Оқу мотивациясы төмен оқушыларға арнап жасаған жұмыс жоспары.
2024-2025 оқу жылы
Мақсаты: Оқу мотивациясы төмен оқушылардың оқу сауаттылығын арттыру, бойында сенім ұялата отырып, мемлекеттік стандартты меңгерту.
Міндеті:Жазу көркемдігіне, ойлау жүйесіне, баланың ынтасына қарай отырып, түрлі әдіс – тәсілдерді қолданып оқыту. Оқушының ата-анасымен, сынып жетекшісімен тығыз қарым – қатынас орнату, психолог мамандардың көмегіне жүгіну.
Күтілетін нәтиже:
-
Өз бетінше оқуға ынталы теорияны меңгерген, сауатты жазатын, тапсырманы орындай алатын оқушы.
-
Стандартты білімді игеруге дағды алған оқушы.
Оқу мотивациясы төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары
|
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
1 |
Оқу мотивациясы төмен оқушыларды анықтау |
Қыркүйек |
|
|
2 |
Оқушылардың үлгермеу себептерін анықтау |
Қыркүйек |
|
|
3 |
Оқу мотивациясы төмен оқушылармен жүргізілетін күнтізбелік жұмыс жоспарын жасау |
Қыркүйек |
|
|
4 |
Оқу мотивациясы төмен оқушылармен қосымша сабақтар өткізу |
Аптасына бір рет |
|
|
5 |
Оқу мотивациясы төмен оқушылардың ата-анасымен байланыста болу |
Үнемі |
|
|
6 |
Оқушы алған теориялық білімін практика жүзінде толтырып отыру |
Үнемі |
|
|
7 |
Өтілген тақырыпты қалай меңгергенін байқау мақсатында бақылау жұмысын алып отыру |
Үнемі |
|
|
8 |
Сабақта технологияның тиімді, пайдалы жақтарын пайдалану |
Үнемі |
|
|
9 |
Өздігінен білім алып, ізденіп жұмыс істеуге үйрету |
Үнемі |
|
|
№ |
Тақырыбы
|
Сағат саны |
Мерзімі |
|
|
1. |
Кіріспе сабағы |
1 |
|
|
|
2. |
«Керекті сөзді тауып айт» ойыны |
1 |
|
|
|
3. |
Сөзжұмбақты шешіп көр ! |
1 |
|
|
|
4. |
Артық сөзді тап |
1 |
|
|
|
5. |
Сөйлемді аяқта |
1 |
|
|
|
6. |
Мәтінді көшіріп жазып келу |
1 |
|
|
|
7. |
Сөздерді буынға бөлгізу, буын түрлерін ажырату. |
1 |
|
|
|
8. |
Тестпен жұмыс жасауға жаттықтыру |
1 |
|
|
|
9. |
Сызба бойынша бір тақырыпқа сөйлету |
1 |
|
|
|
10. |
Қазақ тіліне тән дыбыстарына сөздік диктант жаздыру |
1 |
|
|
|
12. |
Берілген сөздерден сөйлем құрастыру |
1 |
|
|
|
13. |
Рольдеп диалогті оқу |
1 |
|
|
|
14. |
Тіл туралы, Отан туралы, еңбек туралы мақалдарды жаттау |
1 |
|
|
|
15. |
Жаңылтпаштарды жаттату |
1 |
|
|
|
16. |
Жұмбақтар шешу. |
1 |
|
|
|
17. |
Фонетика. |
1 |
|
|
|
18. |
Дауысты дыбыстар. |
1 |
|
|
|
19 |
Дауыссыз дыбыстар |
1 |
|
|
|
20 |
Буын. |
1 |
|
|
|
21 |
Екпін. |
1 |
|
|
|
22 |
Орфография мен орфоэпия |
1 |
|
|
|
23 |
Диктант |
1 |
|
|
|
24 |
Сөздің тура мағынасы және ауыспалы мағынасы |
1 |
|
|
|
25 |
Сөздердің мағыналық топтары |
1 |
|
|
|
26 |
Қазақ тілінің сипаттары. |
1 |
|
|
|
27 |
Көп мағыналы сөздердің ауыспалы мағынадағы сөздерден айырмашылығы. |
1 |
|
|
|
28 |
Фразеологизмдер (тұрақты тіркестер) |
1 |
|
|
|
29 |
Сөйлеудің, диалогтің, монологтің түрлерін құрастыру |
1 |
|
|
|
30 |
Көркем әдеби шығармалар мен газет-журнал бетіндегі көпшілік мақалалардағы ауыспалы мағынадағы сөздердің қолданылуы |
1 |
|
|
|
31 |
Фонетикалық талдау. |
1 |
|
|
|
32 |
Мәтін құрастыру |
1 |
|
|
|
33 |
Тест тапсырмалары |
1 |
|
|
|
34 |
Шығармашылық жұмыстар |
1 |
|
|
№1 Әдістемелік бірлестік отырысында қаралды
ӘБ жетекшісі: Бактыбаева Д.А
Пән мұғалімі: Кұнанбаева А.Ә
Оқу мотивациясы төмен оқушылар тізімі
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Сыныбы |
Күні |
Уақыты |
Кабинет |
Ескерту |
|
1 |
Нұрболат Айболат |
5 Б |
Сейсенбі |
11:30 |
232 |
|
|
2 |
Оралхан Мерхат |
5 А |
Сейсенбі |
11:30 |
232 |
|
|
3 |
Самиғұлла Мағжан |
6 Ә |
Сәрсенбі |
11:30 |
232 |
|
|
4 |
Саяхат Бақнұр |
6А |
Сәрсенбі |
11:30 |
232 |
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
Пайдаланылған әдебиет тізімі:
Ана тілі деңгейінде үйрету құралы. Ш. К. Бектұров,А. Ш. Бектұрова. Алматы, 2002.
2. Қазақ тілін тереңдетіп оқыту бағдарламасы.Ж. Дәулетбекова, Г. Махамбетова. «Жеті жарғы» 2003.
3. Грамматикалық анықтағыш. Алматы, 1996.
4. Қазақ, орыс тілдерінің салыстырмалы грамматикасы. Р. Әміренова, Ж. Мұсаұлы. Көкшетау, 2003.
5. Қазақша сөйлесейік. К. Сариева.Алматы, 1992.
6. Қазіргі қазақ тілі. Ж. Мұсаұлы.Алматы, 2004.
7. Қазақ тілін үйренеміз. Н. Оралбаева, Х. Есенов.Алматы, 2000.
8. Тест жинақтары. Талапкер 2002, Алматы, 2005.
9. Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы. Алматы, 2002.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары
Оқу мотивациясы төмен оқушыларға арнап жасаған жұмыс жоспары.
2024-2025 оқу жылы
Мақсаты: Оқу мотивациясы төмен оқушылардың оқу сауаттылығын арттыру, бойында сенім ұялата отырып, мемлекеттік стандартты меңгерту.
Міндеті:Жазу көркемдігіне, ойлау жүйесіне, баланың ынтасына қарай отырып, түрлі әдіс – тәсілдерді қолданып оқыту. Оқушының ата-анасымен, сынып жетекшісімен тығыз қарым – қатынас орнату, психолог мамандардың көмегіне жүгіну.
Күтілетін нәтиже:
-
Өз бетінше оқуға ынталы теорияны меңгерген, сауатты жазатын, тапсырманы орындай алатын оқушы.
-
Стандартты білімді игеруге дағды алған оқушы.
Оқу мотивациясы төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары
|
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
1 |
Оқу мотивациясы төмен оқушыларды анықтау |
Қыркүйек |
|
|
2 |
Оқушылардың үлгермеу себептерін анықтау |
Қыркүйек |
|
|
3 |
Оқу мотивациясы төмен оқушылармен жүргізілетін күнтізбелік жұмыс жоспарын жасау |
Қыркүйек |
|
|
4 |
Оқу мотивациясы төмен оқушылармен қосымша сабақтар өткізу |
Аптасына бір рет |
|
|
5 |
Оқу мотивациясы төмен оқушылардың ата-анасымен байланыста болу |
Үнемі |
|
|
6 |
Оқушы алған теориялық білімін практика жүзінде толтырып отыру |
Үнемі |
|
|
7 |
Өтілген тақырыпты қалай меңгергенін байқау мақсатында бақылау жұмысын алып отыру |
Үнемі |
|
|
8 |
Сабақта технологияның тиімді, пайдалы жақтарын пайдалану |
Үнемі |
|
|
9 |
Өздігінен білім алып, ізденіп жұмыс істеуге үйрету |
Үнемі |
|
|
№ |
Тақырыбы
|
Сағат саны |
Мерзімі |
|
|
1. |
Кіріспе сабағы |
1 |
|
|
|
2. |
«Керекті сөзді тауып айт» ойыны |
1 |
|
|
|
3. |
Сөзжұмбақты шешіп көр ! |
1 |
|
|
|
4. |
Артық сөзді тап |
1 |
|
|
|
5. |
Сөйлемді аяқта |
1 |
|
|
|
6. |
Мәтінді көшіріп жазып келу |
1 |
|
|
|
7. |
Сөздерді буынға бөлгізу, буын түрлерін ажырату. |
1 |
|
|
|
8. |
Тестпен жұмыс жасауға жаттықтыру |
1 |
|
|
|
9. |
Сызба бойынша бір тақырыпқа сөйлету |
1 |
|
|
|
10. |
Қазақ тіліне тән дыбыстарына сөздік диктант жаздыру |
1 |
|
|
|
12. |
Берілген сөздерден сөйлем құрастыру |
1 |
|
|
|
13. |
Рольдеп диалогті оқу |
1 |
|
|
|
14. |
Тіл туралы, Отан туралы, еңбек туралы мақалдарды жаттау |
1 |
|
|
|
15. |
Жаңылтпаштарды жаттату |
1 |
|
|
|
16. |
Жұмбақтар шешу. |
1 |
|
|
|
17. |
Фонетика. |
1 |
|
|
|
18. |
Дауысты дыбыстар. |
1 |
|
|
|
19 |
Дауыссыз дыбыстар |
1 |
|
|
|
20 |
Буын. |
1 |
|
|
|
21 |
Екпін. |
1 |
|
|
|
22 |
Орфография мен орфоэпия |
1 |
|
|
|
23 |
Диктант |
1 |
|
|
|
24 |
Сөздің тура мағынасы және ауыспалы мағынасы |
1 |
|
|
|
25 |
Сөздердің мағыналық топтары |
1 |
|
|
|
26 |
Қазақ тілінің сипаттары. |
1 |
|
|
|
27 |
Көп мағыналы сөздердің ауыспалы мағынадағы сөздерден айырмашылығы. |
1 |
|
|
|
28 |
Фразеологизмдер (тұрақты тіркестер) |
1 |
|
|
|
29 |
Сөйлеудің, диалогтің, монологтің түрлерін құрастыру |
1 |
|
|
|
30 |
Көркем әдеби шығармалар мен газет-журнал бетіндегі көпшілік мақалалардағы ауыспалы мағынадағы сөздердің қолданылуы |
1 |
|
|
|
31 |
Фонетикалық талдау. |
1 |
|
|
|
32 |
Мәтін құрастыру |
1 |
|
|
|
33 |
Тест тапсырмалары |
1 |
|
|
|
34 |
Шығармашылық жұмыстар |
1 |
|
|
№1 Әдістемелік бірлестік отырысында қаралды
ӘБ жетекшісі: Бактыбаева Д.А
Пән мұғалімі: Кұнанбаева А.Ә
Оқу мотивациясы төмен оқушылар тізімі
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Сыныбы |
Күні |
Уақыты |
Кабинет |
Ескерту |
|
1 |
Нұрболат Айболат |
5 Б |
Сейсенбі |
11:30 |
232 |
|
|
2 |
Оралхан Мерхат |
5 А |
Сейсенбі |
11:30 |
232 |
|
|
3 |
Самиғұлла Мағжан |
6 Ә |
Сәрсенбі |
11:30 |
232 |
|
|
4 |
Саяхат Бақнұр |
6А |
Сәрсенбі |
11:30 |
232 |
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
Пайдаланылған әдебиет тізімі:
Ана тілі деңгейінде үйрету құралы. Ш. К. Бектұров,А. Ш. Бектұрова. Алматы, 2002.
2. Қазақ тілін тереңдетіп оқыту бағдарламасы.Ж. Дәулетбекова, Г. Махамбетова. «Жеті жарғы» 2003.
3. Грамматикалық анықтағыш. Алматы, 1996.
4. Қазақ, орыс тілдерінің салыстырмалы грамматикасы. Р. Әміренова, Ж. Мұсаұлы. Көкшетау, 2003.
5. Қазақша сөйлесейік. К. Сариева.Алматы, 1992.
6. Қазіргі қазақ тілі. Ж. Мұсаұлы.Алматы, 2004.
7. Қазақ тілін үйренеміз. Н. Оралбаева, Х. Есенов.Алматы, 2000.
8. Тест жинақтары. Талапкер 2002, Алматы, 2005.
9. Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы. Алматы, 2002.
шағым қалдыра аласыз













