Күні: 28.02.2018Сынып: 1 «В» | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Ұлттық ойындар туралы не білемін? Э дыбысы мен әрпі. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы:Жаңа білімді меңгереді.Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. |
Тілдік құзыреттілік | Экран |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруШырылдады қоңырау,Біз сабақты бастаймыз.Партамызға отырып,Жаңа білім алуға ,Алға қадам аттаймыз.Топқа бөлу : қызыл, сары, жасыл, көк асықтар арқылыАсықтарға сұрақтар жазып қоямын: 1. Дыбыс нешеге бөлінеді?2. Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді?3. Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді?4. Сөйлем неден құралады?5. Сөз неден құралады?6. Дыбысты біз не істейміз?7. Әріпті біз не істейміз?8. Дауысты дыбыстарды айтқанда өкпеден шыққан ауа ...9. Дауыссыз дыбыстарды айтқанда өкпеден шыққан ауа ...10. Алдыңғы сабаққа қандай дыбыспен таныстық?11. В дыбысы қандай дыбыс?12. В дыбысы сөздің қай буындарында кездеседі? |
Шаттық шеңбері
|
Сабақтың ортасы8 минут
| Бейнеролик көрсетіледі (Э дыбысы туралы)Сонымен, балалар бүгінгі «Ұлттық ойындар» бағдарламасының кезекті қонағы не екен?Э дыбысы және әрпіЭ дыбысын айтып көрейікші? Э-э-э-эЭ дыбыс қалай айтылып тұр?№1 ОқылымЭкран эстрада электр экскалатор эфир элеватор экипажЭкскаваторБұл сөздермен бұрын таныспыз ба?Олай болса, бұл сөздермен танысу үшін сіздердің алдарыңызда «Менің алғашқы энциклопедиям» атты кітап тұр. Осы кітаптан өздеріңе керекті ақпарат ала аласыздар.Энциклопедиямен жұмысІ топ: экран, эфирІІ топ: эстрада, элеваторІІІ топ: электр, экипажІҮ топ: эскалатор, экскаваторТақтамен жұмысТақтадан осы сөздердің суретін көрсетіп, түсініктеме беремін.Топтық жұмысІ топ. Э дыбысынан келетін сөздерді жазуІІ топ. Сөздерге дыбыстық талдау жасауІІІ топ. Буындарды сәйкес бауынға байланыстыруІҮ топ. Сөздерге түсіп қалған әріптерді жазуЖазылымЭ әрпін жазуАуада жазып қол жаттықтыру.Э әрпін екі жолға толтырып жазу. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
|
Сергіту сәті1 минут | Фиксики «Помогатор» биі | билеу |
Аяқталуы16 минут
Қызықты тапсырма8 минут
| РефлексияҚазақтың ұлттық ойыны – «Асық ату» ойынын ойнаймыз. Ортаға әр топтан 1 оқушыдан шығады. Шеңбер сызып, ортасын сызып, оқушылар 3 асықтан тігеді. Қай оқушы бірінші шығатынын білу үшін балаларды сақаларын лақтырады. 1-оқушы сұраққа жауап беріп, әрі қарай ойынды жалғастырады. Асыққа дәл тигізсе, өз тобына асығын алып кетеді. |
|
Сабақтың соңы2 минут
| Жасыл түс – коучингте көп нәрсені үйреніп, бәрін түсіндім. Сары түс – сұрақтарымБарҚызыл түс –коучингтен өзіме керек нәрсе ала алмадым
| жебелер
|