-2025 оқу жылының басында дарынды оқушыларды анықтап,оқушылардың қабілеті мен талабына сай жүргізілетін жұмыс жоспары құрылып бекітілді.
МАҚСАТЫ:
Заман талабына сай бәсекеге
қабілетті, білімді, іскер, ойлау жүйесі дамыған, адамгершілігі
жоғары, логикалық тұжырым жасауға бейім, еркін ойлай алатын
мақсатқа жету үшін еңбектене білетін жеке тұлғаны
қалыптастыру.
Сол себепті оқушылар жылдық қа
жоспарланған ізденіс жұмыстарын орындап үйренеді.Осы уақыт
көлемінде оқушылар кітапхана мен ғаламтор сайттарынан қажетті
материалдарды іздеп тауып,керегін іріктеп алады.
Дарынды оқушыларды таңдау барлығы назар
аударатын ерекшеліктер:
• Дарынды бала өзгеше және шапшаң
ойлайды.
• Дарынды оқушылардың ішкі сезімі
жағынан өзгешелігі:өте сезімтал, ықылас қойған нәрсесін, тақырыбын
әр жерде негізгі мәселе етіп ұсынады.
• Дарынды оқушылардың физикалық
тұлғадан ерекшелігі: дамудағы шапшаңдылық, ақындарша сөйлеуі,
жиі-жиі ойға берілуі, қиял-күйінің басым түсуі.
• Әлеуметтік тұрғыдан ерекшелігі:
адамгершілік сезімдерінің ерте дамып, жоғарғы моральдық қасиеттерге
ие болуы.
Дарындылықты анықтағанда
төмендегі факторларды ескеру керек:
• Жас ерекшелігі
Пән мұғалімі : А.Раева
шағым қалдыра аласыз













