"Ұлпан" романы. Қысқа мерзімді жоспар. 9- сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

"Ұлпан" романы. Қысқа мерзімді жоспар. 9- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар. "Ұлпан " романы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Кысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: «Ұлпан» романы

Бөлім:

ІІІ бөлім. Адам жанының құпиясы

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты:

Мухаметжанова М.М

Күні

21.02.2025ж

Сынып: 9А

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

«Ұлпан» романы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.1.3.1.Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау

Сабақтың мақсаты:

Ұлпан романының идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды


Сабақтың кезеңі\ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут







Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сабаққа даярлығын тексеру.

2. Ынтымақтастық атмосферасы қалыптастыру.

3. Үй тапсырмасын сұрау

Сабақ тақырыбы мен мақсатын таныстыру

1.Амандасады, кезекші мәлімет береді.


2. «Бас бармақ» әдісі арқылы көңіл күйін, сабаққа дайындығын көрсетеді


3. Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді

Мадақтау сөзімен ынталандыру

Жарайсың!

Керемет!

Өте жақсы!



Дескриптор

Сұрақтарға жауап береді-1

Оқулық Алматы «Атамұра, 2019ж» Ақтанова А.С, Жүндібаева А.Қ






Сабақтың ортасы

35 минут


















Шығарманың идеясы-қазақ әйелдерінің бойындағы парасаттылық пен көрегендікті, мейірімділік пен шыдамдылықты, жарына, еліне деген сүйіспеншілікті,бірлік пен ынтымақты берік ұстанған асыл аналарды дәріптеу

Шығарма кейіпкерлеріне тоқталайық.

1.Шығарманың басты кейіпкерлері кімдер?

2.Шығармада ірілі, ұсақты жалпы неше кейіпкер бар еді?

3. Шығармада ұлпан мен Есенейден басқа қандай кейіпкерлер бар?






Әр кейіпкердің шығарма идеясын ашуда өзіндік рөлі бар. Енді осы кейіпкерлермен тапсырма орындау арқылы жақынырақ танысайық!


1-тапсырма. Берілген үзінділердегі кейіпкерлерді анықтаңыз





2-тапсырма. Есенейдің қоғамдағы орнын көрсететін, мінезін ашатын үзінділерді тауып, жазыңыз


3-тапсырма. Ұлпанның бейнесін ашу. Ұлпанның мәжілісте әйел адамға қатысты қандай шешімге қол жеткізгенін табыңыз.Ұлпанды қай қырынан таныдыңыз?


Топтық тапсырма.

Шығармада Есенейдің жанында жүретін екі Мүсірептің мінездемесін жазыңыз




Ұлпанның образына ұқсайтын, тарихта белгілі қазақ әйелдерінің есімін еске түсіріңдерші


«Wordwall”тесті

Оқушылар шығарманың идеясын айтады












Есеней мен Ұлпан



Тоқсанға жуық


Ұлпанның әкесі Артықбай батыр, анасы Несібелі, Есенедің жолдастары түрікпен Мүсіреп пен аңшы Мүсіреп










Үзінділердегі кейіпкерлерді анықтайды

Үзінді

Кейіпкер


Ұлпан


Есеней



Шығармадан Есеней бейнесін ашатын үзінділерді тауып, жазады.




Үзінділер



Үзінділерден байқалған Ұлпан бейнесі






1-топ

2-топ

Аңшы Мүсіреп

Түрікпен Мүсіреп






Төле бидің келіні Данагүл т.б



10 сұрақтан тұратын«Wordwall”тестін орындайды

































Дескриптор 1 балл

Үзінділер бойынша кейіпкерлерді анықтайды-1





Дескриптор 1 балл

Есенейдің қоғамдағы орнын көрсететін, мінезін ашатын үзінділерді тауып, жазады-1



Дескриптор 2 балл

Ұлпан бейнесін ашады-1

Үзіндіден мысал келтіреді-1






Дескриптор 2балл

1-топ Аңшы Мүсірептің мінезін ашады-1б

1-2- топ Шығармадан мысал келтіреді -1б

2-топ Түрікпен Мүсірептің мінезін ашады-1б






Дескриптор 3 балл

7-10 сұраққа дұрыс жауап береді-3 балл

6-3 сұраққа дұрыс жауап береді-2 балл

3-2 сұраққа дұрыс жауап береді-1балл

Презентация
































Кестелер

































wordwall.net/ru/resource/

52667291

Сабақтың соңы

3 минут



Үй тапсырмасы


Бағалау.

Рефлексия

«3-2-1» әдісі арқылы кері байланыс алу.


Үй тапсырмасын беру


Оқушылардың бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айтқызу арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

-Сабақтан алған 3 маңызды ақпарат

-Сабақта қиындық тударған 2 аспект

-Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс- әрекет


Күнделіктеріне жазады.




Бағалау парағы


Қима қағаз












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.02.2025
253
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі