Материалдар / Үлкен,кіші ұғымымен таныстыру

Үлкен,кіші ұғымымен таныстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша тәрбиешілеріне.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2018
1184
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

Топ: «Жалын»I-ші кіші Тәрбиеші:Сайлаубайқызы.Ш Күні:24.01.2017ж Білім беру саласы: Таным Бөлімі: Сенсорика Тақырыбы: Үлкен,кіші ұғымымен таныстыру Мақсаты: Балалардың қарапайым математикалық ұғымдар оның ішінде үлкен,кіші ұғымымен таныстыру. Заттарды көлеміне қарай үлкен,кіші атай білу. Қостілділік компанент: үлкен-большой, кіші-мальенкий
Іс –әрекет кезкндеріТәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті


Мотиватциялық-қозғаушылықБалалар кәне барлығымыз орнымыздан тұрып шаттық шеңберге жиналамыз.Шаттық шеңбер:1,2,3Бойға жинап күш,5-тік баға аламыз,Қуанып үйге барамыз.Балалар бүгінгі сабағымызға көп апайлап келіпті .Кәне барлығымыз апайлармен амандасып алайық.Бүгін сенсорика сабағынан «көп және аз» ұғымымен танысамыз.Жаңа сабақты бастамас бұрын сендерге ертегі айтып берейін. Мұқият тыңдандар.Ерте-ерте ертеде үлкен аю мен кіші аю дос болыпты.Олар күнде далада ойнағанды жақсы көреді екен.Күндегі әдеттерінше далада ойнайық десе жаңбыр жауып тұр екен. Аюлар жанбырдан қорғану үшін қолдарына үлкен аю өзіне үлкен қолшатыр, кіші аю өзіне кіші қолшатыр алыпты. Үлкен , кіші сөздерін үш-төрт рет қайталату.Жаңбыр басылып олар қолшатырларын жерге қойып доппен ойнайды.Үлкен аю үлкен доп,кішіаю кіші доппен ойнайды.Екеуі доппен ойнап жүріп сыйлық тауып алады. Үлкен аю: мына сыйлықтардың әдемісін ай, кіші аю сен кіші қораптағы сыйлықты ал мен үлкенмін ғой сондықтан үлкен қораптағы сыйлықты алайын деп екі дос әрі қарай жүреді.Үлкен аю:Балалар сәлеметсіндерме! Ойнап жүріп сендерге қалай жеткенімізді білмей қалыппыз. Тәрбиеші: Сәлеметсіндерме аюлар. Қолдарындағы не? ҮлкенАю: Бұл сыйлық. Мұны біз жолдан тауып алды.Тәрбиеші: Сыйлықтарынды көруге бола ма?Үлкен аю: Әрине болады біз де не бар екенің білгіміз келеді. Тәрбиеші қорапты ашып ішіндегі ойыншықтарды алады.Тәрбиеші: Қарандаршы балалар үлкен қорапта үлкен ойыншықтар, ал кіші қорапта кіші ойыншықтар бар екен.Орыс тілінде үлкен-большой, кіші-мальенкий деп айтылады. Балаалрға екі-үш рет қайталату. Аю: жүре-жүре шаршадым сендермен бірге бой сергітіп алмасам.Сергіту сәті:Қорбандаған аюдың,Құлпынайы көп екен.Теріп-теріп аламыз,Қалтамызға саламыз.





Аю: Балалар сендермен бірге бой сергітіп алдық енді қайтайық, достарымыз іздеп қалған болар. Аюлар кетіп бара жатып сыйлықтарын шашып алады.Қайтып сыйлықтарын қораптарына салайын десе сыймай қойады.Екеуі отырып жылайды.Тәрбиеші: Аюлар жыламандар сендерге мына отырған достарын көмектеседі. Үлкен ойыншықтарды бөлек, кіші ойыншықтарды бөлек жинап береді.Ойын: «Топтастыру»

Аю: Рақмет сендерге достарым енді қайтайық.Аюлар топтан шығып кетеді.Тәрбиеші: балалар біз бүгін үлкен және кіші ұғымымен таныстық.Мен сендерге сұрақ қоям. –Бізге қандай аюлар келді?-Мынау қандай қол шатыр?-Мынау қандай доп?-Мынау қандай сыйлық?Балалрдың жауабы. Бүгінгі сабаққа барлықтарын жақсы қатыстындар барлықтарына жұлдызша.
Шаттық шеңберге жиналады. Тақпақ мазмұнына сай қимылдар жасайды.































Ертегіні мұқият тыяңдау.











Аюлардың ойнағанына танырқап қарайды.

























Аюлармен амандасу.















Қораптан шыққан ойыншықтарды атау.











Орыс тілінде тәрбиешінің соңынан бірнеше рет қайталау.







Тақпақ мазмұнына сай қимылмен көрсетіп айтады.







Аюларға көмектесуге дайын екендерін білдіреді.

















Үлкен ойыншықты үлкен қорапқа, кіші ойыншықтарды кіші қорапқа салып береді.

Аюларға сау бол айтып шығарып салады.







Тәрбиешінің сұрақтарын түсініп жауап беру.
Рефлексивті-түзетішілік.Орнымыздан тұрайық,Үлкен шеңбер құрайық.Көріскенше күн жақсы,Сау саламат болайық.Орындарынан тұрып апайларға сау бол айтады.


Күтілетін нәтиже:Нені білу керек: Қарапайым математикалық ұғымдарды. Нені игереді:Заттарды көлеміне қарай салыстыру Нені біледі: Үлкен және кіші заттарды ажыратып атайды.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ