Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары


Мақсаты: Үлгерімі төмен оқушылармен жыл бойы жұмыс жүргізе отырып, жеке тұрлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу, пәнге деген қызығушылығын арттыру, мемлекеттік стандартты меңгерту. 


Міндеттері:

1.Үлгерімі нашар оқушылармен жеке-бағыттық жұмысын ұйымдастыру үшін жағдайлар жасау.

2.Оқушылардың жеке жетістіктерін анықтау жүйесін жасау.

3.Мұғалімдер білімі мен кәсіби сапасын арттыру.

4.Оқушының жеке даму диагностикасы.

5.Мониторинг арқылы үлгерімі нашар оқушылардың дамуы мен оқуын қадағалау.

Үлгерімі төмен оқушылардың үш тобы бар:


1-топ: Ақыл – ой қызметі төмен. (танымдық процестердің төмендегі ойлау, қабылдау, зейін, есте сақтау)

2-топ: Ақыл – ой қызметі жоғары, бірақ оқуды игеру деңгейі төмен

3-топ: Ақыл – ой қызметі төмен,оқуды игеру деңгейі орта ауытқылардың жүйке жүйесінің бұзылуынын себептерін анықтау ата-аналармен, мұғалімдермен, дәрігерлермен жұмыс бірлесіп жүргізу. Әр бір оқушымен жеке жұмыс жүргізу мақсатында олардың қабілеттерін ерте анықтау үшін психологиялық зерттеулер жүргізу оқушылардың психологиялық ауытқушылықтарын анықтау.

Үлгермейтін оқушыларға арналған ереже

1.Үлгермейтінге бірден жағдаятты сұрақ қойып, тез жауабын талап етуге болмайды.

2. Оқушының ойлану мен дайындалуына жеткілікті уақыт беру

3.Міндетті түрде жауап жазбаша болғаны жақсы

4.Аз уақыт ішінде үлкен материалды меңгеріп алулары мүмкін емес, сондықтан қиын материалды шама шарқынша бөлімдерге бөліп беру керек.

5.Жаңа өтілген тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап берулерін талап етпеу керек, одан да келесі сабаққа қалдыру керек.

6.Оқу қызметінің жетістігін қамтамасыз ету үшін мұғалім жұмыс жүйесін ойластыру керек.

7.Мұндай оқушылардың өзіне деген, біліміне, күшіне деген сенімділігін қалыптастыру.

Үлгерімі нашар оқушылардың мықты жақтары да болады:

- үйде олар оқшауланбай жұмыс жүргізе береді;

- олардың белсенділігі кеш пайда болады, әрі көпке дейін сақталады;

- олар бірізділік жұмысқа бейімделуі байқалады;

- Олар өздері жеке өз жұмысын ұсынуға мүмкіндігі бар, тапсырмаларды орындау қабілеттері бар.




«Бекітемін»

мектеп директоры

____________________________

«_____» _______ 2016 жыл


Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспар

Іс -шара

Мерзім

1

Сынып оқушыларының психо – физиологиялық даму деңгейін диагностикалау

қыркүйек

2

Оқушының үлгере алмау себептерін ата-анамен кездесу арқылы, мектеп мамандарымен әңгімелесу: психологпен, дәрігермен, логопедпен және оқушының өзімен бірге анықтау.

қыркүйек

3

Үлгерімі төмен оқушының білімдегі ақаулықты жою бойынша жеке жұмыс жоспары бір тоқсанға құрылады.

қыркүйек

4

Сабақ барысында өзіндік жұмыстарды жасауда жеке қатынас ұйымдастыру. Оқушының қабілеті жететін жұмыстар құрастыру, оны бірізді күрделендіру арқылы қабілеттілігін арттыру.

Жыл бойы

5

Оқушының білімінің тақырыптық есебін жүргізу.

Жыл бойы

6

Әр пән бойынша жеке жұмысын ұйымдастыру.

Жыл бойы

Жеке даму картасы

1

Оқушы аты-жөні


2

Сынып


3

Оқушының тәртібі


4

Үлгермеу себебі


5

Оқушымен жұмыста қандай құралдар пайдаланылады?


6

Оқушының үлгере алмауын жоюда кімдермен бірлесе жұмыс жасалады?


7

Қанша уақыт жұмыс атқарылуда


8

Өзгерістер байқалды ма?



9

Жұмыс нәтижесі қандай?


Үлгерімі төмен оқушылардың тізімі

Оқушының аты жөні

Сыныбы

Келу уақыты

1




2




3




4




5




6




7




8




9




10








Пән мұғалімі: Танатарова Ф.М.

Үлгерімі төмен оқушылардың білім деңгейінің өсу дәрежесін бағалау параметрлері

Пәні:_____________________________________

Пән мұғалімі:_____________________________

Оқушының аты-жөні:_____________________



I-тоқсан

II-тоқсан

III-тоқсан

IV-тоқсан


Тақырыбы

2

3

4

5

2

3

4

5

2

3

4

5

2

3

4

5

Қорытынды

1

Оқу материалын меңгеруі, теориялық білімі


















2

Мәнерлеп оқуы


















3

Дұрыс жазуы, дәптермен жасалған жұмыстары


















4

Түсінік айтуы


















5

Сөздік қоры


















6

Оқулықпен жұмыс істеу икемділігі, мәтінді өз бетімен меңгеруі


















7

Терминдік қоры жеткіліксіз, пікірін толық дәлелдемеді


















8

Мұғалім тарапынан берілген шығармашылық

жұмыстарды орындау


















9

Сыныптағы белсенділігі


















10

Білімінің көтерілу деңгейі




















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.01.2025
96
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі