Материалдар / Үлгілі сабақ : Бұрыштардың түрлерімен танысу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Үлгілі сабақ : Бұрыштардың түрлерімен танысу

Материал туралы қысқаша түсінік
қосымша білім алу үшін есептер берілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2021
341
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Бөлім:

Бұрыштар. Көпбұрыштар.

Педагогтің аты-жөні:

Дүйсен Ұланай

Күні:

19.04.21ж

Сыныбы: 5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бұрыштардың түрлері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.8.1.5бұрыштардың түрлерін ажырату (сүйір, тік, доғал, жазыңқы, толық);

Сабақтың мақсаты:

Бұрыштардың түрлерін ажыратып үйренеді: сүйір,тік,доғал,жазыңқы,толық.


Бағалау критерийлері

Бұрыштaрдың түрлерiн aжырaтaды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру


1.Мұғалім оқушыларды түгендейді.

2.Амандасады және тілектерін білдіреді.

1.Оқушылар мұғалім- мен амандасады.

2. Сабаққа дайындалады.


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды.


Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі.

Сұрақтар:

1. Бұрыш дегеніміз не?

2.Бұрыштыңтөлшем бірлігі қалай аталады?

3. Бұрыштың қабырғалары,бұрыштың төбесі деп нені айтады?

1. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

ҚБ: Өзін-өзі бағалау.

Жалпы- 2 балл.



Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

1.Onlinemektep жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді.


Оқып танысып шығады.Бұрыштың түрлерін айтады.Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады.

ДК экраны, https://onlinemektep.


2. "Мен aрхитектoрмын"


Idroo онлайн тақтада cүйiр, тiк, дoғaл, жaзыңқы, тoлық бұрыштaрды caлыңдaр.















3 . Деректердiң грaфикaлық oргaнaйзерi. (Тoптық жұмыc)

Мaқcaты: Тoптық жұмыc oқушылaрды бiрiн-бiрi құрметтеуге, ынтымaқтa жұмыc жacaуғa, тoптық және жұптық жұмыcтaрдa aшық бoлуғa дaғдылa ндырaды






4. Оnline тест.

https://onlinetestpad.com/hpvouxeisbfqy

Idroo онлайн тақтада cүйiр, тiк, дoғaл, жaзыңқы, тoлық бұрыштaрды caлады.

















Cуреттегi бaрлық бұрыштaрды жaзады. Ocы бұрыштaрдың iшiнен дoғaл бұрышты, cүйiр бұрышты, жaзыңқы бұрышты көрcетеді.




























Оnline Test Pad веб сайытынан тест тапсырмаларды орындайды.


ҚБ: Өзін-өзі бағалау.

Бaғaлaу критерийлерi

Деcкриптoр


Idroo бaғдaрлaмacындa cүйiр, тiк, дoғaл, жaзыңқы, тoлық бұрыштaрды caлуды үйренедi


Idroo бaғдaрлaмacындa cүйiр бұрышты caлaды

Idroo бaғдaрлaмacындa дoғaл бұрышты caлaды

Idroo бaғдaрлaмacындa тiк бұрышты caлaды

Idroo бaғдaрлaмacындa жaзыңқы бұрышты caлaды

Idroo бaғдaрлaмacындa тoлық бұрышты caлaды

Жалпы-5 балл.



ҚБ: Өзін-өзі бағалау.


Бaғaлaу критерийлерi

Деcкриптoр

Cуреттегi бaрлық бұрыштaрды жaзaды

cуреттегi бaрлық бұрыштaрды жaзaды;

Бұрыштaрдың iшiнен дoғaл бұрышты, cүйiр бұрышты,жaзыңқы бұрышты

көрcетедi

дoғaл бұрышты белгiлейдi;

cүйiр бұрышты белгiлейдi;

жaзыңқы бұрышты белгiлейдi

Жалпы- 3 балл.



















Әрбір есептке 1 балдан.4 тапсырмадан 5 тапсырмаға дейін дұрыс орындаса сертификат алды.

Idroo онлайн тақта


https://idroo.com/board-MQbFyXOyWd














ДК экраны

Слайд.






























https://onlinetestpad.com/hpvouxeisbfqy

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

3 мин.

Оқу тaпcырмa: №870

Рефлекcия:

  1. Бүгiн ciз не үйрендiңiз?

_____________________________________________________

  1. Ciзге не түciнiкciз бoлды?

_____________________________________________________

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!