Материалдар / Үлгермеуші оқушымен жұмыс 6 сынып. Қазақтілі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Үлгермеуші оқушымен жұмыс 6 сынып. Қазақтілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Үлгермеуші оқушымен жұмыс 6 сынып. Қазақтілі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қазан 2023
301
2 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



6сынып Жоспар. Үлгермеуші оқушымен жұмыс

6 сынып. Қазақтілі

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс жоспары


Мазмұны

Мерзімі

1

Сөз тұлғасы

1

2

Сөз тұлғасы

1

3

Дара және күрделі сөздер

1

4

Дара және күрделі сөздер

1

5

Біріккен сөздер

1

6

Біріккен сөздер

1

7

Қос сөздер

1

8

Қос сөздер

1

9

Қысқарғансөздер

1

10

Тіркесті сөздер

1

11

Атауыш, көмекші, одағай сөздер

1

12

Зат есім

1

13

Зат есім

1

14

Сын есім

1

15

Сын есім

1

16

Сан есім

1

17

Сан есім

1

18

Есімдік

1

19

Есімдік

1

20

Етістік

1

21

Етістік

1

22

Етіс

1

23

Етіс

1

24

Есімше

1

25

Есімше

1

26

Көсемше

1

27

Көсемше

1

28

Тұйық етістік

1

29

Үстеу

1

30

Үстеу

1

31

Еліктеу сөз

1

32

Одағай

1

33

Көмекші есімдер. Көмекші етістіктер

1

34

Шылау

1





1.СӨЗ ТҰЛҒАСЫ


1.Төмендегі сөздердің қосымшаларын тап.

Жазушы, дәріхана, айлакер, сазгер, оқытушы, мейрамхана, ақылгөй, аспаз

_________________________________________________________________________________________________________________________________



2.Жалғау нешеге бөлінеді? Төмендегі мақал-мәтелдегі жалғаулардың астын сыз.


Жақсымен жанассаң,

Атаққа ілінерсің.

Жаманмен жанассаң,

Шатаққа ілінерсің.



3.Мәтінді көшіріп жаз.

САҚЫП

Сақып деген бір жақсы кісі мал жинамай жүріп, ақырында әл кеткенде қатты кедейшілік тартып, бір күні етігі болмаған соң, жалаң аяқ далада жүргенінде, аяқтарын тас жыртып ренжіңкірепті. Сөйтіп келе жатып, екі аяғы жоқ ағаш балдақпен жүрген бір тіленшіге жолықты. Мұны көріп Сақып аһ ұрып айтты дейді.:

Әй, құдайым, ренжігеніме тоба қылдым, шүкір, менің жүруге аяғымды аман сақтағаныңа! Мынау балдақты бишараға жаңадан аяқ табылса, жалаңаяқ та болса жүріп жүруді дүниенің бір қызығы деп білер еді-ау деді,– дейді.(Ыбырай АЛТЫНСАРИН)


_________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



2. СӨЗ ТҰЛҒАСЫ


1.Төмендегі сөздердің түбірін тап.


Кітапхана, етікші, қоныс, көлшік, жүзгіш, оқулық, тәртіпті, ақылшы.


2.Мәтіннен жалғауларды тауып, қай түрі екенін айт.


- Николай түскенде жұрт кенеледі дегені қайда? Нашардың қолы теңдікке жетпейді. Малыңды сұрасаң, партиясына айтады. Досы қорғай түрегеледі, қасының қолынан келмейді. Екі ортада кедей өшетін болды ғой! Қой, бұлай болмас. Елді қан қақсатқан Николайға да зауал болып еді.

(Ж.Аймауытов)

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


3.Мәтінді көшіріп жаз.АТА НАСИХАТЫ

Әкесі балаларына тату тұрыңдар деп талай айтыпты. Балалары тілін алмай, араздаса беріпті. Бір күні бір байлам сабауды алып келіп, балаларына беріп:

Сындырыңдар!– дейді.

Балалары бірінен соң бірі алып, сындырайын деп еді, сабаулар сынбайды.

Әкесі сабауларды алып, шешеді де:

Бір-бірлеп сындырыңдар!– дейді.

Балалары оп-оңай сындырады. Сонда әкесі айтады:

Араздасып, араларың ашылса, сендер де осы сабаулар сықылды боласыңдар. Ұйымшыл болыңдар, жау жеңуі қиын болар!

Тірліктің күші – бірлікте.(Ахмет БАЙТҰРСЫНҰЛЫ)

_________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

3. ДАРА ЖӘНЕ КҮРДЕЛІ СӨЗДЕР


1. Төмендегі сөздерден күрделі сөздер жаса.


Ата, ауыл, ас, көк, ет, жылы, үш, он, ала, ақ.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Үлгі: Ақтау, жылы-жұмсақ, он екі.


2. Өлеңнен қос сөздерді тап.


Арқаның кербез сұлу Көкшетауы,

Дамылсыз сұлу бетін жуған жауын.

Жан-жақтан ертелі-кеш бұлттар келіп,

Жүреді біліп кетіп есен-сауын.(С. Сейфуллин)

_________________________________________________________________________________________________________________________________


3.Мәтінді көшіріп жаз.

ЖАН-ЖАНУАРДЫҢ ИІСШІЛДІГІ

Ат бірдеңеден үріксе, пысқырады. Ол – иісін оңдап (дұрыстап) айырайын деп, мұрнын тазалағаны. Қашан айырғанша пысқырғаны, үріккені басылмайды.

Бір өгізді біреу өкіртіп ұрып жатқанын көп өгіз көріп тұрса да, не екеніне «түсінбейді», ал сиырдың қаны тамған жерді иіскесе болғаны, жер тырнап өкіріп қоя береді.

Әйелі науқастанып қалып, бір шал сиырын саууға өзі барса, сиыры пысқырып, иімейді. Ал әйелі шапанын кигізіп, басына жаулығын орап жіберсе, сиыр иій бастайды. Сауып отырғанда шалдың өңірі түріліп қалса, сиыр қорс етіп сүтін, тоқтата қояды.

Құрт-құмырсқаның иісшілдігі иттен де бетер, ара өзіне керек гүлге бұлтармастан ұшып барып қонады. Құрт өз жапырағына қарай тура жорғалайды. Қандала, бүрге, маса сияқты жәндіктер адамның иісін өздерінің жүз мың адымындай жерден сезеді.

900 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!