Материалдар / Ұлт жұмысы 8-сынып 2- тоқсан 1-сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ұлт жұмысы 8-сынып 2- тоқсан 1-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
"Мектеп" баспасы бойынша жасалған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қараша 2024
170
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар Тексерілді Акжолова А.А ДОІЖО


Бөлім: 1

Мәңгілік ел -мұратым

Педагогтің аты-жөні:

Бактыбаева Д.А

Күні:


Сыныбы:8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ұлт жұмысы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау;

8.4.3.1 сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану

Сабақтың мақсаты:

мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтайды;

сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолданады;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

8 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу








Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Ой қозғау сұрақтарын қояды

1.Ұлт жұмысы дегенді қалай түсінесің?

2. «Ұлттқа қызмет ету біліммен емес,мінезден дегенді қамту дегенді қалай түсінесің?



І Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал

Оқушылармен амандасу

«Жылы лебіз» әдісі

Оқушылар бір-біріне сабаққа қатысты жақсы тілектер

.


Оқушының ықтимал жауабы


Хакім Абай «Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, ғылым, ар, мінез деген нәрселермен озады» десе, «Ұлтқа қызмет білімнен емес, мінезден» дейді Алаш көсемі Әлихан Бөкейхан. Демек, ғылыми-шығармашылық ізденістегі қажыр-қайраттан туған өрелі еңбектерімен халқының рухани кемелденуінің күретамырына қан жүгіртуде  шын мәніндегі хас талантқа өршіл рухты мінез қажет. Қашанда ұлттық мұратты ұстанған тұлға бойындағы ар-ождан биігіндегі елдік мінез адам болмысының өзіндік табиғатынан тамыр тартып жатқанымен, туған жер, өсіп-өнген орта рухы мен ата-ана тәрбиесі болат өзек ұстындағы азаматтық ұстанымды қалыптастырады.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.


ҚБ: «Комментарий» әдісі арқылы бағаланады.


«Жарайсың, тамаша, жақсы»









https://centre-tur.kz/kk/maqalalar/zaiyrly-memleket/ultqa-qyzmet-etu-minezden-371/

Қосымша ақпарат

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

35 мин.



Тыңдалым тапсырмасы





Тілдік бағдар



Сөздік қор, тілдің негізгі сөздік қоры – сөздік құрамның ең тұрақты бөлігі, ондағы сөздердің негізгі ұйтқысы. Сөздік құрамға тілде бұрыннан қалыптасқан, сондай-ақ кейін пайда болған барлық сөздер енсе, сөздік қорға ең қажетті ұғым-түсініктерді қамтыған, сол тілде сөйлейтіндердің бәріне түсінікті сөздер ғана кіреді.








Мәтінді оқып, оқылым стратегияларын қолданып, мәтінінң тақырыбы мен идеясын анықтайды,





Жұпппен жұмыс

1.Мәтін бойыша ашық сұрақтар құрастырады

2.Мәтін бойынша жабық сұрақтар құрастырады.

3.Мәтін бойынша көтерілген мәселені анықтайды

4.Мәтіндегі тілдік оралымдарды анықтайды


https://www.youtube.com/watch?v=yQmQC2crE9Q

Блиц турнир

тышқыру

синоним

ұлт

Мінез

алабұға

бәдірен

емтихан

тұқым

атамекен



Дескриптор:

мәтіннен қажетті ақпаратты алады;

сұрақтарға жауап береді; – мәтінде көтерілген мәселені талдайды;

мәтін мазмұнын өз сөзімен баяндайды;


-мәтін тақырыбы мен идеясын анықтайды;











Дескриптор:

  • Сөздік қорды анықтайды,

  • Сөздік құрамды анықтайды;












https://www.youtube.com/watch?v=yQmQC2crE9Q

Сөздік қор мен сөздік құрам

Жеке жұмыс

Тапсырма

«Біреу жұмыс қылайын десем,тұрған жерім жаман дейді,біреу маңайымдағы елім жаман дейді» деген А.Байтұрсыновтың ойын жалғастырады.


Тірек сөздер:

Ұлт жанашыры, қазақ намысы,

Туған жер,намыс,мінез,


«Біреу жұмыс қылайын десем,тұрған жерім жаман дейді,біреу маңайымдағы елім жаман дейді» деген А.Байтұрсыновтың ойын жалғастырады» деген А.Байтұрсыновтың ойын жалғастырады.



Дескриптор:

-Тақырыпты жалғастырады,

- Идеяны сақтайды;

- Тірек сөздерді қатыстырады,

Оқулық, жұмыс дәптерлері

51-бет..

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«ПОПС формуласы» бойынша тақырып бойынша ойыңды қорытындылайды:


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

«ПОПС формуласы» бойынша тақырып бойынша ойыңды қорытындылайды:

Менің ойымша ...

Себебі, мен оны мен былай түсіндіремін ...

Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын ...

Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім ...


52-бет. А тапсырмасы

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.




Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!