|
ІІІ бөлім. Отбасылық дәстүрлер мен мерекелер Мерзімі 20.10.2017ж Сабақ №21 Сабақтың тақырыбы Үлкенге ізет |
Мектеп «Ә.Жангелдин атындағы №27 жалпы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Мұғалім А.Абдраймова |
|||||
|
Сынып: 5 қазақ тілі |
Қатысқандар- Қатыспағандар- |
|||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5.Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, жарнама құрастырып жазу. 5.ӘТН2. Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу. |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Мәтінді оқи алады, өз пікірлерін айта алады, жарнама мәтінін құрай алады. |
|||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтіндегі сөздерді сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта алады. |
||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Бесікке салудың пайдасы жайында жарнама мәтінін құрауда жарнаманың жанрлық ерекшелігіне сай құрылымын сақтай алады. |
||||||
|
Бағалау критерийлері |
Мәтінді оқып, түсінгенін айтады, Жарнама мәтінін құрайды |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: берілген сөздерден ілгерінді, тоғыспалы ықпалды таба алады, бесік жырын жатқа айтады. |
|||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: фольклор, тойбастар, беташар, жар-жар, сыңсу, неке қияр, шілдехана, тоқым қағу, тұсау кесу, қырқынан шығару |
||||||
|
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Баланың қарын шашын алу, отбасылық мереке, сәбилік ғұрып жырлар, үйлену ғұрпына қатысты жырлар, азалау ғұрып жырлары |
||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
||||||
|
||||||
|
Ишара: жест, ым-ишара, қол сигналдары |
||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тіл, мәдениет, ұлттық құндылықтар |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті, Қазақстан тарихы |
|||||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Отбасылық ұлттық дәстүрлер туралы ақпараттар көзі |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурс тар |
||||
|
Басы 5минут Қызығушы лықты ояту |
Сабақ мақсатын, орындалатын тапсырмаларды хабарлау, бағалау жолдарын талқылау |
|
||||
|
Ортасы 30минут 5-10-тапсырма |
5-тапсырма, 40-бет Мәтінді оқып, түсінгеніңді айт 6-тапсырма, 41-бет Төмендегі хабарламада айтылған мәліметтер бюойынша білетіндеріңді диаграммаға салыңдар
М Үйлену ғұрпына қатысты жырлар
Сәбилік ғұрып жырлары
Азалау ғұрып жырлары 7-тапсырма, 41-бет Мәтіндегі ақпараттар бойынша өз пікіріңді дәлелде. ПОПС формуласы
10-тапсырма, 42-бет Сәбиді бесікке салудың денсаулыққа, тазалыққа пайдасы туралы жарнама мәтінін құрау |
Оқулық |
||||
|
Соңы 5 минут Үйге тапсырма |
«Үш Қ» әдісі Қ- не Қызық болды? Қ-не Қиын болды? Қ-не оңай болды? Бесік жырын жаттау, 8-тапсырма, 42-бет (Берілген сөздердің ішінен ілгерінді, кейінді, тоғыспалы ықпалды табу) |
кесте |
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түсіндіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік АКТ- мен байланыс |
||||
|
Бағыттаушы, жетелеуші сұрақтар қою арқылы кедергілердің алдын аламын. |
Сабақтың өн бойында комментарий арқылы, «Үш шапалақ» арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі. |
|
||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
|
|||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе(оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үлкенге ізет
Үлкенге ізет
|
ІІІ бөлім. Отбасылық дәстүрлер мен мерекелер Мерзімі 20.10.2017ж Сабақ №21 Сабақтың тақырыбы Үлкенге ізет |
Мектеп «Ә.Жангелдин атындағы №27 жалпы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Мұғалім А.Абдраймова |
|||||
|
Сынып: 5 қазақ тілі |
Қатысқандар- Қатыспағандар- |
|||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5.Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, жарнама құрастырып жазу. 5.ӘТН2. Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу. |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Мәтінді оқи алады, өз пікірлерін айта алады, жарнама мәтінін құрай алады. |
|||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтіндегі сөздерді сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта алады. |
||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Бесікке салудың пайдасы жайында жарнама мәтінін құрауда жарнаманың жанрлық ерекшелігіне сай құрылымын сақтай алады. |
||||||
|
Бағалау критерийлері |
Мәтінді оқып, түсінгенін айтады, Жарнама мәтінін құрайды |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: берілген сөздерден ілгерінді, тоғыспалы ықпалды таба алады, бесік жырын жатқа айтады. |
|||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: фольклор, тойбастар, беташар, жар-жар, сыңсу, неке қияр, шілдехана, тоқым қағу, тұсау кесу, қырқынан шығару |
||||||
|
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Баланың қарын шашын алу, отбасылық мереке, сәбилік ғұрып жырлар, үйлену ғұрпына қатысты жырлар, азалау ғұрып жырлары |
||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
||||||
|
||||||
|
Ишара: жест, ым-ишара, қол сигналдары |
||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тіл, мәдениет, ұлттық құндылықтар |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті, Қазақстан тарихы |
|||||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Отбасылық ұлттық дәстүрлер туралы ақпараттар көзі |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурс тар |
||||
|
Басы 5минут Қызығушы лықты ояту |
Сабақ мақсатын, орындалатын тапсырмаларды хабарлау, бағалау жолдарын талқылау |
|
||||
|
Ортасы 30минут 5-10-тапсырма |
5-тапсырма, 40-бет Мәтінді оқып, түсінгеніңді айт 6-тапсырма, 41-бет Төмендегі хабарламада айтылған мәліметтер бюойынша білетіндеріңді диаграммаға салыңдар
М Үйлену ғұрпына қатысты жырлар
Сәбилік ғұрып жырлары
Азалау ғұрып жырлары 7-тапсырма, 41-бет Мәтіндегі ақпараттар бойынша өз пікіріңді дәлелде. ПОПС формуласы
10-тапсырма, 42-бет Сәбиді бесікке салудың денсаулыққа, тазалыққа пайдасы туралы жарнама мәтінін құрау |
Оқулық |
||||
|
Соңы 5 минут Үйге тапсырма |
«Үш Қ» әдісі Қ- не Қызық болды? Қ-не Қиын болды? Қ-не оңай болды? Бесік жырын жаттау, 8-тапсырма, 42-бет (Берілген сөздердің ішінен ілгерінді, кейінді, тоғыспалы ықпалды табу) |
кесте |
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түсіндіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік АКТ- мен байланыс |
||||
|
Бағыттаушы, жетелеуші сұрақтар қою арқылы кедергілердің алдын аламын. |
Сабақтың өн бойында комментарий арқылы, «Үш шапалақ» арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі. |
|
||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
|
|||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе(оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: |
||||||
шағым қалдыра аласыз













