Сабақтың ортасы
|
Жеке жұмыс. Мағынаны
тану
Оқушыларға 2009 жылғы халық
санағының қорытындыларынан статистикалық мәліметтер таратылып
беріледі. Оқушылар статистикалық мәліметтерге диаграмма
сызады.
1.
Жекелеген этностардың саны
және үлесі
|
Халық саны, мың
адам
|
Үлесі,
пайызбен
|
|
|
|
1999
ж
|
2009
ж
|
1999
|
2009
ж
|
|
|
|
Барлық
халық
|
14981,3
|
16009,6
|
100,0
|
100,0
|
Қазақтар
|
8011,5
|
10096,8
|
53,5
|
63,1
|
Орыстар
|
4481,1
|
3793,8
|
29,9
|
23,7
|
Өзбектер
|
370,8
|
457,0
|
2,5
|
2,9
|
Украиндар
|
547,1
|
333,0
|
3,6
|
2,1
|
Ұйғырлар
|
210,4
|
224,7
|
1,4
|
1,4
|
Татарлар
|
249,1
|
204,2
|
1,7
|
1,3
|
Немістер
|
353,5
|
178,4
|
2,4
|
1,1
|
Басқа
этностар
|
757,8
|
721,7
|
5,1
|
4,5
|
2. Діні бойынша халық үлесі,
%:
«Жасырын сөз»
әдісі
арқылы сабақтағы жаңа сөздер
мен ұғымдармен жұмыс жасалынады. Әр топқа 1 сөзден беріледі. Топтан
бір оқушы жасырын сөзді сипаттайды, сол сипаттама арқылы басқа
оқушылар жасырынған сөзді табады. Сипаттауда айтатын сөздерге
шектеу қою арқылы немесе қимыл арқылы көрсетуді ұсынуға болады.
Мысалы, жасырылған сөзді 3 сөз арқылы сипатта деген
сияқты.
Жасырын
сөздер:
мультикультурализм,
субмәдениет, толеранттылық, полимәдениет, интеграция,
консолидация
Әр топқа сөздердің анықтамасы
қоса беріледі.
Консолидация — тіл мен
мәдениеті жағынан бір-біріне жақын бірнеше дербес халықтардың
біртұтас ірі этносқа бірігуі. Мысалы, XV ғасырда түрік тілдес
тайпалардың қазақ этносына бірігуі.
Ассимиляция — көбіне саны аз
халықтың өзге ірі этностың құрамына сіңіп кетуі, нәтижесіне өзінің
этникалық қасиеттерін жоюы. Мысалы, монғол тілдес тайпалардың Алтын
Орда заманы тұсында қыпшақтармен
ассимиляцияланылуы.
Интеграция — тілі мен
мәдениеті әртүрлі бірнеше халықтардың ортақ белгілері пайда болуына
байланысты бірігуі, бірақ олардың тұрақтылығы мен беріктілігі
шамалы, ұзақ өмір сүрмейді.
Мультикултурализм – қоғамдағы
ұжымдық субъектілердің мәдени сан алуандылығын сақтауға және
дамытуға негізделген саясат
SWOT
анализ
Оқушылар топта жұмыс жасап,
полимәдениетің Қазақстанға әсеріне SWOT талдауын
жүргізеді.

SWOT-шешімдер
2
кесте
|
http://www.mfa.kz/kz/athens/content-view/meznacionalnoe-soglasie-v-respublike-kazahstan
http://e-history.kz/kz/contents/view/1190
http://e-history.kz/kz/contents/view/1190
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір
оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу
материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке
ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы
мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала
отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла
алады
|
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді
жазасыз
|
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|