ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛГЕН ЖҰМЫС
МАҚСАТЫ:
Пән бойынша оқушыларға мемлекеттік стандартты меңгерту,үлгермеушілікті , нашар оқитын оқушар қаатарн азайту.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕСІ:
-
Оқушылардың информатика пәні бойынша үлгерімі жақсарады;
-
Компьютерлік сауаттылығы мен логикалық ойлау дағдылары дамиды;
-
Білімдегі олқылықтар жойылады;
-
Оқушылардың өзін-өзі бағалау және өз бетімен жұмыс істеу қабілеттері артады;
-
Сабаққа қызығушылығы артады;
-
Ата-аналардың білім беру үдерісіне белсенді қатысуы қамтамасыз етіледі.
Оқу үгерімі төмен оқушылардың білім деңгейінің өсу дәрежесін бағалау параметрлері
Пәні: Информатика
Пән мұғалімі: Ғалым Аяжан
Оқушының аты-жөні: Жанболат Арлан
Сыныбы: 6Ж
Негізгі себебі: ҚХР 5 жыл білім алу салдарынан , үлгерімі нашар
|
|
I-тоқсан |
II-тоқсан |
III-тоқсан |
IV-тоқсан |
|
|||||||||||||||
|
№ |
Тақырыбы |
2 |
3 |
4 |
5 |
2 |
3 |
4 |
5 |
2 |
3 |
4 |
5 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Қорытынды |
||
|
1 |
Оқу материалын меңгеру жылдамдығы |
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
||
|
2 |
Оқу әрекеті арқылы білімділік дағдысының қалыптасуы |
|
+ |
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
3 |
Оқу әрекетіндегі сыни ойлауы, сыныпта баланың іс-әрекеті |
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
||
|
4 |
Проблеманы өзінше, жаңаша шешуге талпынуы |
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
||
|
5 |
Баланың пәнге қызығушылығы |
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
6 |
Бұрынғы білімін пайдалана отырып, жаңа әдіспен шешім таба білуі, нақтылығы |
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Үлгерімі төмен оқушының жеке паспорты
|
№ |
Параметрлер |
|
|
1 |
Оқушының аты-жөні: |
Жанболат Арлан |
|
2 |
Сыныбы: |
6 Ж |
|
3 |
Туған күні, айы, жылы: |
14.01.2011ж |
|
4 |
Отбасындағы адам саны: |
4 |
|
5 |
Отбасындағы баланың нешіншісі? |
1 |
«Бекітемін»
«Б.Соқпақбаев атындағы
мектеп-гимназия» КММ
директоры
Турсунова К.Д
_________________
Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары
|
№ |
ЖҰМЫСТЫҢ ТҮРІ |
МЕРЗІМІ |
ЖҰМЫС ҚОРЫТЫНДЫСЫ |
|
1 |
Үлгерімі төмен оқушыларға арналған жылдық жұмыс жоспарын құру |
қыркүйек |
Жоспар |
|
2 |
Білім деңгейінің игеру қабілеттері мен психологиялық ерекшеліктерін анықтау. |
қыркүйек |
Оқушы ерекшеліктері |
|
3 |
Үлгерімі төмен балалармен жүйелі түрде қосымша сабақтар өткізу |
Жеке жоспар бойынша |
Жоспар |
|
4 |
Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын жүйелеу (рефераттар, суреттер, шығармашы-лық жұмыстар). |
Жоспарға байланысты |
Оқушының шығармашылық жұмыстары |
|
5 |
Жаңа әдіс-тәсілдер элементтерін пайдалана оқыту |
Қажеттілігіне қарай |
Презентациялары |
|
6 |
Деңгейлік тапсырмалар дайындау |
Қажеттілігіне қарай |
Деңгейлік тапсырмалар |
|
7 |
Тест және басқа да тапсырмалар арқылы танымдық қабілеттерін нығайту |
Қажеттілігіне қарай |
Тест тапсырмалары |
|
8 |
Сабақ сайын озық тапсырмалар беру |
Жыл бойы |
Тапсырмалар |
|
9 |
Пән бойынша білім-білік дағдыларының қалыптасуын үнемі бақылып, өздеріне талдатып, өздік бағалау әрекеттерін ұйымдастыру |
Сабақ сайын |
Өздік бағалау |
«Б.Соқпақбаев атындағы мектеп-гимназия» КММ
Үлгерімі төмен оқушылармен
жұмыс
Пәні: Информатика
Мұғалім: Ғалым Аяжан
2024-2025 оқу жылы
ТҮСІНІК ХАТ
ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖИНАҒЫ
1. ЖАЛПЫ МАҚСАТЫ:
Оқу үлгерімі төмен оқушылардың білім деңгейін көтеру, оқу дағдыларын қалыптастыру, пәнге қызығушылығын арттыру және олардың мектеп бағдарламасын толық меңгеруіне жағдай жасау.
2. НЕГІЗГІ МІНДЕТТЕРІ:
Оқушылардың біліміндегі олқылықтарды анықтау және оларды жоюға бағытталған жеке жұмыстар жүргізу;
Оқыту әдістерін әр оқушының қабілетіне қарай таңдау;
Оқушылардың өзін-өзі бағалау дағдыларын қалыптастыру;
Ата-аналармен тығыз байланыс орнату;
Қосымша сабақтар, кеңес беру және мотивациялық жұмыстар ұйымдастыру;
Оқушыларды оқуға ынталандыру және сенімділігін арттыру.
3. ЖҰМЫС БАҒЫТТАРЫ:
3.1. Жеке жұмыс жоспары
Әр оқушының үлгеріміне сәйкес жеке даму картасы жасалады, онда:
Білім деңгейі, олқылықтары анықталады;
Оқыту әдістемесі таңдалады;
Жетістіктерін бағалау жүйесі белгіленеді;
Қосымша сабақ кестесі құрылады.
3.2. Қосымша сабақтар ұйымдастыру
Күнделікті оқу бағдарламасына қосымша, әр оқушыға түсінікті форматта сабақ өткізу;
Ойын технологияларын, интербелсенді әдістерді қолдану;
Оқушылардың оқу қарқынына қарай арнайы тапсырмалар дайындау;
Жеке және топтық оқытуды ұштастыру.
3.3. Ата-аналармен жұмыс
Оқушының оқу жетістіктері туралы ата-аналарға тұрақты түрде ақпарат беру;
Ата-аналарға баламен бірге үйде жұмыс істеу бойынша кеңес беру;
Ата-аналарды оқыту процесіне тарту.
3.4. Мотивацияны арттыру
Топтық және жеке марапаттау жүйесін енгізу;
Оқушылардың жетістіктерін мадақтау, жетістіктер кітабын жүргізу;
Оқушыларға қолдау көрсету, олардың күш-жігерін бағалау.
4. КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕР:
Оқушылардың пән бойынша үлгерімі жақсарады;
Білімдегі олқылықтар жойылады;
Оқушылардың өзін-өзі бағалау және өз бетімен жұмыс істеу қабілеттері дамиды;
Сабаққа қызығушылығы артады;
Ата-аналардың білім беру үдерісіне белсенді қатысуы қамтамасыз етіледі.
Бұл жұмыс жоспары оқу үлгерімі төмен оқушыларға жүйелі түрде қолдау көрсетіп, олардың білім алуына мүмкіндік береді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс дәптері, құжаты
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс дәптері, құжаты
ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛГЕН ЖҰМЫС
МАҚСАТЫ:
Пән бойынша оқушыларға мемлекеттік стандартты меңгерту,үлгермеушілікті , нашар оқитын оқушар қаатарн азайту.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕСІ:
-
Оқушылардың информатика пәні бойынша үлгерімі жақсарады;
-
Компьютерлік сауаттылығы мен логикалық ойлау дағдылары дамиды;
-
Білімдегі олқылықтар жойылады;
-
Оқушылардың өзін-өзі бағалау және өз бетімен жұмыс істеу қабілеттері артады;
-
Сабаққа қызығушылығы артады;
-
Ата-аналардың білім беру үдерісіне белсенді қатысуы қамтамасыз етіледі.
Оқу үгерімі төмен оқушылардың білім деңгейінің өсу дәрежесін бағалау параметрлері
Пәні: Информатика
Пән мұғалімі: Ғалым Аяжан
Оқушының аты-жөні: Жанболат Арлан
Сыныбы: 6Ж
Негізгі себебі: ҚХР 5 жыл білім алу салдарынан , үлгерімі нашар
|
|
I-тоқсан |
II-тоқсан |
III-тоқсан |
IV-тоқсан |
|
|||||||||||||||
|
№ |
Тақырыбы |
2 |
3 |
4 |
5 |
2 |
3 |
4 |
5 |
2 |
3 |
4 |
5 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Қорытынды |
||
|
1 |
Оқу материалын меңгеру жылдамдығы |
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
||
|
2 |
Оқу әрекеті арқылы білімділік дағдысының қалыптасуы |
|
+ |
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
3 |
Оқу әрекетіндегі сыни ойлауы, сыныпта баланың іс-әрекеті |
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
||
|
4 |
Проблеманы өзінше, жаңаша шешуге талпынуы |
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
||
|
5 |
Баланың пәнге қызығушылығы |
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
6 |
Бұрынғы білімін пайдалана отырып, жаңа әдіспен шешім таба білуі, нақтылығы |
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Үлгерімі төмен оқушының жеке паспорты
|
№ |
Параметрлер |
|
|
1 |
Оқушының аты-жөні: |
Жанболат Арлан |
|
2 |
Сыныбы: |
6 Ж |
|
3 |
Туған күні, айы, жылы: |
14.01.2011ж |
|
4 |
Отбасындағы адам саны: |
4 |
|
5 |
Отбасындағы баланың нешіншісі? |
1 |
«Бекітемін»
«Б.Соқпақбаев атындағы
мектеп-гимназия» КММ
директоры
Турсунова К.Д
_________________
Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары
|
№ |
ЖҰМЫСТЫҢ ТҮРІ |
МЕРЗІМІ |
ЖҰМЫС ҚОРЫТЫНДЫСЫ |
|
1 |
Үлгерімі төмен оқушыларға арналған жылдық жұмыс жоспарын құру |
қыркүйек |
Жоспар |
|
2 |
Білім деңгейінің игеру қабілеттері мен психологиялық ерекшеліктерін анықтау. |
қыркүйек |
Оқушы ерекшеліктері |
|
3 |
Үлгерімі төмен балалармен жүйелі түрде қосымша сабақтар өткізу |
Жеке жоспар бойынша |
Жоспар |
|
4 |
Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын жүйелеу (рефераттар, суреттер, шығармашы-лық жұмыстар). |
Жоспарға байланысты |
Оқушының шығармашылық жұмыстары |
|
5 |
Жаңа әдіс-тәсілдер элементтерін пайдалана оқыту |
Қажеттілігіне қарай |
Презентациялары |
|
6 |
Деңгейлік тапсырмалар дайындау |
Қажеттілігіне қарай |
Деңгейлік тапсырмалар |
|
7 |
Тест және басқа да тапсырмалар арқылы танымдық қабілеттерін нығайту |
Қажеттілігіне қарай |
Тест тапсырмалары |
|
8 |
Сабақ сайын озық тапсырмалар беру |
Жыл бойы |
Тапсырмалар |
|
9 |
Пән бойынша білім-білік дағдыларының қалыптасуын үнемі бақылып, өздеріне талдатып, өздік бағалау әрекеттерін ұйымдастыру |
Сабақ сайын |
Өздік бағалау |
«Б.Соқпақбаев атындағы мектеп-гимназия» КММ
Үлгерімі төмен оқушылармен
жұмыс
Пәні: Информатика
Мұғалім: Ғалым Аяжан
2024-2025 оқу жылы
ТҮСІНІК ХАТ
ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖИНАҒЫ
1. ЖАЛПЫ МАҚСАТЫ:
Оқу үлгерімі төмен оқушылардың білім деңгейін көтеру, оқу дағдыларын қалыптастыру, пәнге қызығушылығын арттыру және олардың мектеп бағдарламасын толық меңгеруіне жағдай жасау.
2. НЕГІЗГІ МІНДЕТТЕРІ:
Оқушылардың біліміндегі олқылықтарды анықтау және оларды жоюға бағытталған жеке жұмыстар жүргізу;
Оқыту әдістерін әр оқушының қабілетіне қарай таңдау;
Оқушылардың өзін-өзі бағалау дағдыларын қалыптастыру;
Ата-аналармен тығыз байланыс орнату;
Қосымша сабақтар, кеңес беру және мотивациялық жұмыстар ұйымдастыру;
Оқушыларды оқуға ынталандыру және сенімділігін арттыру.
3. ЖҰМЫС БАҒЫТТАРЫ:
3.1. Жеке жұмыс жоспары
Әр оқушының үлгеріміне сәйкес жеке даму картасы жасалады, онда:
Білім деңгейі, олқылықтары анықталады;
Оқыту әдістемесі таңдалады;
Жетістіктерін бағалау жүйесі белгіленеді;
Қосымша сабақ кестесі құрылады.
3.2. Қосымша сабақтар ұйымдастыру
Күнделікті оқу бағдарламасына қосымша, әр оқушыға түсінікті форматта сабақ өткізу;
Ойын технологияларын, интербелсенді әдістерді қолдану;
Оқушылардың оқу қарқынына қарай арнайы тапсырмалар дайындау;
Жеке және топтық оқытуды ұштастыру.
3.3. Ата-аналармен жұмыс
Оқушының оқу жетістіктері туралы ата-аналарға тұрақты түрде ақпарат беру;
Ата-аналарға баламен бірге үйде жұмыс істеу бойынша кеңес беру;
Ата-аналарды оқыту процесіне тарту.
3.4. Мотивацияны арттыру
Топтық және жеке марапаттау жүйесін енгізу;
Оқушылардың жетістіктерін мадақтау, жетістіктер кітабын жүргізу;
Оқушыларға қолдау көрсету, олардың күш-жігерін бағалау.
4. КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕР:
Оқушылардың пән бойынша үлгерімі жақсарады;
Білімдегі олқылықтар жойылады;
Оқушылардың өзін-өзі бағалау және өз бетімен жұмыс істеу қабілеттері дамиды;
Сабаққа қызығушылығы артады;
Ата-аналардың білім беру үдерісіне белсенді қатысуы қамтамасыз етіледі.
Бұл жұмыс жоспары оқу үлгерімі төмен оқушыларға жүйелі түрде қолдау көрсетіп, олардың білім алуына мүмкіндік береді.
шағым қалдыра аласыз













