Сабақтың
басы
5
мин
Сабақтың
ортасы
12
мин
10
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Үй тапсырмасын
тексеру.
Тақырыпты
болжау.
-
Ұлттық дегенді қалай
түсінесіңдер?
-
Ұлттық ойындардың мақсаты
неде?
-
Қазақтың ұлттық ойындары
қандай?
-
Сенің сүйікті ұлттық ойының
қандай?
Жаңа
тақырып. Салт және сабақты
етістік
Жеке
жұмыс.
1-тапсырма. Берілген сөз тіркестерінен
салт етістік қайсысы, сабақты етістік қайсысы екенін
табыңдар Ағаш кесілмеген, Шөпті баспа, Егін салдық, Білімін
толықтырды, Тіл қатпады, Жерге төкті, Ауылдан көшті, Сөзді сөйледі,
Үйге жүгірме, Сабағын оқыды
Дескриптор:
2 балл
ОҚЫЛЫМ. Жеке
жұмыс.
2-тапсырма. Мәтінді
оқып, ішінен с алт және сабақты етістіктерді табыңдар, кестені
толтырыңдар.
Салт
етістік
|
Сабақты
етістік
|
|
|
Дескриптор:
-
Мәтінді түсініп оқиды– 1
балл
-
Сұрақтарға жауап береді- 1
балл
-
Ішінен салт етістіктерді
анықтайды– 1 балл
-
Қосымша сабақты етістіктерді
анықтайды – 1 балл
4
балл
|
-Пән мұғалімімен
амандасады;
-Сынып белсендісі
сынып туралы ақпарат береді.
-Сұрақтар бойынша
жаңа тақырыпты анықтайды.
Оқушылардың ықтимал
жауабы: 1. Қойылған сұрақтарға өз
ойынан толық жауап
береді
Оқушылар жаңа
тақырыпты мұқият тыңдайды, ережені
түсінеді.
Оқушылар берілген
тапсырманы мұқият орындайды.
Мәтінді оқып,кесте
бойынша жеке жұмыс жасайды. Жауабын
дәлелдейді.
|
Өте жақсы,
балалар! Жарайсыңдар!
Бәрің дұрыс жауап
бердіңдер деп ойлаймын!
Жақсы!
Жарайсыңдар!
Керемет!
|
Ресурс
№1
Ресурс
№2
Ресурс
№3
|
8
мин
|
Жазылым. Жеке
жұмыс.
3-тапсырма.Берілген етістіктерден салт
және сабақты етістіктер жасап, сөйлем
құраңдар:
Оқу, көру, ойлау,
жүгіру, беру, айналу.
Үлгі: беру – тізімді
берді. Сынып басшысы Айназ
мұғалімге тізімді берді.
Дескриптор:
- Салт етістік
жасайды-1 балл
- Сабақты етістік
жасайды - 1 балл
- Сөйлем құрайды– 1
балл
3 балл
|
Тапсырманы мұқият
орындайды.
|
Тамаша!
Дұрыс!
Жарайсыңдар!
|
Ресурс
№4
|
Сабақтың
аяқталуы.
3
мин
|
Сабақты
бекіту.
«Инсерт» әдісі арқылы кері байланыс
жасайық. Дәптерге жазыңдар:
Үй
жұмысы. Өзің қалаған ұлттық ойын
туралы шағын эссе жазыңдар. Салт және сабақты етістіктерді
қолданыңдар.
|
«Инсерт»
әдісі арқылы сабаққа кері байланыс
жасайды.
Үй тапсырмасын
дәптерге жазып алады.
|
Бәрекелді!
|
Ресурс
№ 6
|