Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Үлгілі сабақ : Бұрыштардың түрлерімен танысу
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім:
Бұрыштар.
Көпбұрыштар.
Педагогтің
аты-жөні:
Дүйсен
Ұланай
Күні:
19.04.21ж
Сыныбы:
5
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Бұрыштардың
түрлері
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
5.8.1.5бұрыштардың түрлерін ажырату (сүйір, тік, доғал,
жазыңқы, толық);
Сабақтың
мақсаты:
Бұрыштардың түрлерін
ажыратып үйренеді:
сүйір,тік,доғал,жазыңқы,толық.
Бағалау критерийлері
Бұрыштaрдың түрлерiн
aжырaтaды.
Сабақтың
барысы:
Сабақ
кезеңі/Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
1.Мұғалім оқушыларды
түгендейді.
2.Амандасады және тілектерін
білдіреді.
1.Оқушылар мұғалім- мен
амандасады.
2. Сабаққа
дайындалады.
Мақсаты:Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Оқушылардың белсенділігі үшін
«Жарайсың!»,
«Керемет!»деген сақтау сөздерімен
бағалайды.
Тиімділігі:Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
«Миға
шабуыл»әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу
түрлері беріледі.
Сұрақтар:
1. Бұрыш дегеніміз
не?
2.Бұрыштыңтөлшем бірлігі қалай
аталады?
3.Бұрыштың қабырғалары,бұрыштың
төбесі деп нені
айтады?
1. Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы,мақсатыментаныстырады.
Мақсаты:Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі:оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
ҚБ: Өзін-өзі
бағалау.
Жалпы- 2
балл.
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп,талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға«Жарайсың!»дегенмадақтау
сөзіменынталандыру.
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
1.Onlinemektepжаңа сабақтың мәтінін оқуға
тапсырма береді.
Оқып танысып шығады.Бұрыштың
түрлерін айтады.Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады.
Тақырыпқа байланысты интернет
көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен
танысады.
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз