Үлкенге ізет

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Үлкенге ізет

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге керек, ашық сабақтарда қолданады
Материалдың қысқаша нұсқасы

ІІІ бөлім. Отбасылық дәстүрлер мен мерекелер

Мерзімі 20.10.2017ж Сабақ №21

Сабақтың тақырыбы Үлкенге ізет

Мектеп «Ә.Жангелдин атындағы №27 жалпы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Мұғалім А.Абдраймова

Сынып: 5 қазақ тілі

Қатысқандар- Қатыспағандар-

Осы сабақ арқылы

жүзеге асатын оқу мақсаттары

5.Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, жарнама құрастырып жазу.

5.ӘТН2. Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Мәтінді оқи алады, өз пікірлерін айта алады, жарнама мәтінін құрай алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Мәтіндегі сөздерді сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Бесікке салудың пайдасы жайында жарнама мәтінін құрауда жарнаманың жанрлық ерекшелігіне сай құрылымын сақтай алады.

Бағалау критерийлері

Мәтінді оқып, түсінгенін айтады,

Жарнама мәтінін құрайды

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: берілген сөздерден ілгерінді, тоғыспалы ықпалды таба алады, бесік жырын жатқа айтады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

фольклор, тойбастар, беташар, жар-жар, сыңсу, неке қияр, шілдехана, тоқым қағу, тұсау кесу, қырқынан шығару

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Баланың қарын шашын алу, отбасылық мереке, сәбилік ғұрып жырлар, үйлену ғұрпына қатысты жырлар, азалау ғұрып жырлары

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Бала бағуға қатысты халқымызда қандай ғұрыптар бар?

  • Үйлену тойында қандай дәстүрлер орындалады?

  • Өлім-жітім шыққанда қандай салт-дәстүрлер орындалады?

Ишара: жест, ым-ишара, қол сигналдары

Құндылықтарға баулу

Тіл, мәдениет, ұлттық құндылықтар

Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті, Қазақстан тарихы

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Отбасылық ұлттық дәстүрлер туралы ақпараттар көзі

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурс

тар

Басы 5минут

Қызығушы

лықты ояту

Сабақ мақсатын, орындалатын тапсырмаларды хабарлау, бағалау жолдарын талқылау


Ортасы

30минут

5-10-тапсырма

















5-тапсырма, 40-бет

Мәтінді оқып, түсінгеніңді айт

6-тапсырма, 41-бет

Төмендегі хабарламада айтылған мәліметтер бюойынша білетіндеріңді диаграммаға салыңдар

МShape1

Үйлену

ғұрпына қатысты жырлар


К Қазақтың отбасылық ғұрып жырлары үлкен үш саладан тұрады:

Shape2

Сәбилік ғұрып жырлары



Shape3

Азалау ғұрып жырлары










7-тапсырма, 41-бет

Мәтіндегі ақпараттар бойынша өз пікіріңді дәлелде. ПОПС формуласы

  1. «Менің ойымша.............»

  2. «Себебі, мен оны ..............................деп түсіндіремін»

  3. «Оны мен ......................деген фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын»

  4. «Осыған байланысты мен ...............деген шешімге келдім»

10-тапсырма, 42-бет

Сәбиді бесікке салудың денсаулыққа, тазалыққа пайдасы туралы жарнама мәтінін құрау

Оқулық


Соңы

5 минут



Үйге тапсырма

«Үш Қ» әдісі

Қ- не Қызық болды?

Қ-не Қиын болды?

Қ-не оңай болды?

Бесік жырын жаттау, 8-тапсырма, 42-бет (Берілген сөздердің ішінен ілгерінді, кейінді, тоғыспалы ықпалды табу)

кесте

Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түсіндіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік

АКТ- мен байланыс

Бағыттаушы, жетелеуші сұрақтар қою арқылы кедергілердің алдын аламын.

Сабақтың өн бойында комментарий арқылы, «Үш шапалақ» арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.


Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе(оқыту мен оқуға қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді

(оқыту мен оқуға қатысты)

1:

2:




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.10.2018
913
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі