Материалдар / "Ұлттық кейіпкерлер туралы не білемін? Я дыбысы мен әрпі." сабақ жоспары

"Ұлттық кейіпкерлер туралы не білемін? Я дыбысы мен әрпі." сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
548
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:Сынып: 1

Сабақтың тақырыбыСалт-дәстүр және ауыз әдебиетіҰлттық кейіпкерлер туралы не білемін? Я дыбысы мен әрпі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.3.11.1 Пунктуациялық нормаларды сақтау1.2.9.1 Әріпті тану және ажырату. Дыбыспен сәйкестендіру1.2.1.2 Оқу түрлерін қолдану1.1.9.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату
Жетістік критерийлері Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілікШаян-рак
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минутӨсемiз бiз күлiп-ойнап,Он саусақтың саласындай,Өсемiз бiз күлiп-ойнап,Бiр адамның баласындай.– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Шаттық шебері









Сабақтың ортасы15 минут



1.2.9.1 Әріпті тану және ажырату. Дыбыспен сәйкестендіруТыңдалым1.«Я» дыбысы мен әрпімен таныстырамын.2.«Я» дауысты екенін , оның сөзаяғында ортасында келу үлгілерін көрсетіп, таңбасын үйретемін3. «Шаян» сөзіне дыбыстық талдау жасатамын.1.2.1.2 Оқу түрлерін қолдануОқылым.
  • Сөздерді хормен тізбейтей оқыту
  • Жеке оқыту
  • Буындық-дыбыстық талдау жасату


  • Айтылым Алдаркөсе мен бай баласы.



    Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
    Жеке жұмыс7 минут1.3.11.1 Пунктуациялық нормаларды сақтауӘдемілеп жазу

    Сергіту сәті3 минутОрнымыздан тұрамыз,Алақанды ұрамыз.Бiр отырып, бiр тұрып,Тез шынығып шығамыз.Сергіту сәтіне арналған жинақ
    Топтық жұмыс4 минутМысық неге мияулады?Әр топ өз жұмысын қорғайды суретке қарап әңгімелейді

    Жұптық жұмыс5 минут«Алдаркөсе мен бай баласы» сахналау

    Жеке жұмыс5 минутКөркем жазуАлдаркөсе,Қожанасыр –ұлттық кейіпкерлер. Аңыздарда олар ақылды,әділ,тапқыр,аңғал кейіпкерлер ретінде танылады.



    Рефлексия2 минутКеме
    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
    Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

    Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

    Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ