Материалдар / Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2024
59
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Shape4 Shape3




Shape11 Shape13 Shape16 Shape19 Shape2 Shape1

ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН ОҚУШЫМЕН ЖҰМЫС



Shape5


Күтілетін нәтиже:


Оқу бағдарламасына сай, мемлекеттік стандарттың міндетті деңгейін орындай алатын, өзгелермен тіл табыса білетін, жұмысын жоспарлау мүмкіндігі қалыптасқан тұлға.


Shape6


БОЛЖАМДАП ОТЫРҒАН НӘТИЖЕ:


Оқу бағдарламасының міндетті деңгейін орындай алатын, ынта жігері, танымдық қабілеті қалыптасқан, ішкі жан дүниесін тани алатын, өзін-өзгелермен салыстыра алатын тұлға.


Shape7

НЕГІЗГІ ПРИНЦИП:


Баламен жеке сыйластық және сенімді қарым-қатынас орнату.


Shape8


МІНДЕТТЕРІ:


1. Баланың жеке тұлғалық ерекшелігін дамыту, оны қоғамда өмір сүруге психологиялық тұрғыдан дайындау.

2. Балалардың оқуға танымдық қабілеттерін, ынтасын анықтай алуына педагогикалық-психологиялық тұрғыдан көмек көрсету.


Shape9


МАҚСАТЫ:


Математика, қазақ тілі пәндерінен үлгерімі төмен оқушыларды үнемі басты назарда ұстап, олардың ерік, танымдық қабілеттерін жетілдіру, жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру.


Shape10

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс


Shape14
  1. Сызбалар, шығармашылық тапсырма, қималар


  1. Ойын әрекеттері


  1. Өзара пікір алмасу


  1. Ішінара ізденушілік


  1. Оқытуда оқушының жеке қабілетін ескеріп оқыту.


Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жүргізуде қолданылатын білім берудің әдіс-тәсілдері


Shape15


Бақылау жұмыстары


Сұхбаттасу


Пәндік тест жұмыстары


Өзіндік жұмыстар


Жазбаша, ауызша тапсырмалар беру

БАҚЫЛАУ ӘДІСТЕРІ


Shape17





  1. Үлгерімі төмен оқушыны жауап бергенде мүмкіндігінше жағдай туғызу.

а) жауаптың жобасы;

ә) Үйде дайындалған жоспарын пайдалануға рұқсат беру;

б) тақтада даярлануға көбірек уақыт беру;

в) көрнекі құралдарды пайдалану.

2. Жауаптарын тыңдағанда, талдау жасағанда жағымды орта қалыптастыру.

3. Жаңа материалды меңгертуде үлгерімі төмен оқушыға баса назар аудару, оларды сенімді көмекші ретінде қабылдау.

4. Оқушы жауап бергенде жетістікке жететін жағдаят туғызу.

5. Бақылау жұмысы кезінде оларға жаттығулар беру, жұмыстарындағы жақсы жауаптарын мадақтау арқылы ынталдандыру.

6. Үй тапсырмасы оқушыға күш түсірмейтіндей болуы қажет. Олардың мүмкіндіктеріне қарай бағыт, бағдар, кесте үлгілер арқылы үй тапсырмасын беру.






Shape18


КЕПІЛДЕМЕ

Shape20


АНКЕТА

(үлгірмеушіліктің себептерін анықтау)


  1. Оқушы _________________________________________ сыныбы ____________

  2. Денсаулығы:

нашар

жақсы

қанағаттанарлық

  1. Оқу үлгерімі _______________________________________________________

___________________________________________________________________

  1. Үлгірмейтін пәні ____________________________________________________

  2. Мұғалімнің ойымен үлгірмеушілік себебі ________________________________

__________________________________________________________________

  1. Оқушының ойымен үлгірмеушілік себебі ________________________________

__________________________________________________________________

  1. Сабақ кезінде жаңа материалды түсінуі

а) оқушының назар аударуы __________________________

ә) қабылдау деңгейі _________________________

б) түсінгенін қайталауы __________________________

в) сабақ үстінде өздігінен жұмыс істеу деңгейі __________________________

8. Берілген материалды қабылдау деңгейі __________________________

а) оқу _____________________________________________________________

ә) жазу ____________________________________________________________

б) есту ____________________________________________________________

в) ауызекі сөйлеу тілі ________________________________________________

г) оқушының түсініп мазмұндауы ______________________________________

д) есте сақтау қабілетінің дамуы ______________________________________

ж) оқу ақпараттарын өз деңгейінде қабылдауы __________________________

__________________________________________________________________

з) тірек жазбасыз жауап беру деңгейі __________________________________

е) шығармашылық тапсырманы орындауында қолданатын әдісі ____________

__________________________________________________________________

9. Қосымша сабақтарға қатысуы ________________________________________

а) пән бойынша ____________________________________________________

ә) өздігінен тапсырмаларды орындауы _________________________________

б) сабақ барысында тапсырмаларды орындауы __________________________

10. Үй тапсырмасын орындауы ___________________________________________

а) үй тапсырмасын орындау деңгейі ___________________________________

ә) үй тапсырмасын орындамау себептері _______________________________

б) үйде бірінші қай пән тапсырмасын орындайды _________________________

в) қиындық туғызатын пәндері ________________________________________

г) үй тапсырмасын орындауда кім көмектеседі ___________________________

11. Демалыс кездеріндегі қосымша жұмыстары

а) пән бойынша ______________________________________

ә) оқу түрі _____________________________________


Shape23 Shape12


Отбасы жағдайы төмен отбасының балалары


Оқушылармен ортақ тіл табыса алмаушылық


Себепсіз көп сабақ қалдыру


Ата-ананың

назарынан тыс қалуы


Педагог-психолог мамандардың жеке қадағалауын қажет ететін


Қоршаған ортаға қызығушылығы жоқ


Білім сапасының төмендігі


ҮЛГІРМЕУШІ ОҚУШЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Shape22


Бос уақытты тиімді пайдалана білмеу, күн кестесінің болмауы


Дүниені танып білу қабілетінің жетілмеуі


Қосымша кітап оқымау, үйірмелерге қатыспау


Сабақты себепсіз көп қалдыру

Ми қатпарлары мен орталық жүйке жүйесінде тежелу немесе ауыт қушылығы бар

Мұғалім ата-ананың назарынан тыс қалу


Жиі ауыру


ҮЛГІРМЕУШІЛІК СЕБЕПТЕРІ

Shape25 Shape24



Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс жүргізудің үлгі жоспары


ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ



Мазмұны

Сағат саны

Мерзімі

1


1 сағ


2


2 сағ


3


1 сағ


4


1 сағ


5


1 сағ


6


1 сағ


7


1 сағ


8


2 сағ


9


2 сағ


10


1 сағ


11


1 сағ


12


1 сағ


13


1 сағ


14


1 сағ



Нәтижесі:

Сауатты, көркем жазуға, дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырата білуге, кестелік көбейтуді меңгерген, 100 көлеміндегі сандарды қосып, алуға, бағандап қосып, алуға, есептер шығара білуге дағдыланады.


Shape30 Shape28

250 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ