Мотиватциялық-қозғаушылық
|
Балалар кәне
барлығымыз орнымыздан тұрып шаттық шеңберге
жиналамыз.
Шаттық
шеңбер:
1,2,3
Бойға жинап
күш,
5-тік баға
аламыз,
Қуанып үйге
барамыз.
Балалар бүгінгі
сабағымызға көп апайлап келіпті .Кәне барлығымыз апайлармен
амандасып алайық.
Бүгін сенсорика
сабағынан «көп және аз» ұғымымен танысамыз.Жаңа сабақты бастамас
бұрын сендерге ертегі айтып берейін. Мұқият
тыңдандар.
Ерте-ерте
ертеде үлкен
аю мен
кіші
аю дос болыпты.Олар күнде далада
ойнағанды жақсы көреді екен.Күндегі әдеттерінше далада ойнайық десе
жаңбыр жауып тұр екен. Аюлар жанбырдан қорғану үшін
қолдарына үлкен
аю өзіне
үлкен қолшатыр,
кіші
аю өзіне
кіші қолшатыр алыпты. Үлкен , кіші
сөздерін үш-төрт рет қайталату.Жаңбыр басылып олар қолшатырларын
жерге қойып доппен ойнайды.Үлкен аю
үлкен доп,кішіаю
кіші доппен ойнайды.Екеуі доппен
ойнап жүріп сыйлық тауып алады. Үлкен
аю: мына сыйлықтардың әдемісін
ай, кіші
аю сен
кіші қораптағы сыйлықты ал
мен үлкенмін ғой
сондықтан үлкен қораптағы сыйлықты алайын деп
екі дос әрі қарай жүреді.
Үлкен
аю:Балалар сәлеметсіндерме! Ойнап
жүріп сендерге қалай жеткенімізді білмей
қалыппыз. Тәрбиеші: Сәлеметсіндерме аюлар.
Қолдарындағы не?
ҮлкенАю: Бұл сыйлық. Мұны біз жолдан
тауып алды.
Тәрбиеші: Сыйлықтарынды көруге бола
ма?
Үлкен
аю: Әрине болады біз де не бар
екенің білгіміз келеді. Тәрбиеші қорапты ашып ішіндегі ойыншықтарды
алады.
Тәрбиеші: Қарандаршы
балалар үлкен қорапта
үлкен ойыншықтар,
ал кіші қорапта
кіші ойыншықтар бар
екен.
Орыс тілінде
үлкен-большой, кіші-мальенкий деп айтылады. Балаалрға екі-үш рет
қайталату. Аю: жүре-жүре шаршадым сендермен
бірге бой сергітіп алмасам.
Сергіту
сәті:
Қорбандаған
аюдың,
Құлпынайы көп
екен.
Теріп-теріп
аламыз,
Қалтамызға
саламыз.
Аю: Балалар сендермен бірге бой
сергітіп алдық енді қайтайық, достарымыз іздеп қалған болар. Аюлар
кетіп бара жатып сыйлықтарын шашып алады.Қайтып сыйлықтарын
қораптарына салайын десе сыймай
қойады.
Екеуі отырып
жылайды.
Тәрбиеші: Аюлар жыламандар сендерге мына
отырған достарын көмектеседі. Үлкен ойыншықтарды бөлек, кіші
ойыншықтарды бөлек жинап
береді.
Ойын:
«Топтастыру»
Аю: Рақмет сендерге достарым енді
қайтайық.
Аюлар топтан шығып
кетеді.
Тәрбиеші: балалар біз бүгін үлкен және
кіші ұғымымен таныстық.Мен сендерге сұрақ қоям. –Бізге қандай аюлар
келді?
-Мынау қандай қол
шатыр?
-Мынау қандай
доп?
-Мынау қандай
сыйлық?
Балалрдың
жауабы.
Бүгінгі сабаққа барлықтарын
жақсы қатыстындар барлықтарына
жұлдызша.
|
Шаттық шеңберге
жиналады. Тақпақ мазмұнына сай қимылдар
жасайды.
Ертегіні мұқият
тыяңдау.
Аюлардың ойнағанына
танырқап қарайды.
Аюлармен
амандасу.
Қораптан шыққан
ойыншықтарды атау.
Орыс тілінде
тәрбиешінің соңынан бірнеше рет
қайталау.
Тақпақ мазмұнына сай
қимылмен көрсетіп айтады.
Аюларға көмектесуге
дайын екендерін білдіреді.
Үлкен ойыншықты
үлкен қорапқа, кіші ойыншықтарды кіші қорапқа салып
береді.
Аюларға сау бол
айтып шығарып салады.
Тәрбиешінің сұрақтарын түсініп
жауап беру.
|