Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


    Квадрат теңдеуді шешу

    Сабақтың тақырыбы


    Бөлім:

    8.2А Квадрат теңдеулер

    Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

    Маралова Б.О.

    Күні:

    17.11.2021ж

    Сынып:

    8 «В»


    Қатысушылар саны:


    Қатыспағандар саны:


    Сабақтың тақырыбы

    Квадрат теңдеуді шешу

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    8.2.2.3квадрат теңдеулерді шешу;


    7.2.1.10

    қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;

    Сабақтың мақсаты (саралауға көңіл бөлу керек)

    • Барлық оқушылар: Квадрат теңдеулерді шешу;

    • Басым бөлігі үшін: Квадрат теңдеуді көбейткіштерге жіктеу;

    • Кейбір оқушылар: Квадрат теңдеуге келтіру.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    1-кезең:

    Сабақтың басы:

    Ұйымдастыру

    5мин


    Оқушылармен сәлемдесу , оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

    Үй тапсырмасын тексеру: №7.5; 7.6

    Дескриптор: Білім алушы

    - квадрат теңдеудің дискриминантын табады;

    - квадрат теңдеудің түбірлерінің санын анықтайды;

    - толық квадрат теңдеудің түбірлерін табады.


    Тақырыпты еске түсіру мақсатында сұрақ қою арқылы диалогқа түсу. «Серпілген сауал» әдісі

    1. Квадрат теңдеу түбірлерінің жалпы формулаларын жазыңыз.

    2. Дискриминантты табу формуласын жазыңыз.

    3. Квадрат теңдеудің дискриминантқа байланысты неше түбірі болуы мүмкін? Барлық мүмкін жағдайларды жазыңыз.

    Сабақ тақырыбын айту:

    Оқушыларды сабақ мақсатымен таныстыру

    «Шынайылық» әдісі арқылы әр оқушы үй тапсырмасын тексереді.

    №7.5

    1. D= 324; х1=-2; х2=16

    2. D= 4; х1=-1; х2=1,4

    3. D= 121; х1=-2,5; х2=3

    4. D= 529; х1=-3; х2=2,75

    №7.6

    1. D= 225; х1=-7; х2=8

    2. D= 289; х1=-8; х2=9

    3. D= 361; х1=-10; х2=9

    4. D= 841; х1=-15 х2=14

    Дайын жауап арқылы тексереді,

    бағалайды

    3 балл



    Оқушылардың жауаптарын толықтырып кері байланыс беру




    Оқулық

    «Мектеп»-2018

    63-бет




    2-кезең: сабақтың ортасы: теориялық-практикалық бөлімі

    35 минут

    1-тапсырма: «Ширату» әдісі кестені толтыр /ауызша/

    р/с

    Квадрат теңдеу

    коэффициенттері

    дискриминанты

    1

    1; -6;5

    16

    2

    1; -6; 8

    4

    3

    2;-3; -2

    25

    4

    -1; 4;3

    64

    5

    16; -8; 1

    0

    6

    16х2 -2х+1=0

    16; -2; 1

    -60

    Дескриптор: Білім алушы

    -квадрат теңдеулердің коэффициенттерін жазады;

    -дискриминантты дұрыс табады;

    Кері байланыс:

    -Коэффициенттерін дұрыс таба алдыңдар ма?

    -Дискриминантты табуда қандай қиындықтар болды?



    2-тапсырма: «Үйрете отырып, үйренемін» әдісі

    жұптық жұмыс

    Толымсыз квадрат теңдеуді шешіңіз

    1-қатар: 9а2 - 15= 0

    2-қатар: 6х -5х2 = 0

    3-қатар: (2х-5)(2х+5)= -25

    Дескриптор: Білім алушы

    - квадрат теңдеуді көбейткіштерге жіктейді;

    - квадрат теңдеудің түбірлерін табады.

    Кері байланыс:

    Қысқаша көбейту формуласын қолдандыңыздар ма?

    Қай жерде қолдандыңыздар?


    Тапсырмаға байланысты бейнежазбаны тыңдау

    3-тапсырма: /саралау тапсырмасы/

    Квадрат теңдеуді дискриминанттың көмегімен шешіңіз:

    1)5х2 +4х -1 = 0

    Дескриптор: Білім алушы

    - квадрат теңдеудің дискриминантын табады;

    - квадрат теңдеудің түбірлерінің санын анықтайды;

    - толық квадрат теңдеудің түбірлерін табады.


    2) 2х (5х-7) = 2х2-5

    Дескриптор: Білім алушы

    - квадрат теңдеуге келтіреді;

    - квадрат теңдеудің дискриминантын табады;

    - квадрат теңдеудің түбірлерінің санын анықтайды;

    - толық квадрат теңдеудің түбірлерін табады.


    3) (х-2)2 = –2х +31

    Дескриптор: Білім алушы

    -қысқаша көбейту формуласын қолданады;

    - квадрат теңдеуге келтіреді;

    - квадрат теңдеудің дискриминантын табады;

    - квадрат теңдеудің түбірлерінің санын анықтайды;

    - толық квадрат теңдеудің түбірлерін табады.


    Кері байланыс

    Сонымен біз квадрат теңдеулерді шеше аламыз ба?


    Оқу мақсатына қайта оралу

    Кері байланыс:

    Оқу мақсатына жете алдық па?

    Тапсырманы орындайды

    ауызша жауап береді, шапшаңдылық таныту, өз ойларын жеткізу.





    -квадрат теңдеулердің коэффициенттерін анықтайды;

    -дискриминант формуласын қолданып квадрат теңдеудің дискриминантын есептейді.




    Толымсыз квадрат теңдеуді шешеді

    1-қатар: - ; ;

    2-қатар: 0; 1,2

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Маралова Бакыт Омиралиевна
    06 Ақпан 2022
    482
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Үлгілі сабақ . "Квадрат теңдеуді шешу" . 8-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Үлгілі сабақ . "Квадрат теңдеуді шешу" . 8-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Квадрат теңдеулерді шешу тақырыбында өтілген үлгілі сабақ білім алушылардың біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру мақсатында оқу мақсаттары біріктіріліп алынған.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


    Квадрат теңдеуді шешу

    Сабақтың тақырыбы


    Бөлім:

    8.2А Квадрат теңдеулер

    Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

    Маралова Б.О.

    Күні:

    17.11.2021ж

    Сынып:

    8 «В»


    Қатысушылар саны:


    Қатыспағандар саны:


    Сабақтың тақырыбы

    Квадрат теңдеуді шешу

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    8.2.2.3квадрат теңдеулерді шешу;


    7.2.1.10

    қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;

    Сабақтың мақсаты (саралауға көңіл бөлу керек)

    • Барлық оқушылар: Квадрат теңдеулерді шешу;

    • Басым бөлігі үшін: Квадрат теңдеуді көбейткіштерге жіктеу;

    • Кейбір оқушылар: Квадрат теңдеуге келтіру.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    1-кезең:

    Сабақтың басы:

    Ұйымдастыру

    5мин


    Оқушылармен сәлемдесу , оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

    Үй тапсырмасын тексеру: №7.5; 7.6

    Дескриптор: Білім алушы

    - квадрат теңдеудің дискриминантын табады;

    - квадрат теңдеудің түбірлерінің санын анықтайды;

    - толық квадрат теңдеудің түбірлерін табады.


    Тақырыпты еске түсіру мақсатында сұрақ қою арқылы диалогқа түсу. «Серпілген сауал» әдісі

    1. Квадрат теңдеу түбірлерінің жалпы формулаларын жазыңыз.

    2. Дискриминантты табу формуласын жазыңыз.

    3. Квадрат теңдеудің дискриминантқа байланысты неше түбірі болуы мүмкін? Барлық мүмкін жағдайларды жазыңыз.

    Сабақ тақырыбын айту:

    Оқушыларды сабақ мақсатымен таныстыру

    «Шынайылық» әдісі арқылы әр оқушы үй тапсырмасын тексереді.

    №7.5

    1. D= 324; х1=-2; х2=16

    2. D= 4; х1=-1; х2=1,4

    3. D= 121; х1=-2,5; х2=3

    4. D= 529; х1=-3; х2=2,75

    №7.6

    1. D= 225; х1=-7; х2=8

    2. D= 289; х1=-8; х2=9

    3. D= 361; х1=-10; х2=9

    4. D= 841; х1=-15 х2=14

    Дайын жауап арқылы тексереді,

    бағалайды

    3 балл



    Оқушылардың жауаптарын толықтырып кері байланыс беру




    Оқулық

    «Мектеп»-2018

    63-бет




    2-кезең: сабақтың ортасы: теориялық-практикалық бөлімі

    35 минут

    1-тапсырма: «Ширату» әдісі кестені толтыр /ауызша/

    р/с

    Квадрат теңдеу

    коэффициенттері

    дискриминанты

    1

    1; -6;5

    16

    2

    1; -6; 8

    4

    3

    2;-3; -2

    25

    4

    -1; 4;3

    64

    5

    16; -8; 1

    0

    6

    16х2 -2х+1=0

    16; -2; 1

    -60

    Дескриптор: Білім алушы

    -квадрат теңдеулердің коэффициенттерін жазады;

    -дискриминантты дұрыс табады;

    Кері байланыс:

    -Коэффициенттерін дұрыс таба алдыңдар ма?

    -Дискриминантты табуда қандай қиындықтар болды?



    2-тапсырма: «Үйрете отырып, үйренемін» әдісі

    жұптық жұмыс

    Толымсыз квадрат теңдеуді шешіңіз

    1-қатар: 9а2 - 15= 0

    2-қатар: 6х -5х2 = 0

    3-қатар: (2х-5)(2х+5)= -25

    Дескриптор: Білім алушы

    - квадрат теңдеуді көбейткіштерге жіктейді;

    - квадрат теңдеудің түбірлерін табады.

    Кері байланыс:

    Қысқаша көбейту формуласын қолдандыңыздар ма?

    Қай жерде қолдандыңыздар?


    Тапсырмаға байланысты бейнежазбаны тыңдау

    3-тапсырма: /саралау тапсырмасы/

    Квадрат теңдеуді дискриминанттың көмегімен шешіңіз:

    1)5х2 +4х -1 = 0

    Дескриптор: Білім алушы

    - квадрат теңдеудің дискриминантын табады;

    - квадрат теңдеудің түбірлерінің санын анықтайды;

    - толық квадрат теңдеудің түбірлерін табады.


    2) 2х (5х-7) = 2х2-5

    Дескриптор: Білім алушы

    - квадрат теңдеуге келтіреді;

    - квадрат теңдеудің дискриминантын табады;

    - квадрат теңдеудің түбірлерінің санын анықтайды;

    - толық квадрат теңдеудің түбірлерін табады.


    3) (х-2)2 = –2х +31

    Дескриптор: Білім алушы

    -қысқаша көбейту формуласын қолданады;

    - квадрат теңдеуге келтіреді;

    - квадрат теңдеудің дискриминантын табады;

    - квадрат теңдеудің түбірлерінің санын анықтайды;

    - толық квадрат теңдеудің түбірлерін табады.


    Кері байланыс

    Сонымен біз квадрат теңдеулерді шеше аламыз ба?


    Оқу мақсатына қайта оралу

    Кері байланыс:

    Оқу мақсатына жете алдық па?

    Тапсырманы орындайды

    ауызша жауап береді, шапшаңдылық таныту, өз ойларын жеткізу.





    -квадрат теңдеулердің коэффициенттерін анықтайды;

    -дискриминант формуласын қолданып квадрат теңдеудің дискриминантын есептейді.




    Толымсыз квадрат теңдеуді шешеді

    1-қатар: - ; ;

    2-қатар: 0; 1,2

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Ашық сабақ 8 сынып
    06.02.2022
    482
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Маралова Бакыт Омиралиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации