2017-2018 оқу жылының үлгермі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары
|
Шаралар |
Мерзімі |
|
1. Өткен оқу жылдарының негізгі оқу тақырыптары бойынша оқушылардың білімін тексеру. Мақсаты: а) оқушылардың білім деңгейін анықтау; ә) оқушылардың білімінің кемшіліктерін анықтау. |
қыркүйек |
|
2. Нашар және үлгермейтін оқушылармен мамандардың сұхбаттасуы.
|
қыркүйек |
|
3. Нашар оқитын оқушылардың үлгерімін жақсарту бойынша жеке жұмыс жоспарын құру.
|
қыркүйек |
Оқушылардың үлгермеуінің себебі – артта қалушылық
-
Оқушы өз бетімен тапсырмалардың түрлерін, оны шешу жолдарын, жоспарын, тапсырманы орындау және өзгерістердің шешу жолдарын қорытындыламайды. Оқушы мәтін және тапсырмалар бойынша сұрақтарға жауап бере алмайды. Бұны мәтінді оқып, мұғалімнің түсіндіргенін тыңдағанда байқауға болады.
-
Оқушы тақырып бойынша сұрақтар қоюға, оқулықтарға қосымша әдебиеттер іздеуге талаптанбайды. Бұндай талаптану мәтінді түсініп оқуда және мұғалім нұсқаған әдебиеттермен жұмыс жүргізгенде байқалады.
-
Сабақтың іздену, ойлау, қиындықты жеңу кезеңінде оқушы алаңдап, белсенділігі төмендейді. Бұл белгілер мұғалімнің түсіндіргенін қабылдауда және өз ықыласымен тапсырмаларды таңдағанда да байқалады.
-
Оқушы сәттілік пен сәтсіздікке мән бермей жұмысын бағалай алмайды, өзі-өзіне баға бермейді.
-
Оқушы орындаған тапсырманың мақсатын қандай ережеге сай келуін, олардың ретін, жұмысының нәтижесін түсіндіре алмайды. Бұл белгілер тапсырмаларды орындағанда және күрделі іске әрекеттенгенде байқалады. Оқушы дайын мәтінді түсінбейді, қабылдай алмайды, зерексіздігін аңғартады.
2017– 2018 оқу жылының үлгермі төмен оқушылармен жұмыс жоспары
|
Сабақтың кезеңі |
Оқытудағы көмектің түрі |
|
Оқушылардың дайындылығын бақылау |
Тапсырма тексеру барысында мейірімдік қарымқатынас жасау. Тақта алдында ұзақтау дайындалуға мүмкіндік беру, жай сұрау. Жауапты үлгі жоспар бойынша рұқсат ету. Көрнекілікті пайдалану. Мадақтау әдісін қолдану.
|
|
Жаңа сабақты түсіндіру |
Сұрау арқылы үлгермейтін оқушылардың қызығушылығын арттыру және қаншалықта оқу материалын меңгергенін, түсінгенін бақылау.Оқушыларды көмекшілер ретінде алу. Өз ойын дұрыс жеткізе білуге үйрету.
|
|
Сабақта оқушылардың өз бетінше жұмыс орындауы |
1.Бұрынғы орындалған тапсырмаларға сүйене, қиын тапсырмаларды болу, ішінен негізін анықтау. 2.Тапсырмаларды орындалуының әдіс – тәсілдерін ескерту. 3.Ережелердің орындалуына нұсқау беру. 4.Нашар оқитын оқушылардың өз бетінше жұмысын белсендіру. 5.Оқушылардың жұмысының қателерін көрсету,тексеру, түзету.
|
|
Сыныптан тыс шараларда өз бетімен жұмыс ұйымдастыру. |
1.Оқушыларға тапсырмаларды көбейтпей,оларды жүйелеп жүргізу. 2.Тапсырмаларды орындау барысында нақты,тереңдетіп оқыту. 3.Жұмыс барысында үлестірмелі кеспелерді қолданып, қиындықтарды еске салу.
|
|
№ |
Лексикалық тақырыптар |
Грамматика |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
|
Мектеп – білім ордасы |
|
|
|
|
1 |
Мектеп |
Фонетика |
1 |
|
|
2 |
Біздің сынып |
|
1 |
|
|
3 |
Өлеңнен үзіндіні жатқа айту |
|
1 |
|
|
|
Күз |
|
|
|
|
4 |
Күз айлары |
Қазақ тіліне тән дыбыстармен жұмыс |
1 |
|
|
5 |
Күзгі киімдер |
Ә дыбысының айтылу,жазылуы |
1 |
|
|
6 |
Диктант «Күз» |
|
1 |
|
|
7 |
Қатемен жұмыс.Күзде. |
|
1 |
|
|
|
Менің отбасым. |
|
|
|
|
8 |
Өзім туралы. |
Ә әрпімен жаттығу жұмыстары |
1 |
|
|
9 |
Атам мен әжем. |
|
1 |
|
|
10 |
Біздің отбасымыз. |
Ү әрпімен жаттығу жұмыстары |
1 |
|
|
11 |
Менің үйім. |
|
1 |
|
|
|
Азық – түлік. |
|
|
|
|
12 |
Азық – түлік дүкенінде. |
Диалог |
1 |
|
|
13 |
Жемістер. |
|
1 |
|
|
14 |
Көкөністер. |
|
1 |
|
|
|
Қыс мезгілі. |
|
|
|
|
15 |
Қыс айлары. |
Ұ әрпімен жаттығу жұмыстары |
1 |
|
|
16 |
Жаңа жыл. |
|
1 |
|
|
17 |
Қысқы киімдер. |
Диалог |
1 |
|
|
|
Апта күндері. |
|
|
|
|
18 |
Менің күн тәртібім. |
Сөйлесу |
1 |
|
|
19 |
Сағат неше. |
|
1 |
|
|
20 |
Диктант «Қыс». |
|
1 |
|
|
21 |
Қатемен жұмыс. Апта күндері. |
|
1 |
|
|
|
Менің заттарым. |
|
|
|
|
22 |
Бөлме заттары. |
Ө әрпімен жаттығу жұмыстары |
1 |
|
|
23 |
Оқу құралдары. |
|
1 |
|
|
24 |
Кімде не бар?Диалог. |
І әрпімен жаттығу жұмыстар |
1 |
|
|
|
Менің елім – Қазақстан. |
|
|
|
|
25 |
Қазақстан Республикасы. |
Сөйлесу |
1 |
|
|
26 |
Астана. |
Суретпен жұмыс |
1 |
|
|
27 |
Менің қалам. |
Ы әрпімен жаттығу жұмыстары |
1 |
|
|
|
Көктем. |
|
|
|
|
28 |
Көктем айлары. |
Қ,Ғ әрпітерімен жаттығу жұмыстары |
1 |
|
|
29 |
Көктемде. |
Сөйлесу |
1 |
|
|
|
Жазда. |
|
|
|
|
30 |
Жаз айлары. |
ң,һ әріптерімен жаттығу жұмыстары |
1 |
|
|
31 |
Диктант «Орманда». |
|
1 |
|
|
32 |
Қатемен жұмыс.Жаз. |
|
1 |
|
|
33 |
Грамматикалық тапсырмалар. |
|
1 |
|
|
34 |
Өткенді қайталау. |
|
1 |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары
2017-2018 оқу жылының үлгермі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары
|
Шаралар |
Мерзімі |
|
1. Өткен оқу жылдарының негізгі оқу тақырыптары бойынша оқушылардың білімін тексеру. Мақсаты: а) оқушылардың білім деңгейін анықтау; ә) оқушылардың білімінің кемшіліктерін анықтау. |
қыркүйек |
|
2. Нашар және үлгермейтін оқушылармен мамандардың сұхбаттасуы.
|
қыркүйек |
|
3. Нашар оқитын оқушылардың үлгерімін жақсарту бойынша жеке жұмыс жоспарын құру.
|
қыркүйек |
Оқушылардың үлгермеуінің себебі – артта қалушылық
-
Оқушы өз бетімен тапсырмалардың түрлерін, оны шешу жолдарын, жоспарын, тапсырманы орындау және өзгерістердің шешу жолдарын қорытындыламайды. Оқушы мәтін және тапсырмалар бойынша сұрақтарға жауап бере алмайды. Бұны мәтінді оқып, мұғалімнің түсіндіргенін тыңдағанда байқауға болады.
-
Оқушы тақырып бойынша сұрақтар қоюға, оқулықтарға қосымша әдебиеттер іздеуге талаптанбайды. Бұндай талаптану мәтінді түсініп оқуда және мұғалім нұсқаған әдебиеттермен жұмыс жүргізгенде байқалады.
-
Сабақтың іздену, ойлау, қиындықты жеңу кезеңінде оқушы алаңдап, белсенділігі төмендейді. Бұл белгілер мұғалімнің түсіндіргенін қабылдауда және өз ықыласымен тапсырмаларды таңдағанда да байқалады.
-
Оқушы сәттілік пен сәтсіздікке мән бермей жұмысын бағалай алмайды, өзі-өзіне баға бермейді.
-
Оқушы орындаған тапсырманың мақсатын қандай ережеге сай келуін, олардың ретін, жұмысының нәтижесін түсіндіре алмайды. Бұл белгілер тапсырмаларды орындағанда және күрделі іске әрекеттенгенде байқалады. Оқушы дайын мәтінді түсінбейді, қабылдай алмайды, зерексіздігін аңғартады.
2017– 2018 оқу жылының үлгермі төмен оқушылармен жұмыс жоспары
|
Сабақтың кезеңі |
Оқытудағы көмектің түрі |
|
Оқушылардың дайындылығын бақылау |
Тапсырма тексеру барысында мейірімдік қарымқатынас жасау. Тақта алдында ұзақтау дайындалуға мүмкіндік беру, жай сұрау. Жауапты үлгі жоспар бойынша рұқсат ету. Көрнекілікті пайдалану. Мадақтау әдісін қолдану.
|
|
Жаңа сабақты түсіндіру |
Сұрау арқылы үлгермейтін оқушылардың қызығушылығын арттыру және қаншалықта оқу материалын меңгергенін, түсінгенін бақылау.Оқушыларды көмекшілер ретінде алу. Өз ойын дұрыс жеткізе білуге үйрету.
|
|
Сабақта оқушылардың өз бетінше жұмыс орындауы |
1.Бұрынғы орындалған тапсырмаларға сүйене, қиын тапсырмаларды болу, ішінен негізін анықтау. 2.Тапсырмаларды орындалуының әдіс – тәсілдерін ескерту. 3.Ережелердің орындалуына нұсқау беру. 4.Нашар оқитын оқушылардың өз бетінше жұмысын белсендіру. 5.Оқушылардың жұмысының қателерін көрсету,тексеру, түзету.
|
|
Сыныптан тыс шараларда өз бетімен жұмыс ұйымдастыру. |
1.Оқушыларға тапсырмаларды көбейтпей,оларды жүйелеп жүргізу. 2.Тапсырмаларды орындау барысында нақты,тереңдетіп оқыту. 3.Жұмыс барысында үлестірмелі кеспелерді қолданып, қиындықтарды еске салу.
|
|
№ |
Лексикалық тақырыптар |
Грамматика |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
|
Мектеп – білім ордасы |
|
|
|
|
1 |
Мектеп |
Фонетика |
1 |
|
|
2 |
Біздің сынып |
|
1 |
|
|
3 |
Өлеңнен үзіндіні жатқа айту |
|
1 |
|
|
|
Күз |
|
|
|
|
4 |
Күз айлары |
Қазақ тіліне тән дыбыстармен жұмыс |
1 |
|
|
5 |
Күзгі киімдер |
Ә дыбысының айтылу,жазылуы |
1 |
|
|
6 |
Диктант «Күз» |
|
1 |
|
|
7 |
Қатемен жұмыс.Күзде. |
|
1 |
|
|
|
Менің отбасым. |
|
|
|
|
8 |
Өзім туралы. |
Ә әрпімен жаттығу жұмыстары |
1 |
|
|
9 |
Атам мен әжем. |
|
1 |
|
|
10 |
Біздің отбасымыз. |
Ү әрпімен жаттығу жұмыстары |
1 |
|
|
11 |
Менің үйім. |
|
1 |
|
|
|
Азық – түлік. |
|
|
|
|
12 |
Азық – түлік дүкенінде. |
Диалог |
1 |
|
|
13 |
Жемістер. |
|
1 |
|
|
14 |
Көкөністер. |
|
1 |
|
|
|
Қыс мезгілі. |
|
|
|
|
15 |
Қыс айлары. |
Ұ әрпімен жаттығу жұмыстары |
1 |
|
|
16 |
Жаңа жыл. |
|
1 |
|
|
17 |
Қысқы киімдер. |
Диалог |
1 |
|
|
|
Апта күндері. |
|
|
|
|
18 |
Менің күн тәртібім. |
Сөйлесу |
1 |
|
|
19 |
Сағат неше. |
|
1 |
|
|
20 |
Диктант «Қыс». |
|
1 |
|
|
21 |
Қатемен жұмыс. Апта күндері. |
|
1 |
|
|
|
Менің заттарым. |
|
|
|
|
22 |
Бөлме заттары. |
Ө әрпімен жаттығу жұмыстары |
1 |
|
|
23 |
Оқу құралдары. |
|
1 |
|
|
24 |
Кімде не бар?Диалог. |
І әрпімен жаттығу жұмыстар |
1 |
|
|
|
Менің елім – Қазақстан. |
|
|
|
|
25 |
Қазақстан Республикасы. |
Сөйлесу |
1 |
|
|
26 |
Астана. |
Суретпен жұмыс |
1 |
|
|
27 |
Менің қалам. |
Ы әрпімен жаттығу жұмыстары |
1 |
|
|
|
Көктем. |
|
|
|
|
28 |
Көктем айлары. |
Қ,Ғ әрпітерімен жаттығу жұмыстары |
1 |
|
|
29 |
Көктемде. |
Сөйлесу |
1 |
|
|
|
Жазда. |
|
|
|
|
30 |
Жаз айлары. |
ң,һ әріптерімен жаттығу жұмыстары |
1 |
|
|
31 |
Диктант «Орманда». |
|
1 |
|
|
32 |
Қатемен жұмыс.Жаз. |
|
1 |
|
|
33 |
Грамматикалық тапсырмалар. |
|
1 |
|
|
34 |
Өткенді қайталау. |
|
1 |
|
шағым қалдыра аласыз













