Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пән: Қазақстан тарихы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Күні:

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 11

    Сабақ тақырыбы

    Ұлтаралық және конфессияаралық келісімнің қазақстандық моделі


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    11.2.2.3 -мемлекеттік стратегияларды және бағдарламаларды зерттеу негізінде ұлтаралық және конфессияаралық келісімнің қазақстандық үлгісін бағалау

    Сабақ мақсаттары

    Қазақстандағы діни конфессиялар мен диаспоралар туралы біледі, Қазақстандағы тұрақтылық пен келісімді қалыптастырудағы іс-шараларды түсіндіреді, Қазақстандағы мәдени алуан түрліліктің маңызына талдау жасайды

    Бағалау критерийлері

    - Қазақстандағы диаспоралардың орналасу картасын жасайды;

    - Қазақстандағы діни конфессиялардың статистикасына қарап отырып, диаграмма сызады;

    - Қазақстандағы ұлтаралық және конфессияаралық келісімді қалыптастырудағы іс-шараларға SWOT талдауын жасайды

    Тілдік мақсаттар


    Термин сөздермен жұмыс: Полиэтносты қоғам, ассимиляция, мәдени плюрализм, мультикультурализм


    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Менің ойымша... Тиімді жақтарына ... жатады. ... тиімсіз жақтары. Ықпал еткен факторлар... деп ойлаймын. Себебі... Сарапшылардың пікіріне сүйенетін болсақ.... Мысалы....Қоғамдық пікірге де тоқтала кетейік. Мысалы.....

    Құндылықтарды дарыту



    «Мәңгілік ел» идеясының 7 құндылығы, жаһандық азаматтық құндылықтар

    Пәнаралық байланыстар



    Термин сөздермен, ұғымдармен жұмыс жасауда дүние жүзі тарихы, өзін-өзі тану, құқық негіздері пәндерімен байланыс болады

    АКТ қолдану дағдылары



    Сабақта интерактивті тақтадан слайдтар көрсетіледі. Интернет желісі пайдаланылады.

    Бастапқы білім



    География, тарих, құқық, өзін-өзі тану пәндерін меңгеру кезіндегі білімдер мен дағдылар

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы



    Ұйымдастыру кезеңі.

    Сабақтың тақырыбын және оқу мақсаттарын айтып өту.



    Сабақтың ортасы






















    Жеке жұмыс. Мағынаны тану

    Оқушыларға 2009 жылғы халық санағының қорытындыларынан статистикалық мәліметтер таратылып беріледі. Оқушылар статистикалық мәліметтерге диаграмма сызады.

    1. Жекелеген этностардың саны және үлесі


    Халық саны, мың адам

    Үлесі, пайызбен

    1999 ж

    2009 ж

    1999

    2009 ж

    Барлық халық

    14981,3

    16009,6

    100,0

    100,0

    Қазақтар

    8011,5

    10096,8

    53,5

    63,1

    Орыстар

    4481,1

    3793,8

    29,9

    23,7

    Өзбектер

    370,8

    457,0

    2,5

    2,9

    Украиндар

    547,1

    333,0

    3,6

    2,1

    Ұйғырлар

    210,4

    224,7

    1,4

    1,4

    Татарлар

    249,1

    204,2

    1,7

    1,3

    Немістер

    353,5

    178,4

    2,4

    1,1

    Басқа этностар

    757,8

    721,7

    5,1

    4,5

    2. Діні бойынша халық үлесі, %:

    • Ислам - 70,2%

    • Христиан - 26,2%

    • Иудаизм - 0,0%

    • Буддизм - 0,1%

    • Басқа - 0,2%

    • Сенбейтіндер 2,8%

    • Көрсетуден бас тартқандар 0,5%

    «Жасырын сөз» әдісі

    арқылы сабақтағы жаңа сөздер мен ұғымдармен жұмыс жасалынады. Әр топқа 1 сөзден беріледі. Топтан бір оқушы жасырын сөзді сипаттайды, сол сипаттама арқылы басқа оқушылар жасырынған сөзді табады. Сипаттауда айтатын сөздерге шектеу қою арқылы немесе қимыл арқылы көрсетуді ұсынуға болады. Мысалы, жасырылған сөзді 3 сөз арқылы сипатта деген сияқты.

    Жасырын сөздер: мультикультурализм, субмәдениет, толеранттылық, полимәдениет, интеграция, консолидация

    Әр топқа сөздердің анықтамасы қоса беріледі.

    Консолидация — тіл мен мәдениеті жағынан бір-біріне жақын бірнеше дербес халықтардың біртұтас ірі этносқа бірігуі. Мысалы, XV ғасырда түрік тілдес тайпалардың қазақ этносына бірігуі.

    Ассимиляция — көбіне саны аз халықтың өзге ірі этностың құрамына сіңіп кетуі, нәтижесіне өзінің этникалық қасиеттерін жоюы. Мысалы, монғол тілдес тайпалардың Алтын Орда заманы тұсында қыпшақтармен ассимиляцияланылуы.

    Интеграция — тілі мен мәдениеті әртүрлі бірнеше халықтардың ортақ белгілері пайда болуына байланысты бірігуі, бірақ олардың тұрақтылығы мен беріктілігі шамалы, ұзақ өмір сүрмейді.

    Мультикултурализм – қоғамдағы ұжымдық субъектілердің мәдени сан алуандылығын сақтауға және дамытуға негізделген саясат

    SWOT анализ

    Оқушылар топта жұмыс жасап, полимәдениетің Қазақстанға әсеріне SWOT талдауын жүргізеді.


    SWOT-шешімдер

    2 кесте


    O

    T

    S



    W






    http://www.mfa.kz/kz/athens/content-view/meznacionalnoe-soglasie-v-respublike-kazahstan







    http://e-history.kz/kz/contents/view/1190


    http://e-history.kz/kz/contents/view/1190















    Сабақтың соңы

    2 мин

    Кері байланыс. «Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі

    Мен бүгін білдім....

    Мен бүгін сезіндім..

    Мен келесі сабақта білгім келеді...


    Үйге тапсырма: Ұлтаралық және конфессияаралық келісімнің қазақстандық үлгісін қалай бағалайсыз? »

    Сөз саны - 300-350 сөз

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

    Менің ойымша...Қазақстанда барлық ұлттардың құқықтары теңдей қарастырылған деп ойлаймын. Себебі,... Пікірімді дәлелдеу үшін келесідей дәйектемелер келтіре аламын. Мысалы,..... Кейде айырмашылықтар кездеседі деп ойлаймын. Себебі,..... Пікірімді дәлелдеу үшін келесідей дәйектемелер келтіре аламын......

    Кері байланыс парақтары

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

    Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады

    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

    Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Маратов Нурбек Шалкарулы
    26 Қараша 2023
    2119
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ұлтаралық және конфессияаралық келісімнің қазақстандық моделі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ұлтаралық және конфессияаралық келісімнің қазақстандық моделі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ұлтаралық және конфессияаралық келісімнің қазақстандық моделі ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пән: Қазақстан тарихы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Күні:

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 11

    Сабақ тақырыбы

    Ұлтаралық және конфессияаралық келісімнің қазақстандық моделі


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    11.2.2.3 -мемлекеттік стратегияларды және бағдарламаларды зерттеу негізінде ұлтаралық және конфессияаралық келісімнің қазақстандық үлгісін бағалау

    Сабақ мақсаттары

    Қазақстандағы діни конфессиялар мен диаспоралар туралы біледі, Қазақстандағы тұрақтылық пен келісімді қалыптастырудағы іс-шараларды түсіндіреді, Қазақстандағы мәдени алуан түрліліктің маңызына талдау жасайды

    Бағалау критерийлері

    - Қазақстандағы диаспоралардың орналасу картасын жасайды;

    - Қазақстандағы діни конфессиялардың статистикасына қарап отырып, диаграмма сызады;

    - Қазақстандағы ұлтаралық және конфессияаралық келісімді қалыптастырудағы іс-шараларға SWOT талдауын жасайды

    Тілдік мақсаттар


    Термин сөздермен жұмыс: Полиэтносты қоғам, ассимиляция, мәдени плюрализм, мультикультурализм


    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Менің ойымша... Тиімді жақтарына ... жатады. ... тиімсіз жақтары. Ықпал еткен факторлар... деп ойлаймын. Себебі... Сарапшылардың пікіріне сүйенетін болсақ.... Мысалы....Қоғамдық пікірге де тоқтала кетейік. Мысалы.....

    Құндылықтарды дарыту



    «Мәңгілік ел» идеясының 7 құндылығы, жаһандық азаматтық құндылықтар

    Пәнаралық байланыстар



    Термин сөздермен, ұғымдармен жұмыс жасауда дүние жүзі тарихы, өзін-өзі тану, құқық негіздері пәндерімен байланыс болады

    АКТ қолдану дағдылары



    Сабақта интерактивті тақтадан слайдтар көрсетіледі. Интернет желісі пайдаланылады.

    Бастапқы білім



    География, тарих, құқық, өзін-өзі тану пәндерін меңгеру кезіндегі білімдер мен дағдылар

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы



    Ұйымдастыру кезеңі.

    Сабақтың тақырыбын және оқу мақсаттарын айтып өту.



    Сабақтың ортасы






















    Жеке жұмыс. Мағынаны тану

    Оқушыларға 2009 жылғы халық санағының қорытындыларынан статистикалық мәліметтер таратылып беріледі. Оқушылар статистикалық мәліметтерге диаграмма сызады.

    1. Жекелеген этностардың саны және үлесі


    Халық саны, мың адам

    Үлесі, пайызбен

    1999 ж

    2009 ж

    1999

    2009 ж

    Барлық халық

    14981,3

    16009,6

    100,0

    100,0

    Қазақтар

    8011,5

    10096,8

    53,5

    63,1

    Орыстар

    4481,1

    3793,8

    29,9

    23,7

    Өзбектер

    370,8

    457,0

    2,5

    2,9

    Украиндар

    547,1

    333,0

    3,6

    2,1

    Ұйғырлар

    210,4

    224,7

    1,4

    1,4

    Татарлар

    249,1

    204,2

    1,7

    1,3

    Немістер

    353,5

    178,4

    2,4

    1,1

    Басқа этностар

    757,8

    721,7

    5,1

    4,5

    2. Діні бойынша халық үлесі, %:

    • Ислам - 70,2%

    • Христиан - 26,2%

    • Иудаизм - 0,0%

    • Буддизм - 0,1%

    • Басқа - 0,2%

    • Сенбейтіндер 2,8%

    • Көрсетуден бас тартқандар 0,5%

    «Жасырын сөз» әдісі

    арқылы сабақтағы жаңа сөздер мен ұғымдармен жұмыс жасалынады. Әр топқа 1 сөзден беріледі. Топтан бір оқушы жасырын сөзді сипаттайды, сол сипаттама арқылы басқа оқушылар жасырынған сөзді табады. Сипаттауда айтатын сөздерге шектеу қою арқылы немесе қимыл арқылы көрсетуді ұсынуға болады. Мысалы, жасырылған сөзді 3 сөз арқылы сипатта деген сияқты.

    Жасырын сөздер: мультикультурализм, субмәдениет, толеранттылық, полимәдениет, интеграция, консолидация

    Әр топқа сөздердің анықтамасы қоса беріледі.

    Консолидация — тіл мен мәдениеті жағынан бір-біріне жақын бірнеше дербес халықтардың біртұтас ірі этносқа бірігуі. Мысалы, XV ғасырда түрік тілдес тайпалардың қазақ этносына бірігуі.

    Ассимиляция — көбіне саны аз халықтың өзге ірі этностың құрамына сіңіп кетуі, нәтижесіне өзінің этникалық қасиеттерін жоюы. Мысалы, монғол тілдес тайпалардың Алтын Орда заманы тұсында қыпшақтармен ассимиляцияланылуы.

    Интеграция — тілі мен мәдениеті әртүрлі бірнеше халықтардың ортақ белгілері пайда болуына байланысты бірігуі, бірақ олардың тұрақтылығы мен беріктілігі шамалы, ұзақ өмір сүрмейді.

    Мультикултурализм – қоғамдағы ұжымдық субъектілердің мәдени сан алуандылығын сақтауға және дамытуға негізделген саясат

    SWOT анализ

    Оқушылар топта жұмыс жасап, полимәдениетің Қазақстанға әсеріне SWOT талдауын жүргізеді.


    SWOT-шешімдер

    2 кесте


    O

    T

    S



    W






    http://www.mfa.kz/kz/athens/content-view/meznacionalnoe-soglasie-v-respublike-kazahstan







    http://e-history.kz/kz/contents/view/1190


    http://e-history.kz/kz/contents/view/1190















    Сабақтың соңы

    2 мин

    Кері байланыс. «Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі

    Мен бүгін білдім....

    Мен бүгін сезіндім..

    Мен келесі сабақта білгім келеді...


    Үйге тапсырма: Ұлтаралық және конфессияаралық келісімнің қазақстандық үлгісін қалай бағалайсыз? »

    Сөз саны - 300-350 сөз

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

    Менің ойымша...Қазақстанда барлық ұлттардың құқықтары теңдей қарастырылған деп ойлаймын. Себебі,... Пікірімді дәлелдеу үшін келесідей дәйектемелер келтіре аламын. Мысалы,..... Кейде айырмашылықтар кездеседі деп ойлаймын. Себебі,..... Пікірімді дәлелдеу үшін келесідей дәйектемелер келтіре аламын......

    Кері байланыс парақтары

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

    Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады

    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

    Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Сабақ жоспары 11 сынып
    26.11.2023
    2119
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Маратов Нурбек Шалкарулы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации