Ұлттық аспаптар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ұлттық аспаптар

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сынып жаңартылған бағдарлама бойынша
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

3-бөлім

Мәдени мұра

Мектеп:№39

Мұғалімнің аты-жөні: Меирманова Н.С

Күні:26.11.18

Сынып:4А

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Күй аспаптары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

О.4.3.1.1 мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу

О. 4.3.4.1 мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру.

А.4.2.2.1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру

4.5.1.2 көптік/тәуелдік/септік/жіктік

Сабақтың мақсаттары

Барлығы:оқыған мәтіннің мазмұнын түсінеді.

Көпшілігі:мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, сұрақтар құрастырады

Кейбірі:оқыған мәтінді мазмұндайды, өзі білетін ақпаратымен бөліседі.

Бағалау критерийлері

Мәтіннің мазмұнын түсінеді.

Оқыған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

Мәтін бойынша сұрақтар құрастырады.

Тірек сөздерді қолданып, мәтінді мазмұндайды.

Тілдік мақсаттар

аспаптар

Құндылықтарды дарыту

өнерді бағалау

Пәнаралық байланыс

музыка

АКТ қолдану дағдылары

слайд

Бастапқы білім

Ұлттық аспаптар

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықтарын ояту

«Шаттық шеңбер» Оқушылыр бір-біріне жақсы көңіл күй тілейді.От шашу

Мұғалім аспаптар оркестрінің орындаған бір күйін

3-4минуттыңдатқаннансоң,«Ой шақыру» стратегиясы бойынша оқушыларға сұрақтар қою арқылы жаңа тақырыпты ашады. Оқушыларға келесі сұрақ қойылады:

Бұл күйді немен орындайды? Оқушылардың ықтимал жауаптары: Аспаптар мен орындайды.

  • Қандаймузыкалықаспаптардыбілесің?

  • Музакалықаспаптарүйірмесінеқатысасыңба?

  • Сағанқандайаспаптаойнағанұнайды?

  • Олай болса бүгін балалар бүгінгім тақырыбымыз «Күй аспаптары»

  1. «Жаңа сөз үйрен» айдары оқушыларды сабаққа қатысты жаңа сөздерді меңгерту мақсатында жүргізіледі. Оқушыларға бірнеше жаңа сөздерге қатысты суреттер көрсетіледі. «Суретті сөздік» арқылы оқушылар жаңа сөздерді меңгеріп сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастырады.«Бұл не?» әдісі арқылы меңгерту. Мұғалім жаңа сөзді немесе сөз тіркесін айтады, оқушылар сұрақтар қою арқылы анықтайды.

Мұғалім ауызша комментарий береді. «Жақсы! Тамаша! Керемет!»







Кепе қағаз, слайд

Сабақтың ортасы

Суреттермен Жұмыс

Сөйлемдердіқұрастыруүшін мұғалім сұрақтар

Қоюарқылы оқушыларды жетелеп отырады.

Дескриптор:

  • Аспатар туралы ақпарат жазды;

Тірек сөздерді қолданды

Осы сияқтысұрақтарға оқушылардың берген жауаптары сөйлем немесе шағын әңгімеге айналады.Әр суретке жеке тоқтап

талқылайды.Әртоп өз нәтижелерін көрсетеді, басқа топтар «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды.





«Оқы» айдарында ұсынылған күнделік бетіндегі мәтінді «Бірлесіп оқу» әдісімен оқиды. Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты табады.


Бүгін Әсет шілдеханаға барды. Шілдеханаға атақты ақындар, палуандар, күйшілер мен әншілер шақырылған. Жақын ауылдардан әнші, сазгерлер келген. Олар түрлі ұлттық аспаптарда ойнады. Қобыз, сыбызғы, домбыра, жетіген сияқты аспаптардың әсем сазына таңғалдым. Мен де өнер көрсеттім. Ақшабай маған күміс теңге берді.

Оқы және жауап бер.

Мәтін бойынша сұрақ құрастырады.

Үлгі: Әсет бүгін қайда барды?

Дескриптор:

  • Мәтін бойынша дұрыс сұрақ қоя алды;

  • Мәтін бойынша дұрысберілген сұраққа жауап берді:



Оқылымнан кейінгі тапсырма


«Жаз» айдарымен берілген тапсырмада мәтіннен аспатарды теріп жазып көптік жалғауларын жалғау және тәуелдеу.




Сабақтың соңы

Рефлексия

«ет тартқыш, қоқыс жәшігі чемодан

Үй жұмысы: аспатарды суретін салу сол туралы мағлүмат жазу




Оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергенін тексеру

Мұғалімдер оқушылардың тақырыпты қаншалықты мегергендерін міндетті түрде тексеруі керек. Сабақтың өн бойында қалыптастырушы бағалау элементтері көрініс табуы тиіс. Мұғалімнің оқушыларды бағалауы (мадақтар сөздерін қолдануы), оқушылардың өздерін және бір -бірін бағалаулары болуы керек. Кері байланыс жүргізудің маңызы зор.

Бағалау критерийлері

  • Ұлттық аспаптардың атауларын біледі.

  • Жаңа сөздерді меңгереді.

  • Мәтінді мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады.

  • Мәтіндегі қажетті ақпаратты тауып оқиды.

Пәнаралық байланыстар

музыка

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары қол жетімді болды ма?


Бүгін оқушылар нені үйренді?


Оқыту ортасы қандай болды?


Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?


Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?










































1- топ диаграмма құру Абай Қ кім?

Дескриптор:

  • Абай туралы ақпарат жазды;

  • .Тірек сөздерді қолданды.

.


2-топ Әль-Фарабидың Абайдың ортақ қасиеттерін салыстыру

Дескриптор:

мәтіндердің айырмашылығын дұрыс анықтады;

мәтіндердің ұқсастығын дұрыс көрсететті;


  • 3- топ кесте толтыр

Дескриптор:

  • Мәтін бойынша ақпарттың дұрыстығын анықтады;

  • Мәтін бойынша дұрыс емесі ақпарттың дәлелдеді

Абайдың әжесінің аты кім?

Абай қай жерде туды?

Аба қандай бала болды?



















  1. Шаттық шеңбер 2мин

  2. От шашу

  3. Шағын топтарға бөлу.сөздерді қайталау1

  4. Суреттер бойынша сұрақтар2

  5. Пазыл құрастыру Сабақтың мақсатынОҚУШЫЛАР анықтау2

  6. Сабақтың ТАҚЫРЫБЫМЕН мақсатымен таныстыру1

  7. ҚОСЫМША АҚПАРАТ БЕРУ2

  8. Аудио тыңдау2

  9. Жаңа сөздерді анықтау сөздермен жұмыс 3ДӘПТЕРГЕ ЖАЗУ

  10. Бірлесіп оқу 1-2 сұрақ дайындау5

  11. Ұшақ ұшыру 2

  12. Венн диаг жұмыс бағалау 7

  13. Сергіту 2

  14. Құрастырайық сөздермен дискриптор оқиды 4

  15. 5- сөйлем 3

  16. ЯРОСЛАВ1

  17. Чемодан1

  18. Уй тап

  19. КӨРМЕ

























































1.Сөйлемді толықтырып жаз.


Абайдың әжесінің аты ______________ .


Ол__________________ оқыды.


Абай Құнанбайұлы ұлы ___________ .


Өскемен қаласында ________ , _________ бар.


Керекті сөздер: Зере,кітап,ақын, ескерткіш,көше


Сөйлемді толықтырып жаз.


Абайдың әжесінің аты ______________ .


Ол__________________ оқыды.


Абай Құнанбайұлы ұлы ___________ .


Өскемен қаласында ________ , _________ бар.


Керекті сөздер: Зере,кітап,ақын, ескерткіш,көше


Сөйлемді толықтырып жаз.


Абайдың әжесінің аты ______________ .


Ол__________________ оқыды.


Абай Құнанбайұлы ұлы ___________ .


Өскемен қаласында ________ , _________ бар.


Керекті сөздер: Зере,кітап,ақын, ескерткіш,көше


Сөйлемді толықтырып жаз.


Абайдың әжесінің аты ______________ .


Ол__________________ оқыды.


Абай Құнанбайұлы ұлы ___________ .


Өскемен қаласында ________ , _________ бар.


Керекті сөздер: Зере,кітап,ақын, ескерткіш,көше


Сөйлемді толықтырып жаз.


Абайдың әжесінің аты ______________ .


Ол__________________ оқыды.


Абай Құнанбайұлы ұлы ___________ .


Өскемен қаласында ________ , _________ бар.


Керекті сөздер: Зере,кітап,ақын, ескерткіш,көше


Сөйлемді толықтырып жаз.


Абайдың әжесінің аты ______________ .


Ол__________________ оқыды.


Абай Құнанбайұлы ұлы ___________ .


Өскемен қаласында ________ , _________ бар.


Керекті сөздер: Зере,кітап,ақын, ескерткіш,көше






























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.11.2018
2560
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі