Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ұлтаралық және конфессияаралық келісімнің қазақстандық моделі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Қазақстан тарихы Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Күні: |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 11 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Ұлтаралық және конфессияаралық келісімнің қазақстандық моделі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
11.2.2.3 -мемлекеттік стратегияларды және бағдарламаларды зерттеу негізінде ұлтаралық және конфессияаралық келісімнің қазақстандық үлгісін бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Қазақстандағы діни конфессиялар мен диаспоралар туралы біледі, Қазақстандағы тұрақтылық пен келісімді қалыптастырудағы іс-шараларды түсіндіреді, Қазақстандағы мәдени алуан түрліліктің маңызына талдау жасайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
- Қазақстандағы диаспоралардың орналасу картасын жасайды; - Қазақстандағы діни конфессиялардың статистикасына қарап отырып, диаграмма сызады; - Қазақстандағы ұлтаралық және конфессияаралық келісімді қалыптастырудағы іс-шараларға SWOT талдауын жасайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Термин сөздермен жұмыс: Полиэтносты қоғам, ассимиляция, мәдени плюрализм, мультикультурализм Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Менің ойымша... Тиімді жақтарына ... жатады. ... тиімсіз жақтары. Ықпал еткен факторлар... деп ойлаймын. Себебі... Сарапшылардың пікіріне сүйенетін болсақ.... Мысалы....Қоғамдық пікірге де тоқтала кетейік. Мысалы..... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
«Мәңгілік ел» идеясының 7 құндылығы, жаһандық азаматтық құндылықтар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Термин сөздермен, ұғымдармен жұмыс жасауда дүние жүзі тарихы, өзін-өзі тану, құқық негіздері пәндерімен байланыс болады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Сабақта интерактивті тақтадан слайдтар көрсетіледі. Интернет желісі пайдаланылады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
География, тарих, құқық, өзін-өзі тану пәндерін меңгеру кезіндегі білімдер мен дағдылар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сабақтың тақырыбын және оқу мақсаттарын айтып өту. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Жеке жұмыс. Мағынаны тану Оқушыларға 2009 жылғы халық санағының қорытындыларынан статистикалық мәліметтер таратылып беріледі. Оқушылар статистикалық мәліметтерге диаграмма сызады. 1. Жекелеген этностардың саны және үлесі
2. Діні бойынша халық үлесі, %:
«Жасырын сөз» әдісі арқылы сабақтағы жаңа сөздер мен ұғымдармен жұмыс жасалынады. Әр топқа 1 сөзден беріледі. Топтан бір оқушы жасырын сөзді сипаттайды, сол сипаттама арқылы басқа оқушылар жасырынған сөзді табады. Сипаттауда айтатын сөздерге шектеу қою арқылы немесе қимыл арқылы көрсетуді ұсынуға болады. Мысалы, жасырылған сөзді 3 сөз арқылы сипатта деген сияқты. Жасырын сөздер: мультикультурализм, субмәдениет, толеранттылық, полимәдениет, интеграция, консолидация Әр топқа сөздердің анықтамасы қоса беріледі. Консолидация — тіл мен мәдениеті жағынан бір-біріне жақын бірнеше дербес халықтардың біртұтас ірі этносқа бірігуі. Мысалы, XV ғасырда түрік тілдес тайпалардың қазақ этносына бірігуі. Ассимиляция — көбіне саны аз халықтың өзге ірі этностың құрамына сіңіп кетуі, нәтижесіне өзінің этникалық қасиеттерін жоюы. Мысалы, монғол тілдес тайпалардың Алтын Орда заманы тұсында қыпшақтармен ассимиляцияланылуы. Интеграция — тілі мен мәдениеті әртүрлі бірнеше халықтардың ортақ белгілері пайда болуына байланысты бірігуі, бірақ олардың тұрақтылығы мен беріктілігі шамалы, ұзақ өмір сүрмейді. Мультикултурализм – қоғамдағы ұжымдық субъектілердің мәдени сан алуандылығын сақтауға және дамытуға негізделген саясат SWOT анализ Оқушылар топта жұмыс жасап, полимәдениетің Қазақстанға әсеріне SWOT талдауын жүргізеді. SWOT-шешімдер 2 кесте
|
http://www.mfa.kz/kz/athens/content-view/meznacionalnoe-soglasie-v-respublike-kazahstan http://e-history.kz/kz/contents/view/1190 http://e-history.kz/kz/contents/view/1190 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 2 мин |
Кері байланыс. «Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі Мен бүгін білдім.... Мен бүгін сезіндім.. Мен келесі сабақта білгім келеді... Үйге тапсырма: Ұлтаралық және конфессияаралық келісімнің қазақстандық үлгісін қалай бағалайсыз? » Сөз саны - 300-350 сөз Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер Менің ойымша...Қазақстанда барлық ұлттардың құқықтары теңдей қарастырылған деп ойлаймын. Себебі,... Пікірімді дәлелдеу үшін келесідей дәйектемелер келтіре аламын. Мысалы,..... Кейде айырмашылықтар кездеседі деп ойлаймын. Себебі,..... Пікірімді дәлелдеу үшін келесідей дәйектемелер келтіре аламын...... |
Кері байланыс парақтары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? 450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |