0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары
Мақсаты: Үлгерімі тӛмен оқушылармен жыл бойы жұмыс жүргізе отырып,
жеке тұрлғалық мүмкіндіктерін ашуға кӛмектесу, пәнге деген
қызығушылығын арттыру, мемлекеттік стандартты меңгерту.
Міндеттері:
1.Үлгерімі нашар оқушылармен жеке-бағыттық жұмысын ұйымдастыру үшін
жағдайлар жасау.
2.Оқушылардың жеке жетістіктерін анықтау жүйесін жасау.
3.Мұғалімдер білімі мен кәсіби сапасын арттыру.
4.Оқушының жеке даму диагностикасы.
5.Мониторинг арқылы үлгерімі нашар оқушылардың дамуы мен оқуын
қадағалау.
Үлгерімі төмен оқушылардың үш тобы бар:
1 – топ: Ақыл – ой қызметі тӛмен. (танымдық процестердің
тӛмендегі ойлау, қабылдау, зейін, есте сақтау)
2 – топ: Ақыл – ой қызметі жоғары, бірақ оқуды игеру деңгейі
тӛмен
3 – топ: Ақыл – ой қызметі тӛмен,оқуды игеру деңгейі орта
ауытқылардың
жүйке жүйесінің бұзылуынын себептерін анықтау ата -аналармен,
мұғалімдермен, дәрігерлермен жұмыс бірлесіп жүргізу. Әр бір
оқушымен жеке жұмыс жүргізу мақсатында олардың қабілеттерін
ерте анықтау үшін психологиялық зерттеулер жүргізу
оқушылардың психологиялық ауытқушылықтарын анықтау.
Үлгермейтін оқушыларға арналған ереже
1.Үлгермейтінге бірден жағдаятты сұрақ қойып, тез жауабын талап етуге
болмайды.
2. Оқушының ойлану мен дайындалуына жеткілікті уақыт беру
3.Міндетті түрде жауап жазбаша болғаны жақсы
4.Аз уақыт ішінде үлкен материалды меңгеріп алулары мүмкін емес,
сондықтан қиын материалды шама шарқынша бӛлімдерге бӛліп беру керек.
5.Жаңа ӛтілген тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап берулерін талап
етпеу керек, одан да келесі сабаққа қалдыру керек.
6.Оқу қызметінің жетістігін қамтамасыз ету үшін мұғалім жұмыс жүйесін
ойластыру керек.
7. Мұндай оқушылардың ӛзіне деген, біліміне, күшіне деген сенімділігін
қалыптастыру.
Үлгерімі нашар оқушылардың мықты жақтары да болады:
- үйде олар оқшауланбай жұмыс жүргізе береді;
- олардың белсенділігі кеш пайда болады, әрі кӛпке дейін сақталады;
- олар бірізділік жұмысқа бейімделуі байқалады;
- Олар ӛздері жеке ӛз жұмысын ұсынуға мүмкіндігі бар, тапсырмаларды
орындау қабілеттері бар.
«Бекітемін»
мектеп директоры
____________________________
«_____» _______ 2016 жыл
Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспар
№
Іс -шара
Мерзім
1
Сынып оқушыларының психо – физиологиялық даму қыркүйек
деңгейін диагностикалау
2
Оқушының үлгере алмау себептерін
атаанамен кездесу арқылы, мектеп мамандарымен
әңгімелесу: психологпен,
дәрігермен, логопедпен және оқушының ӛзімен бірге
анықтау.
3
Үлгерімі тӛмен оқушының білімдегі ақаулықты жою қыркүйек
бойынша жеке жұмыс жоспары
бір тоқсанға құрылады.
4
Сабақ барысында ӛзіндік жұмыстарды жасауда жеке Жыл бойы
қатынас ұйымдастыру. Оқушының қабілеті жететін
жұмыстар құрастыру, оны бірізді күрделендіру арқылы
қабілеттілігін арттыру.
5
Оқушының білімінің тақырыптық есебін жүргізу.
Жыл бойы
6
Әр пән бойынша жеке жұмысын ұйымдастыру.
Жыл бойы
қыркүйек
Жеке даму картасы
1
Оқушы аты-жӛні
2
Сынып
3
Қай пән бойынша үлгерімі
тӛмен?
4
Оқушының тәртібі
5
Үлгермеу себебі
6
Оқушымен жұмыста қандай
құралдар пайдаланылады?
7
Оқушының үлгере алмауын
жоюда кімдермен бірлесе
жұмыс жасалады?
8
Қанша уақыт жұмыс
атқарылуда
9
Ӛзгерістер байқалды ма?
10 Жұмыс нәтижесі қандай?
Үлгерімі төмен оқушылардың тізімі
№
Оқушының аты жөні
Сыныбы
Келу уақыты
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Пән мұғалімі:______________________________________________________
Үлгерімі төмен оқушылардың білім деңгейінің өсу дәрежесін
бағалау параметрлері
Пәні:_____________________________________
Пән мұғалімі:_____________________________
Оқушының аты-жөні:_____________________
I-тоқсан
№ Тақырыбы
1
Оқу материалын
меңгеруі,
теориялық білімі
2
Мәнерлеп оқуы
3
4
Дұрыс жазуы,
дәптермен
жасалған
жұмыстары
Түсінік айтуы
5
Сөздік қоры
6
Оқулықпен жұмыс
істеу икемділігі,
мәтінді өз бетімен
меңгеруі
7
Терминдік қоры
жеткіліксіз, пікірін
толық дәлелдемеді
8
Мұғалім
тарапынан
берілген
шығармашылық
жұмыстарды
орындау
9
Сыныптағы
белсенділігі
10 Білімінің көтерілу
деңгейі
2
3
4
II-тоқсан
5
2
3
4
III-тоқсан
IV-тоқсан
5 2 3 4 5 2
3 4 5 Қорытынды
Мақсаты: Үлгерімі тӛмен оқушылармен жыл бойы жұмыс жүргізе отырып,
жеке тұрлғалық мүмкіндіктерін ашуға кӛмектесу, пәнге деген
қызығушылығын арттыру, мемлекеттік стандартты меңгерту.
Міндеттері:
1.Үлгерімі нашар оқушылармен жеке-бағыттық жұмысын ұйымдастыру үшін
жағдайлар жасау.
2.Оқушылардың жеке жетістіктерін анықтау жүйесін жасау.
3.Мұғалімдер білімі мен кәсіби сапасын арттыру.
4.Оқушының жеке даму диагностикасы.
5.Мониторинг арқылы үлгерімі нашар оқушылардың дамуы мен оқуын
қадағалау.
Үлгерімі төмен оқушылардың үш тобы бар:
1 – топ: Ақыл – ой қызметі тӛмен. (танымдық процестердің
тӛмендегі ойлау, қабылдау, зейін, есте сақтау)
2 – топ: Ақыл – ой қызметі жоғары, бірақ оқуды игеру деңгейі
тӛмен
3 – топ: Ақыл – ой қызметі тӛмен,оқуды игеру деңгейі орта
ауытқылардың
жүйке жүйесінің бұзылуынын себептерін анықтау ата -аналармен,
мұғалімдермен, дәрігерлермен жұмыс бірлесіп жүргізу. Әр бір
оқушымен жеке жұмыс жүргізу мақсатында олардың қабілеттерін
ерте анықтау үшін психологиялық зерттеулер жүргізу
оқушылардың психологиялық ауытқушылықтарын анықтау.
Үлгермейтін оқушыларға арналған ереже
1.Үлгермейтінге бірден жағдаятты сұрақ қойып, тез жауабын талап етуге
болмайды.
2. Оқушының ойлану мен дайындалуына жеткілікті уақыт беру
3.Міндетті түрде жауап жазбаша болғаны жақсы
4.Аз уақыт ішінде үлкен материалды меңгеріп алулары мүмкін емес,
сондықтан қиын материалды шама шарқынша бӛлімдерге бӛліп беру керек.
5.Жаңа ӛтілген тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап берулерін талап
етпеу керек, одан да келесі сабаққа қалдыру керек.
6.Оқу қызметінің жетістігін қамтамасыз ету үшін мұғалім жұмыс жүйесін
ойластыру керек.
7. Мұндай оқушылардың ӛзіне деген, біліміне, күшіне деген сенімділігін
қалыптастыру.
Үлгерімі нашар оқушылардың мықты жақтары да болады:
- үйде олар оқшауланбай жұмыс жүргізе береді;
- олардың белсенділігі кеш пайда болады, әрі кӛпке дейін сақталады;
- олар бірізділік жұмысқа бейімделуі байқалады;
- Олар ӛздері жеке ӛз жұмысын ұсынуға мүмкіндігі бар, тапсырмаларды
орындау қабілеттері бар.
«Бекітемін»
мектеп директоры
____________________________
«_____» _______ 2016 жыл
Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспар
№
Іс -шара
Мерзім
1
Сынып оқушыларының психо – физиологиялық даму қыркүйек
деңгейін диагностикалау
2
Оқушының үлгере алмау себептерін
атаанамен кездесу арқылы, мектеп мамандарымен
әңгімелесу: психологпен,
дәрігермен, логопедпен және оқушының ӛзімен бірге
анықтау.
3
Үлгерімі тӛмен оқушының білімдегі ақаулықты жою қыркүйек
бойынша жеке жұмыс жоспары
бір тоқсанға құрылады.
4
Сабақ барысында ӛзіндік жұмыстарды жасауда жеке Жыл бойы
қатынас ұйымдастыру. Оқушының қабілеті жететін
жұмыстар құрастыру, оны бірізді күрделендіру арқылы
қабілеттілігін арттыру.
5
Оқушының білімінің тақырыптық есебін жүргізу.
Жыл бойы
6
Әр пән бойынша жеке жұмысын ұйымдастыру.
Жыл бойы
қыркүйек
Жеке даму картасы
1
Оқушы аты-жӛні
2
Сынып
3
Қай пән бойынша үлгерімі
тӛмен?
4
Оқушының тәртібі
5
Үлгермеу себебі
6
Оқушымен жұмыста қандай
құралдар пайдаланылады?
7
Оқушының үлгере алмауын
жоюда кімдермен бірлесе
жұмыс жасалады?
8
Қанша уақыт жұмыс
атқарылуда
9
Ӛзгерістер байқалды ма?
10 Жұмыс нәтижесі қандай?
Үлгерімі төмен оқушылардың тізімі
№
Оқушының аты жөні
Сыныбы
Келу уақыты
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Пән мұғалімі:______________________________________________________
Үлгерімі төмен оқушылардың білім деңгейінің өсу дәрежесін
бағалау параметрлері
Пәні:_____________________________________
Пән мұғалімі:_____________________________
Оқушының аты-жөні:_____________________
I-тоқсан
№ Тақырыбы
1
Оқу материалын
меңгеруі,
теориялық білімі
2
Мәнерлеп оқуы
3
4
Дұрыс жазуы,
дәптермен
жасалған
жұмыстары
Түсінік айтуы
5
Сөздік қоры
6
Оқулықпен жұмыс
істеу икемділігі,
мәтінді өз бетімен
меңгеруі
7
Терминдік қоры
жеткіліксіз, пікірін
толық дәлелдемеді
8
Мұғалім
тарапынан
берілген
шығармашылық
жұмыстарды
орындау
9
Сыныптағы
белсенділігі
10 Білімінің көтерілу
деңгейі
2
3
4
II-тоқсан
5
2
3
4
III-тоқсан
IV-тоқсан
5 2 3 4 5 2
3 4 5 Қорытынды
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Ерболат ГүлдәурешШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс жоспары
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс жоспары
Материал туралы қысқаша түсінік
Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары
Мақсаты: Үлгерімі тӛмен оқушылармен жыл бойы жұмыс жүргізе отырып,
жеке тұрлғалық мүмкіндіктерін ашуға кӛмектесу, пәнге деген
қызығушылығын арттыру, мемлекеттік стандартты меңгерту.
Міндеттері:
1.Үлгерімі нашар оқушылармен жеке-бағыттық жұмысын ұйымдастыру үшін
жағдайлар жасау.
2.Оқушылардың жеке жетістіктерін анықтау жүйесін жасау.
3.Мұғалімдер білімі мен кәсіби сапасын арттыру.
4.Оқушының жеке даму диагностикасы.
5.Мониторинг арқылы үлгерімі нашар оқушылардың дамуы мен оқуын
қадағалау.
Үлгерімі төмен оқушылардың үш тобы бар:
1 – топ: Ақыл – ой қызметі тӛмен. (танымдық процестердің
тӛмендегі ойлау, қабылдау, зейін, есте сақтау)
2 – топ: Ақыл – ой қызметі жоғары, бірақ оқуды игеру деңгейі
тӛмен
3 – топ: Ақыл – ой қызметі тӛмен,оқуды игеру деңгейі орта
ауытқылардың
жүйке жүйесінің бұзылуынын себептерін анықтау ата -аналармен,
мұғалімдермен, дәрігерлермен жұмыс бірлесіп жүргізу. Әр бір
оқушымен жеке жұмыс жүргізу мақсатында олардың қабілеттерін
ерте анықтау үшін психологиялық зерттеулер жүргізу
оқушылардың психологиялық ауытқушылықтарын анықтау.
Үлгермейтін оқушыларға арналған ереже
1.Үлгермейтінге бірден жағдаятты сұрақ қойып, тез жауабын талап етуге
болмайды.
2. Оқушының ойлану мен дайындалуына жеткілікті уақыт беру
3.Міндетті түрде жауап жазбаша болғаны жақсы
4.Аз уақыт ішінде үлкен материалды меңгеріп алулары мүмкін емес,
сондықтан қиын материалды шама шарқынша бӛлімдерге бӛліп беру керек.
5.Жаңа ӛтілген тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап берулерін талап
етпеу керек, одан да келесі сабаққа қалдыру керек.
6.Оқу қызметінің жетістігін қамтамасыз ету үшін мұғалім жұмыс жүйесін
ойластыру керек.
7. Мұндай оқушылардың ӛзіне деген, біліміне, күшіне деген сенімділігін
қалыптастыру.
Үлгерімі нашар оқушылардың мықты жақтары да болады:
- үйде олар оқшауланбай жұмыс жүргізе береді;
- олардың белсенділігі кеш пайда болады, әрі кӛпке дейін сақталады;
- олар бірізділік жұмысқа бейімделуі байқалады;
- Олар ӛздері жеке ӛз жұмысын ұсынуға мүмкіндігі бар, тапсырмаларды
орындау қабілеттері бар.
«Бекітемін»
мектеп директоры
____________________________
«_____» _______ 2016 жыл
Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспар
№
Іс -шара
Мерзім
1
Сынып оқушыларының психо – физиологиялық даму қыркүйек
деңгейін диагностикалау
2
Оқушының үлгере алмау себептерін
атаанамен кездесу арқылы, мектеп мамандарымен
әңгімелесу: психологпен,
дәрігермен, логопедпен және оқушының ӛзімен бірге
анықтау.
3
Үлгерімі тӛмен оқушының білімдегі ақаулықты жою қыркүйек
бойынша жеке жұмыс жоспары
бір тоқсанға құрылады.
4
Сабақ барысында ӛзіндік жұмыстарды жасауда жеке Жыл бойы
қатынас ұйымдастыру. Оқушының қабілеті жететін
жұмыстар құрастыру, оны бірізді күрделендіру арқылы
қабілеттілігін арттыру.
5
Оқушының білімінің тақырыптық есебін жүргізу.
Жыл бойы
6
Әр пән бойынша жеке жұмысын ұйымдастыру.
Жыл бойы
қыркүйек
Жеке даму картасы
1
Оқушы аты-жӛні
2
Сынып
3
Қай пән бойынша үлгерімі
тӛмен?
4
Оқушының тәртібі
5
Үлгермеу себебі
6
Оқушымен жұмыста қандай
құралдар пайдаланылады?
7
Оқушының үлгере алмауын
жоюда кімдермен бірлесе
жұмыс жасалады?
8
Қанша уақыт жұмыс
атқарылуда
9
Ӛзгерістер байқалды ма?
10 Жұмыс нәтижесі қандай?
Үлгерімі төмен оқушылардың тізімі
№
Оқушының аты жөні
Сыныбы
Келу уақыты
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Пән мұғалімі:______________________________________________________
Үлгерімі төмен оқушылардың білім деңгейінің өсу дәрежесін
бағалау параметрлері
Пәні:_____________________________________
Пән мұғалімі:_____________________________
Оқушының аты-жөні:_____________________
I-тоқсан
№ Тақырыбы
1
Оқу материалын
меңгеруі,
теориялық білімі
2
Мәнерлеп оқуы
3
4
Дұрыс жазуы,
дәптермен
жасалған
жұмыстары
Түсінік айтуы
5
Сөздік қоры
6
Оқулықпен жұмыс
істеу икемділігі,
мәтінді өз бетімен
меңгеруі
7
Терминдік қоры
жеткіліксіз, пікірін
толық дәлелдемеді
8
Мұғалім
тарапынан
берілген
шығармашылық
жұмыстарды
орындау
9
Сыныптағы
белсенділігі
10 Білімінің көтерілу
деңгейі
2
3
4
II-тоқсан
5
2
3
4
III-тоқсан
IV-тоқсан
5 2 3 4 5 2
3 4 5 Қорытынды
Мақсаты: Үлгерімі тӛмен оқушылармен жыл бойы жұмыс жүргізе отырып,
жеке тұрлғалық мүмкіндіктерін ашуға кӛмектесу, пәнге деген
қызығушылығын арттыру, мемлекеттік стандартты меңгерту.
Міндеттері:
1.Үлгерімі нашар оқушылармен жеке-бағыттық жұмысын ұйымдастыру үшін
жағдайлар жасау.
2.Оқушылардың жеке жетістіктерін анықтау жүйесін жасау.
3.Мұғалімдер білімі мен кәсіби сапасын арттыру.
4.Оқушының жеке даму диагностикасы.
5.Мониторинг арқылы үлгерімі нашар оқушылардың дамуы мен оқуын
қадағалау.
Үлгерімі төмен оқушылардың үш тобы бар:
1 – топ: Ақыл – ой қызметі тӛмен. (танымдық процестердің
тӛмендегі ойлау, қабылдау, зейін, есте сақтау)
2 – топ: Ақыл – ой қызметі жоғары, бірақ оқуды игеру деңгейі
тӛмен
3 – топ: Ақыл – ой қызметі тӛмен,оқуды игеру деңгейі орта
ауытқылардың
жүйке жүйесінің бұзылуынын себептерін анықтау ата -аналармен,
мұғалімдермен, дәрігерлермен жұмыс бірлесіп жүргізу. Әр бір
оқушымен жеке жұмыс жүргізу мақсатында олардың қабілеттерін
ерте анықтау үшін психологиялық зерттеулер жүргізу
оқушылардың психологиялық ауытқушылықтарын анықтау.
Үлгермейтін оқушыларға арналған ереже
1.Үлгермейтінге бірден жағдаятты сұрақ қойып, тез жауабын талап етуге
болмайды.
2. Оқушының ойлану мен дайындалуына жеткілікті уақыт беру
3.Міндетті түрде жауап жазбаша болғаны жақсы
4.Аз уақыт ішінде үлкен материалды меңгеріп алулары мүмкін емес,
сондықтан қиын материалды шама шарқынша бӛлімдерге бӛліп беру керек.
5.Жаңа ӛтілген тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап берулерін талап
етпеу керек, одан да келесі сабаққа қалдыру керек.
6.Оқу қызметінің жетістігін қамтамасыз ету үшін мұғалім жұмыс жүйесін
ойластыру керек.
7. Мұндай оқушылардың ӛзіне деген, біліміне, күшіне деген сенімділігін
қалыптастыру.
Үлгерімі нашар оқушылардың мықты жақтары да болады:
- үйде олар оқшауланбай жұмыс жүргізе береді;
- олардың белсенділігі кеш пайда болады, әрі кӛпке дейін сақталады;
- олар бірізділік жұмысқа бейімделуі байқалады;
- Олар ӛздері жеке ӛз жұмысын ұсынуға мүмкіндігі бар, тапсырмаларды
орындау қабілеттері бар.
«Бекітемін»
мектеп директоры
____________________________
«_____» _______ 2016 жыл
Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспар
№
Іс -шара
Мерзім
1
Сынып оқушыларының психо – физиологиялық даму қыркүйек
деңгейін диагностикалау
2
Оқушының үлгере алмау себептерін
атаанамен кездесу арқылы, мектеп мамандарымен
әңгімелесу: психологпен,
дәрігермен, логопедпен және оқушының ӛзімен бірге
анықтау.
3
Үлгерімі тӛмен оқушының білімдегі ақаулықты жою қыркүйек
бойынша жеке жұмыс жоспары
бір тоқсанға құрылады.
4
Сабақ барысында ӛзіндік жұмыстарды жасауда жеке Жыл бойы
қатынас ұйымдастыру. Оқушының қабілеті жететін
жұмыстар құрастыру, оны бірізді күрделендіру арқылы
қабілеттілігін арттыру.
5
Оқушының білімінің тақырыптық есебін жүргізу.
Жыл бойы
6
Әр пән бойынша жеке жұмысын ұйымдастыру.
Жыл бойы
қыркүйек
Жеке даму картасы
1
Оқушы аты-жӛні
2
Сынып
3
Қай пән бойынша үлгерімі
тӛмен?
4
Оқушының тәртібі
5
Үлгермеу себебі
6
Оқушымен жұмыста қандай
құралдар пайдаланылады?
7
Оқушының үлгере алмауын
жоюда кімдермен бірлесе
жұмыс жасалады?
8
Қанша уақыт жұмыс
атқарылуда
9
Ӛзгерістер байқалды ма?
10 Жұмыс нәтижесі қандай?
Үлгерімі төмен оқушылардың тізімі
№
Оқушының аты жөні
Сыныбы
Келу уақыты
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Пән мұғалімі:______________________________________________________
Үлгерімі төмен оқушылардың білім деңгейінің өсу дәрежесін
бағалау параметрлері
Пәні:_____________________________________
Пән мұғалімі:_____________________________
Оқушының аты-жөні:_____________________
I-тоқсан
№ Тақырыбы
1
Оқу материалын
меңгеруі,
теориялық білімі
2
Мәнерлеп оқуы
3
4
Дұрыс жазуы,
дәптермен
жасалған
жұмыстары
Түсінік айтуы
5
Сөздік қоры
6
Оқулықпен жұмыс
істеу икемділігі,
мәтінді өз бетімен
меңгеруі
7
Терминдік қоры
жеткіліксіз, пікірін
толық дәлелдемеді
8
Мұғалім
тарапынан
берілген
шығармашылық
жұмыстарды
орындау
9
Сыныптағы
белсенділігі
10 Білімінің көтерілу
деңгейі
2
3
4
II-тоқсан
5
2
3
4
III-тоқсан
IV-тоқсан
5 2 3 4 5 2
3 4 5 Қорытынды
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
23.10.2023
185
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













