Күні:
Сынып:
1
|
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Салт-дәстүр және
ауыз әдебиеті
Ұлттық кейіпкерлер
туралы не білемін? Я дыбысы мен
әрпі.
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.3.11.1 Пунктуациялық нормаларды
сақтау
1.2.9.1 Әріпті тану және ажырату.
Дыбыспен сәйкестендіру
1.2.1.2 Оқу түрлерін
қолдану
1.1.9.1 Сөздегі дыбыс түрлерін
ажырату
|
Жетістік
критерийлері
|
Айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені
түсінгенін көрсете алады.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Өнер, ана тілі
сабағы
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Аудиожазба ,
таныстырылым.
|
Тілдік
құзыреттілік
|
Шаян-рак
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
5
минут
|
Өсемiз бiз
күлiп-ойнап,
Он саусақтың
саласындай,
Өсемiз бiз
күлiп-ойнап,
Бiр адамның
баласындай.
– Балалар, бір-біріміздің
қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген
қандай тамаша, қандай
қуаныш!
|
Шаттық
шебері
|
Сабақтың
ортасы
15
минут
|
1.2.9.1 Әріпті тану және ажырату.
Дыбыспен сәйкестендіру
Тыңдалым
1.«Я» дыбысы мен
әрпімен таныстырамын.
2.«Я» дауысты екенін
, оның сөзаяғында ортасында келу үлгілерін көрсетіп, таңбасын
үйретемін
3. «Шаян» сөзіне
дыбыстық талдау жасатамын.
1.2.1.2 Оқу түрлерін
қолдану
Оқылым.
-
Сөздерді хормен
тізбейтей оқыту
-
Жеке
оқыту
-
Буындық-дыбыстық
талдау жасату
Айтылым
Алдаркөсе мен бай
баласы.
|
Таныстырылым, оқулықпен
жұмыс
|
Жеке
жұмыс
7
минут
|
1.3.11.1 Пунктуациялық нормаларды
сақтау
Әдемілеп
жазу
|
|
Сергіту
сәті
3
минут
|
Орнымыздан
тұрамыз,
Алақанды
ұрамыз.
Бiр отырып, бiр
тұрып,
Тез
шынығып шығамыз.
|
Сергіту сәтіне арналған
жинақ
|
Топтық
жұмыс
4
минут
|
Мысық неге
мияулады?
Әр топ өз жұмысын қорғайды
суретке қарап әңгімелейді
|
|
Жұптық
жұмыс
5
минут
|
«Алдаркөсе мен бай баласы»
сахналау
|
|
Жеке
жұмыс
5
минут
|
Көркем
жазу
Алдаркөсе,Қожанасыр
–ұлттық кейіпкерлер. Аңыздарда олар ақылды,әділ,тапқыр,аңғал
кейіпкерлер ретінде
танылады.
|
|
Рефлексия
2
минут
|
|
Кеме
|
Дифференциация – оқушыларға
көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие)
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері
жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады.
(қуанышты, көңілді, көңілсіз,
ашулы)
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|