Күні:
|
Пәні: Әдебиеттік
оқу
|
СЫНЫП: 2
Ә
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Үлкен
болған кезімде сыйлы болам өзім де. С.Көбеев. Атасы
мен
немересі.
|
Сабақ негізделген
оқу мақсаттары
|
2.2.3.1 мұғалімнің көмегімен
шығарманың тақырыбы және негізгі ойды
анықтау
2.2.6.1 кейіпкердің сыртқы келбетін
сипаттау, мінез- құлқы мен іс-әрекетін
бағалау
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың бәрі:
мәтінді оқиды,түсінеді,бағалауға
қатысады,
Оқушылардың көпшілігі:
тақырыпты болжайды,әкесі мен баласының сөздерін
тауып оқиды, сыртқы келбетін сипаттайды, мінез-құлқы мен
іс-әрекетін бағалайды.
Кейбір оқушылар:мәтіндегі оқиғаны өмірмен
байланыстырады.
|
Бағалау
критерийі
|
- Шығарманың тақырыбын
болжайды
-Мәтіндегі негізгі ойды
анықтайды
-Кейіпкердің сыртқы келбетін
сипаттайды,
- Мінез-құлқы мен іс-әрекетін
бағалайды
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе
қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар,
кері байланыс, стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын,
көрнекілік. Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі.
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Бағалау түрлері
|
Басталуы
7 минут
|
Топтарға
бөлу.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
Үй
тапсырмасы:
І топ-«Топтастыру»
әдісі
«Ата –ананы қалай құрметтеу
керек?»
ІІ топ-«Хат жазу» ата-анасының айтқан ақылын тізіп
жазады
ІІІ топ- қалаған бөлігін жатқа
айтады
Қалыптастыушы бағалау «Басбармақ»
әдісі
|
|
Жаңа білім
10
минут
|
Білу және
түсіну
«Атаңа не қылсаң,алдыңа сол келер» деген нақыл
сөз бар (тақтаға ілу мағынасына түсінік
беру)
Спандияр Көбеев туралы түсінік
беру.
Спандияр Көбеев: 1878-1956; Қостанай облысында
дүниеге келген; жазушы; аудармашы; Қазақстанға еңбегі сіңген
мұғалім; Ы.Алтынсариннің шәкірті
«Түртіп алу» әдісі арқылы мәтінмен
жұмыс:
І топ- Әкесі мен баласының сөздерін тауып
оқы
ІІ топ- Мәтіннен қартаюдың белгілерін оқып
табады
ІІІ топ-Әңгімеден үлкенді сыйламауды
білдіретін әрекеттердің түрін оқып
табады
Қалыптастырушы бағалау
«Бағдаршам»
Сөздік жұмысы:Аяқ
– ағаштан жасалған үлкендеу тостаған, тостақ. Дәптерге жазу
(слайдтан суретін, сосын қазіргі кездегі түрін
көрсету)
Аяқ
сөзінің басқа мағынасы бар ма?
Сонда бұл сөз қандай сөздер тобына жатады? (көп
мағыналы сөздер)
Ата -дедушка-grand
father
Әке –папа-father
Ана- мама- mother
Бала –мальчик- boy
|
Оқулық,
мәтіндер.
|
Сергіту
сәті
2 минут
|
Сергіту сәті:
«Көңілді
күн»
|
|
Ортасы
10
минут
|
Оқулықпен
жұмыс:
Өлеңді аудио жазылымнан
тыңдайды
І
топ- өлеңнен туыстық атауларды теріп
жазады
ІІ
топ- өлеңнен сиқырлы сөздерді тауып жазып
шығады
ІІІ
топ – отбасындағы үлкендерге жылы сөз арнап
жазу
Қалыптастырушы бағалау
«Отшашу»
|
|
Аяқталуы
Сабақты бекіту
10
минут
|
Синтез
І топ- «Алты шаршы»
әдісі
ІІ топ- «2 дұрыс 1 бұрыс»
әдісі
ІІІ топ- «Сұхбат»
әдісі
Бекіту
Әкесі көріп: «Шырағым не ғып жатырсың?»-
дейді.Сонда баласы «Аяқ істеп жатырмын, шешем екеуің атам құсап
қартайғанда, сендерге тамақты осы аяққа құйып беремін»
,-дейді.
1.Бұл үзінді қай әңгімеден алынған?
...................................................................1
бал
2.Әңгіменің авторы кім?
.....................................................................................1
бал
3.
«Аяқ» сөзі бұл жерде қандай мағына беріп
тұр?
......................................................................................
1бал
4.
Осы әңгіменің тобықтай түйінін қандай мақалмен жеткізуге
болады.
........................................................................................
1 бал 5.Мәтіннен қартаюдың белгілерін теріп жаз. 1
бал
|
|
Бағалау
Кері байланыс
1
минут
|
«Жетістік»
баспалдағы.
Мен
білемін,
үйрете аламын
Мен
білемін
Маған көмек
қажет
|
Кері байланыс
парағы.
«Жетістік»
баспалдағы.
|
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен
жұмыс.
|
Дескриптор
Рефлексия
|
1.Тыңдаған материал бойынша
түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтінмазмұны бойынша қойылған
сұрақтарға жауап береді
2.Шығарманы іштей оқып, ондағы
қажетті ақпараттарды белгілеп
оқиды
3.Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге
бөліп, жоспар құрады
Мақсатқа жеткендері-
талпынғандары-
Сабақтың
жетістігі:Қалай?
Кемшілігі: Неге?
Келесі сабақта не
істеймін?
|