Күні:Сынып: 1 |
|
Сабақтың тақырыбы | Салт-дәстүр және ауыз әдебиетіҰлттық кейіпкерлер туралы не білемін? Я дыбысы мен әрпі. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.3.11.1 Пунктуациялық нормаларды сақтау1.2.9.1 Әріпті тану және ажырату. Дыбыспен сәйкестендіру1.2.1.2 Оқу түрлерін қолдану1.1.9.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. |
Тілдік құзыреттілік | Шаян-рак |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | Өсемiз бiз күлiп-ойнап,Он саусақтың саласындай,Өсемiз бiз күлiп-ойнап,Бiр адамның баласындай.– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері
|
Сабақтың ортасы15 минут
| 1.2.9.1 Әріпті тану және ажырату. Дыбыспен сәйкестендіруТыңдалым1.«Я» дыбысы мен әрпімен таныстырамын.2.«Я» дауысты екенін , оның сөзаяғында ортасында келу үлгілерін көрсетіп, таңбасын үйретемін3. «Шаян» сөзіне дыбыстық талдау жасатамын.1.2.1.2 Оқу түрлерін қолдануОқылым.Сөздерді хормен тізбейтей оқытуЖеке оқытуБуындық-дыбыстық талдау жасату
Айтылым Алдаркөсе мен бай баласы.
|
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
Жеке жұмыс7 минут | 1.3.11.1 Пунктуациялық нормаларды сақтауӘдемілеп жазу |
|
Сергіту сәті3 минут | Орнымыздан тұрамыз,Алақанды ұрамыз.Бiр отырып, бiр тұрып,Тез шынығып шығамыз. | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Топтық жұмыс4 минут | Мысық неге мияулады?Әр топ өз жұмысын қорғайды суретке қарап әңгімелейді |
|
Жұптық жұмыс5 минут | «Алдаркөсе мен бай баласы» сахналау |
|
Жеке жұмыс5 минут | Көркем жазуАлдаркөсе,Қожанасыр –ұлттық кейіпкерлер. Аңыздарда олар ақылды,әділ,тапқыр,аңғал кейіпкерлер ретінде танылады.
|
|
Рефлексия2 минут | | Кеме |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
| Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |