үлгілі сабақ "Аралас сан" математика 5-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

үлгілі сабақ "Аралас сан" математика 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл материал 5-сыныпқа сабақ беретін мұғалімдерге әдістемелік көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары


5.1А бөлім: Жай бөлшектер

Мектеп: Қайназар ауылындағы №1 ОМ Қайназар бастауыш мектебімен

Күні:20.10.2017ж

Мұғалім: Ергалиева А.С

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Аралас сандар (Бекіту сабағы)

Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


5.1.1.11

аралас сан анықтамасын білу;

5.1.2.13

бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру;

Сабақ мақсаттары

Барлығы: Аралас санның анықтамасын біледі

Оқушылардың басым бөлігі: Аралас санның бүтін бөлігін бөлшек бөлігінен ажырата алады

Кейбір оқушылар: Аралас санды бұрыс бөлшекке, бұрыс бөлшекті аралас санға айналдыра алады

Бағалау критерийлері

Оқушылар мақсатқа жетеді, егер

  • аралас сан анықтамасын біледі;

  • аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыра біледі;

  • бұрыс бөлшекті аралас санға айналдыра біледі


Тілдік мақсаттар

Дұрыс, бұрыс,алымы, бөлімі, бөлшек, үлкен, кіші, үлестер, жай бөлшек.

Құндылықтарды дамыту

   Құндылықтарды дамыту жеке жұмыс, жұптық, топтық жұмыс арқылы жүзеге асады. Пікірталас, өз ойын қорыту, пікірін көпшілік алдында дәлелдей білу, диалог кезінде өз ойын түсіндірумен қатар басқалардың да пікірін тыңдап, құрметтеу, өзара көмек көрсету сияқты әрекеттер жүргізіледі.

АКТ қолдану дағдылары

Презентация

Пәнаралық байланыс

Бейнелеу өнері

Бастапқы білім




Аралас сан



Сабақ барысы

Сабақтың


жоспарланған


кезеңдері



Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


Сабақтың басы

3 мин
























7 мин



І. Ұйымдастыру.

Амандасу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Топқа бөлу. «Мозайка әдісі» арқылы

Әр түрлі түсті дөңгелектерді

бөліктерге бөлінген түрінде араластырып тастаймын Оқушылар бөліктердің түстеріне қарай топтасады. Бөліктерді біріктіріп көргенде бүтін бір дөңгелек шығатын байқайды.



Shape8 Shape7 Shape4 Shape10 Shape5 Shape3 Shape9 Shape6 Shape2 Shape1

Shape11 Shape12



  1. топ «Аралас сан» жасыл түсті

  2. топ «Дұрыс бөлшек» сары түсті

  3. топ «Бұрыс бөлшек» қызыл түсті

Біз санбыз сызық болып бөлінген

Математиканы ұқпас адамға

Құбыжық боп көрінген

Дұрыс, бұрыс, аралас

Ондық, жай боп бөлінген. Жай бөлшек



Үй тапсырмасын тексеру: №349, №350

Интерактивті тақтадан дұрыс жауаптарын өздерінің жауаптарымен салыстырып, тексеріп , бағалайды.



Барлығы дұрыс

1 қате

2 қате

Үй жұмысы жоқ

5-конечная звезда 2

Прямоугольник 1

Равнобедренный треугольник 1

Овал 1

Ой қозғау (тақырып бойынша сұрақтар)
  • Дұрыс бөлшек дегеніміз не? Мысал келтіріңдер

  • Бұрыс бөлшек дегеніміз не?Мысал келтіріңдер

  • Аралас сан дегеніміз не? Мысал келтіріңдер

  • Аралас санды қалай бұрыс бөлшекке айналдыра аламыз? Мысал келтіріңдер



«Бағдаршам» әдісмен бағалайды.
















Қызыл, жасыл,сары, түсті дөңгелектер бірдей бөліктерге бөлінген





















Презентация













Оқулық








Picture 1








Сабақтың ортасы


13 мин











Сергіту сәті.

Бағалау критерийлері

Дескриптор

Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыра алады



Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырады

Қосындыны аралас сан түрінде жазады

Жылдамдықты таба алады

Жұптық жұмыс


Жұптық жұмыс.


  1. Аралас сандарды бұрыс бөлшекке айналдырыңыз:

  1. Қосындыны аралас сан түрінде жазыңыз:

  2. Жаяу адам 4 сағатта 22 км жүрді, Жаяу адамның жылдамдығы қандай?


Топтық жұмыс

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі бойынша оқулықтан №351 –есепті топпен орындайды.

Жеке жұмыс

(Бүгінгі оқу мақсатына қол жеткізгендігін

анықтау үшін беріледі)

Тапсырма 1.аралас санды бұрыс бөлшекке,бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырыңыз.



Бағалау критерийлері

Дескриптор

Аралас санды бұрыс бөлшекке, бұрыс бөлшекті аралас санға айналдыра біледі

Аралас санды бұрыс бөлшекке,

Айналдырады

бұрыс бөлшекті аралас санға

айналдырады

Тақтада тапсырманың жауаптары берілген. Оқушы өзін-өзі бағалайды.







Презентация


Сабақты бекіту үшін берілетін тест түріндегі тапсырма


12 мин



Блиц тест (оқушы жауап кілттері арқылы өз- өздерін тексереді)

  1. санын бүтін және бөлшек бөлігінің қосындысы түрінде жазып көрсетіңіз

А) В) С) Д) қосындысы түрінде жазу мүмкін емес

2) бөліндісін аралас сан түрінде жазыңдар

А) В) С) Д)

3) бұрыс бөлшегін алдымен қысқартып, сонан соң аралас санға айналдырыңдар

А) В) С)

Д)

4) Ит секундта м жүгіреді. Иттің жылдамдығын тауып, оны аралас сан түрінде жазыңдар.

А) м/с В) м/с С) м/с Д) м/с

5) аралас санын бұрыс бөлшекпен жазыңдар

А) В) С) Д)

Жауап кілттері:

  1. А 2) С 3) Д 4) В 5) В





Сабақтың соңы

5 - мин

Рефлексия

Бүгінгі сабақтағы өз жұмысыңды төмендегі жауаптардың біреуін таңдау арқылы бағалаңыз.

Сабақтың күрделілігін бағала.

Сізге сабақ...

- жеңіл

- қарапайым

- қиын

Материалды меңгеру дәрежеңізді бағалаңыз:

- толық меңгердім

- бүгінгі сабақты жартылай түсіндім

- бүгінгі сабақты түсінбедім

Сабақты қорытындылау.









Презентация

Үлестірмелер










Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



Сабақ барысында оқушылардың өз ойын оқушы мен мұғалім алдында еркін жеткізуіне мүмкіндік тудыру және өзгенің пікірін тыңдап, одан қорытынды жасау дағдыларын қалыптастыру. Есептер баланың қабілетіне байланысты беріледі.

Сабақтың басында «ой қозғау» сұрақ- жауап арқылы бағаланды, яғни кері байланыс орнатылады. Жұппен жұмыста оқушылар бір- бірін тексереді. Топпен жұмыс кезінде әр топтан топ басшысы тағайындалып, әр топ өз есебін тақтада сыныптың алдында қорғайды. Тест тапсырмасын орындағанда жауаптары арқылы өз- өздерін тексереді, бағалайды.

Сабақ барысында оқушылар сергіту жаттығуларын жасайды. Ой - қозғалысы оқушы денсаулығы үшін өте қажет деп есептеймін.




Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.





Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?











































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.02.2019
587
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі