Материалдар / Үлкен болған кезімде сыйлы болам өзім де. С.Көбеев. Атасы мен немересі.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Үлкен болған кезімде сыйлы болам өзім де. С.Көбеев. Атасы мен немересі.

Материал туралы қысқаша түсінік
- Шығарманың тақырыбын болжайды -Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды -Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттайды, - Мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қараша 2020
354
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Мұхтар Әуезов атындағы шағын орталықты орта мектебі











Сыныбы: 2 «Ә»

Пәні: әдебиеттік оқу

Тақырыбы: «Атасы мен немересі» С. Көбеев























Өткізетін : Мамешова Ә.А.





Төле би ауылы







Күні:

Пәні: Әдебиеттік оқу

СЫНЫП: 2 Ә

Сабақтың тақырыбы:


Үлкен болған кезімде сыйлы болам өзім де. С.Көбеев. Атасы мен

немересі.

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.2.3.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау

2.2.6.1 кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез- құлқы мен іс-әрекетін бағалау

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың бәрі: мәтінді оқиды,түсінеді,бағалауға қатысады,

Оқушылардың көпшілігі: тақырыпты болжайды,әкесі мен баласының сөздерін тауып оқиды, сыртқы келбетін сипаттайды, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалайды.

Кейбір оқушылар:мәтіндегі оқиғаны өмірмен байланыстырады.

Бағалау критерийі

- Шығарманың тақырыбын болжайды

-Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды

-Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттайды,

- Мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалайды

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

7 минут

Топтарға бөлу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Үй тапсырмасы:

І топ-«Топтастыру» әдісі

«Ата –ананы қалай құрметтеу керек?»

ІІ топ-«Хат жазу» ата-анасының айтқан ақылын тізіп жазады

ІІІ топ- қалаған бөлігін жатқа айтады

Қалыптастыушы бағалау «Басбармақ» әдісі




Жаңа білім

10 минут






Білу және түсіну

«Атаңа не қылсаң,алдыңа сол келер» деген нақыл сөз бар (тақтаға ілу мағынасына түсінік беру)

Спандияр Көбеев туралы түсінік беру.

Спандияр Көбеев: 1878-1956; Қостанай облысында дүниеге келген; жазушы; аудармашы; Қазақстанға еңбегі сіңген мұғалім; Ы.Алтынсариннің шәкірті

«Түртіп алу» әдісі арқылы мәтінмен жұмыс:

І топ- Әкесі мен баласының сөздерін тауып оқы

ІІ топ- Мәтіннен қартаюдың белгілерін оқып табады

ІІІ топ-Әңгімеден үлкенді сыйламауды білдіретін әрекеттердің түрін оқып табады

Қалыптастырушы бағалау «Бағдаршам»

Сөздік жұмысы:Аяқ – ағаштан жасалған үлкендеу тостаған, тостақ. Дәптерге жазу (слайдтан суретін, сосын қазіргі кездегі түрін көрсету)

Аяқ сөзінің басқа мағынасы бар ма?

Сонда бұл сөз қандай сөздер тобына жатады? (көп мағыналы сөздер)

Ата -дедушка-grand father

Әке –папа-father

Ана- мама- mother

Бала –мальчик- boy

Оқулық,

мәтіндер.







Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті:

«Көңілді күн»


Ортасы

10 минут

Оқулықпен жұмыс:

Өлеңді аудио жазылымнан тыңдайды

І топ- өлеңнен туыстық атауларды теріп жазады

ІІ топ- өлеңнен сиқырлы сөздерді тауып жазып шығады

ІІІ топ – отбасындағы үлкендерге жылы сөз арнап жазу

Қалыптастырушы бағалау «Отшашу»


Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Синтез

І топ- «Алты шаршы» әдісі

ІІ топ- «2 дұрыс 1 бұрыс» әдісі

ІІІ топ- «Сұхбат» әдісі

Бекіту

Әкесі көріп: «Шырағым не ғып жатырсың?»- дейді.Сонда баласы «Аяқ істеп жатырмын, шешем екеуің атам құсап қартайғанда, сендерге тамақты осы аяққа құйып беремін» ,-дейді.

1.Бұл үзінді қай әңгімеден алынған? ...................................................................1 бал

2.Әңгіменің авторы кім? .....................................................................................1 бал

3. «Аяқ» сөзі бұл жерде қандай мағына беріп тұр?

...................................................................................... 1бал

4. Осы әңгіменің тобықтай түйінін қандай мақалмен жеткізуге болады.

........................................................................................ 1 бал 5.Мәтіннен қартаюдың белгілерін теріп жаз. 1 бал




Бағалау

Кері байланыс

1 минут

«Жетістік» баспалдағы.


Мен білемін,

үйрете аламын

Shape1


Мен білемін

Shape2 Маған көмек

қажет


Кері байланыс парағы.

«Жетістік» баспалдағы.

Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.

Дескриптор






Рефлексия

1.Тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтінмазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді

2.Шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқиды

3.Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құрады

Мақсатқа жеткендері- талпынғандары-


Сабақтың жетістігі:Қалай?


Кемшілігі: Неге?


Келесі сабақта не істеймін?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!